abonnement Unibet Coolblue
pi_199337260
lw, de tt is niet van mij afkomstig

Het Laatste nieuws:

29 April 2021
Bijrollen in deze soap voor de moeders van de wel of niet enigste kinderen van Gelmore,
RIP aan de nabestaanden.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
25 april 2021: Samantha meldt via Instagram dat Gilly plotseling is overleden. Eerder circuleerden er al berichten dat er een reanimatie zou plaatsvinden in de straat van Samantha. Enkele uren later meldde ze dat Gilly overleed aan een hartstilstand. Diverse mediakanalen hebben het bericht inmiddels opgepikt.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: November 2017
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Augustus 2018
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Augustus 2018
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: April 2019
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Juli & Augustus 2019
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: December 2019
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: april 2020
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: september 2020
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: december 2020
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Januari 2021:
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De diverse Instagrams:
Samantha
Michael
BLACK LAUNDRY
Michaels vriendin Naomi
FREAKY FRIDAY

Samantha's Vriendje van dienst
Februari 2021: Goudse Gilly
April 25 2021: RIP Gilly

Voorgaande ware liefdes <3
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: I'm a Barbie girl, in a Barbie world
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 0% gewijzigd door suzi1 op 09-05-2021 14:27:54 ]
pi_199337367
Hoe goed ook bedoelt. Ik denk dat er weinigen zijn die zitten te wachten op hulpverleners die hier de les komen lezen. Doe je psychologie op je werk en hou het forum voor je prive. Dat is denk ik voor alle mensen fijn. Stuur anders Samant een pb en biedt haar je hulp aan.

Sorry als dit hard overkomt, dat is niet de bedoeling. Ik kom zelf ook uit de hulpverlenershoek en ik zal zeker niet de enige zijn maar denk maar eens in dat je op een verjaardag zit en iedereen het heeft over die Ome Henk die alweer dronken was en jij gaat dat op de een of andere manier verklaren hoe dat kan en komt en wat ze anders moeten doen mbt Ome Henk. Wordt niemand vrolijk van.
  zondag 9 mei 2021 @ 00:00:39 #3
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_199338001
quote:
17s.gif Op zaterdag 8 mei 2021 22:58 schreef praadje het volgende:
Hoe goed ook bedoelt. Ik denk dat er weinigen zijn die zitten te wachten op hulpverleners die hier de les komen lezen. Doe je psychologie op je werk en hou het forum voor je prive. Dat is denk ik voor alle mensen fijn. Stuur anders Samant een pb en biedt haar je hulp aan.

Sorry als dit hard overkomt, dat is niet de bedoeling. Ik kom zelf ook uit de hulpverlenershoek en ik zal zeker niet de enige zijn maar denk maar eens in dat je op een verjaardag zit en iedereen het heeft over die Ome Henk die alweer dronken was en jij gaat dat op de een of andere manier verklaren hoe dat kan en komt en wat ze anders moeten doen mbt Ome Henk. Wordt niemand vrolijk van.
Ja dit, ik heb het consultatiebureau ook nog... gaan ff ongevraagd advies geven. Over borstvoeding, mijn reactie, leg mijn dochter ff op de weegschaal. Ok, einde advies, dochter groeit als kool.

Soms moet men dat niet willen doen...
  zondag 9 mei 2021 @ 00:57:00 #4
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_199338302
En ga fokkers hier niet vertellen dat Samant een kutwijf is, als ze straks staat te schitteren, zijn wij haar grootste fans. Want we weten hoe diep ze gaat.

Dat weten wij gewoon, uit ervaring.

En iedereen gunt haar hier echt het beste, en dat is vaak rust, ruimte en ritme. En geen advies van “mensen die ervoor “studeren”

Samant kan hier dagelijks moederlijk advies lezen als ze die behoefte überhaupt heeft.

Dus we voelen ons niet “schuldig”
  Moderator / Miss SHO zondag 9 mei 2021 @ 01:02:49 #5
22592 crew  Ole
pi_199338327
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 mei 2021 22:50 schreef suzi1 het volgende:
ik kan daar dus niks mee, hulpverleners op een forum. een kijkje in ons brein oO<
ohw.. vorige topic?
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_199338470
Sinds de dood van Gelmore is het topic wel behoorlijk veranderd en NIET in positieve zin.
Hele rare ontwikkeling. :?
  Moderator / Miss SHO zondag 9 mei 2021 @ 01:40:26 #7
22592 crew  Ole
pi_199338479
quote:
1s.gif Op zondag 9 mei 2021 01:37 schreef vencodark het volgende:
Sinds de dood van Gelmore is het topic wel behoorlijk veranderd en NIET in positieve zin.
Hele rare ontwikkeling. :?
working on it. suggesties graag in SHO FB
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_199339639
Ik kan alleen maar aan haar kinderen denken. Samantha maakt de keuzes. De kinderen zijn alleen maar slachtoffers. Deze rommel zal je veiligste basis zijn zeg 😢
  Moderator zondag 9 mei 2021 @ 09:56:46 #9
184769 crew  Deisyy
pi_199339957
quote:
0s.gif Op zondag 9 mei 2021 09:21 schreef bloempje-moi het volgende:

[..]

Ik zag dit ook! Maar ik wist niet zeker of de FOK!post ook weer ergens vandaan was gehaald.
Wie is de Mol?!

Oh en ik vind de topictitel heel naar.
Heel naar, dus ik heb hem aangepast.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_199339969
quote:
0s.gif Op zondag 9 mei 2021 09:56 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Heel naar, dus ik heb hem aangepast.
Die TT _O_
  zondag 9 mei 2021 @ 10:00:23 #11
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_199339997
quote:
0s.gif Op zondag 9 mei 2021 09:21 schreef bloempje-moi het volgende:

[..]

Ik zag dit ook! Maar ik wist niet zeker of de FOK!post ook weer ergens vandaan was gehaald.
Wie is de Mol?!

Oh en ik vind de topictitel heel naar.
Kans is groot dat ze die post daar uit het verband trekken en doen alsof dat om een recente aanhouding gaat en niet de aanhouding voor die overval in 2011.

Niet dat het dat minder ernstig maakt, maar dat soort stokertjes wekt graag een suggestie die anders is dan de werkelijkheid.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_199340003
quote:
0s.gif Op zondag 9 mei 2021 09:59 schreef suzi1 het volgende:
zo zou ik dus nooit psychologie schrijven. zet er dan even bij dat jij die hebt verzonnen deissy
Dit is op zijn Samantha's geschreven. Is zo bedoeld dus ook ;)

Damzzz dat ik dit nog moet uitleggen ook :D
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  Miss 200.000.000! zondag 9 mei 2021 @ 10:06:04 #13
367000 roos94
pi_199340061
quote:
1s.gif Op zondag 9 mei 2021 10:01 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

Dit is op zijn Samantha's geschreven. Is zo bedoeld dus ook ;)

Damzzz dat ik dit nog moet uitleggen ook :D
Hehe mijn oma zei ook altijd spiegeloog. Maar zij stond ook niet vooraan toen de hersenen werden uitgedeeld.
pi_199342778
Op roddelaccount SamanthaDeJong2 is de tweede letter van de voornaam van (volgens hen) Angelo's echte vader geopenbaard. Er staat nu: "Wil papa RA zich melden?"
Ik denk dat we morgen de derde letter krijgen, net zolang tot er Lingo is.

Wat zou het zijn? Ramon, Rachid, Radouan, Ray?
pi_199342951
quote:
0s.gif Op zondag 9 mei 2021 13:49 schreef Aaltje1978 het volgende:
Op roddelaccount SamanthaDeJong2 is de tweede letter van de voornaam van (volgens hen) Angelo's echte vader geopenbaard. Er staat nu: "Wil papa RA zich melden?"
Ik denk dat we morgen de derde letter krijgen, net zolang tot er Lingo is.

Wat zou het zijn? Ramon, Rachid, Radouan, Ray?
Ipv een poll wordt het nu een spelletje. Je kunt wasmiddel uit de loods winnen?
Stel randdebielen.
Go hard or go home
pi_199342994
quote:
0s.gif Op zondag 9 mei 2021 13:58 schreef Noek het volgende:

[..]

Ipv een poll wordt het nu een spelletje. Je kunt wasmiddel uit de loods winnen?
Stel randdebielen.
Randdebiel zou wel kunnen :+
  zondag 9 mei 2021 @ 14:12:21 #17
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_199343233
quote:
0s.gif Op zondag 9 mei 2021 13:49 schreef Aaltje1978 het volgende:
Op roddelaccount SamanthaDeJong2 is de tweede letter van de voornaam van (volgens hen) Angelo's echte vader geopenbaard. Er staat nu: "Wil papa RA zich melden?"
Ik denk dat we morgen de derde letter krijgen, net zolang tot er Lingo is.

Wat zou het zijn? Ramon, Rachid, Radouan, Ray?
Rachel's zoon André :7
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_199343768
Ik zit hier voor het geroddel, aapjes kijken en de humor van sommige fokkers. Niet uit leedvermaak perse. :P
  zondag 9 mei 2021 @ 16:11:18 #19
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_199345580
quote:
1s.gif Op zondag 9 mei 2021 14:51 schreef vencodark het volgende:
Ik zit hier voor het geroddel, aapjes kijken en de humor van sommige fokkers. Niet uit leedvermaak perse. :P
Graag gedaan!
  Moderator / Miss SHO zondag 9 mei 2021 @ 16:55:14 #20
22592 crew  Ole
pi_199346643
ben even aan het vegen hoor. tot zo
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_199346649
hier is het FB topic voor

[ Bericht 69% gewijzigd door Ole op 09-05-2021 17:01:39 ]
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  Moderator / Miss SHO zondag 9 mei 2021 @ 17:01:03 #22
22592 crew  Ole
pi_199346775
quote:
1s.gif Op zondag 9 mei 2021 10:02 schreef Leandra het volgende:

[..]

Oeh, gastmodden in SHO... ik zou nog steeds bang zijn voor de toorn van Static :X

Als morgen je auto niet start of je krijgt een paper cut dan weet ik wel hoe het komt...
is zo afgesproken
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  Moderator / Miss SHO zondag 9 mei 2021 @ 17:25:25 #23
22592 crew  Ole
pi_199347208
hoop off topic weg.
Jammer dat er wellicht wat posts meer zijn gesneuveld. Gelieve daar niet in dit topic op in te gaan maar naar FB topic te gaan.
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_199347757
DRAMA'S IN LEVEN SAMANTHA 'BARBIE' DE JONG STAPELEN ZICH VERDER OP: FAMILIE EN VRIENDEN VREZEN HET ERGSTE

Een scheiding, mishandelingen, het kwijtraken van haar drie kinderen, het verlies van haar grote liefde... Er lijkt maar geen einde te komen aan de ellende in het leven van Samantha de Jong. En volgens bezorgde familie en vrienden zou een volgend drama al in aantocht zijn, nu Samantha weer omgang heeft met een oude bekende.

Het verdriet bij Samantha de Jong om de dood van haar vriend Gelmore is zo groot dat ze daags na zijn overlijden volledig instortte. De realityster zou bij kennissen thuis zijn geweest toen dat gebeurde en zij brachten Samantha direct naar het ziekenhuis. Volgens insiders zou er geen sprake zijn geweest van een zelfmoordpoging. Wel zou Samantha dusdanig van de kaart geweest zijn dat een ziekenhuisopname nodig was.

Realityseries
Het is het zoveelste drama in het leven van Samantha, die in 2010 landelijke bekendheid kreeg door haar deelname aan het tv-programma Oh Oh Cherso. Met een groep Haagse jongeren reisde Samantha af naar het Griekse Chersonissos waar ze 24 uur per dag gevolgd werden. Samantha raakte verslaafd aan de aandacht en nadat ze Michael van der Plas ontmoette werd hun liefdesleven jarenlang vastgelegd voor verschillende realityseries. Hun huwelijk, de geboortes van hun kinderen Angelina en Milano en de scheiding. Sindsdien gaat haar leven niet over rozen.

Grote zorgen
De zorgen om Samantha zijn nu groot. Volgens insiders zou ze zich weer op het verkeerde pad bevinden en omgaan met oude bekende Kimberley. Volgens Samantha is zij nu haar grote steun en toeverlaat, terwijl ze in 2019 nog aangifte wilde doen tegen Kimberley vanwege smaad en laster. Kimberley beweerde dat Samantha geen miskraam had gehad, maar abortus had laten plegen. Samantha was woest. 'Het zijn grove leugens,' brieste ze. 'Niets van wat Kimberley heeft gezegd, is waar. Ik heb altijd gedacht dat ze een goede vriendin was. Maar nu zie ik wie ze werkelijk is: onbetrouwbaar en een waardeloze leugenaar!' Toch is zij degene bij wie Samantha troost zoekt, nu ze zonder haar grote liefde Gelmore verder moet.


https://www.story.nl/arti(...)-familie-en-vrienden
pi_199347856
Als oude bekende verwachtte ik Rolf Tangel. :P
  zondag 9 mei 2021 @ 18:24:28 #26
59121 JaneDoe
SHAMONE!
pi_199347989
Deze Kimberley was toch degene waarmee ze 'samen naar de top!' ging?
  Moderator / Miss SHO zondag 9 mei 2021 @ 18:24:40 #27
22592 crew  Ole
pi_199347990
In sommige gevallen zou gedwongen opname beter zijn :{
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_199348019
quote:
1s.gif Op zondag 9 mei 2021 18:24 schreef JaneDoe het volgende:
Deze Kimberley was toch degene waarmee ze 'samen naar de top!' ging?
Dat weet ik niet, maar ik weet wel dat ze elkaars bloed wel konden drinken een jaar geleden, nadat Sam had geprobeerd het aan te leggen met Kimberley's vriend (de vader van haar kind, waar ze nu weer bij terug is en die op dit moment ook al in de bajes zit). Kimberley was ook degene die beweerde dat Samantha's miskraam van Maron Hill eigenlijk een abortus was.
  Moderator / Miss SHO zondag 9 mei 2021 @ 18:29:44 #29
22592 crew  Ole
pi_199348048
quote:
0s.gif Op zondag 9 mei 2021 18:27 schreef Aaltje1978 het volgende:

[..]

Dat weet ik niet, maar ik weet wel dat ze elkaars bloed wel konden drinken een jaar geleden, nadat Sam had geprobeerd het aan te leggen met Kimberley's vriend (de vader van haar kind, waar ze nu weer bij terug is en die op dit moment ook al in de bajes zit). Kimberley was ook degene die beweerde dat Samantha's miskraam van Maron Hill eigenlijk een abortus was.
echt! GTST is er niks bij!
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  zondag 9 mei 2021 @ 18:42:36 #30
58711 soapie
Zeeperd
pi_199348183
quote:
0s.gif Op zondag 9 mei 2021 18:06 schreef Aaltje1978 het volgende:
DRAMA'S IN LEVEN SAMANTHA 'BARBIE' DE JONG STAPELEN ZICH VERDER OP: FAMILIE EN VRIENDEN VREZEN HET ERGSTE

Een scheiding, mishandelingen, het kwijtraken van haar drie kinderen, het verlies van haar grote liefde... Er lijkt maar geen einde te komen aan de ellende in het leven van Samantha de Jong. En volgens bezorgde familie en vrienden zou een volgend drama al in aantocht zijn, nu Samantha weer omgang heeft met een oude bekende.

Het verdriet bij Samantha de Jong om de dood van haar vriend Gelmore is zo groot dat ze daags na zijn overlijden volledig instortte. De realityster zou bij kennissen thuis zijn geweest toen dat gebeurde en zij brachten Samantha direct naar het ziekenhuis. Volgens insiders zou er geen sprake zijn geweest van een zelfmoordpoging. Wel zou Samantha dusdanig van de kaart geweest zijn dat een ziekenhuisopname nodig was.

Realityseries
Het is het zoveelste drama in het leven van Samantha, die in 2010 landelijke bekendheid kreeg door haar deelname aan het tv-programma Oh Oh Cherso. Met een groep Haagse jongeren reisde Samantha af naar het Griekse Chersonissos waar ze 24 uur per dag gevolgd werden. Samantha raakte verslaafd aan de aandacht en nadat ze Michael van der Plas ontmoette werd hun liefdesleven jarenlang vastgelegd voor verschillende realityseries. Hun huwelijk, de geboortes van hun kinderen Angelina en Milano en de scheiding. Sindsdien gaat haar leven niet over rozen.

Grote zorgen
De zorgen om Samantha zijn nu groot. Volgens insiders zou ze zich weer op het verkeerde pad bevinden en omgaan met oude bekende Kimberley. Volgens Samantha is zij nu haar grote steun en toeverlaat, terwijl ze in 2019 nog aangifte wilde doen tegen Kimberley vanwege smaad en laster. Kimberley beweerde dat Samantha geen miskraam had gehad, maar abortus had laten plegen. Samantha was woest. 'Het zijn grove leugens,' brieste ze. 'Niets van wat Kimberley heeft gezegd, is waar. Ik heb altijd gedacht dat ze een goede vriendin was. Maar nu zie ik wie ze werkelijk is: onbetrouwbaar en een waardeloze leugenaar!' Toch is zij degene bij wie Samantha troost zoekt, nu ze zonder haar grote liefde Gelmore verder moet.


https://www.story.nl/arti(...)-familie-en-vrienden
Ach ach ach... :N
  zondag 9 mei 2021 @ 18:51:40 #31
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_199348266
quote:
0s.gif Op zondag 9 mei 2021 09:22 schreef Roomsnoes het volgende:
Ik kan alleen maar aan haar kinderen denken. Samantha maakt de keuzes. De kinderen zijn alleen maar slachtoffers. Deze rommel zal je veiligste basis zijn zeg 😢
Dit komt ook 386x per topic terug. Mag wmb ook wel achterwege blijven, we weten het nu wel.
pi_199348673
"Nadat ze Michael van der Plas ontmoette"

Ze kende hem al sinds haar jeugd, was goede vriend van haar broer.
Je raekt an de dinge geweun.
  † In Memoriam † zondag 9 mei 2021 @ 21:23:07 #33
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_199349843
quote:
0s.gif Op zondag 9 mei 2021 18:51 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Dit komt ook 386x per topic terug. Mag wmb ook wel achterwege blijven, we weten het nu wel.
Eens. Zij zou zich er vooral zélf zorgen over moeten maken, dat hoeven wij niet perse voor haar te doen.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  maandag 10 mei 2021 @ 00:22:27 #34
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_199351980
quote:
99s.gif Op zondag 9 mei 2021 21:23 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Eens. Zij zou zich er vooral zélf zorgen over moeten maken, dat hoeven wij niet perse voor haar te doen.
Les 1 hier:
Samant maakt zich nooit zorgen.

Samant is zo flexibel als elastiek, wij maken ons druk. Ondertussen gaat Samant gewoon lekker verder.
Corona doet ze niet aan, en de nieuwe liefde van haar leven wordt nu al binnen gehaald.

Wij vinden het overlijden van Gilmore triest, voor haar ligt die al ver achter haar. Die schoonfamilie gaan we ook niet meer zien. Want Samant moet door.....
pi_199353018
nou... ik maak me echt niet druk om haar hoor, ze zoekt het allemaal zelf steeds op
en van gelmore vind ik het ook niet triest. wie weet zijn er wel gewapende overvallen (en erger) mee voorkomen
pi_199353427
quote:
0s.gif Op maandag 10 mei 2021 08:30 schreef suzi1 het volgende:
nou... ik maak me echt niet druk om haar hoor, ze zoekt het allemaal zelf steeds op
en van gelmore vind ik het ook niet triest. wie weet zijn er wel gewapende overvallen (en erger) mee voorkomen
Daar heb je een punt.
  maandag 10 mei 2021 @ 12:04:35 #37
496091 HeelVaakBlij
Lach jij ook zo graag?
pi_199355866
*is nieuw hier* 🙂
Is er eigenlijk al een nieuwe "predator" die dit meisje wil "gaan redden/gebruiken" in zicht?
Ik had privé detective moeten worden. :-)
pi_199355896
Oh please :')
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  maandag 10 mei 2021 @ 12:09:44 #39
496091 HeelVaakBlij
Lach jij ook zo graag?
pi_199355945
Ik heb het boek "barbiegate" flink doorgespit hier. Dus zal proberen niet met uitgekauwde vragen te komen. 😅
Ik had privé detective moeten worden. :-)
  maandag 10 mei 2021 @ 12:11:24 #40
496091 HeelVaakBlij
Lach jij ook zo graag?
pi_199355967
quote:
0s.gif Op maandag 10 mei 2021 12:06 schreef mascara-klodder het volgende:
Oh please :')
OH please... Weer een nieuwe? 🙄
Ik had privé detective moeten worden. :-)
  maandag 10 mei 2021 @ 12:11:26 #41
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_199355968
quote:
0s.gif Op maandag 10 mei 2021 12:04 schreef HeelVaakBlij het volgende:
*is nieuw hier* 🙂
Is er eigenlijk al een nieuwe "predator" die dit meisje wil "gaan redden/gebruiken" in zicht?
Zeker wel. Maar dit soort dingen bespreken we in het andere Samanta topic. Maar dat wordt pas zichtbaar bij 500+ SHOforumposts. Even doorposten nog.

Tip voor jou. Het is degene die camera vasthoudt bij de video in de verkooploods. Hij is een paar keer te zien in de weerspiegeling van haar zonnebril.
  maandag 10 mei 2021 @ 12:18:00 #42
496091 HeelVaakBlij
Lach jij ook zo graag?
pi_199356056
quote:
1s.gif Op maandag 10 mei 2021 12:11 schreef amaranta het volgende:

[..]

Zeker wel. Maar dit soort dingen bespreken we in het andere Samanta topic. Maar dat wordt pas zichtbaar bij 500+ SHOforumposts. Even doorposten nog.

Tip voor jou. Het is degene die camera vasthoudt bij de video in de verkooploods. Hij is een paar keer te zien in de weerspiegeling van haar zonnebril.
Oké, dank je wel. 🙂 Ik heb me suf gelezen om ook een beetje uit te vissen, wat en hoe te posten.. Oftewel in te kunnen springen in deze toch wel vaste kern. Maar zal vooralsnog veel meelezen. En ondertussen houd ik m'n hart vast voor de volgende onvoorstelbare keuze die Samantha gaat maken.
Ik had privé detective moeten worden. :-)
pi_199356223
quote:
1s.gif Op maandag 10 mei 2021 12:11 schreef amaranta het volgende:

[..]

Zeker wel. Maar dit soort dingen bespreken we in het andere Samanta topic. Maar dat wordt pas zichtbaar bij 500+ SHOforumposts. Even doorposten nog.


_O-
pi_199356802
quote:
1s.gif Op maandag 10 mei 2021 12:27 schreef vencodark het volgende:

[..]

_O-
Echt hè, ik ga stuk :D
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  Spellchecker maandag 10 mei 2021 @ 13:11:22 #45
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_199356809
quote:
1s.gif Op maandag 10 mei 2021 12:11 schreef amaranta het volgende:

[..]

Zeker wel. Maar dit soort dingen bespreken we in het andere Samanta topic. Maar dat wordt pas zichtbaar bij 500+ SHOforumposts. Even doorposten nog.

Tip voor jou. Het is degene die camera vasthoudt bij de video in de verkooploods. Hij is een paar keer te zien in de weerspiegeling van haar zonnebril.
*gaat filmpje terugzoeken
pi_199356939
quote:
0s.gif Op maandag 10 mei 2021 12:11 schreef HeelVaakBlij het volgende:

[..]

OH please... Weer een nieuwe? 🙄
Trek je er niks van aan. Fok! bestaat uit een stel xenofoben. Stug doorposten en je gaat vanzelf tot de incrowd behoren.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_199357298
quote:
1s.gif Op maandag 10 mei 2021 12:11 schreef amaranta het volgende:

[..]

Zeker wel. Maar dit soort dingen bespreken we in het andere Samanta topic. Maar dat wordt pas zichtbaar bij 500+ SHOforumposts. Even doorposten nog.

Tip voor jou. Het is degene die camera vasthoudt bij de video in de verkooploods. Hij is een paar keer te zien in de weerspiegeling van haar zonnebril.
Hey, slim van je *O*





[ Bericht 5% gewijzigd door DaniqueV op 10-05-2021 13:58:21 ]
Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
pi_199357411
quote:
0s.gif Op maandag 10 mei 2021 12:11 schreef HeelVaakBlij het volgende:

[..]

OH please... Weer een nieuwe? 🙄
Ja :D Je komt ook net wel even op een kuttig moment ;)

Maar wees welkom hoor. Nieuwe users zijn juist leuk tenzij de zoveelste troll of een verdwaalde zelfbenoemde spiegoloog :P

Trouwens we zijn hier allemaal op FOK! als nieuwe begonnen. Of dit nu 20, 15, 8 of 1 jaar of een dag geleden is :)
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  maandag 10 mei 2021 @ 13:56:38 #49
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_199357436
quote:
0s.gif Op maandag 10 mei 2021 13:47 schreef DaniqueV het volgende:

[..]

Hey, slim van je *O*

[ afbeelding ]
Wat zit die pruik toch slecht.
pi_199357464
quote:
0s.gif Op maandag 10 mei 2021 13:56 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Wat zit die pruik toch slecht.
Ja vooral ook bekijken in slowmotion, dan valt het nog meer op hahahaha
Maar verbaas mij ook over die bovenlip, wat doen mensen zich toch aan :X
Ding beweegt bijna niet meer, ze praat meer en meer zoals Daffy Duck
Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
pi_199357701
quote:
0s.gif Op maandag 10 mei 2021 13:47 schreef DaniqueV het volgende:

[..]

Hey, slim van je *O*

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Wie is hier te zien in haar glazen?
pi_199357736
quote:
1s.gif Op maandag 10 mei 2021 14:14 schreef An_0_Niem het volgende:

[..]

Wie is hier te zien in haar glazen?
Ja dat is het antwoord wat wij nog schuldig zijn _O-
Als ik het zo bekijk ook weer 1 die aardig breed staat, zal denk ik weer richting veel sporten en zo gaan?
Voor de rest misschien wachten op de foto's bij haar :P
Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
pi_199357772
quote:
0s.gif Op maandag 10 mei 2021 13:56 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Wat zit die pruik toch slecht.
Volgens mij heeft ze die gewonnen op de kermis met touwtje trekken. Deze pruik zit bij iedereen slecht omdat hij aan de voorkant opeens stopt. Het loopt niet af. Zelfs een kale Samant is nog beter dan een Samant met deze pruik op.
  maandag 10 mei 2021 @ 14:19:36 #54
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_199357773


[ Bericht 100% gewijzigd door Muck op 10-05-2021 22:05:48 (Smakeloze opmerking) ]
  Spellchecker maandag 10 mei 2021 @ 14:25:41 #55
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_199357885


[ Bericht 100% gewijzigd door Muck op 10-05-2021 22:06:17 (Reactie op quote. ) ]
pi_199357902


[ Bericht 100% gewijzigd door Muck op 10-05-2021 22:06:50 (Reactie op quote.) ]
  Spellchecker maandag 10 mei 2021 @ 14:27:22 #57
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_199357913


[ Bericht 100% gewijzigd door Muck op 10-05-2021 22:07:24 (Reactie op quote. ) ]
pi_199357937


[ Bericht 100% gewijzigd door Muck op 10-05-2021 22:07:47 (Reactie op quote. ) ]
  Spellchecker maandag 10 mei 2021 @ 14:29:26 #59
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_199357944


[ Bericht 100% gewijzigd door Muck op 10-05-2021 22:08:05 (Reactie op quote. ) ]
pi_199357984
of hij is slecht gezet of iets anders

  maandag 10 mei 2021 @ 14:32:34 #61
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_199357999
quote:
0s.gif Op maandag 10 mei 2021 14:31 schreef suzi1 het volgende:
of hij is slecht gezet of iets anders

[ afbeelding ]
Ik gok iets anders... maar het viel mij ook op
  Spellchecker maandag 10 mei 2021 @ 14:33:09 #62
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_199358013
quote:
0s.gif Op maandag 10 mei 2021 14:31 schreef suzi1 het volgende:
of hij is slecht gezet of iets anders

[ afbeelding ]
Jif?
pi_199358023
ik vond het altijd een heel neppe van haar, maar dat kwam natuurlijk door al die filters die ze over zich heen swiped.
maar hij was toch wel altijd helemaal vol en geen open lijnen
pi_199358033
quote:
1s.gif Op maandag 10 mei 2021 14:33 schreef maily het volgende:

[..]

Jif?
toen jif nog gewoon mocht bestaan _O_
pi_199358044
quote:
0s.gif Op maandag 10 mei 2021 13:22 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Trek je er niks van aan. Fok! bestaat uit een stel xenofoben. Stug doorposten en je gaat vanzelf tot de incrowd behoren.
Ach, een grapje moet kunnen, toch? :)
quote:
1s.gif Op maandag 10 mei 2021 13:55 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

Ja :D Je komt ook net wel even op een kuttig moment ;)

Maar wees welkom hoor. Nieuwe users zijn juist leuk tenzij de zoveelste troll of een verdwaalde zelfbenoemde spiegoloog :P

Trouwens we zijn hier allemaal op FOK! als nieuwe begonnen. Of dit nu 20, 15, 8 of 1 jaar of een dag geleden is :)
En dit. :)
pi_199358078
Ohja idd raar dat die tattoo zo is. Misschien is het een filter die het veroorzaakt.
pi_199358124
quote:
0s.gif Op maandag 10 mei 2021 14:38 schreef coinchantal het volgende:
Ohja idd raar dat die tattoo zo is. Misschien is het een filter die het veroorzaakt.
Nee denk het niet, de binnenkant van de letters is aan het verdwijnen. Dan toch een nepperd?
pi_199358159
nee geen neppe, slecht ingekleurd. zal ze hem weer in laten vullen. nieuw avontuur.
pi_199358175
ik denk dat ze het niet doet! kan er straks mooi een cover up
pi_199358191
welke namen heeft ze nog meer laten coveren, of staan ze er allemaal nog.
foto's zouden leuk zijn.
pi_199358255
Misschien dat ze één van haar kinderen erop kan zetten. AngeMilalo
Go hard or go home
  maandag 10 mei 2021 @ 14:51:34 #72
496091 HeelVaakBlij
Lach jij ook zo graag?
pi_199358285
quote:
1s.gif Op maandag 10 mei 2021 14:33 schreef maily het volgende:

[..]

Jif?
😂 Ja of een nieuw poetsmiddel uit die Monster winkel. Genaamd Foetsie. 😅
Ik had privé detective moeten worden. :-)
  Spellchecker maandag 10 mei 2021 @ 14:52:12 #73
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_199358291
quote:
0s.gif Op maandag 10 mei 2021 14:51 schreef HeelVaakBlij het volgende:

[..]

😂 Ja of een nieuw poetsmiddel uit die Monster winkel. Genaamd Foetsie. 😅
_O-
pi_199358660
quote:
0s.gif Op maandag 10 mei 2021 14:51 schreef HeelVaakBlij het volgende:

[..]

😂 Ja of een nieuw poetsmiddel uit die Monster winkel. Genaamd Foetsie. 😅
Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
  Spellchecker maandag 10 mei 2021 @ 15:15:06 #75
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_199358754
quote:
1s.gif Op maandag 10 mei 2021 15:15 schreef maily het volgende:

[..]

_O_
;)

Voor hoelang zal KIm nu weer bij haar in beeld zijn, ik vermoed net als bij al die anderen, tijdelijk ;)

Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
  maandag 10 mei 2021 @ 15:21:10 #77
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_199358785
quote:
0s.gif Op maandag 10 mei 2021 15:14 schreef DaniqueV het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
_O-
pi_199358921
quote:
0s.gif Op maandag 10 mei 2021 14:31 schreef suzi1 het volgende:
of hij is slecht gezet of iets anders

[ afbeelding ]
Zowieso slecht gezet. Het stukje Gel staat ook schever ten opzichte van more. En niet op één lijn.
Sometimes when I close my eyes, I can't see.
  maandag 10 mei 2021 @ 15:36:48 #79
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_199359013
quote:
0s.gif Op maandag 10 mei 2021 15:14 schreef DaniqueV het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Hahaha deze hebben meer mensen nodig
  maandag 10 mei 2021 @ 15:38:00 #80
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_199359027
quote:
0s.gif Op maandag 10 mei 2021 15:30 schreef Already_in_use het volgende:

[..]

Zowieso slecht gezet. Het stukje Gel staat ook schever ten opzichte van more. En niet op één lijn.
Danny moet zich schamen. Bij de een is de tattoo slecht gezet. De ander overlijdt binnen een maand.
Ik ga wel naar Dragon.
pi_199359702
Ik blijf hopen dat ze gewoon 80 plakplaatjes heeft aangeschaft en dat heel die tattoo nep is :P

Dat filmpje in de Monsternogwat is gewoon gemaakt door de eigenaar/een medewerker daarvan denk ik.

Michael heeft er ook een schnabbel gehad: https://www.hartvanwaddin(...)-bij-monstervoordeel
  maandag 10 mei 2021 @ 18:36:25 #82
496091 HeelVaakBlij
Lach jij ook zo graag?
pi_199361771
quote:
0s.gif Op maandag 10 mei 2021 15:14 schreef DaniqueV het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
😂😂😂
Ze mag wel stoppen met dat spul. Nieuw hondje, hondje foetsie, nieuwe vriendjes, vriendjes... foetsie,kindjes foetsie, weer nieuw hondje, ook weer foetsie, nieuwe bff's, allemaal foetsie😩
Ik had privé detective moeten worden. :-)
pi_199361798
quote:
0s.gif Op maandag 10 mei 2021 18:36 schreef HeelVaakBlij het volgende:

[..]

😂😂😂
Ze mag wel stoppen met dat spul. Nieuw hondje, hondje foetsie, nieuwe vriendjes, vriendjes... foetsie,kindjes foetsie, weer nieuw hondje, ook weer foetsie, nieuwe bff's, allemaal foetsie😩
Kijk, je bent nu al een aanwinst _O_ _O_
pi_199361942
quote:
0s.gif Op maandag 10 mei 2021 18:36 schreef HeelVaakBlij het volgende:

[..]

😂😂😂
Ze mag wel stoppen met dat spul. Nieuw hondje, hondje foetsie, nieuwe vriendjes, vriendjes... foetsie,kindjes foetsie, weer nieuw hondje, ook weer foetsie, nieuwe bff's, allemaal foetsie😩
:Y _O-
Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
pi_199361969
Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie maandag 10 mei 2021 @ 18:55:54 #86
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_199362015
Volgens mij heeft dat roddelaccount Sam2 puzzelstukjes van een foto van een kerel gedeeld waarvan zij dus beweren dat het Angelo’s vader is?
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_199362166
quote:
0s.gif Op maandag 10 mei 2021 14:31 schreef suzi1 het volgende:
of hij is slecht gezet of iets anders

[ afbeelding ]
Dat viel mij ook op lijkt wel opgelicht al🤔
pi_199362431
quote:
17s.gif Op maandag 10 mei 2021 18:55 schreef ChipsZak. het volgende:
Volgens mij heeft dat roddelaccount Sam2 puzzelstukjes van een foto van een kerel gedeeld waarvan zij dus beweren dat het Angelo’s vader is?
Die foto is volgens mij vorige week al een keer in z'n geheel gedeeld.
pi_199363106
quote:
0s.gif Op maandag 10 mei 2021 18:36 schreef HeelVaakBlij het volgende:

[..]

😂😂😂
Ze mag wel stoppen met dat spul. Nieuw hondje, hondje foetsie, nieuwe vriendjes, vriendjes... foetsie,kindjes foetsie, weer nieuw hondje, ook weer foetsie, nieuwe bff's, allemaal foetsie😩
Net Gerda Smit, 'alles is weg!'
pi_199363300
quote:
0s.gif Op maandag 10 mei 2021 19:28 schreef Aaltje1978 het volgende:

[..]

Die foto is volgens mij vorige week al een keer in z'n geheel gedeeld.
Ik zie dezelfde persoon als vd week
  maandag 10 mei 2021 @ 22:22:29 #91
496091 HeelVaakBlij
Lach jij ook zo graag?
pi_199365615
Aan de posts op Instagram te zien is het binnenkort Bonny & Bonny ipv Clyde.
Ik had privé detective moeten worden. :-)
  dinsdag 11 mei 2021 @ 00:38:26 #92
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_199366795
quote:
0s.gif Op maandag 10 mei 2021 22:22 schreef HeelVaakBlij het volgende:
Aan de posts op Instagram te zien is het binnenkort Bonny & Bonny ipv Clyde.
Ja, misschien moet ze dat doen. Gewoon lesbisch worden...

Mogelijk een gat in de markt.. 8)7
pi_199366843
@IJsmuts, was die verjaardag van Gerrit trouwens nog wat, of ben je niet geweest?
pi_199367424
quote:
1s.gif Op maandag 10 mei 2021 12:11 schreef amaranta het volgende:

[..]

Zeker wel. Maar dit soort dingen bespreken we in het andere Samanta topic. Maar dat wordt pas zichtbaar bij 500+ SHOforumposts. Even doorposten nog.

Tip voor jou. Het is degene die camera vasthoudt bij de video in de verkooploods. Hij is een paar keer te zien in de weerspiegeling van haar zonnebril.
😂
pi_199374323
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 01:00 schreef Aaltje1978 het volgende:
@:IJsmuts, was die verjaardag van Gerrit trouwens nog wat, of ben je niet geweest?
Haha nee niet meer geweest, was het ook vergeten om eerlijk te zijn :D En vind de soap en het topic na de dood van G ook niet meer zo gezellig..
  † In Memoriam † woensdag 12 mei 2021 @ 00:21:43 #96
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_199382754
quote:
1s.gif Op maandag 10 mei 2021 14:14 schreef An_0_Niem het volgende:

[..]

Wie is hier te zien in haar glazen?
Gedonder.
(Daar loopt het toch altijd op uit.)
DancingPhoebe op &lt;a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" &gt;23/10/09&lt;/a&gt;:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
pi_199385321
Het verleden van Gelmore van der Pluijm (30) liegt er niet om. De onlangs overleden vriend van Samantha de Jong (31), en vermeende vader van haar in november geboren zoontje Angelo, verwoestte in 2011 het leven van Yousef Barakat. Tegenover Story doet hij zijn verhaal, en ook Gelmore’s ex doet een boekje open...

Er is nog altijd veel onduidelijkheid over de exacte doodsoorzaak van Gelmore van der Pluijm, de onlangs volkomen onverwacht overleden vriend van Samantha de Jong en de vermeende vader van haar in november geboren zoontje Angelo. Volgens insiders zou er geen sprake zijn geweest van een zelfmoordpoging, ook al werd dat gesuggereerd. Omdat de exacte doodsoorzaak van Gelmore door de nabestaanden niet naar buiten is gebracht, gonst het van de geruchten.

Verleden
Wat er in elk geval niet om liegt, is zijn verleden. In 2016 werd Gelmore in hoger beroep tot een gevangenisstraf van negen jaar veroordeeld, onder meer voor een gewelddadige overval op broodjeszaak/cafetaria De Smulhoek in het Brabantse Sint Willebrord, eind augustus 2011. ‘De verdachte heeft zich samen met een ander schuldig gemaakt aan een gewapende overval op een broodjeszaak/cafetaria,’ meldde de rechtbank in het vonnis, dat in het bezit is van Story.

Overval
‘Bij die overval heeft de verdachte de man achter de kassa neergeschoten om hem vervolgens met zijn mede-dader ook nog ernstig te mishandelen – een laffe en gewetenloze daad. Van de overval zijn ook toevallig aanwezige bezoekers van de eetgelegenheid slachtoffer geworden. Zij werden onder bedreiging van een vuurwapen afgeperst. Bij een van hen werd het vuurwapen zelfs tegen het hoofd gezet. Vijf dagen eerder had de verdachte ook al iemand met de dood bedreigd, door met een geweer door het raam van de voordeur van die persoon te schieten. Verder heeft de verdachte zich schuldig gemaakt aan de diefstal van sieraden en een computer van de moeder van zijn stiefvader.’

Niet de eerste keer
Het was volgens de rechtbank niet de eerste keer dat Gelmore zich schuldig maakte aan strafbare feiten. ‘Volgens het hem betreffende uittreksel uit de justitiële documentatie is de verdachte eerder onherroepelijk veroordeeld voor vermogens- en geweldsdelicten. Uit dat uittreksel blijkt bovendien dat de verdachte de hiervoor omschreven overval en de bedreiging heeft gepleegd op een moment dat hij pas enkele weken op vrije voeten was.’

Zwaargewond
Bij de gewelddadige overval op broodjeszaak/cafetaria De Smulhoek, raakte medewerker Yousef Barakat (40) zwaargewond. ‘Ik ben bijna tien jaar geleden onder vuur genomen door Gelmore,’ vertelt Yousef aan Story. ‘Ik was met collega’s aan het werk en er zaten nog klanten binnen, toen er kort na middernacht twee mannen De Smulhoek binnenkwamen. Voor ik het wist werd ik door een van hen, Gelmore, onder vuur genomen.

Bron, Story.

edit; had liever het verhaal van Dootje willen lezen. Dit hierboven kennen we al, behalve dan de naam van het slachtoffer.
pi_199385369
quote:
6s.gif Op woensdag 12 mei 2021 10:45 schreef Straadthont het volgende:
Het verleden van Gelmore van der Pluijm (30) liegt er niet om. De onlangs overleden vriend van Samantha de Jong (31), en vermeende vader van haar in november geboren zoontje Angelo, verwoestte in 2011 het leven van Yousef Barakat. Tegenover Story doet hij zijn verhaal, en ook Gelmore’s ex doet een boekje open...

Er is nog altijd veel onduidelijkheid over de exacte doodsoorzaak van Gelmore van der Pluijm, de onlangs volkomen onverwacht overleden vriend van Samantha de Jong en de vermeende vader van haar in november geboren zoontje Angelo. Volgens insiders zou er geen sprake zijn geweest van een zelfmoordpoging, ook al werd dat gesuggereerd. Omdat de exacte doodsoorzaak van Gelmore door de nabestaanden niet naar buiten is gebracht, gonst het van de geruchten.

Verleden
Wat er in elk geval niet om liegt, is zijn verleden. In 2016 werd Gelmore in hoger beroep tot een gevangenisstraf van negen jaar veroordeeld, onder meer voor een gewelddadige overval op broodjeszaak/cafetaria De Smulhoek in het Brabantse Sint Willebrord, eind augustus 2011. ‘De verdachte heeft zich samen met een ander schuldig gemaakt aan een gewapende overval op een broodjeszaak/cafetaria,’ meldde de rechtbank in het vonnis, dat in het bezit is van Story.

Overval
‘Bij die overval heeft de verdachte de man achter de kassa neergeschoten om hem vervolgens met zijn mede-dader ook nog ernstig te mishandelen – een laffe en gewetenloze daad. Van de overval zijn ook toevallig aanwezige bezoekers van de eetgelegenheid slachtoffer geworden. Zij werden onder bedreiging van een vuurwapen afgeperst. Bij een van hen werd het vuurwapen zelfs tegen het hoofd gezet. Vijf dagen eerder had de verdachte ook al iemand met de dood bedreigd, door met een geweer door het raam van de voordeur van die persoon te schieten. Verder heeft de verdachte zich schuldig gemaakt aan de diefstal van sieraden en een computer van de moeder van zijn stiefvader.’

Niet de eerste keer
Het was volgens de rechtbank niet de eerste keer dat Gelmore zich schuldig maakte aan strafbare feiten. ‘Volgens het hem betreffende uittreksel uit de justitiële documentatie is de verdachte eerder onherroepelijk veroordeeld voor vermogens- en geweldsdelicten. Uit dat uittreksel blijkt bovendien dat de verdachte de hiervoor omschreven overval en de bedreiging heeft gepleegd op een moment dat hij pas enkele weken op vrije voeten was.’

Zwaargewond
Bij de gewelddadige overval op broodjeszaak/cafetaria De Smulhoek, raakte medewerker Yousef Barakat (40) zwaargewond. ‘Ik ben bijna tien jaar geleden onder vuur genomen door Gelmore,’ vertelt Yousef aan Story. ‘Ik was met collega’s aan het werk en er zaten nog klanten binnen, toen er kort na middernacht twee mannen De Smulhoek binnenkwamen. Voor ik het wist werd ik door een van hen, Gelmore, onder vuur genomen.

Bron, Story.
Lekker dier, wat ziet/zag Samantha toch in hem....
  woensdag 12 mei 2021 @ 11:11:47 #99
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_199385649
quote:
0s.gif Op woensdag 12 mei 2021 10:49 schreef soapie het volgende:

[..]

Lekker dier, wat ziet/zag Samantha toch in hem....
Zij kreeg haar zo gewenste aandacht en hij onderdak.
Het kan zo simpel zijn :{
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_199386033
quote:
0s.gif Op woensdag 12 mei 2021 11:16 schreef Woonbootjes het volgende:
En dat neem je gewoon in huis
Tuurlijk, want "spannend"
Hij blij dat er al een rode loper uit lag voor hem toen hij uit de bak kwam.
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_199386172
quote:
In ruil voor haar eigen kind, toch? Mooi hoe moederliefde werkt bij sommige 'topmoeders'. O+
  woensdag 12 mei 2021 @ 11:55:42 #103
327807 Mariposas
&#1497;&#1492;&#14
pi_199386242
“Het vonnis dat in bezit is van Story”

Klinkt net alsof ze over bijzonder vertrouwelijke documenten beschikken, terwijl dit gewoon om een gepubliceerd vonnis gaat. :') Wel goed dat Story Fok ook in de gaten houdt!
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_199386254
quote:
7s.gif Op woensdag 12 mei 2021 11:50 schreef Straadthont het volgende:

[..]

In ruil voor haar eigen kind, toch? Mooi hoe moederliefde werkt bij sommige 'topmoeders'. O+
Het is echt bizar dit wat een spoor van vernieling zo iemand achter laat
pi_199386366
quote:
7s.gif Op woensdag 12 mei 2021 11:50 schreef Straadthont het volgende:

[..]

In ruil voor haar eigen kind, toch? Mooi hoe moederliefde werkt bij sommige 'topmoeders'. O+
Dat 'in ruil voor haar kind' was een flodder op social media he? We weten niet of dat correct is.
  woensdag 12 mei 2021 @ 14:15:16 #106
496091 HeelVaakBlij
Lach jij ook zo graag?
pi_199388290
quote:
0s.gif Op woensdag 12 mei 2021 10:49 schreef soapie het volgende:

[..]

Lekker dier, wat ziet/zag Samantha toch in hem....
Word maar eens een Bonny & Clyde met de plaatselijke fatsoenlijke groenteboer... Niet te doen natuurlijk. 🙈
Ik had privé detective moeten worden. :-)
pi_199389231
Ik had ooit een collega wiens vriend er eentje van de Quote 500 bende.
"Maar hij is wel goed voor mij" zei. Dus als dat het criterium is...
  woensdag 12 mei 2021 @ 16:34:00 #108
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_199390075
Het is rustig in Scheveningen...
pi_199390448
quote:
0s.gif Op woensdag 12 mei 2021 16:34 schreef ootjekatootje het volgende:
Het is rustig in Scheveningen...
Stilte voor de storm })
pi_199390667
Waarom staat er in de Story dat ook zijn ex een boekje open doet? Heel dat stuk gaat niet over haar...en alsof zij precies weet wat ie op zn kerfstok had :')
pi_199391042
quote:
1s.gif Op woensdag 12 mei 2021 17:24 schreef MorganLeFay het volgende:
Waarom staat er in de Story dat ook zijn ex een boekje open doet? Heel dat stuk gaat niet over haar...en alsof zij precies weet wat ie op zn kerfstok had :')
Tuurlijk weet zij dat, er stond genoeg op hun Fakeboekaccount dat liet zien in welke situatie ze zaten. Moest ze ook niet ineens halsoverkop in 2016 de toenmalige woning verlaten? En er was nog een schot gelost ofzo, weet het ook niet precies meer en ga zeker ook niet nog eens op zoek. :{w
Voor haar verhaal zal je dat flutblad moeten kopen, neem ik aan.
pi_199391062
quote:
7s.gif Op woensdag 12 mei 2021 17:46 schreef Straadthont het volgende:

[..]

Tuurlijk weet zij dat, er stond genoeg op hun Fakeboekaccount dat liet zien in welke situatie ze zaten. Moest ze ook niet ineens halsoverkop in 2016 de toenmalige woning verlaten? En er was nog een schot gelost ofzo, weet het ook niet precies meer en ga zeker ook niet nog eens op zoek. :{w
Voor haar verhaal zal je dat flutblad moeten kopen, neem ik aan.
Of @praadje gaat weer even boodschappen doen :7 O+
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_199391121
quote:
0s.gif Op woensdag 12 mei 2021 17:48 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

Of @:praadje gaat weer even boodschappen doen :7 O+
Ja! ^O^

Of iemand moet een abbo hebben om flutbladen online te kunnen lezen, mag ook. :s)
pi_199391859
Ik heb het artikel even gauw in de supermarkt gelezen. Stelt weinig voor, maar 2 pagina's, waarvan Youssef ongeveer driekwart aan het woord is. Hij vertelt dat Gelmore op hem heeft geschoten, dat het echt kantje boord was in het ziekenhuis, en dat de kogel nog altijd in zijn long zit, waardoor die long nooit meer 100% is geworden. Ook heeft hij onlangs corona gehad en dat hakte er daardoor ook flink in.

In de laatste twee blokjes komt Do even aan het woord, die vertelt dat zij Gelmore leerde kennen via zijn halfzusje Naomi. Hij belde Naomi op toen hij in de bajes zat, Do was op dat moment bij haar op bezoek en werd bij het telefoongesprek betrokken en zo raakten ze aan de praat. Ze gingen schrijven en bellen, hij deed haast niets anders dan brieven naar haar schrijven, aldus Do. Ze zijn iets meer dan 4 jaar samen geweest. Ze vertelde aan het eind nog even dat ze twee tattoo's van hem heeft, één op haar zij (zoals we al wisten) en één op haar vagina. Tja.

Verder geen woord over Angelo of Samantha.
pi_199391866
quote:
0s.gif Op woensdag 12 mei 2021 17:48 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

Of @:praadje gaat weer even boodschappen doen :7 O+
Ja, als ik volgende week weer naar Nederland ga voor de boodschappen zal ik eens de bladen doornemen mbt de Barbiegate.
pi_199391887
quote:
0s.gif Op woensdag 12 mei 2021 18:44 schreef Aaltje1978 het volgende:
Ik heb het artikel even gauw in de supermarkt gelezen. Stelt weinig voor, maar 2 pagina's, waarvan Youssef ongeveer driekwart aan het woord is. Hij vertelt dat Gelmore op hem heeft geschoten, dat het echt kantje boord was in het ziekenhuis, en dat de kogel nog altijd in zijn long zit, waardoor die long nooit meer 100% is geworden. Ook heeft hij onlangs corona gehad en dat hakte er daardoor ook flink in.

In de laatste twee blokjes komt Do even aan het woord, die vertelt dat zij Gelmore leerde kennen via zijn halfzusje Naomi. Hij belde Naomi op toen hij in de bajes zat, Do was op dat moment bij haar op bezoek en werd bij het telefoongesprek betrokken en zo raakten ze aan de praat. Ze gingen schrijven en bellen, hij deed haast niets anders dan brieven naar haar schrijven, aldus Do. Ze zijn iets meer dan 4 jaar samen geweest. Ze vertelde aan het eind nog even dat ze twee tattoo's van hem heeft, één op haar zij (zoals we al wisten) en één op haar vagina. Tja.

Verder geen woord over Angelo of Samantha.
Oh, jij was me al voor. Held _O_ Zal ik wel even kijken naar de Borsato gate.
pi_199392426
quote:
0s.gif Op woensdag 12 mei 2021 18:44 schreef Aaltje1978 het volgende:
Ik heb het artikel even gauw in de supermarkt gelezen. Stelt weinig voor, maar 2 pagina's, waarvan Youssef ongeveer driekwart aan het woord is. Hij vertelt dat Gelmore op hem heeft geschoten, dat het echt kantje boord was in het ziekenhuis, en dat de kogel nog altijd in zijn long zit, waardoor die long nooit meer 100% is geworden. Ook heeft hij onlangs corona gehad en dat hakte er daardoor ook flink in.

In de laatste twee blokjes komt Do even aan het woord, die vertelt dat zij Gelmore leerde kennen via zijn halfzusje Naomi. Hij belde Naomi op toen hij in de bajes zat, Do was op dat moment bij haar op bezoek en werd bij het telefoongesprek betrokken en zo raakten ze aan de praat. Ze gingen schrijven en bellen, hij deed haast niets anders dan brieven naar haar schrijven, aldus Do. Ze zijn iets meer dan 4 jaar samen geweest. Ze vertelde aan het eind nog even dat ze twee tattoo's van hem heeft, één op haar zij (zoals we al wisten) en één op haar vagina. Tja.

Verder geen woord over Angelo of Samantha.
Ja, kak. Ik sneaky in de supermarkt staan fotograferen haha! Maar het stelde idd niet veel voor wat Do te vertellen had
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_199392581
quote:
0s.gif Op woensdag 12 mei 2021 19:21 schreef Poppejans het volgende:

[..]

Ja, kak. Ik sneaky in de supermarkt staan fotograferen haha! Maar het stelde idd niet veel voor wat Do te vertellen had
[ link | afbeelding ]
OMG er gaan dus echt foto's rond van hem in de kist? :D

Plus ik blijf mij toch wel afvragen, Zou Samantha op de hoogte zijn van zijn verleden, wat hij allemaal op zijn kerfstok had staan? Of zou die lieve zoete broodjes bij haar hebben gebakken en zij dat aannam voor lief?
Net als dat verhaal habibi Marokaanse afkomst, daar had ze het later ook niet meer over.

En wat zullen de ouders van Samantha vinden nu dit bekend is geworden over Gelmore, neem aan dat die mensen dit ook nog niet wisten?

Hoop vragen :@ _O-



[ Bericht 12% gewijzigd door DaniqueV op 12-05-2021 19:38:50 ]
Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
pi_199392988
quote:
0s.gif Op woensdag 12 mei 2021 19:21 schreef Poppejans het volgende:

[..]

Ja, kak. Ik sneaky in de supermarkt staan fotograferen haha! Maar het stelde idd niet veel voor wat Do te vertellen had
[ link | afbeelding ]
Tattoo op d'r kut. Dat gaat Samant niet leuk vinden. Ze zal vanaaf na een paar buisjes en wat lijntjes wel weer de kolder in d'r kop krijgen. Instagram maar weer in de gaten houden. :')
  woensdag 12 mei 2021 @ 20:05:06 #120
496091 HeelVaakBlij
Lach jij ook zo graag?
pi_199393324
Wat erg.. Ik zit me nu af te vragen hoe ze zijn naam op d'r foefje heeft laten tatoeëren. In de lengte of de breedte, of alleen z'n achternaam met heel creatief een toefje schaamhaar achter van der pluijm... Ook toepasselijk. 🙈
Ik had privé detective moeten worden. :-)
pi_199393451
quote:
0s.gif Op woensdag 12 mei 2021 20:05 schreef HeelVaakBlij het volgende:
Wat erg.. Ik zit me nu af te vragen hoe ze zijn naam op d'r foefje heeft laten tatoeëren. In de lengte of de breedte, of alleen z'n achternaam met heel creatief een toefje schaamhaar achter van der pluijm... Ook toepasselijk. 🙈
:') :') :') :X
pi_199393534
quote:
0s.gif Op woensdag 12 mei 2021 20:05 schreef HeelVaakBlij het volgende:
Wat erg.. Ik zit me nu af te vragen hoe ze zijn naam op d'r foefje heeft laten tatoeëren. In de lengte of de breedte, of alleen z'n achternaam met heel creatief een toefje schaamhaar achter van der pl.....m... Ook toepasselijk. 🙈
_O- _O- _O-
Ik zal hier maar geen fakeafbeelding van maken hé , heb ik zo een fokban _O-

Ik vind je een leuke aanwinst hier *O* *O* *O*
Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
pi_199393554
quote:
0s.gif Op woensdag 12 mei 2021 19:21 schreef Poppejans het volgende:

[..]

Ja, kak. Ik sneaky in de supermarkt staan fotograferen haha! Maar het stelde idd niet veel voor wat Do te vertellen had
[ link | afbeelding ]
Haha, geweldig. Gewoon stiekem in de buurtsuper sneaky fotograferen. Ik ga in het vervolg alle mensen bij de tijdschriften scannen. Een echte Fokker haal je er meteen uit. _O-
  woensdag 12 mei 2021 @ 20:17:05 #124
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_199393585
quote:
0s.gif Op woensdag 12 mei 2021 20:05 schreef HeelVaakBlij het volgende:
Wat erg.. Ik zit me nu af te vragen hoe ze zijn naam op d'r foefje heeft laten tatoeëren. In de lengte of de breedte, of alleen z'n achternaam met heel creatief een toefje pluimpje schaamhaar achter van der pluijm... Ook toepasselijk. 🙈
*)
W
Z
E
  Spellchecker woensdag 12 mei 2021 @ 20:35:49 #125
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_199394757
-

[ Bericht 100% gewijzigd door Muck op 12-05-2021 22:37:37 (Smakeloos.) ]
  Miss 200.000.000! woensdag 12 mei 2021 @ 21:39:17 #127
367000 roos94
pi_199395175
quote:
0s.gif Op woensdag 12 mei 2021 21:17 schreef coinchantal het volgende:
Smakeloze opmerking
Nee en dat gaan we hier ook niet plaatsen

[ Bericht 4% gewijzigd door Muck op 12-05-2021 22:38:20 (Reactie op quote. Je post is niet vergrendeld.) ]
  woensdag 12 mei 2021 @ 21:57:23 #128
496091 HeelVaakBlij
Lach jij ook zo graag?
pi_199395552
Schrikt die moeder van Samantha nou omdat er een flink mes op de tafel ligt? Of is dat geen mes?
Ik had privé detective moeten worden. :-)
  woensdag 12 mei 2021 @ 22:33:29 #129
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_199396314
quote:
0s.gif Op woensdag 12 mei 2021 21:17 schreef coinchantal het volgende:
Smakeloze opmerking
Ramptoerisme is een forum verder.

[ Bericht 4% gewijzigd door Muck op 12-05-2021 22:38:56 (Reactie op quote. Je post is niet vergrendeld.) ]
pi_199396341
quote:
0s.gif Op woensdag 12 mei 2021 21:39 schreef roos94 het volgende:

[..]

Nee en dat gaan we hier ook niet plaatsen
+ heel veel.
  woensdag 12 mei 2021 @ 22:34:45 #131
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_199396346
quote:
0s.gif Op woensdag 12 mei 2021 20:05 schreef HeelVaakBlij het volgende:
Wat erg.. Ik zit me nu af te vragen hoe ze zijn naam op d'r foefje heeft laten tatoeëren. In de lengte of de breedte, of alleen z'n achternaam met heel creatief een toefje schaamhaar achter van der pluijm... Ook toepasselijk. 🙈
Ik heb dr godzijdank geen denkbeelden bij zoals jij. Maar bij naam tattoos is het doorgaans van links naar rechts
  donderdag 13 mei 2021 @ 00:07:19 #132
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_199398086
Het roddelaccount over Samantha is ook weer verdwenen trouwens
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  donderdag 13 mei 2021 @ 00:10:17 #133
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_199398117
quote:
99s.gif Op donderdag 13 mei 2021 00:07 schreef Vlinder het volgende:
Het roddelaccount over Samantha is ook weer verdwenen trouwens
Ik hoop dat ze het zelf gerapporteerd heeft, met die vrijwel identieke naam en dat plaatje dat gewoon van haar gegapt was.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_199411620
Dat gekleurde slangenprint tasje op haar instagram vind ik wel leuk.
  vrijdag 14 mei 2021 @ 11:22:03 #135
496091 HeelVaakBlij
Lach jij ook zo graag?
pi_199416167
https://www.instagram.com/p/COxhrTitDhG/?igshid=1trvx8g59c02c

Ik denk dat Samantha naar Zimbabwe aan het wandelen is... Op d'r slipperties.

[ Bericht 2% gewijzigd door HeelVaakBlij op 14-05-2021 12:00:15 ]
Ik had privé detective moeten worden. :-)
  Miss 200.000.000! vrijdag 14 mei 2021 @ 12:00:33 #136
367000 roos94
pi_199416653
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 mei 2021 11:22 schreef HeelVaakBlij het volgende:
https://www.instagram.com/p/COxhrTitDhG/?igshid=1trvx8g59c02c

Ik denk dat Samantha naar Zimbabwe aan het wandelen is... Op d'r slipperties.
_O-
  zaterdag 15 mei 2021 @ 18:15:40 #137
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_199436241
Alles van Gelmore is van haar insta af...
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
  Moderator zaterdag 15 mei 2021 @ 18:17:09 #138
184769 crew  Deisyy
pi_199436258
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 18:15 schreef houdjemond het volgende:
Alles van Gelmore is van haar insta af...
Het criminele kwartje is dan toch gevallen.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  Spellchecker zaterdag 15 mei 2021 @ 18:17:41 #139
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_199436264
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 18:15 schreef houdjemond het volgende:
Alles van Gelmore is van haar insta af...
Behalve zijn eigendomsbewijs :+
  Moderator zaterdag 15 mei 2021 @ 18:19:23 #140
184769 crew  Deisyy
pi_199436281
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 18:17 schreef maily het volgende:

[..]

Behalve zijn eigendomsbewijs :+
Bijna alles ja :D
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zaterdag 15 mei 2021 @ 18:20:06 #141
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_199436291
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 18:15 schreef houdjemond het volgende:
Alles van Gelmore is van haar insta af...
Ik zie anders gewoon nog foto’s en filmpjes van hem en haar samen?
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  zaterdag 15 mei 2021 @ 18:20:15 #142
149959 SQ
snelle trees
pi_199436293
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 18:15 schreef houdjemond het volgende:
Alles van Gelmore is van haar insta af...
Alles? Alleen z'n naam in dr bio?
disclaimer
  Spellchecker zaterdag 15 mei 2021 @ 18:20:31 #143
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_199436296
quote:
17s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 18:20 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Ik zie anders gewoon nog foto’s en filmpjes van hem en haar samen?
F5?
pi_199436331
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 18:20 schreef maily het volgende:

[..]

F5?
Ik zie ze ook nog
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zaterdag 15 mei 2021 @ 18:25:12 #145
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_199436349
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 18:20 schreef maily het volgende:

[..]

F5?
Niet nodig want ze staan er gewoon nog, :+.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zaterdag 15 mei 2021 @ 18:25:25 #146
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_199436355
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 18:20 schreef SQ het volgende:

[..]

Alles? Alleen z'n naam in dr bio?
Dit.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_199436424
Ze noemt zich weer Barbie. :O
pi_199436457
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 18:17 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Het criminele kwartje is dan toch gevallen.
Ik denk eerder de naam van Gelmore op Do d'r doos. Dat was DE druppel.
pi_199437169
Het roddelaccount is weer terug, daar staat op dat ze alles met Gelmore van insta heeft gehaald.
  zaterdag 15 mei 2021 @ 19:24:15 #150
496091 HeelVaakBlij
Lach jij ook zo graag?
pi_199437203
Ze is in ieder geval weer terug gewandeld.
Ik had privé detective moeten worden. :-)
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zaterdag 15 mei 2021 @ 19:43:01 #151
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_199437458
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 19:21 schreef mijntjexx het volgende:
Het roddelaccount is weer terug, daar staat op dat ze alles met Gelmore van insta heeft gehaald.
Vreemd. Alleen de bio inderdaad.

En ik zie de volgende comment:

quote:
Profielfoto van sabine_d08
sabine_d08
@esmeralda29121981 Ik heb van de week de online uitgelekte WhatsApp berichten over haar en van haar gelezen..en nog meer sex fragmenten
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_199439706
Er is weer wat gaande , dat is wel duidelijk. 😕
Maar wat...😯
  Spellchecker zaterdag 15 mei 2021 @ 21:10:39 #153
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_199439747
quote:
11s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 19:43 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Vreemd. Alleen de bio inderdaad.

En ik zie de volgende comment:
[..]

:o
pi_199441410
Ze heeft een vriendenavondje, zie foto insta
  Moderator zaterdag 15 mei 2021 @ 22:11:45 #155
184769 crew  Deisyy
pi_199441508
Of je post de foto er even bij

Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_199441558
Het is niet waar!!!!!!

Ochjee, de drugs druipt zowat van m'n scherm af. Die kerel ziet er ook uit alsof hij elk moment het loodje gaat leggen. :X
  zaterdag 15 mei 2021 @ 22:14:33 #157
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_199441567
Warm daar zeker? Dat ie met ontbloot bovenlijf zit...
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zaterdag 15 mei 2021 @ 22:17:10 #158
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_199441623
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 22:11 schreef Deisyy het volgende:
Of je post de foto er even bij

[ afbeelding ]
En het linkje...
https://www.instagram.com/p/CO6AoPstoU4/?igshid=1n8w17ul4bsjh

En WTF?! Die foto heeft ze al als account-afbeelding? :o
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Moderator zaterdag 15 mei 2021 @ 22:20:47 #159
184769 crew  Deisyy
pi_199441696
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 22:17 schreef Leandra het volgende:

[..]

En het linkje...
https://www.instagram.com/p/CO6AoPstoU4/?igshid=1n8w17ul4bsjh

En WTF?! Die foto heeft ze al als account-afbeelding? :o
Waarschijnlijk is hij de nieuwe Clyde :{
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_199441704
Dit slaat toch wel alles zeg dat Vriendenavondje 🧐
pi_199441749
Morgen 3 weken geleden dat haar grote liefde waarschijnlijk op dezelfde bank blauw aanliep. DRIE weken!
  Spellchecker zaterdag 15 mei 2021 @ 22:23:05 #162
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_199441750
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 22:11 schreef Deisyy het volgende:
Of je post de foto er even bij

[ afbeelding ]
Of je zet die engnek in een spoiler :r
  Miss 200.000.000! zaterdag 15 mei 2021 @ 22:24:45 #163
367000 roos94
pi_199441798
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 22:11 schreef Deisyy het volgende:
Of je post de foto er even bij

[ afbeelding ]
Die gast zijn kop lijkt er wel in gefotoshopt
  zaterdag 15 mei 2021 @ 22:26:30 #164
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_199441829
Ik dacht even dat het die Jordy was...
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_199441896
Ik vind hem op DJ Jean lijken 🤔

[ Bericht 2% gewijzigd door Woonbootjes op 15-05-2021 22:30:09 (Foutje) ]
  Moderator zaterdag 15 mei 2021 @ 22:33:32 #166
184769 crew  Deisyy
pi_199441998
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 22:24 schreef roos94 het volgende:

[..]

Die gast zijn kop lijkt er wel in gefotoshopt
Een beetje wel ja, komt door dat licht van zijn telefoon en omdat zijn kop tattooloos is denk ik.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_199442019
quote:
11s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 19:43 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Vreemd. Alleen de bio inderdaad.

En ik zie de volgende comment:
[..]

oud nieuws zijn app-chats die ze met Sonny had
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_199442055
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 22:26 schreef Leandra het volgende:
Ik dacht even dat het die Jordy was...
Ik dacht even dat het mijn ex was. Moest echt ff inzoomen :D Maar die heeft nog een groot zwart pistool in zijn nek geklad :')
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_199442087
Die vent woont al eeuwen in Scheveningen, en is gewoon een goeie vriend. Vroegah ook van Michael geloof ik.

Mag zijn naam niet posten, maar op zn feesboek te zien is het hem idd.

:s)
pi_199442220
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 22:34 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

oud nieuws zijn app-chats die ze met Sonny had
Ah kak, die heb ik dan weer gemist.
Forever yours, forever mine, forever ours...
pi_199442445
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 22:38 schreef MorganLeFay het volgende:
Die vent woont al eeuwen in Scheveningen, en is gewoon een goeie vriend. Vroegah ook van Michael geloof ik.

Mag zijn naam niet posten, maar op zn feesboek te zien is het hem idd.

:s)
Oh ja nee, dan is het inderdaad heel normaal om er bovenop te zitten.
Ze is weer lekker aan het provoceren, onder invloed natuurlijk. Respectloos ook naar de familie van Gelmore en in het bijzonder haar kleine grote vriendinnetje....Uit het oog uit het hart. Zo kennen we Barbie weer.
Er zullen snel foto's volgen waar ze weer ligt te lebberen. :Y)
pi_199442580
quote:
7s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 22:55 schreef Straadthont het volgende:

[..]

Oh ja nee, dan is het inderdaad heel normaal om er bovenop te zitten.
Ze is weer lekker aan het provoceren, onder invloed natuurlijk. Respectloos ook naar de familie van Gelmore en in het bijzonder haar kleine grote vriendinnetje....Uit het oog uit het hart. Zo kennen we Barbie weer.
Er zullen snel foto's volgen waar ze weer ligt te lebberen. :Y)
Mwah, bij dat soort mensen is het normaal om bij elkaar op schoot te zitten :') Heb door de jaren heen weetikveelhoeveel foto's van Samanda gezien waarbij ze klef deed met vrienden.

Dus respectloos zou ik het niet willen noemen. Wat had ze dan moeten doen? Na drie maanden relatie gewoon een half jaar rouwen en stemmige plaatjes posten? Dit is haar leven als ze single is: vriendenavondjes.
  zaterdag 15 mei 2021 @ 23:12:49 #173
7446 Pippi
Crazy cat woman
pi_199442841
Here we go again, binnen 3 weken inderdaad...
pi_199442969
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 23:02 schreef MorganLeFay het volgende:

[..]

Mwah, bij dat soort mensen is het normaal om bij elkaar op schoot te zitten :') Heb door de jaren heen weetikveelhoeveel foto's van Samanda gezien waarbij ze klef deed met vrienden.

Dus respectloos zou ik het niet willen noemen. Wat had ze dan moeten doen? Na drie maanden relatie gewoon een half jaar rouwen en stemmige plaatjes posten? Dit is haar leven als ze single is: vriendenavondjes.
Daarin verschillen we dan van mening. Ik vind het bijzonder respectloos, of het nu wel of niet normaal is in haar kringen. Waardeloos wijf is het zonder een greintje fatsoen. Maar goed, we hebben het hier wel over die hard junkies. :{w
  zaterdag 15 mei 2021 @ 23:56:01 #175
386879 Sheffield
Weet het ook niet
pi_199443635
Het eerstvolgende slachtoffer mag ook gelijk z'n naam op d'r doos laten tatoeëren.

Als ze nou slim is, dan neemt ze gewoon "Clyde", want zo heten ze allemaal.

Maar goed. Samanda & slim.....
pi_199444382
quote:
11s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 22:14 schreef Straadthont het volgende:
Het is niet waar!!!!!!

Ochjee, de drugs druipt zowat van m'n scherm af. Die kerel ziet er ook uit alsof hij elk moment het loodje gaat leggen. :X
_O- :D
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
  zondag 16 mei 2021 @ 01:04:25 #177
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_199444763
Mooi man, ik begon me al zorgen te maken over Samant. Die is niet kapot te krijgen, heb er ergens wel respect voor.
pi_199444848
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 22:11 schreef Deisyy het volgende:
Of je post de foto er even bij

[ afbeelding ]
Wat heeft ze een enge hand
pi_199444922
quote:
7s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 22:55 schreef Straadthont het volgende:

[..]

Oh ja nee, dan is het inderdaad heel normaal om er bovenop te zitten.
Ze is weer lekker aan het provoceren, onder invloed natuurlijk. Respectloos ook naar de familie van Gelmore en in het bijzonder haar kleine grote vriendinnetje....Uit het oog uit het hart. Zo kennen we Barbie weer.
Er zullen snel foto's volgen waar ze weer ligt te lebberen. :Y)
Seks is niet hetzelfde als liefde he
pi_199445186
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 22:38 schreef MorganLeFay het volgende:
Die vent woont al eeuwen in Scheveningen, en is gewoon een goeie vriend. Vroegah ook van Michael geloof ik.

Mag zijn naam niet posten, maar op zn feesboek te zien is het hem idd.

:s)
Zeker ook weer iemand die ze sinds vroeger al leuk vond, net als Michael, Tangel en Gerrit.
pi_199445191
Ik wil nog wel aannemen dat ze deze vent al langer kent en dat het een goede vriend is, maar dat ze haar profielfoto ook heeft veranderd naar diezelfde foto van hen samen vind ik inderdaad wel vreemd. Zoiets doe je meestal toch alleen maar met een lover.

Op het inmiddels weer herstelde SamanthaDeJong2-roddelaccount staat in de stories een screenshot van een reactie die iemand ergens op social media heeft geschreven, waarin te lezen is: "Mijn vriend zag haar vandaag hand in hand met hem lopen bij de pomp".
  zondag 16 mei 2021 @ 04:14:12 #182
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_199445350
Over 2 weken in de Story: "Samantha vindt de liefde weer".
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zondag 16 mei 2021 @ 07:27:35 #183
59121 JaneDoe
SHAMONE!
pi_199445565
quote:
0s.gif Op zondag 16 mei 2021 01:21 schreef jameshond7 het volgende:

[..]

Seks is niet hetzelfde als liefde he
In Samanda's wereld wel
  zondag 16 mei 2021 @ 07:51:37 #184
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_199445630
Ik zit met smart te wachten op het uitlekken van een pijpfilmpje op die bank
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_199445906
75% Zeker dat dit weer een (tijdelijke) nieuwe vlam is. :Y
  zondag 16 mei 2021 @ 09:07:40 #186
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_199445996
Voor ieder jaar van de relatie een maand rouw toch?
Dan klopt het wel ongeveer weer :+
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_199447185
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 22:11 schreef Deisyy het volgende:
Of je post de foto er even bij

[ afbeelding ]
Waar is de tattoo???
Twinning = boring
  Spellchecker zondag 16 mei 2021 @ 11:11:30 #188
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_199447223
quote:
0s.gif Op zondag 16 mei 2021 11:07 schreef Inca het volgende:

[..]

Waar is de tattoo???
Die vervaagt met de week :+
  zondag 16 mei 2021 @ 11:29:58 #189
496091 HeelVaakBlij
Lach jij ook zo graag?
pi_199447500
quote:
0s.gif Op zondag 16 mei 2021 11:07 schreef Inca het volgende:

[..]

Waar is de tattoo???
Ik had privé detective moeten worden. :-)
pi_199447751
De tattoo zit er gewoon, alleen vervaagt en vervormd door de filters. Als je inzoomt zie je hoe gek haar niet bestaande wimpers er weer uitzien.
  Spellchecker zondag 16 mei 2021 @ 12:24:21 #191
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_199448514
quote:
7s.gif Op zondag 16 mei 2021 11:45 schreef Straadthont het volgende:
De tattoo zit er gewoon, alleen vervaagt en vervormd door de filters. Als je inzoomt zie je hoe gek haar niet bestaande wimpers er weer uitzien.
Haar gezicht ziet er raar vlekkerig uit.
Ze zit ook zo gek bij die vent. Niet echt op schoot maar ze wil er vandaan schuiven ofzo?
Hij komt ook wel heel dichtbij.
  zondag 16 mei 2021 @ 12:34:47 #192
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_199448665
quote:
1s.gif Op zondag 16 mei 2021 12:24 schreef maily het volgende:

[..]

Haar gezicht ziet er raar vlekkerig uit.
Ze zit ook zo gek bij die vent. Niet echt op schoot maar ze wil er vandaan schuiven ofzo?
Hij komt ook wel heel dichtbij.
Hij zit in kleermakerszit en zij zit daar overheen.

Ziet er nou voor beide partijen niet heel comfortabel uit, maar het past wel
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_199448668
quote:
1s.gif Op zondag 16 mei 2021 12:24 schreef maily het volgende:

[..]

Haar gezicht ziet er raar vlekkerig uit.
Ze zit ook zo gek bij die vent. Niet echt op schoot maar ze wil er vandaan schuiven ofzo?
Hij komt ook wel heel dichtbij.
Ik denk dat ze het helemaal geweldig vindt, anders zou ze het niet delen. En ze kruipt er toch echt zelf op, niemand zal haar dwingen. Het vlekkerige komt echt door de filters. De foto erna met haar vriendin ziet ze minder vlekkerig uit.
  zondag 16 mei 2021 @ 12:36:05 #194
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_199448689
Maar haar lichaam is verder echt wel fantastisch hoor. Ik zou willen dat die van mij daar wat op leek :@
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_199449480
quote:
99s.gif Op zondag 16 mei 2021 12:36 schreef Vlinder het volgende:
Maar haar lichaam is verder echt wel fantastisch hoor. Ik zou willen dat die van mij daar wat op leek :@
Waarom? Zo geweldig is het allemaal niet.
Mijn lichaam is verre van geweldig en er is een hoop aan te doen maar ik zou haar lichaam voor geen goud willen om meerdere redenen; niet gezond, de vieze tattoo's , neptieten en geen kont. Het enige mooie is de platte buik, maar onder welke omstandigheden verkregen?

Geen idee hoe het lichaam van jou eruit ziet en dat hoeft ook niet, maar durf er bijna om te wedden dat het er meer dan prima uitziet dan al die neppe figuren!
  zondag 16 mei 2021 @ 13:48:00 #196
370685 -Spring
-Spring
pi_199449776
quote:
3s.gif Op zondag 16 mei 2021 13:30 schreef Straadthont het volgende:

[..]

Waarom? Zo geweldig is het allemaal niet.
Mijn lichaam is verre van geweldig en er is een hoop aan te doen maar ik zou haar lichaam voor geen goud willen om meerdere redenen; niet gezond, de vieze tattoo's , neptieten en geen kont. Het enige mooie is de platte buik, maar onder welke omstandigheden verkregen?

Geen idee hoe het lichaam van jou eruit ziet en dat hoeft ook niet, maar durf er bijna om te wedden dat het er meer dan prima uitziet dan al die neppe figuren!
Ben jij een man of een vrouw?
pi_199449796
quote:
1s.gif Op zondag 16 mei 2021 13:48 schreef -Spring het volgende:

[..]

Ben jij een man of een vrouw?
Maakt dat wat uit? Zoja, waarom?
  Spellchecker zondag 16 mei 2021 @ 13:49:27 #198
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_199449801
quote:
99s.gif Op zondag 16 mei 2021 12:36 schreef Vlinder het volgende:
Maar haar lichaam is verder echt wel fantastisch hoor. Ik zou willen dat die van mij daar wat op leek :@
Serieus?

Zo nep? Zo uitdagend voor bepaalde types?
  zondag 16 mei 2021 @ 13:52:55 #199
370685 -Spring
-Spring
pi_199449863
quote:
10s.gif Op zondag 16 mei 2021 13:49 schreef Straadthont het volgende:

[..]

Maakt dat wat uit? Zoja, waarom?
Nee hoor, ik ben gewoon nieuwsgierig.
pi_199449900
Haar borsten zijn een beetje te groot naar mijn smaak, maar voor de rest heeft ze (zeker na drie zwangerschappen) echt een prima lijf.
pi_199450124
quote:
1s.gif Op zondag 16 mei 2021 13:49 schreef maily het volgende:

Zo uitdagend voor bepaalde types?
Boeiend. Voor sommige types is een hartslag hebben al voldoende om uitdagend te zijn.

Leuke gast, heeft vast een fijne stabiele invloed op ons ondernemend typje. O+
Go hard or go home
  zondag 16 mei 2021 @ 14:17:07 #202
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_199450358
Ik vind dat ze op dr te grote borsten na een figuur heeft waar je u tegen zegt. Mooie platte buik. Slanke zandloper taille. En dat heeft ze volgens mij verkregen door hard te sporten.
Ik zou ook wel een platte(re) buik willen. En verder heb ik geen heupen, maar ook geen taille. Gewoon recht omhoog 😅
  zondag 16 mei 2021 @ 15:12:10 #203
496091 HeelVaakBlij
Lach jij ook zo graag?
pi_199451505
quote:
0s.gif Op zondag 16 mei 2021 14:07 schreef Noek het volgende:

[..]

Boeiend. Voor sommige types is een hartslag hebben al voldoende om uitdagend te zijn.

Leuke gast, heeft vast een fijne stabiele invloed op ons ondernemend typje. O+
Jaaaa, dit is duidelijk een gevalletje "Saskia en Serge" ipv een "Bonny en Clyde", dat zie je meteen.
Ik had privé detective moeten worden. :-)
pi_199451605
quote:
0s.gif Op zondag 16 mei 2021 15:12 schreef HeelVaakBlij het volgende:

[..]

Jaaaa, dit is duidelijk een gevalletje "Saskia en Serge" ipv een "Bonny en Clyde", dat zie je meteen.
Die waren ook altijd lekker dun, Sas en Ser.
Go hard or go home
  zondag 16 mei 2021 @ 15:25:09 #205
496091 HeelVaakBlij
Lach jij ook zo graag?
pi_199451788
quote:
0s.gif Op zondag 16 mei 2021 15:15 schreef Noek het volgende:

[..]

Die waren ook altijd lekker dun, Sas en Ser.
Als we filmpjes krijgen dat hij lekker rijst, met boontjes en kip aan het koken is, deze "steun en toeverlaat", dan zouden ze zo ook maar eens een Gert en Hermien kunnen worden.

[ Bericht 0% gewijzigd door HeelVaakBlij op 16-05-2021 15:33:02 ]
Ik had privé detective moeten worden. :-)
pi_199451925
Ik heb serieus van de week een gesprek gehad waar zowel Saskia&Serge en Gert&Hermien in voorkwamen :')

Geen idee meer hoe ze in dat gesprek ter sprake kwamen :D
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  zondag 16 mei 2021 @ 15:35:59 #207
496091 HeelVaakBlij
Lach jij ook zo graag?
pi_199452012
quote:
1s.gif Op zondag 16 mei 2021 15:32 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik heb serieus van de week een gesprek gehad waar zowel Saskia&Serge en Gert&Hermien in voorkwamen :')

Geen idee meer hoe ze in dat gesprek ter sprake kwamen :D
😅
Ik zie het al voor me ook.. Foto van Samantha.. "mijn steun en toeverlaat, tot de maan en terug, for ever Gert en Hermien. 😅🙈
Ik had privé detective moeten worden. :-)
pi_199453993
quote:
0s.gif Op zondag 16 mei 2021 15:35 schreef HeelVaakBlij het volgende:

[..]

😅
Ik zie het al voor me ook.. Foto van Samantha.. "mijn steun en toeverlaat, tot de maan en terug, for ever Gert en Hermien. 😅🙈
_O-
  zondag 16 mei 2021 @ 18:47:10 #209
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_199455825
Uiteraard doel ik niet op de opgevulde delen en de inkt.

Ik heb niks nep en ook geen inkt. ^O^
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_199455959
quote:
0s.gif Op zondag 16 mei 2021 15:35 schreef HeelVaakBlij het volgende:

[..]

😅
Ik zie het al voor me ook.. Foto van Samantha.. "mijn steun en toeverlaat, tot de maan en terug, for ever Gert en Hermien. 😅🙈
Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
pi_199456130
quote:
0s.gif Op zondag 16 mei 2021 18:52 schreef DaniqueV het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
_O_ _O-

Eigendom van alle duiven op de dam <3
  zondag 16 mei 2021 @ 19:01:22 #212
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_199456140
quote:
0s.gif Op zondag 16 mei 2021 18:52 schreef DaniqueV het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
_O-

Mooi gemaakt!
pi_199456206
quote:
14s.gif Op zondag 16 mei 2021 19:00 schreef Straadthont het volgende:

[..]

_O_ _O-

Eigendom van alle duiven op de dam <3
quote:
1s.gif Op zondag 16 mei 2021 19:01 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

_O-

Mooi gemaakt!
;) thanks

Ow ik zit meteen met dat liedje in mijn hoofd :{ _O-
Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
  zondag 16 mei 2021 @ 19:08:10 #214
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_199456266
quote:
0s.gif Op zondag 16 mei 2021 19:05 schreef DaniqueV het volgende:

[..]


[..]

;) thanks

Ow ik zit meteen met dat liedje in mijn hoofd :{ _O-
Kijk dan maar niet naar je eigen avatar, die beweegt mee met de melodie, zo kom je er nooit vanaf.
pi_199456369
quote:
0s.gif Op zondag 16 mei 2021 19:08 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Kijk dan maar niet naar je eigen avatar, die beweegt mee met de melodie, zo kom je er nooit vanaf.
Klopt, is een ritmisch gevoelige vogel _O-

Maar Sammie is zuinig met haar plaatsingen de laatste tijd, schiet niet echt op zo -O-
Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
pi_199456518
quote:
0s.gif Op zondag 16 mei 2021 18:52 schreef DaniqueV het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Die mag er wel bij in de OP :D

@Ole?
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  zondag 16 mei 2021 @ 20:53:25 #217
495298 dollypardon
blijf zoeken
pi_199458427
Alle junken op de dam
sjalalalieee sjalalalaaa
ja die weten hoe het kwam
sjalalalieee sjalalalaaa
want ze zaten op haar schoot
sjalalalieee sjalalalaaa
met haar tieten halfbloot
sjalalalieee sjalalalaaa
haar verdriet is zo voorbij
sjalalalieee sjalalalaaa
met wat lijntjes op een rij
sjalalalieee sjalalalaaa
pi_199458598
quote:
0s.gif Op zondag 16 mei 2021 20:53 schreef dollypardon het volgende:
Alle junken op de dam
sjalalalieee sjalalalaaa
ja die weten hoe het kwam
sjalalalieee sjalalalaaa
want ze zaten op haar schoot
sjalalalieee sjalalalaaa
met haar tieten halfbloot
sjalalalieee sjalalalaaa
haar verdriet is zo voorbij
sjalalalieee sjalalalaaa
met wat lijntjes op een rij
sjalalalieee sjalalalaaa
Muhaaaawhahahahhha
pi_199458678
quote:
0s.gif Op zondag 16 mei 2021 20:53 schreef dollypardon het volgende:
Alle junken op de dam
sjalalalieee sjalalalaaa
ja die weten hoe het kwam
sjalalalieee sjalalalaaa
want ze zaten op haar schoot
sjalalalieee sjalalalaaa
met haar tieten halfbloot
sjalalalieee sjalalalaaa
haar verdriet is zo voorbij
sjalalalieee sjalalalaaa
met wat lijntjes op een rij
sjalalalieee sjalalalaaa
Godver :D :')
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_199458786
quote:
0s.gif Op zondag 16 mei 2021 20:53 schreef dollypardon het volgende:
Alle junken op de dam
sjalalalieee sjalalalaaa
ja die weten hoe het kwam
sjalalalieee sjalalalaaa
want ze zaten op haar schoot
sjalalalieee sjalalalaaa
met haar tieten halfbloot
sjalalalieee sjalalalaaa
haar verdriet is zo voorbij
sjalalalieee sjalalalaaa
met wat lijntjes op een rij
sjalalalieee sjalalalaaa
_O-
  Miss 200.000.000! zondag 16 mei 2021 @ 21:18:15 #221
367000 roos94
pi_199458795
quote:
0s.gif Op zondag 16 mei 2021 20:53 schreef dollypardon het volgende:
Alle junken op de dam
sjalalalieee sjalalalaaa
ja die weten hoe het kwam
sjalalalieee sjalalalaaa
want ze zaten op haar schoot
sjalalalieee sjalalalaaa
met haar tieten halfbloot
sjalalalieee sjalalalaaa
haar verdriet is zo voorbij
sjalalalieee sjalalalaaa
met wat lijntjes op een rij
sjalalalieee sjalalalaaa
Hé Gerrit
  zondag 16 mei 2021 @ 21:32:34 #222
495298 dollypardon
blijf zoeken
pi_199459089
quote:
0s.gif Op zondag 16 mei 2021 21:18 schreef roos94 het volgende:

[..]

Hé Gerrit
heej samanda
  Spellchecker zondag 16 mei 2021 @ 22:00:19 #223
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_199459655
quote:
0s.gif Op zondag 16 mei 2021 20:53 schreef dollypardon het volgende:
Alle junken op de dam
sjalalalieee sjalalalaaa
ja die weten hoe het kwam
sjalalalieee sjalalalaaa
want ze zaten op haar schoot
sjalalalieee sjalalalaaa
met haar tieten halfbloot
sjalalalieee sjalalalaaa
haar verdriet is zo voorbij
sjalalalieee sjalalalaaa
met wat lijntjes op een rij
sjalalalieee sjalalalaaa
_O_
pi_199460127
quote:
0s.gif Op zondag 16 mei 2021 20:53 schreef dollypardon het volgende:
Alle junken op de dam
sjalalalieee sjalalalaaa
ja die weten hoe het kwam
sjalalalieee sjalalalaaa
want ze zaten op haar schoot
sjalalalieee sjalalalaaa
met haar tieten halfbloot
sjalalalieee sjalalalaaa
haar verdriet is zo voorbij
sjalalalieee sjalalalaaa
met wat lijntjes op een rij
sjalalalieee sjalalalaaa
Geweldig 🤣🤣🤣
  maandag 17 mei 2021 @ 12:32:40 #225
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_199466112
quote:
0s.gif Op woensdag 12 mei 2021 20:05 schreef HeelVaakBlij het volgende:
Wat erg.. Ik zit me nu af te vragen hoe ze zijn naam op d'r foefje heeft laten tatoeëren. In de lengte of de breedte, of alleen z'n achternaam met heel creatief een toefje schaamhaar achter van der pluijm... Ook toepasselijk. 🙈
'Gelmore was here' en dan een pijl?
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  maandag 17 mei 2021 @ 13:10:44 #226
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_199466712
:r
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_199467454
Spoiler. Samantha heeft alweer een nieuwe huis vriend.

https://www.skoften.net/s(...)aan-de-haak-geslagen
  maandag 17 mei 2021 @ 14:08:53 #228
131066 scrub_nurse
ik denk dat ik denk, denk ik..
pi_199467634
quote:
0s.gif Op maandag 17 mei 2021 13:58 schreef Vladimir-Putin het volgende:
Spoiler. Samantha heeft alweer een nieuwe huis vriend.

https://www.skoften.net/s(...)aan-de-haak-geslagen
Hoezo spoiler? Kijk eens naar post 155 ;)
pi_199467705
Ik word ongemakkelijk van dat roddelaccount. Daar moet haast wel iemand achter zitten met wie Samantha persoonlijk ruzie heeft. Iemand met een sterke drive om Samantha actief kapot te maken. Het gaat echt wel een stap verder dan wat wij hier (doorgaans) doen.
  maandag 17 mei 2021 @ 14:16:45 #230
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_199467769
quote:
0s.gif Op maandag 17 mei 2021 14:13 schreef bloempje-moi het volgende:
Ik word ongemakkelijk van dat roddelaccount. Daar moet haast wel iemand achter zitten met wie Samantha persoonlijk ruzie heeft. Iemand met een sterke drive om Samantha actief kapot te maken. Het gaat echt wel een stap verder dan wat wij hier (doorgaans) doen.
Dat gevoel heb ik er ook bij, ik volg het roddel-account overigens niet (noch dat van Samantha, Michael, Naomi, An2, Monique, Rachel of Sarah), dus wat er gepost wordt weet ik niet, maar wat ik er hier van zag langskomen toen het nog openbaar was, was al behoorlijk nasty.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_199469771
quote:
0s.gif Op maandag 17 mei 2021 14:13 schreef bloempje-moi het volgende:
Ik word ongemakkelijk van dat roddelaccount. Daar moet haast wel iemand achter zitten met wie Samantha persoonlijk ruzie heeft. Iemand met een sterke drive om Samantha actief kapot te maken. Het gaat echt wel een stap verder dan wat wij hier (doorgaans) doen.
Die hatelijke reacties. :N Mijn vriendin is het ook niet, maar sommige gaan wel ver. Die mensen zijn ook niet goed hoor om zulke dingen te plaatsen.
pi_199470140
quote:
0s.gif Op maandag 17 mei 2021 15:48 schreef shomila het volgende:

[..]

Die hatelijke reacties. :N Mijn vriendin is het ook niet, maar sommige gaan wel ver. Die mensen zijn ook niet goed hoor om zulke dingen te plaatsen.
Daarom zsm een 'digitaal paspoort' invoeren. Weg met die anonimiteit. Dan denk je wel 3 keer na voor je zo iets post.
Al zijn sommige mensen er gek genoeg voor.
Mee doen is belangrijker dan winnen!
pi_199470262
quote:
0s.gif Op maandag 17 mei 2021 16:05 schreef dezomervoorbij het volgende:

[..]

Daarom zsm een 'digitaal paspoort' invoeren. Weg met die anonimiteit. Dan denk je wel 3 keer na voor je zo iets post.
Al zijn sommige mensen er gek genoeg voor.
Ja doei. En degene die normaal reageren?
Dag vrijheid van de anonimiteit. :')
pi_199470671
quote:
0s.gif Op maandag 17 mei 2021 15:48 schreef shomila het volgende:

[..]

Die hatelijke reacties. :N Mijn vriendin is het ook niet, maar sommige gaan wel ver. Die mensen zijn ook niet goed hoor om zulke dingen te plaatsen.
Die hatelijke reacties kun je toch alleen maar lezen als je die troep volgt? Beetje raar om dan verontwaardigt te gaan doen terwijl je vast en zeker met een bak popcorn meewerkt aan de hatelijke reacties! Hypocriet ook.
Ik heb het account gerapporteerd. Zouden meer mensen moeten doen. :W

En ja, ik heb een schijthekel aan Barbie maar alles wat ik daarover schrijf hou ik hier op het forum.
pi_199471481
ja echt he, iemand volgen maar het wel veel te ver vinden gaan.
pi_199471864
Iemand postte het filmpje op Insta van Barbie en het wasmiddel met onderschrift:
IDFA 2021, we hebben een winnaar.

:D O+
Go hard or go home
pi_199471946
Volgens één van de stories op dat roddelaccount (een screenshot van een conversatie) is Tattoo Bob hierboven op de foto NIET de nieuwe lover van Sam. Hij schijnt gewoon een vriendin te hebben.

Ben het idd met jullie eens dat degene achter dat roddelaccount idd een persoonlijke vete met Samantha lijkt te hebben. Hij/zij (waarschijnlijk zij) is er erg op gebrand haar slecht af te schilderen en echt kapot te praten. Dat collage ook met al die fotootjes waar haar pruik verkeerd zit... zo kinderachtig. Dat gaat echt wel wat verder dan gewoon de laatste roddels willen delen, zoals Fawry en Juice doen.
pi_199472101
quote:
2s.gif Op maandag 17 mei 2021 16:30 schreef Straadthont het volgende:

[..]

Die hatelijke reacties kun je toch alleen maar lezen als je die troep volgt? Beetje raar om dan verontwaardigt te gaan doen terwijl je vast en zeker met een bak popcorn meewerkt aan de hatelijke reacties! Hypocriet ook.
Ik heb het account gerapporteerd. Zouden meer mensen moeten doen. :W

En ja, ik heb een schijthekel aan Barbie maar alles wat ik daarover schrijf hou ik hier op het forum.
Ik volg het pas en ja ik was nieuwsgierig. Het viel me gewoon op wat voor hatelijke reacties er staan en dat sommige er helemaal in op gaan. Misschien hebben die wel persoonlijk iets met haar. Gezond lijkt het me niet in ieder geval. Voor de rest zal het aan me reet roesten wat er met Barbie gebeurt. Ze roept het ook over zich zelf af.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie maandag 17 mei 2021 @ 17:58:24 #239
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_199472242
quote:
0s.gif Op maandag 17 mei 2021 17:34 schreef Aaltje1978 het volgende:
Volgens één van de stories op dat roddelaccount (een screenshot van een conversatie) is Tattoo Bob hierboven op de foto NIET de nieuwe lover van Sam. Hij schijnt gewoon een vriendin te hebben.

Ben het idd met jullie eens dat degene achter dat roddelaccount idd een persoonlijke vete met Samantha lijkt te hebben. Hij/zij (waarschijnlijk zij) is er erg op gebrand haar slecht af te schilderen en echt kapot te praten. Dat collage ook met al die fotootjes waar haar pruik verkeerd zit... zo kinderachtig. Dat gaat echt wel wat verder dan gewoon de laatste roddels willen delen, zoals Fawry en Juice doen.
Is het een FOK!ker? :7 (of is het Wil Vink?)

Ik zag weer een story waarin info vanuit dit forum komt (de weerspiegeling in de bril).
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_199472299


Haar tekst alweer aangepast, hoevaak zal ze dit weer gaan doen _O-



[ Bericht 54% gewijzigd door DaniqueV op 17-05-2021 18:07:25 ]
Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie maandag 17 mei 2021 @ 18:01:40 #241
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_199472301
quote:
2s.gif Op maandag 17 mei 2021 16:30 schreef Straadthont het volgende:

[..]

Die hatelijke reacties kun je toch alleen maar lezen als je die troep volgt? Beetje raar om dan verontwaardigt te gaan doen terwijl je vast en zeker met een bak popcorn meewerkt aan de hatelijke reacties! Hypocriet ook.
Ik heb het account gerapporteerd. Zouden meer mensen moeten doen. :W

En ja, ik heb een schijthekel aan Barbie maar alles wat ik daarover schrijf hou ik hier op het forum.
Heb het account inmiddels ook gerapporteerd. Vind het wel heel erg ver gaan.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  maandag 17 mei 2021 @ 18:07:01 #243
496091 HeelVaakBlij
Lach jij ook zo graag?
pi_199472379
quote:
0s.gif Op maandag 17 mei 2021 18:01 schreef DaniqueV het volgende:
[ afbeelding ]
Ik krijg werkelijk de verbazing niet van mijn gezicht... En dat is eigenlijk al verbazingwekkend genoeg in dit geval. 😳😳
Ik had privé detective moeten worden. :-)
pi_199472412
quote:
0s.gif Op maandag 17 mei 2021 18:07 schreef HeelVaakBlij het volgende:

[..]

Ik krijg werkelijk de verbazing niet van mijn gezicht... En dat is eigenlijk al verbazingwekkend genoeg in dit geval. 😳😳
Same here hoor, het is niet te begrijpen, die is zo snel in love op de volgende zoals een normaal persoon dagelijks zijn onderbroek wisselt :o

Enige wat bij haar hetzelfde blijft bij elk volgende manpersoon zijn :
* Samen al zo veel meegemaakt
* Zo gelukkig met jou
* Bonny en Clyde
* Tot de maan en verder/ of terug
* Laat mij het positieve in het leven zien



[ Bericht 3% gewijzigd door DaniqueV op 17-05-2021 18:34:11 ]
Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
pi_199472442
Echt niet normaal dit
Forever yours, forever mine, forever ours...
pi_199472479
quote:
0s.gif Op maandag 17 mei 2021 18:01 schreef DaniqueV het volgende:
[ afbeelding ]

Haar tekst alweer aangepast, hoevaak zal ze dit weer gaan doen _O-

[ afbeelding ]
_O- _O- _O-
pi_199472490
quote:
0s.gif Op maandag 17 mei 2021 18:07 schreef HeelVaakBlij het volgende:

[..]

Ik krijg werkelijk de verbazing niet van mijn gezicht... En dat is eigenlijk al verbazingwekkend genoeg in dit geval. 😳😳
Nou, anders ik wel! Ik zit echt serieus gewoon met mijn bek open hier. Echt flabbergasted. Gelmore ligt amper 2 weken onder de grond! -O-
  maandag 17 mei 2021 @ 18:16:02 #248
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_199472523
En de nieuwe Clyde has arrived *O* *O* *O*


(oh my fokking God. Wat. Een. Wijf. :{w )
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  Spellchecker maandag 17 mei 2021 @ 18:17:43 #249
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_199472562
Kan ze haar tekst weer aanpassen:

"Voor samenwerking, stuur ons een DM".


:X :|W
pi_199472569
Maar euhmm.ik ben een goede spoorzoeker over het algemeen op internet al zeg ik het zelf :@
Maar ben er nog niet achter hoe deze man weer heet, nog niet.... _O-
Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
pi_199472589
En ook geen spatje schaamte hè! Ik bedoel, als ik 2 weken geleden m'n vent had begraven en ik ZOU al nu een nieuwe vriend hebben, dan zou ik 't iig stil houden. Omdat je echt wel weet wat de reacties gaan zijn, maar ook omdat je het die familie van hem niet al te dik in hun face wilt smeren. Maar nee hoor, gewoon meteen lebberend en al op social media. Terwijl Gelmore's zusje haar nog volgt en het dus ook kan zien. Onbegrijpelijk.
pi_199472598
Wordt dat nou lelijk als je een tattoo laat weglasere? Property of claymore zal er denk niet lang meer staan
pi_199472601
quote:
0s.gif Op maandag 17 mei 2021 18:17 schreef DaniqueV het volgende:
Maar euhmm.ik ben een goede spoorzoeker over het algemeen op internet al zeg ik het zelf :@
Maar ben er nog niet achter hoe deze man weer heet, nog niet.... _O-
Iemand hierboven weet hoe hij heet, kent ook het Facebookprofiel, maar postte het niet uit privé-redenen. Misschien wil ze het nu wel zeggen, haha.
pi_199472611
quote:
99s.gif Op maandag 17 mei 2021 18:16 schreef Vlinder het volgende:
En de nieuwe Clyde has arrived *O* *O* *O*

(oh my fokking God. Wat. Een. Wijf. :{w )
Ik heb spontaan het liedje " het zal je kind maar wezen yeah yeah yeah yeah " in mijn hoofd

:X
Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
pi_199472621
quote:
0s.gif Op maandag 17 mei 2021 18:19 schreef Aaltje1978 het volgende:

[..]

Iemand hierboven weet hoe hij heet, kent ook het Facebookprofiel, maar postte het niet uit privé-redenen. Misschien wil ze het nu wel zeggen, haha.
Oké, het is dus wel bekend wie het is _O_
Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
pi_199472638
Wat is dit bizar zeg. Ik ben echt sprakeloos en dat ben ik niet zo snel.
pi_199472676
quote:
17s.gif Op maandag 17 mei 2021 18:21 schreef praadje het volgende:
Wat is dit bizar zeg. Ik ben echt sprakeloos en dat ben ik niet zo snel.
Ik denk ook dat bijna heel fok, die hier lezen, lam is geslagen. :o
Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
  maandag 17 mei 2021 @ 18:24:48 #258
496091 HeelVaakBlij
Lach jij ook zo graag?
pi_199472689
quote:
0s.gif Op maandag 17 mei 2021 18:17 schreef DaniqueV het volgende:
Maar euhmm.ik ben een goede spoorzoeker over het algemeen op internet al zeg ik het zelf :@
Maar ben er nog niet achter hoe deze man weer heet, nog niet.... _O-
Dit is Gijsbert-Jan de plaatselijke zeer fatsoenlijke groenteboer, met als hobby's sjoelen en postzegels verzamelen.
Ik had privé detective moeten worden. :-)
pi_199472699
Michaela Kox is ook verbaasd en speekt dit ook lekker uit in haar stories.

[ Bericht 1% gewijzigd door KittyMeow op 17-05-2021 18:26:07 (Typfout ) ]
pi_199472712
quote:
0s.gif Op maandag 17 mei 2021 18:24 schreef HeelVaakBlij het volgende:

[..]

Dit is Gijsbert-Jan de plaatselijke zeer fatsoenlijke groenteboer, met als hobby's sjoelen en postzegels verzamelen.
:o oww echt?
Dat scheelt, hoeft ze alleen nog maar elmore weg te laten halen, de G klopt dan voor dit moment _O-
Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
  maandag 17 mei 2021 @ 18:27:09 #261
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_199472746
:N niet te geloven
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_199472753
quote:
7s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 22:55 schreef Straadthont het volgende:

[..]

Oh ja nee, dan is het inderdaad heel normaal om er bovenop te zitten.
Ze is weer lekker aan het provoceren, onder invloed natuurlijk. Respectloos ook naar de familie van Gelmore en in het bijzonder haar kleine grote vriendinnetje....Uit het oog uit het hart. Zo kennen we Barbie weer.
Er zullen snel foto's volgen waar ze weer ligt te lebberen. :Y)
Wat zei ik?!

Bah, bah wat een gluiperige huilegaar. Echt niet normaal met deze junk. :r
pi_199472755

_O- Volgens mij heeft ze deze tekst standaard voor elke nieuwe liefde van haar leven.
  maandag 17 mei 2021 @ 18:28:13 #264
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_199472762
quote:
Godver en weer "lange tijd" "gesteund"... echt :X

Vrijwel alles van Gelmore van de laatste weken voor zijn dood is ook weg, damn.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  maandag 17 mei 2021 @ 18:32:33 #265
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_199472834
quote:
0s.gif Op maandag 17 mei 2021 18:28 schreef Leandra het volgende:

[..]

Godver en weer "lange tijd" "gesteund"... echt :X

Vrijwel alles van Gelmore van de laatste weken voor zijn dood is ook weg, damn.
Bijna alles ja.... er rest nog 1 ding
pi_199472835
Bright side: we weten tenminste wél zeker dat dit iig niet de echte vader van Angelo is _O-
pi_199472886
Wat is dit nou weer? Ze laat er geen gras over groeien, wisselt sneller van man dan van sigaret.
En waarom zijn de foto's van Gelmore nou weg?
  maandag 17 mei 2021 @ 18:35:24 #268
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_199472895
quote:
0s.gif Op maandag 17 mei 2021 18:32 schreef Aaltje1978 het volgende:
Bright side: we weten tenminste wél zeker dat dit iig niet de echte vader van Angelo is _O-
^O^
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_199472896
quote:
0s.gif Op maandag 17 mei 2021 18:27 schreef shomila het volgende:
[ afbeelding ]
_O- Volgens mij heeft ze deze tekst standaard voor elke nieuwe liefde van haar leven.
Deze vrouw...ze blijft me echt verrassen. Verbazingwekkend dit.
Die tekst erbij, dit moet ze onder de copy/pasteknop van haar telefoon hebben staan
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_199472914
Ik mis alleen nog Bonnie en Clyde. Maar dat duurt ook niet lang denk ik.
  Spellchecker maandag 17 mei 2021 @ 18:36:19 #271
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_199472931
''Word nu tijd om een keer gelukkig te worden''

Vies wijf :r
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_199472938
quote:
0s.gif Op maandag 17 mei 2021 18:35 schreef Jeanne_Darc het volgende:
Wat is dit nou weer? Ze laat er geen gras over groeien, wisselt sneller van man dan van sigaret.
En waarom zijn de foto's van Gelmore nou weg?
Die is weg, dus vergeten. Hij is al bijna 14 dagen dood he
Even knipperen met de ogen, een gedichtje op Insta zetten en doorrrrr naar Clyde nr zoveel.
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_199472971
Heeft Will Vink al gereageerd?
pi_199472979
quote:
0s.gif Op maandag 17 mei 2021 18:27 schreef shomila het volgende:
[ afbeelding ]
_O- Volgens mij heeft ze deze tekst standaard voor elke nieuwe liefde van haar leven.






[ Bericht 14% gewijzigd door DaniqueV op 17-05-2021 18:50:03 ]
Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
pi_199473033
quote:
0s.gif Op maandag 17 mei 2021 18:35 schreef Jeanne_Darc het volgende:
En waarom zijn de foto's van Gelmore nou weg?
Ik zie de foto's van Gelmore nog gewoon op haar Insta staan, hoor...
pi_199473034
Ik ging even de hond uitlaten en godver ze heeft alweer een nieuwe gladbak :')
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  maandag 17 mei 2021 @ 18:47:25 #278
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_199473119
De nieuwe Clyde:

Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  maandag 17 mei 2021 @ 18:47:29 #279
496091 HeelVaakBlij
Lach jij ook zo graag?
pi_199473122
quote:
0s.gif Op maandag 17 mei 2021 18:42 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik ging even de hond uitlaten en godver ze heeft alweer een nieuwe gladbak :')
Mijn hond en ik zitten al een half uur samen ongeloofeloos verbaasd naar het scherm te kijken. 🤐
Ik had privé detective moeten worden. :-)
pi_199473126
Wow ze heeft op iemand gereageerd dat Gelmore maar geen zelfmoord had moeten plegen onder invloed van drugs!
Zie Samantha 2 roddelaccount.
pi_199473132
Er zijn wel wat berichten verwijderd. Het bericht dat ze schreef toen hij net dood was is weg, haar begrafenis outfit foto ook.
pi_199473165
quote:
0s.gif Op maandag 17 mei 2021 18:47 schreef KittyMeow het volgende:
Wow ze heeft op iemand gereageerd dat Gelmore maar geen zelfmoord had moeten plegen onder invloed van drugs!
Zie Samantha 2 roddelaccount.
screenshot en uploaden via postimg please :)
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_199473188
Oh yo.
Eens zien wat we deze keer voor vlees we in de kuip hebben en vooral hoeveel exen er ‘dirt’ over weten te schrijven. ~O>
Oaks vaker benoemd: the gift that keeps on giving.
  maandag 17 mei 2021 @ 18:50:35 #284
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_199473197
:{
pi_199473215
quote:
0s.gif Op maandag 17 mei 2021 18:49 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

screenshot en uploaden via postimg please :)
Ben vrij nieuw hier en kan dat nog allemaal niet, sorry 😅
pi_199473228
quote:
0s.gif Op maandag 17 mei 2021 18:49 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

screenshot en uploaden via postimg please :)
Ziehier:
pi_199473235
Deze vrouw is volslagen gestoord en degene die nog 1 keer beweren dat “Deze man een goede invloed heeft” of iets in die strekking, mag direct hier gebanned worden. :P
pi_199473258
quote:
0s.gif Op maandag 17 mei 2021 18:51 schreef Aaltje1978 het volgende:

[..]

Ziehier:
[ afbeelding ]
Moet ik nu lachen of huilen? ;(
pi_199473259
Heeft Gerrit al gereageerd? Die moet toch ook wel van zijn stoel vallen als ie dit hoort!
pi_199473275
quote:
1s.gif Op zondag 16 mei 2021 15:25 schreef HeelVaakBlij het volgende:

[..]

Als we filmpjes krijgen dat hij lekker rijst, met boontjes en kip aan het koken is, deze "steun en toeverlaat", dan zouden ze zo ook maar eens een Gert en Hermien kunnen worden.
Geen Gert (en Hermien) maar hey, je kan wel goed voorspellen

“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_199473276
Een interview van Samantha waarin ze Gelmore zwart maakt (niet koud), in 3, 2, 1…
  Spellchecker maandag 17 mei 2021 @ 18:54:21 #292
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_199473279
quote:
0s.gif Op maandag 17 mei 2021 18:53 schreef Aaltje1978 het volgende:
Heeft Gerrit al gereageerd? Die moet toch ook wel van zijn stoel vallen als ie dit hoort!
Die was er nog niet opgeklommen geloof ik.
pi_199473282
quote:
0s.gif Op maandag 17 mei 2021 18:47 schreef KittyMeow het volgende:
Wow ze heeft op iemand gereageerd dat Gelmore maar geen zelfmoord had moeten plegen onder invloed van drugs!
Zie Samantha 2 roddelaccount.
Ik lees het net ook :X
Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
  maandag 17 mei 2021 @ 18:55:04 #294
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_199473293
quote:
1s.gif Op maandag 17 mei 2021 18:54 schreef vencodark het volgende:
Een interview van Samantha waarin ze Gelmore zwart maakt (niet koud), in 3, 2, 1…
Dat ze maar uitkijkt, straks graven ze hem op om te kijken of ze hem niet vermoord heeft.
pi_199473294
quote:
0s.gif Op maandag 17 mei 2021 18:53 schreef Aaltje1978 het volgende:
Heeft Gerrit al gereageerd? Die moet toch ook wel van zijn stoel vallen als ie dit hoort!
Die zal vanavond wel weer live gaan :')
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  maandag 17 mei 2021 @ 18:55:27 #296
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_199473304
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_199473321
quote:
0s.gif Op maandag 17 mei 2021 18:54 schreef Poppejans het volgende:

[..]

Geen Gert (en Hermien) maar hey, je kan wel goed voorspellen

[ link | afbeelding ]
Godver :D
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  maandag 17 mei 2021 @ 18:56:12 #298
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_199473323
Geef die vrouw een kuisheidsgordel...
  maandag 17 mei 2021 @ 18:57:14 #299
496091 HeelVaakBlij
Lach jij ook zo graag?
pi_199473348
quote:
0s.gif Op maandag 17 mei 2021 18:54 schreef Poppejans het volgende:

[..]

Geen Gert (en Hermien) maar hey, je kan wel goed voorspellen

[ link | afbeelding ]
Mijn hemel! 😂
Ik had privé detective moeten worden. :-)
pi_199473349
quote:
1s.gif Op maandag 17 mei 2021 18:52 schreef vencodark het volgende:
Deze vrouw is volslagen gestoord en degene die nog 1 keer beweren dat “Deze man een goede invloed heeft” of iets in die strekking, mag direct hier gebanned worden. :P
En degene die haar gedrag nog durven goed te praten vanwege borderline mag ook een permanente ban!
  maandag 17 mei 2021 @ 18:57:51 #301
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_199473361
quote:
4s.gif Op maandag 17 mei 2021 18:57 schreef Straadthont het volgende:

[..]

En degene die haar gedrag nog durven goed te praten vanwege borderline mag ook een permanente ban!
:D
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')