Zolang de rente maar laag staat is het allemaal te doen.quote:Op zaterdag 8 mei 2021 17:22 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ja, zoals Rutte het zei: "build back better"
wat kost onze lockdown eigenlijk per dag en hoeveel is de staatsschuld opgelopen?, hiervoor waren ze al zuinig gierigaards. ik zie het dus niet op financieel gebied.
Toen hadden wij aan het einde van de zomer ook niet x miljoen gevaccineerde. Niet te vergelijken.quote:Op zaterdag 8 mei 2021 17:25 schreef zalkc het volgende:
[..]
En nu zitten we dus in deze situatie, er was te veel en te snel versoepeld. Je moet gewoon begrijpen dat het niet zomaar kan. Voorzichtigheid kent geen tijd.
Niks. Week uitstelquote:Op zaterdag 8 mei 2021 17:03 schreef roos94 het volgende:
Nav de cijfers van vandaag, wat denken jullie dat het morgen gaat worden in het Catshuis?
gewoon niet en op vakantie gaan.quote:Op zaterdag 8 mei 2021 17:33 schreef Haags het volgende:
[ twitter ]
Geen haast hoor jongens, rustig aan.
een klap op de bekken van de burgersquote:Op zaterdag 8 mei 2021 17:33 schreef SilverEyes het volgende:
Ik gok verruiming van openingstijden terrassen. Verder niets.
Ze hebben weer iets verzonnen waarvan ze geen idee hebben hoe ze het praktisch moeten uitvoeren. Dan is het beste wat je kan doen tijd kopen. Zo doorzichtig.quote:Op zaterdag 8 mei 2021 17:33 schreef Haags het volgende:
[ twitter ]
Misschien verruiming van buitensport. Niet dat achterlijke gedoe alleen tot 27. Gewoon weer lekker groepslessen. Hoewel, met dit weer sta ik niet voor mijn lol buiten te werkenquote:Op zaterdag 8 mei 2021 17:33 schreef SilverEyes het volgende:
Dat zou ik ook een goede zijn. Ik vergeet altijd dat dit op dit moment praktisch onmogelijk is, omdat tennis vrijwel de hele periode was toegestaan. Wat dat betreft mag ik mij gelukkig prijzen.quote:Op zaterdag 8 mei 2021 17:36 schreef josja het volgende:
Misschien verruiming van buitensport. Niet dat achterlijke gedoe alleen tot 27.
Enkelen wel ja, dubbelen mocht een periode niet.quote:Op zaterdag 8 mei 2021 17:39 schreef maan_man het volgende:
[..]
Dat zou ik ook een goede zijn. Ik vergeet altijd dat dit op dit moment praktisch onmogelijk is, omdat tennis vrijwel de hele periode was toegestaan. Wat dat betreft mag ik mij gelukkig prijzen.
Hier over twee weken zelfs weer een "toernooi" met 100+ man.quote:Op zaterdag 8 mei 2021 17:39 schreef maan_man het volgende:
[..]
Dat zou ik ook een goede zijn. Ik vergeet altijd dat dit op dit moment praktisch onmogelijk is, omdat tennis vrijwel de hele periode was toegestaan. Wat dat betreft mag ik mij gelukkig prijzen.
Eens hoor, dat liep prima. Heb eigenlijk geen idee of het onderzocht is maar ken zo ook geen enorme uitbraakverhalen in gyms. Minder mensen in de groepsles, fitnessapparatuur iets verder uit elkaar zetten. ventilatie, klaar.quote:Op zaterdag 8 mei 2021 17:45 schreef Noek het volgende:
Gewoon met tijdsloten, kleine groepen binnen laten sporten. Niet alleen betaal je huur voor niks maar het materiaal is aan gort en vervangen zit er ff niet in. Zou graag de factuur willen doorsturen want samen krijgen we immers corona onder controle.
Dat nog nét in de supermarkt. Nét.quote:Op zaterdag 8 mei 2021 17:21 schreef maan_man het volgende:
[..]
Scheerschuim, shampoo, verf, schoonmaakmiddelen,.... Alles bij Ali?
Tegen de tijd dat ze het invoeren is het binnen de EU al niet meer nodig.quote:Op zaterdag 8 mei 2021 17:35 schreef maan_man het volgende:
[..]
Ze hebben weer iets verzonnen waarvan ze geen idee hebben hoe ze het praktisch moeten uitvoeren. Dan is het beste wat je kan doen tijd kopen. Zo doorzichtig.
Ik wil zo graag weer naar de sportschool.quote:Op zaterdag 8 mei 2021 17:48 schreef josja het volgende:
[..]
Eens hoor, dat liep prima. Heb eigenlijk geen idee of het onderzocht is maar ken zo ook geen enorme uitbraakverhalen in gyms. Minder mensen in de groepsles, fitnessapparatuur iets verder uit elkaar zetten. ventilatie, klaar.
Is het terras daar wel open dan? Die zijn toch dicht bij sportclubs.quote:Op zaterdag 8 mei 2021 17:46 schreef nostra het volgende:
[..]
Hier over twee weken zelfs weer een "toernooi" met 100+ man.Biefstukje na afloop op het terras, lekker man.
Vandaar vrijwel.quote:Op zaterdag 8 mei 2021 17:41 schreef tja77 het volgende:
[..]
Enkelen wel ja, dubbelen mocht een periode niet.
Dit dus ja.quote:Op zaterdag 8 mei 2021 18:14 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik wil zo graag weer naar de sportschool.
Liever dat dan de horeca. Voor mij.
Ik ook. Horeca kwam ik al zelden, vakantie ga ik niet, maar werken en zelf weer fatsoenlijk kunnen trainen, ja liever vandaag dan morgen.quote:Op zaterdag 8 mei 2021 18:14 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik wil zo graag weer naar de sportschool.
Liever dat dan de horeca. Voor mij.
Ja, gewoon open met een cap van 50 en tafeltjes van twee - voor die dag dan. Geen idee of dat conform de regelgeving is. Er zit nu ook zelden volk aangezien de competitie stilligt. De vaste kliek pakt wat klapstoelen.quote:Op zaterdag 8 mei 2021 18:17 schreef bloodymary1 het volgende:
Is het terras daar wel open dan? Die zijn toch dicht bij sportclubs.
Apart. Want dat mag dus echt niet. Van mij wel hoor, ik vind het prima! Maar van de overheid niet.quote:Op zaterdag 8 mei 2021 18:22 schreef nostra het volgende:
[..]
Ja, gewoon open met een cap van 50 en tafeltjes van twee - voor die dag dan. Geen idee of dat conform de regelgeving is. Er zit nu ook zelden volk aangezien de competitie stilligt. De vaste kliek pakt wat klapstoelen.
Volgens mij ze gewoon vergeten dat die regel bestaat. Je hoort er nooit meer iets over.quote:Op zaterdag 8 mei 2021 18:29 schreef THEFXR het volgende:
of misschien de alcohol verkoop tijd verruimen![]()
Stop er dan maar helemaal mee, want dan heeft iedereen wel een prikje gehad.quote:Op zaterdag 8 mei 2021 17:33 schreef Haags het volgende:
[ twitter ]
OK, nou ja, living on the edge dan.quote:Op zaterdag 8 mei 2021 18:28 schreef bloodymary1 het volgende:
Apart. Want dat mag dus echt niet. Van mij wel hoor, ik vind het prima! Maar van de overheid niet.
Die maatregel mag wat mij betreft altijd blijven.quote:Op zaterdag 8 mei 2021 18:29 schreef THEFXR het volgende:
of misschien de alcohol verkoop tijd verruimen![]()
Hoe heb jij daar last van?quote:Op zaterdag 8 mei 2021 18:37 schreef Hamzoef het volgende:
Die maatregel mag wat mij betreft altijd blijven.
Of nog beter eigenlijk, alchohol uit supermarkt weren.
Ik ga nu bewust om 20:05 boodschappen doen. Veel rustiger dan, omdat er dan geen Polen en opgeschoten jongeren zijn.quote:
Nee, waren er niet. Was toen zo’n verhaal van een dansstudio waar ze uren in een kleine ruimte hadden gedanst met 30 man ofzo.quote:Op zaterdag 8 mei 2021 17:48 schreef josja het volgende:
[..]
Eens hoor, dat liep prima. Heb eigenlijk geen idee of het onderzocht is maar ken zo ook geen enorme uitbraakverhalen in gyms. Minder mensen in de groepsles, fitnessapparatuur iets verder uit elkaar zetten. ventilatie, klaar.
Ik verwacht ook sportscholen open en verruiming buitensport. Dit kan echt niet langer.quote:Op zaterdag 8 mei 2021 17:33 schreef SilverEyes het volgende:
Ja heerlijk is datquote:Op zaterdag 8 mei 2021 18:40 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Ik ga nu bewust om 20:05 boodschappen doen. Veel rustiger dan, omdat er dan geen Polen en opgeschoten jongeren zijn.
Gyms best tricky. Wordt snel een ontmoetingsplek voor mensen. Zijn niet allemaal goed geventileerd. Soms kleine ruimtes.quote:Op zaterdag 8 mei 2021 18:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik verwacht ook sportscholen open en verruiming buitensport. Dit kan echt niet langer.
Huh? Optimist!quote:Op zaterdag 8 mei 2021 18:43 schreef Netsplitter het volgende:
Kerst komt zo wel heel dichtbij als eindpunt van dit gezeik.
Ik ben zelf al vergeten dat die regel bestaat. (Ja, oke, onze super gaat om 8 uur dichtquote:Op zaterdag 8 mei 2021 18:29 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Volgens mij ze gewoon vergeten dat die regel bestaat. Je hoort er nooit meer iets over.
Ja, maar er is natuurlijk ook een tussenweg tussen volledig gesloten of volledig open.quote:Op zaterdag 8 mei 2021 18:43 schreef roos94 het volgende:
[..]
Gyms best tricky. Wordt snel een ontmoetingsplek voor mensen. Zijn niet allemaal goed geventileerd. Soms kleine ruimtes.
Ik heb het allemaal nog niet nagelezen, maar kun je tot die tijd niet eens naar Duitsland op vakantie zonder gezeik?quote:Op zaterdag 8 mei 2021 17:33 schreef Haags het volgende:
[ twitter ]
Is het je ook opgevallen dat er totaal geen haast word gemaakt met de formatie van een nieuw kabinet?quote:
Met tijdssloten werken. 95% van de mensen komt om te sporten, als je duidelijk aangeeft dat ze de regels moeten opvolgen of dicht moeten, dan gaat iedereen gewoon sporten en vervolgens bij iemand thuis bieren. Is iedereen weer gelukkig.quote:Op zaterdag 8 mei 2021 18:43 schreef roos94 het volgende:
[..]
Gyms best tricky. Wordt snel een ontmoetingsplek voor mensen. Zijn niet allemaal goed geventileerd. Soms kleine ruimtes.
Ik mag hopen dat er achter de schermen gewoon doorgewerkt wordt aan een nieuw kabinet. Maar nu je het zegt, is er al een informateur aangewezen?quote:Op zaterdag 8 mei 2021 18:45 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Is het je ook opgevallen dat er totaal geen haast word gemaakt met de formatie van een nieuw kabinet?
Klets niet manquote:Op zaterdag 8 mei 2021 16:33 schreef Erno-BE het volgende:
De Verenigde Staten of Zweden zijn totaal onvergelijkbaar met het dichtbevolkte Nederland.
Nee, mensen moeten zoveel mogelijk kopen bij de lokale middenstand en niet alles online kopenquote:Op zaterdag 8 mei 2021 16:27 schreef Erno-BE het volgende:
Mensen moeten zoveel mogelijk binnenruimtes anders dan hun eigen woning vermijden. Troep kopen bij de Action hoort daar niet bij.
Heb jij er een bron voor dat er meer besmettingen ontstaan in winkels ?quote:Juist de winkels opengooien zonder restricties zorgt ervoor dat er meer besmettingen ontstaan in winkels, waar Bron- en Contactonderzoek ook lastig is.
Gelukkig heeft de overheid nog niet zo`n enorme hekel aan het MKB en winkels als jijquote:De overheid had al sinds oktober de bevolking moeten aanmoedigen om zoveel mogelijk online te kopen. Mensen kopen nog steeds teveel producten in winkels, die prima online bestelt kunnen worden.
Dat klopt, en ik vermoed dat ze daarmee afwachten tot de afhandeling van de inentingscampagne.quote:Op zaterdag 8 mei 2021 18:45 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Is het je ook opgevallen dat er totaal geen haast word gemaakt met de formatie van een nieuw kabinet?
Nee, die is (nog) niet aan gewezen.quote:Op zaterdag 8 mei 2021 18:47 schreef SilverEyes het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat er achter de schermen gewoon doorgewerkt wordt aan een nieuw kabinet. Maar nu je het zegt, is er al een informateur aangewezen?
Ging HTW dat niet ook doen?quote:Op zaterdag 8 mei 2021 18:49 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Nee, die is (nog) niet aan gewezen.
Het lijkt jou stug omdat het geld kost ?quote:Op zaterdag 8 mei 2021 16:34 schreef eragon2890 het volgende:
Dat kost de overheid (bierviltje) 2,7 miljard per jaar, en dat was gerekend MET eigen bijdrage.
Dus lijkt me stug.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |