Viel me nu opeens op, maar dat was dus zo te zien niet op feiten gebaseerdquote:Op woensdag 12 mei 2021 14:06 schreef showtimer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hoe begint Ewan weer lekker duur te worden?
Pasqualon is op 1 keuze na net geen zwart paardje.quote:Op woensdag 12 mei 2021 17:37 schreef hhh38 het volgende:
Zelfde resultaat als iedereen die de meest gekozen renners had
En @Aguero . Maar vooral @Koffieplanter natuurlijk.quote:Op woensdag 12 mei 2021 17:52 schreef maxi-mus het volgende:
Een welgemeende felicitatie naar de voorlopige leiders van het supliekklassement.
@:mani89 @:koffieplanter @:slobeend
We denken allemaal aan je en hopen dat het goed met je gaat.quote:
Was dat voor- of nadat je mij vertelde eigenlijk helemaal geen zin meer te hebben in die subleague?quote:Op woensdag 12 mei 2021 17:58 schreef Mani89 het volgende:
[..]
We denken allemaal aan je en hopen dat het goed met je gaat.
We hopen maar dat hij niet uit zijn risicoloze hoge toren valt.quote:Op woensdag 12 mei 2021 17:58 schreef Mani89 het volgende:
[..]
We denken allemaal aan je en hopen dat het goed met je gaat.
Als ik dat vorig jaar heb gezegd komt dat door jouw nietsontziende getroll in de discord. Dat werd wel érg vermoeiend.quote:Op woensdag 12 mei 2021 17:59 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Was dat voor- of nadat je mij vertelde eigenlijk helemaal geen zin meer te hebben in die subleague?
De dagelijkse smeekbedes beweren het tegendeel, maar dat natuurlijk geheel terzijde.quote:Op woensdag 12 mei 2021 18:02 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Als ik dat vorig jaar heb gezegd komt dat door jouw nietsontziende getroll in de discord. Dat werd wel érg vermoeiend.
Zelfs Gérard mailde mij al bezorgd waar je bleef.quote:Op woensdag 12 mei 2021 18:02 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
De dagelijkse smeekbedes beweren het tegendeel, maar dat natuurlijk geheel terzijde.
Dat weet ik.quote:Op woensdag 12 mei 2021 18:04 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zelfs Gérard mailde mij al bezorgd waar je bleef.
Ons leiden is omgezet in lijden.quote:Op woensdag 12 mei 2021 18:00 schreef Koffieplanter het volgende:
Zelfs in mijn afwezigheid draait het allemaal nog steeds om Koffieplanter. Ik run hier de zaak, en niemand anders. [ afbeelding ]
Wat hij zegt. Het was een goede dag voor Team Bratwurst.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |