Dat is meer een De Graafschap liedje.quote:Op zondag 9 mei 2021 12:20 schreef MC-Morgan het volgende:
Oehoe oehoerend hard
Kwamen zie daor aangescheurd
Oehoe oehoerend hard
Want zie hadden van de motorcross geheurd
Als ze handhaven toch natuurgras?quote:Op zondag 9 mei 2021 10:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als ze maar wel snel natuurgras erin gooien.
Lekker empathische reacties eronder ook. Ik kan me best voorstellen dat dit geen fijne dag is (en er is ontzettend veel reclame over inderdaad) als je geen moeder meer hebt. Alhoewel het ook niet gemakkelijk is als je nog wel een moeder hebt want ik moet nu een tikkie overmaken naar mijn zus die een cadeau heeft gekocht.quote:
Je kan je moeder ook herdenken ipv zo'n drama ervan te maken, zou ik dan denken.quote:Op zondag 9 mei 2021 12:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Lekker empathische reacties eronder ook. Ik kan me best voorstellen dat dit geen fijne dag is (en er is ontzettend veel reclame over inderdaad) als je geen moeder meer hebt. Alhoewel het ook niet gemakkelijk is als je nog wel een moeder hebt want ik moet nu een tikkie overmaken naar mijn zus die een cadeau heeft gekocht.
Voor nuance/relativering is dan ook geen plek op Twitter.quote:Op zondag 9 mei 2021 12:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Lekker empathische reacties eronder ook. Ik kan me best voorstellen dat dit geen fijne dag is (en er is ontzettend veel reclame over inderdaad) als je geen moeder meer hebt. Alhoewel het ook niet gemakkelijk is als je nog wel een moeder hebt want ik moet nu een tikkie overmaken naar mijn zus die een cadeau heeft gekocht.
Ik ook.quote:Op zondag 9 mei 2021 12:52 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Voor nuance/relativering is dan ook geen plek op Twitter.
Erg benieuwd naar het cadeau.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |