lief blijvenquote:Op vrijdag 7 mei 2021 23:02 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Daar hebben weer een covid believer....dikke doei.
Zat schaapjes ja.quote:Op vrijdag 7 mei 2021 23:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
lief blijven
iedereen heeft daar zijn eigen mening over
schapen en wappies laten we achterwegequote:
ik ben geen zat schaapquote:
jonguh doe toch eens niet altijd zo eigenwijsquote:
Ik zeg wat ik vind.quote:Op vrijdag 7 mei 2021 23:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
jonguh doe toch eens niet altijd zo eigenwijs
je mag je eigen mening hebben, maar zet een ander dan niet in een hokjequote:
ja mensen worden heel snel in een hokje gezet, maar het was hier al die tijd gezellig.. en niemand stopte iemand in een hokjequote:
De meeste opdrachten gewonnen dus daarmee zeker. Ik had liever Dan of Sophie als winnaar gezien. Maar Chad heeft het wel op zijn manier gespeeld en gewonnen dus ook weinig op aan te merken.quote:
aanradertquote:Op vrijdag 7 mei 2021 23:08 schreef Gerrie_55 het volgende:
Naar welk kletsforumonderdeel kunnen we nu
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Had ook leuk geweest.quote:Op vrijdag 7 mei 2021 23:10 schreef Gerrie_55 het volgende:
Ik had echt Sophie in me kop als winnares
Mies en Chad totaal ander personen.. Chad was echt veeeel leukerquote:Op vrijdag 7 mei 2021 23:10 schreef freaky40 het volgende:
Met terugwerkende kracht heeft Michel dus toch een beetje gewonnen. Qua type casting was Chad een beetje van hetzelfde profiel plaatje.
Een beetje Sarah en een beetje Matquote:Op zondag 9 mei 2021 02:14 schreef freaky40 het volgende:
En er zit een vrouw in, Melissa, dat is zowat de oudere zus van Sarah.
Wanneer begint de Show hier?quote:Op woensdag 12 mei 2021 23:08 schreef D. het volgende:
Ook aan het nieuwe seizoen begonnen, en is erg vermakelijk!
Met Nederlandse ondertitelingquote:Op zondag 9 mei 2021 14:06 schreef freaky40 het volgende:
Zijn er ergens afleveringen te bekijken die Engelse ondertiteling er 'in gebakken' hebben? Nederlands gaat niet maar dat zou al een hoop schelen als sommige onverstaanbare gedeeltes dan in het Engels ondertitelt zijn. Ze doen dat zelf ook al maar niet consequent alleen als gefluisterd wordt. Maar die Daniel is niet te verstaan.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |