OEI! Dus jij bent dus de schuldige van de volle IC"s!quote:Op vrijdag 7 mei 2021 15:08 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Ik heb in september nog door europa gereden, Duitsland, Frankrijk, Zwitserland en Italie bezocht, op hier en daar een mondkapje op na was er niets aan de hand.
Prachtige boete weer.quote:Op vrijdag 7 mei 2021 15:08 schreef raptorix het volgende:
[..]
Helaas moet ik een boete opleggen, 15:00 uur, is niet 57 seconden later, we mogen in deze fase niet verslappen!
Vanuit je auto, terwijl je met een spuit in je arm keihard mag tuteren!quote:Op vrijdag 7 mei 2021 15:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En dan krijg je daaropvolgend weer Turkije die ook een graantje wil meepikken en toeristen een gratis vaccinatie aanbiedt als ze daar naartoe gaan etc.
Achter het station in Istanbul liggen vast genoeg spuiten.quote:Op vrijdag 7 mei 2021 15:10 schreef raptorix het volgende:
[..]
Vanuit je auto, terwijl je met een spuit in je arm keihard mag tuteren!
15.25quote:Op vrijdag 7 mei 2021 15:14 schreef Oliver23 het volgende:
RIVM vandaag wel op tijd of weer een storing
Efteling abo vorig jaar al opgezegd. Op afspraak ging nog maar het spontane van zo even een avondje binnenlopen was wel weg. Nu met testen is er voor abonnementshouders helemaal geen meerwaarde meer.quote:Op vrijdag 7 mei 2021 14:58 schreef Morri2 het volgende:
[..]
Ik neig er intussen naar om ook alle abonnementen op te zeggen waar ik niks mee kan zonder 'gezondheidspaspoort'. Ik heb er nogal wat. Ik heb ze vorig jaar bewust door laten lopen, maar genoeg is genoeg.
Waarschijnlijk ook nietquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |