abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 7 mei 2021 @ 22:27:14 #251
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_199322093
Geen seks maar wel anderhalf jaar samen een liedje...
En dat ook nog weten nadat je in die anderhalf jaar de moeder van je kind verliet, een relatie kreeg met een vriendin van je moeder, weer terugging naar de moeder van je kind en haar ten huwelijk vroeg, en 2½ maand na je huwelijksaanzoek post je jullie "we hebben al anderhalf jaar een liedje" liedje, terwijl je nog een relatie met de moeder van je kind hebt.

Maar nog geen eens seks gehad Moon...
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  vrijdag 7 mei 2021 @ 22:31:07 #252
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_199322177
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 22:26 schreef girlnextdoor. het volgende:
André Hazes: 'Ik ben knettergek, maar niet zo gek'

André Hazes en zijn kersverse vriendin Sarah van Soelen houden de gemoederen flink bezig. Zeker nu de zanger en de influencer op Instagram de term Baby Blue hebben gebruikt en hun volgers ervan overtuigd zijn dat hiermee wordt gehint op een zwangerschap.

'Nee joh, houd nou eens op! Dat is een liedje', reageert hij verontwaardigd in de Shownieuws Podcast als hij geconfronteerd wordt met het gerucht. Hij gebruikte de tekst Baby Blue omdat hij en Sarah het lied 'anderhalf jaar geleden, iets langer' hoorden toen ze elkaar leerden kennen.En dat is ons liedje nog steeds', verduidelijkt hij.

Op een baby hoeft wat hem betreft dan ook niemand te hopen. 'Ik ben knettergek, maar niet zo gek hoor.'

Moe
Sinds Hazes in maart bekend maakte dat zijn relatie met Monique Westenberg, de moeder van zijn zoontje André, definitief voorbij is en hij kort daarna toegaf opnieuw het geluk te hebben gevonden bij Sarah van Soelen zijn de twee het onderwerp van gesprek. Hoewel hij daar zelf ook niet op zit te wachten, vreest hij dat er voorlopig geen rust komt. 'Luister, zelfs ík word moe van mezelf, maar ik weet niet wat ik moet doen', begint hij zijn verhaal.

'Aan de ene kant denk ik: Oke, ik doe niets, ik post niets, maar aan de andere kant denk ik: Ik kan het beter wel nu hebben, want dan is het straks oud nieuws. Het is voor mij nieuw hè. Vorig jaar was het Bridget en heb ik natuurlijk heel veel domme dingen gedaan. Maar ik doe het nu echt anders.'

Monique
Ook de ontstane ophef over zijn onlangs uitgebrachte lied voor zijn zoontje zit hem niet helemaal lekker. 'Maar dat was natuurlijk wel een beetje te verwachten. Maar als je daar wat over gaat zeggen, wordt het heel snel lollig, ga je grapjes maken. En dat verdient het liedje niet. Ik was er heel blij mee en ik wilde ook heel graag dat het een keer weer over mijn muziek ging...'

Voor de eventuele reactie van Monique had hij niets te vrezen. Met haar heeft hij naar eigen zeggen nog altijd een hele goede band. 'Dat is mijn mazzel en daar ben ik zo blij mee. Ik kwam uit de studio en ben meteen naar Monique gereden. Ze zei letterlijk: Ik weet zeker dat Dré dit later heel mooi vindt,' vertelt hij.

'Ik belde haar laatst op en dat is misschien voor mensen een beetje raar, maar wij gaan best wel goed met elkaar. Ik weet ook wel dat ik bepaalde dingen niet goed heb gedaan, maar wij hebben geen ruzie. Ik ben goed voor hun, zij wonen in dat huis. Ik onderhoud hen, ik houd van ze, mijn leven gaat verder en dat van hen gaat verder. Dus ik bel haar laatst op en vraag of wij ruzie hebben en of ik slecht voor hen ben. Of beide vragen zegt ze nee. Ze zei juist dankbaar te zijn voor hoe wij met elkaar omgaan.'

Hij vindt het dan ook heel oneerlijk dat 'half Nederland denkt dat ik slecht ben voor hen en dat we ruzie hebben, terwijl het tegenovergestelde juist waar is. Het interesseert me ook geen reet, maar sommige dingen gaan nu gewoon zo ver terwijl mensen echt helemaal niets weten.'

(Schoon)ouders
Dat het nu goed met hem gaat, heeft hij mede te danken aan zijn nieuwe schoonouders. 'Ik bedank hen elke dag. Mijn moeder hun ook, omdat zij natuurlijk ook niet altijd haar taak heeft kunnen vervullen. En deze mensen zijn echt als een soort ouders voor mij. Ik ben daar echt heel dankbaar voor.'

bron: telegraaf.nl

---

Een jaar, anderhalf jaar geleden was dus begin november 2019. Baby blue van 'hun' liedje. Ik weet het niet hoor, maar ik heb alleen met liefdespartners een liedje, en niet met gewone vrienden. Dus dan heeft hij Mo een dik jaar lopen bedonderen en ook nog even ten huwelijk gevraagd. Mocht 'ie meelezen: tuurlijk heb je geen sex gehad met Sarah. En ik ben Sinterklaas zeker.

Deze kleuter, manmanman..
November 2019 dus, toen hij ook met Bridget wat had :D
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  vrijdag 7 mei 2021 @ 22:37:28 #253
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_199322300
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 22:25 schreef vencodark het volgende:

[..]

Ze zal niet zwanger zijn, dit is namelijk moeilijk terugkrabbelen als ze straks qua termijn al wel zwanger was.
Maar helemaal geen seks? Je kunt je ontkenning ook overdrijven hè. :+
Hij verschilt weinig van Mèèk van Naomi, ben ik bang. Wel gepijpt worden maar niet willen beffen. En nee dat is geen seks. Wat een kletsmajoor. :') _O-
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  vrijdag 7 mei 2021 @ 22:38:13 #254
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_199322317
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 22:31 schreef AgnesGru het volgende:

[..]

November 2019 dus, toen hij ook met Bridget wat had :D
Nee, "Anderhalf jaar geleden, iets langer"

Hun eerste ontmoeting was 2 maanden geleden ook al anderhalf jaar geleden.
Dat zal dus in september 2019 zijn geweest.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  vrijdag 7 mei 2021 @ 22:40:27 #255
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_199322355
Zelfs bij Veronica Insiders nemen ze de familie Hazes op de hak, ook de verbouwingen van Sarah.
pi_199322372
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 22:27 schreef Leandra het volgende:
Geen seks maar wel anderhalf jaar samen een liedje...
En dat ook nog weten nadat je in die anderhalf jaar de moeder van je kind verliet, een relatie kreeg met een vriendin van je moeder, weer terugging naar de moeder van je kind en haar ten huwelijk vroeg, en 2½ maand na je huwelijksaanzoek post je jullie "we hebben al anderhalf jaar een liedje" liedje, terwijl je nog een relatie met de moeder van je kind hebt.

Maar nog geen eens seks gehad Moon...
Denkt hij nu dat de mensen gek zijn. Hij is verontwaardigd door vele negatieve reacties. Hoe zou dat nou komen denkt die sul.
Monique denkt ik zeg niets zoek het maar uit. :P
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_199322380
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 22:40 schreef ootjekatootje het volgende:
Zelfs bij Veronica Insiders nemen ze de familie Hazes op de hak, ook de verbouwingen van Sarah.
Wat zeggen ze. Ook Raggel?
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_199322443
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 22:22 schreef ootjekatootje het volgende:
Denk trouwens niet dat Sarah zo’n beest is in bed.

De verbouwingen, fillers en dikke lagen make up verbergen een zeer onzeker meisje. Dat is seks met de lampen uit en zo stijf als een plank op het matras.
Maak mij maar wakker als het klaar is André zegt ze dan.
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_199322461
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 22:25 schreef vencodark het volgende:

[..]

Ze zal niet zwanger zijn, dit is namelijk moeilijk terugkrabbelen als ze straks qua termijn al wel zwanger was.
Maar helemaal geen seks? Je kunt je ontkenning ook overdrijven hè. :+
Wie heeft dat ook gezegd en gelogen. Bill C :D
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
  vrijdag 7 mei 2021 @ 22:48:09 #260
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_199322473
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 22:41 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:

[..]

Denkt hij nu dat de mensen gek zijn. Hij is verontwaardigd door vele negatieve reacties. Hoe zou dat nou komen denkt die sul.
Monique denkt ik zeg niets zoek het maar uit. :P
Ja, met de BS die hij uitkraamt (of hier vanmiddag heeft gelezen, van dat liedje) denkt hij dat echt.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_199322543
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 22:48 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ja, met de BS die hij uitkraamt (of hier vanmiddag heeft gelezen, van dat liedje) denkt hij dat echt.
Elke keer geeft hij er een andere draai aan. Nu hebben Sarah haar ouders hem opgevangen. Eerst waren dat de ouders van Monique. Die jongen is ziek in de kop.
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
  vrijdag 7 mei 2021 @ 23:25:58 #262
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_199322953
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 22:41 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:

[..]

Wat zeggen ze. Ook Raggel?
Mannenpraat, ze vinden hem maar vreemd.
pi_199322960
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 22:22 schreef ootjekatootje het volgende:
Denk trouwens niet dat Sarah zo’n beest is in bed.

De verbouwingen, fillers en dikke lagen make up verbergen een zeer onzeker meisje. Dat is seks met de lampen uit en zo stijf als een plank op het matras.
Als de lampen aanstaan smelt ze :P
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  zaterdag 8 mei 2021 @ 00:18:52 #264
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_199323588
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 23:27 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

Als de lampen aanstaan smelt ze :P
_O-
  zaterdag 8 mei 2021 @ 00:49:53 #265
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_199323812
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 23:27 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

Als de lampen aanstaan smelt ze :P
En dan te bedenken dat stiefpapa krom loopt van de centjes door de lampen :D
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zaterdag 8 mei 2021 @ 01:28:21 #266
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_199323982
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 mei 2021 00:49 schreef Leandra het volgende:

[..]

En dan te bedenken dat stiefpapa krom loopt van de centjes door de lampen :D
_O_
pi_199324802
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 21:50 schreef JaneDoe het volgende:
Sarah niet zwanger van André: ‘Heb niet eens seks gehad met dat meisje, zei ik tegen Moon’

André Hazes en zijn nieuwe vriendin Sarah van Soelen verwachten samen geen kindje. ,,Ik ben knettergek, maar niet zo gek’’, ontkracht de zanger de geruchten die de afgelopen dag rondgingen. Onlangs maakten soortgelijke roddels zijn ex Monique nog nieuwsgierig. ,,Ik zei: ‘Moon, ik heb nog niet eens seks gehad met dat meisje!’’’

https://www.ad.nl/show/sa(...)tegen-moon~a194b26a/
Ik weet niet wat denigrerender is. "Geen sex" krijgen of als "dat meisje" betiteld worden.
pi_199324806
Moon :')
pi_199324832
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 mei 2021 00:49 schreef Leandra het volgende:

[..]

En dan te bedenken dat stiefpapa krom loopt van de centjes door de lampen :D
:D

Toch wel zonde van zo'n meisje hoor. Zonder al die fillers en weetikveelwat was ze volgens mij beeldschoon.
Wat bezielt die jonge meiden en vrouwen toch tegenwoordig?
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  zaterdag 8 mei 2021 @ 07:43:58 #270
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_199324905
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 mei 2021 06:50 schreef Idisrom het volgende:

[..]

Ik weet niet wat denigrerender is. "Geen sex" krijgen of als "dat meisje" betiteld worden.
Dat stamt waarschijnlijk nog uit de tijd dat hij bij Monique moest uitleggen hoe en wat, en dan verbaast het me niets als hij "dat meisje" gebruikt heeft om afstand te creëren.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_199325414
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 mei 2021 06:50 schreef Idisrom het volgende:

[..]

Ik weet niet wat denigrerender is. "Geen sex" krijgen of als "dat meisje" betiteld worden.
Geen seks zou denigrerend zijn? Why? 🤨
pi_199325825
Podcast geluisterd en hier een aantal dingen dat me opviel die volgens mij nog niet besproken zijn:
* Hij is dus op zoek naar een huis maar is er financieel door de covid zo op achteruit gegaan dat zijn nieuwe huis waarschijnlijk 1/5 Van de waarde van het huis zal hebben waar Mo en de kleine in wonen.
* Hij hoopt dat Mo nog 100 jaar in het oude huis blijft wonen.
* Hij is heel goed met nieuwe schoonpa, en hij was dat in het begin ook met de vader van Mo. (Noot van de redactie: wel vreemd, aangezien de alcoholische druppel die de emmer bij André deed overlopen zijn drinkgelag met schoonpaps was waar Mo heel boos over was)
* Hij heeft Rochel geconfronteerd met haar comment op insta over Roxeanne. Ze reageerde door te zeggen dat het een voorproefje is op het tell-all-book wat nog gaat komen.
* Hij is goed met moeders en zus. Hij denkt dat ze het allebei moeilijk hebben met de ruzie, vooral zijn loeder.
* Hij noemde nog even Kwevert Santegoeds. Het was wel degelijk goed weer op Ibiza en de villa was geen 12.000 euro maar 8000 euro per week en ze zaten er met 4 stellen voor 4 dagen. Dus.

[ Bericht 0% gewijzigd door letmehearyouscream op 08-05-2021 10:28:26 ]
  zaterdag 8 mei 2021 @ 10:15:06 #273
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_199325920
Straks weer een boek waar waarschijnlijk nog meer koppen in gaan rollen dan in het eerste seizoen van Vikings.
pi_199326560
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 mei 2021 10:07 schreef letmehearyouscream het volgende:
Podcast geluisterd en hier een aantal dingen dat me opviel die volgens mij nog niet besproken zijn:
* Hij is dus op zoek naar een huis maar is er financieel door de covid zo op achteruit gegaan dat zijn nieuwe huis waarschijnlijk 1/5 Van de waarde van het huis zal hebben waar Mo en de kleine in wonen.
* Hij hoopt dat Mo nog 100 jaar in het oude huis blijft wonen.
* Hij is heel goed met nieuwe schoonpa, en hij was dat in het begin ook met de vader van Mo. (Noot van de redactie: wel vreemd, aangezien de alcoholische druppel die de emmer bij André deed overlopen zijn drinkgelag met schoonpaps was waar Mo heel boos over was)
* Hij heeft Rochel geconfronteerd met haar comment op insta over Roxeanne. Ze reageerde door te zeggen dat het een voorproefje is op het tell-all-book wat nog gaat komen.
* Hij is goed met moeders en zus. Hij denkt dat ze het allebei moeilijk hebben met de ruzie, vooral zijn loeder.
* Hij noemde nog even Kwevert Santegoeds. Het was wel degelijk goed weer op Ibiza en de villa was geen 12.000 euro maar 8000 euro per week en ze zaten er met 4 stellen voor 4 dagen. Dus.
Ik ben gestopt met luisteren toen ik Patty Brard zo hoorde slijmen. :D. Alles praten ze goed.
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
  Miss 200.000.000! zaterdag 8 mei 2021 @ 11:10:04 #275
367000 roos94
pi_199326610
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 mei 2021 10:07 schreef letmehearyouscream het volgende:

* Hij heeft Rochel geconfronteerd met haar comment op insta over Roxeanne. Ze reageerde door te zeggen dat het een voorproefje is op het tell-all-book wat nog gaat komen.

Dit mens weet van geen ophouden :{
pi_199326628
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 mei 2021 11:06 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:

[..]

Ik ben gestopt met luisteren toen ik Patty Brard zo hoorde slijmen. :D. Alles praten ze goed.
Ja dat had ik niet vermeld in mijn samenvatting. Patty wil steeds erg laten blijken hoe close ze is met de familie en hoe goed ze dat dekselse boefje kent! Want het is een deugniet, maar wel een eerlijke! Weet je wel!
En het siert hem dat hij soms naar zijn oude huis rijdt om zijn eigen kind naar bed te brengen..

Zijn. Eigen. Kind.
  Spellchecker zaterdag 8 mei 2021 @ 11:18:30 #277
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_199326744
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 mei 2021 11:11 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Ja dat had ik niet vermeld in mijn samenvatting. Patty wil steeds erg laten blijken hoe close ze is met de familie en hoe goed ze dat dekselse boefje kent! Want het is een deugniet, maar wel een eerlijke! Weet je wel!
En het siert hem dat hij soms naar zijn oude huis rijdt om zijn eigen kind naar bed te brengen..

Zijn. Eigen. Kind.
Soms.
  zaterdag 8 mei 2021 @ 11:27:02 #278
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_199326842
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 mei 2021 11:11 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Ja dat had ik niet vermeld in mijn samenvatting. Patty wil steeds erg laten blijken hoe close ze is met de familie en hoe goed ze dat dekselse boefje kent! Want het is een deugniet, maar wel een eerlijke! Weet je wel!
En het siert hem dat hij soms naar zijn oude huis rijdt om zijn eigen kind naar bed te brengen..

Zijn. Eigen. Kind.
Het is een pleurisjong wat eens goed de waarheid verteld moet worden. Dat Moon en André in zijn villa “mogen” blijven is pure chantage. Regel gewoon een officiële regeling.

Daarnaast is het duidelijk een gebrek aan opvoeding geweest, schandalig hoe hij met mensen omgaat en totaal niet doorheeft hoe ziekelijk zijn gedrag is.
  zaterdag 8 mei 2021 @ 11:37:04 #279
58711 soapie
Zeeperd
pi_199326990
Ik las, volgens mij in het AD, dat hij geen geld heeft voor een huis like Berkel, maar wel op Ibiza iets van ¤1500 uitgeeft aan nep Rolex prullen... Mafklapper!!!
pi_199327473
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 mei 2021 11:37 schreef soapie het volgende:
Ik las, volgens mij in het AD, dat hij geen geld heeft voor een huis like Berkel, maar wel op Ibiza iets van ¤1500 uitgeeft aan nep Rolex prullen... Mafklapper!!!
Jaaaa dar vertelde hij aan Pat. Hij had bij zo'n strandverkoper voor 1800 euro aan nep-Cartiers gekocht.

Het lijkt wel alsof hij zich ergens indekt voor toekomstig gedoe om geld met zijn ex, ofzo door te stellen dat hij echt niet zo rijk is, want hij moet zelfs neppers kopen!
  zaterdag 8 mei 2021 @ 12:10:15 #281
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_199327485
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 mei 2021 11:37 schreef soapie het volgende:
Ik las, volgens mij in het AD, dat hij geen geld heeft voor een huis like Berkel, maar wel op Ibiza iets van ¤1500 uitgeeft aan nep Rolex prullen... Mafklapper!!!
Dat kan. Mogelijk heeft hij (meer dan) een paar ton op de bank, maar krijgt hij geen hij geen hypotheek.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_199327543
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 mei 2021 10:07 schreef letmehearyouscream het volgende:
Podcast geluisterd en hier een aantal dingen dat me opviel die volgens mij nog niet besproken zijn:
* Hij is dus op zoek naar een huis maar is er financieel door de covid zo op achteruit gegaan dat zijn nieuwe huis waarschijnlijk 1/5 Van de waarde van het huis zal hebben waar Mo en de kleine in wonen.
* Hij hoopt dat Mo nog 100 jaar in het oude huis blijft wonen.
* Hij is heel goed met nieuwe schoonpa, en hij was dat in het begin ook met de vader van Mo. (Noot van de redactie: wel vreemd, aangezien de alcoholische druppel die de emmer bij André deed overlopen zijn drinkgelag met schoonpaps was waar Mo heel boos over was)
* Hij heeft Rochel geconfronteerd met haar comment op insta over Roxeanne. Ze reageerde door te zeggen dat het een voorproefje is op het tell-all-book wat nog gaat komen.
* Hij is goed met moeders en zus. Hij denkt dat ze het allebei moeilijk hebben met de ruzie, vooral zijn loeder.
* Hij noemde nog even Kwevert Santegoeds. Het was wel degelijk goed weer op Ibiza en de villa was geen 12.000 euro maar 8000 euro per week en ze zaten er met 4 stellen voor 4 dagen. Dus.
Het offer dat je hebt gebracht voor je mede-SHO-ers wordt gewaardeerd O+
  Spellchecker zaterdag 8 mei 2021 @ 12:14:48 #283
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_199327590
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 mei 2021 11:37 schreef soapie het volgende:
Ik las, volgens mij in het AD, dat hij geen geld heeft voor een huis like Berkel, maar wel op Ibiza iets van ¤1500 uitgeeft aan nep Rolex prullen... Mafklapper!!!
Alvast indekken voor straatrovers, dat hij niet met het echte spul rondloopt.
pi_199327700
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 mei 2021 12:14 schreef maily het volgende:

[..]

Alvast indekken voor straatrovers, dat hij niet met het echte spul rondloopt.
Nou dat zei hij dus ook . En een lol dat hij er om had.
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
  Spellchecker zaterdag 8 mei 2021 @ 12:22:03 #285
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_199327740
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 mei 2021 12:20 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:

[..]

Nou dat zei hij dus ook . En een lol dat hij er om had.
Echt? :o
pi_199327854
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 mei 2021 10:07 schreef letmehearyouscream het volgende:
Podcast geluisterd en hier een aantal dingen dat me opviel die volgens mij nog niet besproken zijn:
* Hij is dus op zoek naar een huis maar is er financieel door de covid zo op achteruit gegaan dat zijn nieuwe huis waarschijnlijk 1/5 Van de waarde van het huis zal hebben waar Mo en de kleine in wonen.
* Hij hoopt dat Mo nog 100 jaar in het oude huis blijft wonen.
* Hij is heel goed met nieuwe schoonpa, en hij was dat in het begin ook met de vader van Mo. (Noot van de redactie: wel vreemd, aangezien de alcoholische druppel die de emmer bij André deed overlopen zijn drinkgelag met schoonpaps was waar Mo heel boos over was)
* Hij heeft Rochel geconfronteerd met haar comment op insta over Roxeanne. Ze reageerde door te zeggen dat het een voorproefje is op het tell-all-book wat nog gaat komen.
* Hij is goed met moeders en zus. Hij denkt dat ze het allebei moeilijk hebben met de ruzie, vooral zijn loeder.
* Hij noemde nog even Kwevert Santegoeds. Het was wel degelijk goed weer op Ibiza en de villa was geen 12.000 euro maar 8000 euro per week en ze zaten er met 4 stellen voor 4 dagen. Dus.
Arme Roxeanne het zal je moeder zijn zeg. Hoe moet zij zich nu niet voelen. Verraden door je eigen moeder, alle prive op straat.
  Spellchecker zaterdag 8 mei 2021 @ 12:30:47 #287
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_199327880
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 20:40 schreef -river- het volgende:

[..]

Ik beloof mijn best te doen *O* *O* *O*
Al boven water? O-)
  zaterdag 8 mei 2021 @ 13:02:49 #288
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_199328394
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 mei 2021 12:29 schreef shomila het volgende:

[..]

Arme Roxeanne het zal je moeder zijn zeg. Hoe moet zij zich nu niet voelen. Verraden door je eigen moeder, alle prive op straat.
Denk dat zij ook een aardig boekje kan schrijven over haar moeder en oma...
  zaterdag 8 mei 2021 @ 13:19:54 #289
58711 soapie
Zeeperd
pi_199328664
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 mei 2021 13:02 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Denk dat zij ook een aardig boekje kan schrijven over haar moeder en oma...
Misschien moet ze dat maar eens doen ipv zingen.... :D
pi_199329237
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 mei 2021 12:22 schreef maily het volgende:

[..]

Echt? :o
:Y
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_199329259
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 mei 2021 12:29 schreef shomila het volgende:

[..]

Arme Roxeanne het zal je moeder zijn zeg. Hoe moet zij zich nu niet voelen. Verraden door je eigen moeder, alle prive op straat.
André zei dat beide het niet leuk vinden die ruzie. Maar wie gaat er toe geven.

Ben benieuwd wanneer dat boek uitkomt.
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
  Spellchecker zaterdag 8 mei 2021 @ 14:04:17 #292
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_199329266
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 mei 2021 13:19 schreef soapie het volgende:

[..]

Misschien moet ze dat maar eens doen ipv zingen.... :D
Doet ze niet.
Groot gelijk ook.
Niet tot dat niveau verlagen.
pi_199329311
Trouwens, André blijft zeggen dat hij 4 jaar geen contact heeft gehad met zijn moeder. Rochel zegt dat ze al die tijd intensieve gesprekken hadden. Die lui moeten hun verhalen echt beter op elkaar afstemmen :')
pi_199329345
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 22:37 schreef Andromache het volgende:

[..]

Hij verschilt weinig van Mèèk van Naomi, ben ik bang. Wel gepijpt worden maar niet willen beffen. En nee dat is geen seks. Wat een kletsmajoor. :') _O-
Ik snap zulke mannen niet. Waarom beffen ze niet? :?
pi_199329550
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 mei 2021 11:27 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Het is een pleurisjong wat eens goed de waarheid verteld moet worden. Dat Moon en André in zijn villa “mogen” blijven is pure chantage. Regel gewoon een officiële regeling.

Daarnaast is het duidelijk een gebrek aan opvoeding geweest, schandalig hoe hij met mensen omgaat en totaal niet doorheeft hoe ziekelijk zijn gedrag is.
Gebrek aan opvoeding of gewoon een giftige en onveilige jeugd? Want zijn ouders lijken me nou niet echt de meest veilige, stabiele personen geweest om die twee kinderen een fijne jeugd te geven - en dat gun je eigenlijk alle kinderen.
  zaterdag 8 mei 2021 @ 14:43:28 #296
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_199329925
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 mei 2021 14:21 schreef Mens-erger-je-niet het volgende:

[..]

Gebrek aan opvoeding of gewoon een giftige en onveilige jeugd? Want zijn ouders lijken me nou niet echt de meest veilige, stabiele personen geweest om die twee kinderen een fijne jeugd te geven - en dat gun je eigenlijk alle kinderen.
Hij geeft André 3 precies dezelfde jeugd als hijzelf heeft gehad, eentje zonder liefde.
pi_199330317
Hoewel Rachel en Roxeanne Hazes al jaren geen contact met elkaar hebben, haalde moeder onlangs genadeloos uit naar haar dochter op Instagram. André Hazes besloot na het incident verhaal te halen bij Rachel.

De bom barstte nadat Roxeanne een reactie had geplaatst onder het Instagrambericht van Monique Westenberg, waarin de ex-verloofde van haar broer André haar jarige hond in het zonnetje zet. De zangeres, die in tegenstelling tot Rachel nog steeds heel goed contact heeft met Monique, reageerde op het bericht met een felicitatie: „Fenders (het zoontje van Roxeanne, red.) vriendje. Gefeliciteerd!”

Rachel kroop vervolgens in de pen om haar dochter een veeg uit de pan te geven. „Hij had beter vriendjes kunnen worden met Davinci (de voormalige hond van Roxeanne, red), in plaats van hem na negen jaar weg te doen. Schaam je...” De opmerking leidde tot een hoop commotie op sociale media.

Na Rachels uithaal op het sociale platform, belde André zijn moeder op. „Ik vroeg: ’Ma, wat is dit dan?!’”, vertelt de zanger in de Shownieuws Podcast. „Mijn moeder en mijn zus hebben best wel een dingetje en dat is anders dan ik ooit met mijn moeder heb gehad.”

Rachel heeft volgens André de bewuste opmerking geplaatst, zodat mensen zich alvast voor kunnen bereiden op haar boek. Hij denkt echter niet dat het boek leidt tot een grote oorlog tussen zijn moeder en zus.

Wat er precies in het boek komt, weet André niet. „Ik maak me daar ook een beetje zorgen om. Daarom ben ik nu ook lief voor haar”, grapt hij.



Dus eigenlijk heeft ze het bewust gedaan om alvast wat drama te krijgen zodat haar boek straks beter gaat verkopen :D
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  zaterdag 8 mei 2021 @ 15:23:08 #298
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_199330614
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 mei 2021 15:05 schreef RipCity het volgende:
Hoewel Rachel en Roxeanne Hazes al jaren geen contact met elkaar hebben, haalde moeder onlangs genadeloos uit naar haar dochter op Instagram. André Hazes besloot na het incident verhaal te halen bij Rachel.

De bom barstte nadat Roxeanne een reactie had geplaatst onder het Instagrambericht van Monique Westenberg, waarin de ex-verloofde van haar broer André haar jarige hond in het zonnetje zet. De zangeres, die in tegenstelling tot Rachel nog steeds heel goed contact heeft met Monique, reageerde op het bericht met een felicitatie: „Fenders (het zoontje van Roxeanne, red.) vriendje. Gefeliciteerd!”

Rachel kroop vervolgens in de pen om haar dochter een veeg uit de pan te geven. „Hij had beter vriendjes kunnen worden met Davinci (de voormalige hond van Roxeanne, red), in plaats van hem na negen jaar weg te doen. Schaam je...” De opmerking leidde tot een hoop commotie op sociale media.

Na Rachels uithaal op het sociale platform, belde André zijn moeder op. „Ik vroeg: ’Ma, wat is dit dan?!’”, vertelt de zanger in de Shownieuws Podcast. „Mijn moeder en mijn zus hebben best wel een dingetje en dat is anders dan ik ooit met mijn moeder heb gehad.”

Rachel heeft volgens André de bewuste opmerking geplaatst, zodat mensen zich alvast voor kunnen bereiden op haar boek. Hij denkt echter niet dat het boek leidt tot een grote oorlog tussen zijn moeder en zus.

Wat er precies in het boek komt, weet André niet. „Ik maak me daar ook een beetje zorgen om. Daarom ben ik nu ook lief voor haar”, grapt hij.

[ afbeelding ]

Dus eigenlijk heeft ze het bewust gedaan om alvast wat drama te krijgen zodat haar boek straks beter gaat verkopen :D
Ik vind die reactie van André dan wel weer lachen, :D
pi_199331595
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 mei 2021 15:23 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Ik vind die reactie van André dan wel weer lachen, :D
Ik kan er niet om lachen. Ook weer over de rug van Rox humor maken in zijn ogen dan.
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
  zaterdag 8 mei 2021 @ 16:21:31 #300
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_199331641
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 mei 2021 16:19 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:

[..]

Ik kan er niet om lachen. Ook weer over de rug van Rox humor maken in zijn ogen dan.
Ik vind het humor dat die extra lief doet, oftewel Rachel is gewoon een intens kreng. Dat beaamt zelfs haar jongen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')