quote:Mathieu van der Poel gaat met mountainbike zeker door tot Parijs 2024: “Goud in Tokio of niet”
Mathieu van der Poel is niet van plan om na Tokio de mountainbike op stal te zetten. Integendeel. In een persconferentie bevestigde hij dinsdagmiddag dat hij minstens doorgaat tot Parijs 2024 met de combinatie mountainbike/wegfiets.
“Olympisch goud of niet, dat zal geen verschil uitmaken. Ik vind de combinatie gewoon heel leuk. Ik denk dat mijn fietsconstructeur Canyon dit ook leuk vindt”, aldus Van der Poel die dit weekend in Tsjechië zijn tweede Wereldbeker mountainbike rijdt.
Wat een ploeg.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 15:44 schreef Pino112 het volgende:
Bondscoach Loes Gunnewijk heeft bekendgemaakt welke wielrensters ze meeneemt naar de Olympische Spelen in Tokio. Anna van der Breggen, Annemiek van Vleuten, Demi Vollering en Marianne Vos rijden de wegwedstrijd en Van der Breggen en Van Vleuten de tijdrit.
Henok mag op schoolreis deze week.quote:I am excited for the opportunity to race with the World Tour Team in Mallorca. I think these races can suit me very well. When I am selected to race I will give my best for the team and show the level I know I am capable of.
Jakob heb corona gehad, vanaf nu gaat hij iedere koers uitrijden.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 20:35 schreef Koffieplanter het volgende:
Vraag van de week: gaat Jakob 'vriend van Pildaursen' Egholm de streep halen in Hongarije?
quote:
De oogst valt tegen.quote:Op woensdag 12 mei 2021 21:02 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
https://www.wielerflits.n(...)lijke-duw-in-sprint/
SvenNysN1Fan was er weer als de kippen bij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |