abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 8 mei 2021 @ 17:40:36 #1
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_199333004
Ze gaan toch niet trouwen dus!



April 2018:André Hazes en Monique Westenberg zijn uit elkaar

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

9 november 2019:André Hazes bevestigt breuk met Monique

André Hazes bevestigt breuk met Monique
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bericht van Monique op haar Instagram
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

10 november 2019:Bridget is nieuwe liefde André Hazes!'


SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
17 februari 2020: André Hazes en Bridget Maasland zijn alweer uit elkaar

André en Bridget maken bekend dat hun relatie over is (mede mogelijk gemaakt door ons O-) ). Onder andere de media en alle negatieve reacties krijgen de schuld.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

28 februari 2020: André bevestigt dat hij en Monique weer samen zijn.


André bevestigt dat hij en Monique weer samen zijn.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


12 december 2020: André vraagt Monique ten huwelijk:


SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
14 februari 2021:

Monique plaatst een foto van ezeltje Dré (ook wel bekend als An4), die zij en André hebben geadopteerd:



10 maart 2021:André Hazes en Monique Westenberg opnieuw uit elkaar

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Verklaring Monique op Instagram:
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Al snel komen er geruchten op gang dat André vreemd is gegaan met Sarah van Soelen:



SPOILER: Voor DEZE vrouw verliet Dre Monique
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


Al snel gaan de geruchten dat Sarah zwanger is:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
1s.gif Op donderdag 11 maart 2021 10:13 schreef letmehearyouscream het volgende:
Kleine samenvatting van het Sapkanaal:
*Mo vond op Bonaire de tweede telefoon van André, toen barstte de bom.
*In het begin van de relatie met Mo heeft André niet alleen in het slipje van B lopen voelen, maar ook in die van van Soelen. En dat rijmt.
*Mo had toen vermoedens maar ze hebben zich er met een vaag verhaal uitgeluld.
* Daarna heeft Sarah vaker een luisterende mossel geboden.
*Het hele dorp Bergschenhoek weet ervan en de broer van Sarah heeft zich versproken. Daarnaast schijnt ze zelf nogal op te scheppen.
Ondertussen op de Insta van Bridget:



De covers eerste week
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met dank aan rubbereend:
De meest toepasselijke liedjes bij de André Hazes-soap

De diverse instagrams:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


Biografie Adreen;
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_199334409
Wat een vreselijke moeder ben je als je over de rug van je bloedeigen dochter nog meer geld wilt verdienen.
pi_199334486
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 mei 2021 19:26 schreef SilverEyes het volgende:
Wat een vreselijke moeder ben je als je over de rug van je bloedeigen dochter nog meer geld wilt verdienen.
Nouja, met Rachel als moeder heb je ook geen vijanden meer nodig zeg maar. Die vrouw is de vleesgeworden afbraakmethode.

Denk dat je toch wel een bepaald type moet zijn om zo te leven.

Wat ik dan weer niet begrijp: waarom krijgt half bekend Nederland een bruine arm van de bochten waar ze zich in wringen om die vrouw niet voor het hoofd te stoten? Zo bijzonder was An1 nu ook weer niet he?
pi_199334515
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 mei 2021 19:31 schreef totebel het volgende:

[..]

Nouja, met Rachel als moeder heb je ook geen vijanden meer nodig zeg maar. Die vrouw is de vleesgeworden afbraakmethode.

Denk dat je toch wel een bepaald type moet zijn om zo te leven.

Wat ik dan weer niet begrijp: waarom krijgt half bekend Nederland een bruine arm van de bochten waar ze zich in wringen om die vrouw niet voor het hoofd te stoten? Zo bijzonder was An1 nu ook weer niet he?
Zoals wie?
  zaterdag 8 mei 2021 @ 19:36:41 #5
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_199334537
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 mei 2021 19:31 schreef totebel het volgende:

[..]

Zo bijzonder was An1 nu ook weer niet he?
Voor sommigen niet.. voor een grote groep mensen een legendarische volksheld met een waardevolle muzikale nalatenschap.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_199334587
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 mei 2021 19:31 schreef totebel het volgende:

[..]

Nouja, met Rachel als moeder heb je ook geen vijanden meer nodig zeg maar. Die vrouw is de vleesgeworden afbraakmethode.

Denk dat je toch wel een bepaald type moet zijn om zo te leven.

Wat ik dan weer niet begrijp: waarom krijgt half bekend Nederland een bruine arm van de bochten waar ze zich in wringen om die vrouw niet voor het hoofd te stoten? Zo bijzonder was An1 nu ook weer niet he?
Voor het geld, ze willen graag meedoen aan al die uitgemolken Holland zingt Hazes concerten enz.
  Spellchecker zaterdag 8 mei 2021 @ 20:12:20 #7
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_199334934
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 mei 2021 19:40 schreef -river- het volgende:

[..]

Voor het geld, ze willen graag meedoen aan al die uitgemolken Holland zingt Hazes concerten enz.
Beetje bijgekomen? En iets wijzer geworden? O-)
  zaterdag 8 mei 2021 @ 20:21:46 #8
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_199335041
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 mei 2021 12:09 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Jaaaa dar vertelde hij aan Pat. Hij had bij zo'n strandverkoper voor 1800 euro aan nep-Cartiers gekocht.

Het lijkt wel alsof hij zich ergens indekt voor toekomstig gedoe om geld met zijn ex, ofzo door te stellen dat hij echt niet zo rijk is, want hij moet zelfs neppers kopen!
Ik lig dubbel als hij bezoek krijgt van de douane naar aanleiding van deze opmerkingen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zaterdag 8 mei 2021 @ 20:34:13 #9
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_199335208
Heel pijnlijk voor Rox, dat haar moeder zo vals is. Ik hoop dat Erik en haar schoonfamilie haar goed opvangen.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  zaterdag 8 mei 2021 @ 22:49:12 #10
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_199337262
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  Miss 200.000.000! zaterdag 8 mei 2021 @ 22:50:03 #11
367000 roos94
pi_199337273
quote:
8s.gif Op zaterdag 8 mei 2021 22:49 schreef AgnesGru het volgende:
[ afbeelding ]
Forever :z
  zaterdag 8 mei 2021 @ 22:54:39 #12
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_199337324
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_199337352
Begint dat gegrijp van hem weer. :') Ziet ie nou niet dat dat keilomp is?

En uiteraard worden er weer eeuwigheidsuitspraken gedaan. Die kruisen we even weg op de bingokaart.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_199337522
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 mei 2021 22:57 schreef Fascination het volgende:
Begint dat gegrijp van hem weer. :') Ziet ie nou niet dat dat keilomp is?

En uiteraard worden er weer eeuwigheidsuitspraken gedaan. Die kruisen we even weg op de bingokaart.
Soulmate hebben we ook al. En vaderfiguur.
  Spellchecker zaterdag 8 mei 2021 @ 23:21:10 #15
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_199337612
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 mei 2021 22:57 schreef Fascination het volgende:
Begint dat gegrijp van hem weer. :') Ziet ie nou niet dat dat keilomp is?
Haar broek kapot :'(
  Moderator / Miss SHO zondag 9 mei 2021 @ 00:16:40 #16
22592 crew  Ole
pi_199338113
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 mei 2021 19:31 schreef totebel het volgende:

[..]

Nouja, met Rachel als moeder heb je ook geen vijanden meer nodig zeg maar. Die vrouw is de vleesgeworden afbraakmethode.

Denk dat je toch wel een bepaald type moet zijn om zo te leven.

Wat ik dan weer niet begrijp: waarom krijgt half bekend Nederland een bruine arm van de bochten waar ze zich in wringen om die vrouw niet voor het hoofd te stoten? Zo bijzonder was An1 nu ook weer niet he?
En dan was ze ook nog bij Jeroen :r van der Boom :r
gadver!
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_199338577
quote:
8s.gif Op zaterdag 8 mei 2021 22:49 schreef AgnesGru het volgende:
[ afbeelding ]
wat een rare foto, heeft ze echt zulke korte varkenspootjes?
pi_199338626
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 mei 2021 19:36 schreef Perrin het volgende:

[..]

Voor sommigen niet.. voor een grote groep mensen een legendarische volksheld met een waardevolle muzikale nalatenschap.
Ik ben fan geworden toen dat concert op tv was waar Andrè zei : Dit is voor Ellen... (zij geloofd in mij)
Hij had een mooie warme stem en ik geloofde elk woord dat hij zong.

Wat als roggel en de van Galens niet op zijn pad waren gekomen.
Was het dan ook zo'n vieze zwetende kinderneukende alcoholist geworden?
We zullen het nooit weten.

Wat ik wel weet is dat An2 een slechte imitator is die geen fijne stem heeft en niet goed kan zingen,
Hij teert slechts op het succes van zijn vader(??)

Roxanne is ook geen bijzondere zangeres, maar haar liedjes vind ik wel geloofwaardig en echt en mooi.
  zondag 9 mei 2021 @ 06:13:24 #19
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_199339003
Ho, wacht even... las ik nou in het vorige topic (of dat daarvoor) dat ze niet zwanger kon zijn omdat ze op Ibiza de nodige alcoholische versnaperingen genuttigd had?

Ehm hallo? Een afgekickte drank- en drugsverslaafde? Neemt ze soms ook af en toe recreatief een lijntje?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_199339009
quote:
8s.gif Op zaterdag 8 mei 2021 22:49 schreef AgnesGru het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is dat de hele tijd dat hij in haar gezicht knijpt als hij haar zoent?
  zondag 9 mei 2021 @ 07:13:30 #21
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_199339059
quote:
0s.gif Op zondag 9 mei 2021 06:13 schreef Leandra het volgende:
Ho, wacht even... las ik nou in het vorige topic (of dat daarvoor) dat ze niet zwanger kon zijn omdat ze op Ibiza de nodige alcoholische versnaperingen genuttigd had?

Ehm hallo? Een afgekickte drank- en drugsverslaafde? Neemt ze soms ook af en toe recreatief een lijntje?
Ja, dat had Smulders gezegd toch? Had er ook wel mijn bedenkingen bij. Het wordt er allemaal niet geloofwaardiger op (het afkickkliniek verhaal of het niet zwanger zijn).
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_199339471
Die foto’s van Sarah met Rachelle met de tekst “ happy mothersday” :')
Alius aliud dicit
  Miss 200.000.000! zondag 9 mei 2021 @ 09:05:01 #23
367000 roos94
pi_199339503
quote:
0s.gif Op zondag 9 mei 2021 09:01 schreef Mrmime het volgende:
Die foto’s van Sarah met Rachelle met de tekst “ happy mothersday” :')
Houden van gaat heel snel in dat wereldje.
pi_199339602
quote:
0s.gif Op zondag 9 mei 2021 09:01 schreef Mrmime het volgende:
Die foto’s van Sarah met Rachelle met de tekst “ happy mothersday” :')
Nou echt hè? 😂
  zondag 9 mei 2021 @ 09:19:32 #25
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_199339616
quote:
0s.gif Op zondag 9 mei 2021 02:30 schreef Majoraan het volgende:


Roxanne is ook geen bijzondere zangeres, maar haar liedjes vind ik wel geloofwaardig en echt en mooi.
Daar zou met zangles nog wel wat in zitten. Haar geluid is van nature niet lelijk (je hoort wel iets van pa terug, maar dan in een vrouwenversie) maar technisch is ze gewoon nog niet zo sterk.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')