Daar waren nog wat gegadigden voor hier, zag ik.quote:Op zaterdag 8 mei 2021 12:12 schreef Fred_B het volgende:
Voor die zaterdag familie show ben ik trouwens op drie plekken door de wachtrij gekomen zie ik nu.
Dat was wel een geniale actie om alle mensen die 100 schermen open hebben staan te naaien, heerlijkquote:Op zaterdag 8 mei 2021 12:13 schreef egeltje1985 het volgende:
Di
[..]
Dit dus, wtf, is dit een stoplicht, is dat een trap...
Eén code maar hè.quote:Op zaterdag 8 mei 2021 12:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Daar waren nog wat gegadigden voor hier, zag ik.
Ja, zeker! Ik zoek nog 2 kaartjes voor die showquote:Op zaterdag 8 mei 2021 12:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Daar waren nog wat gegadigden voor hier, zag ik.
Ja graag dan!! Ik ben bang dat t anders niet luktquote:Op zaterdag 8 mei 2021 12:13 schreef Evenstar het volgende:
Nog 9m op timer als ik iemand kan helpen met semi-final 1 family show
Gezellig, kunnen we zwaaien!quote:Op zaterdag 8 mei 2021 12:14 schreef Moira het volgende:
IK HEB ZE OOK! 4 tickets voor donderdagmiddag familyshow
Kwam er uiteindelijk op 3 tabs doormaar dus maar op 1 verder gegaan en gelijk emailadressen ingevuld dus @:Aoibhin jij hebt de jouwe voor de donderdagmiddag ook al
Ik ben er al door. Mocht je er door komen voor de finale familie, ben ik je vrouw!quote:Op zaterdag 8 mei 2021 12:15 schreef Andromache het volgende:
jaaaaaaaaaaaaaaaaa ben er ook door voor SF2 family! Wie????
Jaa ik snap t maar ik haar die captchas altijd zo, hoort dat hoekje ook nog bij t stoplicht of niet...quote:Op zaterdag 8 mei 2021 12:14 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Dat was wel een geniale actie om alle mensen die 100 schermen open hebben staan te naaien, heerlijk
quote:Op zaterdag 8 mei 2021 12:16 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Ik ben er al door. Mocht je er door komen voor de finale familie, ben ik je vrouw!
Tof dat je er door bent!
Ik kreeg gelukkig redelijk makkelijke hahaquote:Op zaterdag 8 mei 2021 12:16 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Jaa ik snap t maar ik haar die captchas altijd zo, hoort dat hoekje ook nog bij t stoplicht of niet...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |