abonnement Unibet Coolblue
  Moderator / Redactie FP + Sport vrijdag 7 mei 2021 @ 02:32:33 #36
408813 crew  trein2000
pi_199309820
quote:
2s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 02:30 schreef Tijn het volgende:

[..]

Mja, het is er al door, he :{ Ik weet het verder ook niet, man. Ik vind het allemaal erg bijzonder, maar kan me ook niet voorstellen dat het daadwerkelijk zo breed gebruikt gaat worden in de praktijk.
Waarom dan die wet zo ongelofelijk breed maken? Ik snap daar geen fuck van.
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
pi_199309823
quote:
2s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 02:30 schreef Tijn het volgende:

[..]

Mja, het is er al door, he :{ Ik weet het verder ook niet, man. Ik vind het allemaal erg bijzonder, maar kan me ook niet voorstellen dat het daadwerkelijk zo breed gebruikt gaat worden in de praktijk.
Hope so anders hebben we een nieuw probleem.
Vooralsnog wil ik ze wel het voordeel van de twijfel geven ook al heb ik er een hard hoofd in gezien hun trackrecord.

In eerste instantie maar genoeg vaccineren denk en dan komt dit wel in de zomer.
Gelukkig is er vooralsnog weinig animo onder de bevolking en de bedrijven.
pi_199309849
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 02:29 schreef Houtenbeen het volgende:

[..]

:?
Die prof in nrc had het niet goed gelezen. Wet bestond uit 3 artikelen. Artikel 1 regelt de testen. Die vervalt samen met de reguliere coronawet.

Artikel 2 regelt dat testresultaten max een jaar bewaard mogen worden, Artikel 3 zorgt ervoor dat Artikel 2 (en daarmee "de wet") nog exact een jaar gelding blijft nadat alles wordt opgeheven.
#WeesGeenWhales
  Moderator / Redactie FP + Sport vrijdag 7 mei 2021 @ 03:03:40 #39
408813 crew  trein2000
pi_199309852
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 03:01 schreef eragon2890 het volgende:

[..]

Die prof in nrc had het niet goed gelezen. Wet bestond uit 3 artikelen. Artikel 1 regelt de testen. Die vervalt samen met de reguliere coronawet.

Artikel 2 regelt dat testresultaten max een jaar bewaard mogen worden, Artikel 3 zorgt ervoor dat Artikel 2 (en daarmee "de wet") nog exact een jaar gelding blijft nadat alles wordt opgeheven.
Heeft die grapjas eigenlijk nog weer op je mail gereageerd?
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
pi_199309863
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 03:01 schreef eragon2890 het volgende:

[..]

Die prof in nrc had het niet goed gelezen. Wet bestond uit 3 artikelen. Artikel 1 regelt de testen. Die vervalt samen met de reguliere coronawet.

Artikel 2 regelt dat testresultaten max een jaar bewaard mogen worden, Artikel 3 zorgt ervoor dat Artikel 2 (en daarmee "de wet") nog exact een jaar gelding blijft nadat alles wordt opgeheven.
In het originele wetsvoorstel stond dat ook niet duidelijk, op 22april is dat verduidelijkt.
  Moderator / Redactie FP + Sport vrijdag 7 mei 2021 @ 03:21:01 #41
408813 crew  trein2000
pi_199309876
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 03:11 schreef Houtenbeen het volgende:

[..]

In het originele wetsvoorstel stond dat ook niet duidelijk, op 22april is dat verduidelijkt.
Ik zie geen nota van wijziging met die datum.
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
pi_199310017
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 02:09 schreef DonDruiper het volgende:
Na 6 maanden zonder sporten zie ik er ongeveer zo uit.. :'(

[ afbeelding ]
Dat loopt op rolletjes
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
  vrijdag 7 mei 2021 @ 06:51:57 #43
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_199310123
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 01:49 schreef eragon2890 het volgende:
en die vaccinbewijzen zorgen er toch voor dat als je je gewoon laat vaccineren je straks geen last hebt van moeten testen steeds, dat is toch alleen maar mooi?
Dat klinkt eerder als chantage en op zo'n manier laat ik me niet in de hoek drijven :W
pi_199310157
Dit was mij totaal ontgaan

quote:
EMA start beoordeling van Chinees coronavaccin Sinovac

De Europese toezichthouder voor vaccins, het EMA, gaat meekijken met de proeven van het coronavaccin van het Chinese staatsbedrijf Sinovac. Deze zogenoemde rolling review is de laatste stap vóór de ontwikkelaars goedkeuring vragen en Europa beslist of het vaccin op de markt mag komen.
https://www.nu.nl/coronav(...)avaccin-sinovac.html
pi_199310163
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 02:09 schreef DonDruiper het volgende:
Na 6 maanden zonder sporten zie ik er ongeveer zo uit.. :'(

[ afbeelding ]
Zolang je niemand besmet is dat geen probleem voor Hugo en co.
pi_199310165
quote:
Ik word echt schijtziek van die De Jonge. Zwalkend beleid. Waarom nu voor stap 6 die maatregel loslaten, daarmee wijkt ie nu al weer van het eigen stappenlan af. Beter gewoon zijn bek houden tot het eventueel zo ver is.
pi_199310166
Ik vind het vooral schokkend dat men nu allerlei shit gaat kopen terwijl Europa half juli gevaccineerd is, wat is het doel van die aankopen? Wie willen ze dat geven?
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_199310176
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 07:02 schreef raptorix het volgende:
Ik vind het vooral schokkend dat men nu allerlei shit gaat kopen terwijl Europa half juli gevaccineerd is, wat is het doel van die aankopen? Wie willen ze dat geven?
Baby's bij geboorte prikje ;)
pi_199310183
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 07:02 schreef raptorix het volgende:
Ik vind het vooral schokkend dat men nu allerlei shit gaat kopen terwijl Europa half juli gevaccineerd is, wat is het doel van die aankopen? Wie willen ze dat geven?
Welke shit?
pi_199310187
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 07:07 schreef potjecreme het volgende:

[..]

Welke shit?
o.a. die Chineze kruiden meuk, nieuwe bestellingen bij Pfizer, etc.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  Moderator vrijdag 7 mei 2021 @ 07:09:50 #51
5428 crew  miss_sly
pi_199310188
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 02:32 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Waarom dan die wet zo ongelofelijk breed maken? Ik snap daar geen fuck van.
Misschien om te voorkomen dat onder het kopje ‘sport’ of ‘georganiseerde jeugdactiviteiten’ hele andere, grote dingen worden opgetuigd om toch een groot evenement te organiseren zonder te hoeven testen.
Ik geloof er niks van dat trainingen of scouting dadelijk ook onder dit testgebeuren gaat vallen. Of zwemmen.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_199310194
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 07:09 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Misschien om te voorkomen dat onder het kopje ‘sport’ of ‘georganiseerde jeugdactiviteiten’ hele andere, grote dingen worden opgetuigd om toch een groot evenement te organiseren zonder te hoeven testen.
Ik geloof er niks van dat trainingen of scouting dadelijk ook onder dit testgebeuren gaat vallen. Of zwemmen.
Nou, men wilde ook fieldlab testen bij een kleinschalig wandel event, dus ik zou daar niet te hard van uit gaan.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  Moderator vrijdag 7 mei 2021 @ 07:11:42 #53
5428 crew  miss_sly
pi_199310196
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 07:10 schreef raptorix het volgende:

[..]

Nou, men wilde ook fieldlab testen bij een kleinschalig wandel event, dus ik zou daar niet te hard van uit gaan.
Fieldlabs hebben een heel andere insteek, namelijk onderzoek.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_199310197
Overigens heb ik er een hard hoofd in of ze uberhaupt teststraten gaan opzetten, de grootste stopt er al mee, en de kleinere moeten aan strenge voorwaarden voldoen, je moet o.a. aantoonbare ervaring hebben en je IT moet geaudit worden, veel succes dat in 6 weken op te zetten.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_199310204
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 07:11 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Fieldlabs hebben een heel andere insteek, namelijk onderzoek.
Het zegt genoeg over hun denwijze, als je in April 2021 nog steeds denkt dat je bij een wandeling buiten massaal Corona oploopt, dan ben je gewoon blind voor de feiten.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  Moderator vrijdag 7 mei 2021 @ 07:16:27 #56
5428 crew  miss_sly
pi_199310213
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 07:13 schreef raptorix het volgende:

[..]

Het zegt genoeg over hun denwijze, als je in April 2021 nog steeds denkt dat je bij een wandeling buiten massaal Corona oploopt, dan ben je gewoon blind voor de feiten.
Dat denken ze dan ook niet.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_199310218
Wat mij vooral irriteert is dat de Jonge selectief shopped bij onderzoeken die in zijn voordeel spreken, Hugo is namelijk veel te trots om toe te geven dat zijn beleidsmaatregelen niet werkten. Maar goed voordat ik weer van alles beschuldigt word, loop zelf het rijtje maar langs en trek je conclusie:

Hoe herken je een psychopaat?

• Oppervlakkige charme en welbespraaktheid.
• Gevoelens van grandiositeit.
• Pathologisch liegen.
• Manipulatief en sluw gedrag.
• Gebrek aan berouw of schuldgevoel.
• Ontbreken van emotionele diepgang (vluchtige emoties)
• Kil en/of gebrek aan empathie.
• Geen verantwoordelijkheid nemen voor het eigen gedrag.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_199310220
Voor Rutte en Hugo vink ik er minimaal 7 aan overigens,
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_199310223
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 07:09 schreef raptorix het volgende:

[..]

o.a. die Chineze kruiden meuk, nieuwe bestellingen bij Pfizer, etc.
Ah oke. Ik sta open voor het Chinese vaccin. Dat is gemaakt op de oude manier. Dat vertrouw ik. Het liefst wacht ik op de Europese variant. Die komt eind van het jaar.

Ipv afwijzend te zijn, zorg je met meer keuze voor mensen, een hogere vaccinatiegraad.
pi_199310233
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 07:21 schreef potjecreme het volgende:

[..]

Ah oke. Ik sta open voor het Chinese vaccin. Dat is gemaakt op de oude manier. Dat vertrouw ik. Het liefst wacht ik op de Europese variant. Die komt eind van het jaar.

Ipv afwijzend te zijn, zorg je met meer keuze voor mensen, een hogere vaccinatiegraad.
Dat is mostert na de maaltijd, het heeft in die periode vrijwel geen toegevoegde waarde meer voor het bestrijden van de ziekte.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_199310235
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 07:11 schreef miss_sly het volgende:
Fieldlabs hebben een heel andere insteek, namelijk onderzoek.
Belasting geld verknoeien zul je bedoelen
Dat zijn gewoon hobby`s van OMT leden die willen spelen

Wil je een Fieldlab zien ?
Kijk naar de agenten en BOA`s die zich niet aan de coronaregels hoeven te houden, dat ook massaal niet doen, en toch amper besmet worden

Wil je een Fieldlab zien ?
Kijk naar Zweden waar de basisscholen nooit dicht waren, er nooit verplichte winkelkarretjes waren, er geen mondkapjesverplichting is en waar horeca en winkels open bleven

Wil je een Fieldlab zien ?
Kijk naar de vele Amerikaanse staten die al maanden weer open zijn (Ja, ook al voor de vaccinatie er was of goed op gang kwam)
Volle stadions in Florida en Texas, Daytona Bike Week in Florida in Maart
Zelfs in New York kon je in December eten op een terras, "outdoor dining" was erg populair, tent erbij, terrasverwarming. Het mocht gewoon

Wil je een Fieldlab zien ?
Kijk naar South Dakota waar ze nooit een lockdown hadden
Het patroon is zowat hetzelfde als buurstaat North Dakota waar ze wel een lockdown hadden
  vrijdag 7 mei 2021 @ 07:30:24 #62
405562 Erno-BE
Greatest virgin in the world
pi_199310246
quote:
1s.gif Op donderdag 6 mei 2021 22:24 schreef Molo het volgende:

[..]

Omdat het niet om jou draait
Is het nou echt een probleem om Amerikanen, Canadezen, Chinezen en Japanners de toegang tot Europa te ontzeggen in 2021 en 2022 en dus ook dat Europeanen niet buiten Europa kunnen reizen in 2021 en 2022?
Uitspraak van 2016, gedaan op donderdag 17 maart 2016 @ 22:35:23:
Ik kies nooit voor de makkelijkste oplossing. Ik wil de top bereiken en gaan voor de premium girls, elke vrouw kunnen krijgen die IK zou willen.
pi_199310254
Heeft te maken met nummertje 2:

• Gevoelens van grandiositeit.

Hugo wil graag met de eer strijken, hij wil dus helemaal niet zeggen: In het buitenland is gebleken.........
Nee Hugo wil zeggen: Via de fieldlabs zijn we er achter gekomen dat dit prima via een testbeleid kan...

Ja deze Hugo:



En met ze distributie leger van 27 gehuurde bestelbusjes :')
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_199310257
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 07:30 schreef Erno-BE het volgende:

[..]

Is het nou echt een probleem om Amerikanen, Canadezen, Chinezen en Japanners de toegang tot Europa te ontzeggen in 2021 en 2022 en dus ook dat Europeanen niet buiten Europa kunnen reizen in 2021 en 2022?
Ja
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_199310264
Misschien handiger om een Hugo bash topic aan te maken?
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_199310265
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 07:30 schreef Erno-BE het volgende:

[..]

Is het nou echt een probleem om Amerikanen, Canadezen, Chinezen en Japanners de toegang tot Europa te ontzeggen in 2021 en 2022 en dus ook dat Europeanen niet buiten Europa kunnen reizen in 2021 en 2022?
Ik zou er geen enkel probleem mee hebben als men gewoon met een wetenschappelijk onderbouwde mening kwam wat hier het voordeel aan zou zijn.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  vrijdag 7 mei 2021 @ 07:37:14 #67
160086 GemMagic
Summum ius summa iniura
pi_199310274
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 07:30 schreef Erno-BE het volgende:

[..]

Is het nou echt een probleem om Amerikanen, Canadezen, Chinezen en Japanners de toegang tot Europa te ontzeggen in 2021 en 2022 en dus ook dat Europeanen niet buiten Europa kunnen reizen in 2021 en 2022?
Dan moet je 100% dicht kunnen. Want de eerste zogenaamd diplomatieke of essentiele reis zal tóch die gevreesde variant importeren. Daarnaast loop je nu ook risico's op grijze import van het virus via bijvoorbeeld vliegpersoneel, bemanning van de containerschepen of vluchtelingen die aan de randen van Europa binnenkomen.

Enfin, die grote sluiting van het grootste deel van dit internationaal verkeer zal nog veel meer problemen creeeren terwijl de kans dat we daadwerkelijk het virus dat aan één host genoeg heeft buiten de deur houden, minimaal is.
Sui cuique mores fingunt fortunam
pi_199310277
quote:
0s.gif Op donderdag 6 mei 2021 21:31 schreef Netsplitter het volgende:
Wel blijven veel partijen vragen hebben over de noodzaak van het voorstel, de kosten en de tijdelijkheid van de wet.

De Tweede Kamer praat al de hele dag en avond over de wet, waarmee het kabinet de samenleving weer sneller wil openen. In principe is het een tijdelijke wet die drie maanden geldig is, maar demissionair minister De Jonge van VWS kon geen garantie geven dat er geen verlenging nodig is.

Hij hoopt dat het zo snel mogelijk weer kan om helemaal zonder voorwaarden naar het theater of restaurant te gaan, vooral omdat er voldoende mensen gevaccineerd zijn. Dan is de wet overbodig. Maar als de besmettingscijfers weer stijgen, of een nieuwe mutatie opduikt waar het vaccin geen vat op heeft, kan het zijn dat het langer nodig is om met testbewijzen te werken. De Jonge moet dan wel weer terug naar de Kamer voor toestemming.

https://nos.nl/artikel/23(...)dat-het-tijdelijk-is

Met andere woorden: welkom in de nieuwe realiteit en het nieuwe normaal waar Rutte een jaar geleden naar refereerde....
Lisa Westerveld (Groen Links) was 2 dagen geleden bij Beau
Die had het ook over nieuwe mutaties en testen om een nieuwe lockdown in het najaar voorkomen
Ze blijven maar bezeten door die lockdown

Amper iemand in de Tweede Kamer die de ballen heeft om te zeggen, "die lockdown, dat was een desastreus experiment. Dat gaan we nooit meer doen"

Al die medici, virologen, epidemiologen, immunologen, RIVM’ers/OMT’ers experts doen opeens alsof ze expert zijn in lockdowns. Dat zijn ze niet. Ze hebben GEEN IDEE. Het is nooit eerder gebeurd dat GEZONDE mensen worden opgesloten.
Lockdown is nooit ook maar ter sprake geweest bij de vele pandemie scenario`s en draaiboeken in Nederland, en ik durf ook wel te zeggen in andere Westerse landen
Het is gewoon ordinair China naapen
pi_199310280
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 07:35 schreef Jor_Dii het volgende:
Misschien handiger om een Hugo bash topic aan te maken?
Dat is niet nodig, de enige reden waarom we nog in deze ellende zitten is omdat hij verantwoordelijk is voor de ellende waar we nu nog in zitten, we stonden er in principe in December betere voor dan de Britten, leg de landen naast elkaar en je hebt zijn rapportcijfer.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_199310287
quote:
2s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 01:56 schreef Tijn het volgende:

[..]

Ok, bizar. Nou, we gaan het meemaken, mensen B-)
De Jonge verkoopt het zo, en tegen die tijd is er wel een reden om het niet te doen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')