abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 6 mei 2021 @ 22:07:11 #36
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_199308026
quote:
0s.gif Op donderdag 6 mei 2021 22:02 schreef Wirelessmouse het volgende:
Ik was vanavond in de jaarbeurs in Utrecht met iemand mee voor de vaccinatie, iets van 40 priklijnen, 2 open. Dacht dat het nu wel een beetje op gang kwam maar ik kwam bedrogen uit.
Wel 2,2 miljoen in de vriezer intussen.
pi_199308031
quote:
0s.gif Op donderdag 6 mei 2021 22:06 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]

Och, toezeggen dat de 7,50 vervalt en ze fietsen het er wel doorheen. Ik maak me geen illusies.
Dat is dan ook het meest irritante. Het is zowieso maar voor een paar maanden, en *ALS* er een nieuwe mutatie komt waardoor het lander nodig is, was het alternatief een extra lockdown geweest, dus is het nog steeds beter dan dit.

Me no see le problem :/
#WeesGeenWhales
  donderdag 6 mei 2021 @ 22:08:17 #38
342493 MissionPhailed
EU = Mission Phailed?
pi_199308047
Ze kunnen die teststaven ergens steken waar de zon niet schijnt. Dat is overigens letterlijk wat er al maanden gebeurd, want de zon schijnt daadwerkelijk niet in je neusholte :+
pi_199308182
In Juni dus potentieel 10 miljoen prikken volgens Kuijpers net bij Nieuwsuur, hoe strookt dat met de te verwachten leveringen?
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  Knapste mannelijke user 2022 donderdag 6 mei 2021 @ 22:16:36 #40
206731 Mortaxx
Doomer
pi_199308183
quote:
0s.gif Op donderdag 6 mei 2021 22:01 schreef Zipportal het volgende:

[..]

[ twitter ]
Gelukkig zijn er een hoop indianen
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
  donderdag 6 mei 2021 @ 22:18:58 #41
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_199308209
quote:
0s.gif Op donderdag 6 mei 2021 21:31 schreef Netsplitter het volgende:
Wel blijven veel partijen vragen hebben over de noodzaak van het voorstel, de kosten en de tijdelijkheid van de wet.

De Tweede Kamer praat al de hele dag en avond over de wet, waarmee het kabinet de samenleving weer sneller wil openen. In principe is het een tijdelijke wet die drie maanden geldig is, maar demissionair minister De Jonge van VWS kon geen garantie geven dat er geen verlenging nodig is.

Hij hoopt dat het zo snel mogelijk weer kan om helemaal zonder voorwaarden naar het theater of restaurant te gaan, vooral omdat er voldoende mensen gevaccineerd zijn. Dan is de wet overbodig. Maar als de besmettingscijfers weer stijgen, of een nieuwe mutatie opduikt waar het vaccin geen vat op heeft, kan het zijn dat het langer nodig is om met testbewijzen te werken. De Jonge moet dan wel weer terug naar de Kamer voor toestemming.

https://nos.nl/artikel/23(...)dat-het-tijdelijk-is

Met andere woorden: welkom in de nieuwe realiteit en het nieuwe normaal waar Rutte een jaar geleden naar refereerde....
Het boeit niet dat de besmettingen wat stijgen als er genoeg mensen gevaccineerd zijn. Heeft Hugo dat nou echt niet door?
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  donderdag 6 mei 2021 @ 22:19:38 #42
405562 Erno-BE
Greatest virgin in the world
pi_199308218
quote:
0s.gif Op donderdag 6 mei 2021 22:05 schreef eragon2890 het volgende:

[..]

Gaat niet om of het prioriteit heeft, maar omdat het kan, want die zijn groot gevaccineerd. En VS en EU zijn nu al in vergevorderd stadium van reizen weer mogelijk maken deze zomer XD
Ik zit helemaal niet te wachten op Amerikanen in Europa. Het grote voordeel van het weren van Amerikanen, Chinezen en Japanners is dat de zeer toeristische steden als Roma, Venezia, Firenze, Barcelona, Praha en Amsterdam het toerisme kunnen beheersen. Dat ging in de zomer van 2020 ook goed, dus waarom in 2021 niet.
Uitspraak van 2016, gedaan op donderdag 17 maart 2016 @ 22:35:23:
Ik kies nooit voor de makkelijkste oplossing. Ik wil de top bereiken en gaan voor de premium girls, elke vrouw kunnen krijgen die IK zou willen.
  donderdag 6 mei 2021 @ 22:20:25 #43
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_199308227
quote:
0s.gif Op donderdag 6 mei 2021 22:16 schreef Jor_Dii het volgende:
In Juni dus potentieel 10 miljoen prikken volgens Kuijpers net bij Nieuwsuur, hoe strookt dat met de te verwachten leveringen?
Al die mooie woorden. Ik wil daden zien. En geen rare rekenformules.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  donderdag 6 mei 2021 @ 22:21:09 #44
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_199308236
quote:
0s.gif Op donderdag 6 mei 2021 22:16 schreef Jor_Dii het volgende:
In Juni dus potentieel 10 miljoen prikken volgens Kuijpers net bij Nieuwsuur, hoe strookt dat met de te verwachten leveringen?
Kuipers gaat daar toch helemaal niet over. Of is dit weer iemand anders.
  donderdag 6 mei 2021 @ 22:21:29 #45
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_199308243
quote:
0s.gif Op donderdag 6 mei 2021 22:18 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Het boeit niet dat de besmettingen wat stijgen als er genoeg mensen gevaccineerd zijn. Heeft Hugo dat nou echt niet door?
De Jonge is nog niet overtuigd dat dat effect heeft nee
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  donderdag 6 mei 2021 @ 22:23:28 #46
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_199308269
quote:
1s.gif Op donderdag 6 mei 2021 22:21 schreef Molo het volgende:

[..]

De Jonge is nog niet overtuigd dat dat effect heeft nee
Veel vertrouwen in de vaccins dan ook.

Ik hoop toch echt niet dat het straks opeens gaat draaien om het voorkomen van elke besmetting, want dat komen we er echt nooit meer vanaf.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  donderdag 6 mei 2021 @ 22:24:06 #47
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_199308276
quote:
0s.gif Op donderdag 6 mei 2021 22:19 schreef Erno-BE het volgende:

[..]

Ik zit helemaal niet te wachten op Amerikanen in Europa. Het grote voordeel van het weren van Amerikanen, Chinezen en Japanners is dat de zeer toeristische steden als Roma, Venezia, Firenze, Barcelona, Praha en Amsterdam het toerisme kunnen beheersen. Dat ging in de zomer van 2020 ook goed, dus waarom in 2021 niet.
Omdat het niet om jou draait
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  donderdag 6 mei 2021 @ 22:25:33 #48
330914 Sherlock_Holmes
2de plaats WIDM prono 2020
pi_199308306
quote:
0s.gif Op donderdag 6 mei 2021 22:16 schreef Jor_Dii het volgende:
In Juni dus potentieel 10 miljoen prikken volgens Kuijpers net bij Nieuwsuur, hoe strookt dat met de te verwachten leveringen?
Wel grappig dat de NOS het heeft over 8 miljoen mensen die een prik krijgen _O-

Kleine rekenfout :')
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
  donderdag 6 mei 2021 @ 22:26:25 #49
3778 popje
Watishetnutvaneenondertitel?
pi_199308322
Is er al ingestemd met de wet? En gaat hij ook al gelden als er restaurants opengaan voor 1 juli, gaan ze dan per 1 juli ineens met tests moeten werken?
Het leven is een groot feest, en jij bent ook uitgenodigd!
pi_199308349
quote:
0s.gif Op donderdag 6 mei 2021 22:20 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Al die mooie woorden. Ik wil daden zien. En geen rare rekenformules.
Dit. Genoeg beloftes gehoord. Eerst zien, dan geloven nu.
  donderdag 6 mei 2021 @ 22:27:52 #51
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_199308352
quote:
0s.gif Op donderdag 6 mei 2021 22:23 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Veel vertrouwen in de vaccins dan ook.

Ik hoop toch echt niet dat het straks opeens gaat draaien om het voorkomen van elke besmetting, want dat komen we er echt nooit meer vanaf.
Dat zal vast ooit ooit wel stoppen

Vraag is of je gaat voor risico's minimalisatie en wanneer je dat voldoende vindt

Het neigt nu steeds meer naar better safe than sorry en vooral overal controles op bouwen.

Ik moet altijd denken aan hoofd BHV die in zorginstelling waar ik werkte risico liet zien en de kosten en efforts qua verschil wanneer nul patiënten mochten overlijden na een grote brand, en wanneer er één tot twee patiënten mochten overlijden na brand.
Als ingecalculeerd risico dus.

Geen zinnig mens kiest dan voor dat eerste scenario niemand mag overlijden, want dat is niet op te brengen qua kosten in relatie tot de risico's.

We gaan nu met coronabeleid steeds meer van scenario twee naar scenario één toe heb ik het idee.

Angst, controle, oh jee oh jee.
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  donderdag 6 mei 2021 @ 22:29:56 #52
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_199308383
quote:
0s.gif Op donderdag 6 mei 2021 22:27 schreef SilverEyes het volgende:

[..]

Dit. Genoeg beloftes gehoord. Eerst zien, dan geloven nu.
Hugo does not compute.
  donderdag 6 mei 2021 @ 22:30:45 #53
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_199308400
quote:
1s.gif Op donderdag 6 mei 2021 22:27 schreef Molo het volgende:

[..]

Dat zal vast ooit ooit wel stoppen

Vraag is of je gaat voor risico's minimalisatie en wanneer je dat voldoende vindt

Het neigt nu steeds meer naar better safe than sorry en vooral overal controles op bouwen.

Ik moet altijd denken aan hoofd BHV die in zorginstelling waar ik werkte risico liet zien en de kosten en efforts qua verschil wanneer nul patiënten mochten overlijden na een grote brand, en wanneer er één tot twee patiënten mochten overlijden na brand.
Als ingecalculeerd risico dus.

Geen zinnig mens kiest dan voor dat eerste scenario niemand mag overlijden, want dat is niet op te brengen qua kosten in relatie tot de risico's.

We gaan nu met coronabeleid steeds meer van scenario twee naar scenario één toe heb ik het idee.

Angst, controle, oh jee oh jee.
Dat idee heb ik ook ja.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  donderdag 6 mei 2021 @ 22:36:02 #54
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_199308498
quote:
1s.gif Op donderdag 6 mei 2021 22:27 schreef Molo het volgende:

[..]

Dat zal vast ooit ooit wel stoppen

Vraag is of je gaat voor risico's minimalisatie en wanneer je dat voldoende vindt

Het neigt nu steeds meer naar better safe than sorry en vooral overal controles op bouwen.

Ik moet altijd denken aan hoofd BHV die in zorginstelling waar ik werkte risico liet zien en de kosten en efforts qua verschil wanneer nul patiënten mochten overlijden na een grote brand, en wanneer er één tot twee patiënten mochten overlijden na brand.
Als ingecalculeerd risico dus.

Geen zinnig mens kiest dan voor dat eerste scenario niemand mag overlijden, want dat is niet op te brengen qua kosten in relatie tot de risico's.

We gaan nu met coronabeleid steeds meer van scenario twee naar scenario één toe heb ik het idee.

Angst, controle, oh jee oh jee.
Ik heb bij Hugo altijd het idee dat die man zo ontzettend ver van de realiteit af staat.
  donderdag 6 mei 2021 @ 22:44:54 #55
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_199308629
quote:
0s.gif Op donderdag 6 mei 2021 22:36 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Ik heb bij Hugo altijd het idee dat die man zo ontzettend ver van de realiteit af staat.
Op zich is het juist wel 'een gewone man', maar in gedrag laat nogal een onterecht ego zien terwijl hij vooral paniekerig is en geen overzicht. My two cents van wat ik van hem mee krijg in de media en daarbuiten in stukken en andere uitingen enzo
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_199308699
Met gratis test uit eten of naar bios: ‘Versneld onze vrijheden terug’

Vanaf eind deze maand of begin juni kunnen Nederlanders met een negatieve coronatest op zak naar een restaurant of bioscoop. Een meerderheid in de Tweede Kamer gaat zeer waarschijnlijk akkoord met deze toegangstesten, als ze voorlopig maar gratis blijven.
Waarom daar stoppen?

Registeer ook of de persoon een biefstuk of vegetarisch eet, niet teveel zout op de frietjes doet, netjes het bord leeg eet. Meten is weten, de mogelijkheden van big data zijn eindeloos.
pi_199308860
OMG!!!!!!! IK LEES NET DIT!!!!

https://www.rtlnieuws.nl/(...)jk-al-juni-deels-weg


WIJ VIEREN FEEST!!!
#WeesGeenWhales
  donderdag 6 mei 2021 @ 23:00:36 #58
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_199308874
quote:
0s.gif Op donderdag 6 mei 2021 22:49 schreef Newby6781 het volgende:
Met gratis test uit eten of naar bios: ‘Versneld onze vrijheden terug’

Vanaf eind deze maand of begin juni kunnen Nederlanders met een negatieve coronatest op zak naar een restaurant of bioscoop. Een meerderheid in de Tweede Kamer gaat zeer waarschijnlijk akkoord met deze toegangstesten, als ze voorlopig maar gratis blijven.
Waarom daar stoppen?

Registeer ook of de persoon een biefstuk of vegetarisch eet, niet teveel zout op de frietjes doet, netjes het bord leeg eet. Meten is weten, de mogelijkheden van big data zijn eindeloos.
'Vrijheid terug' :')

Je elke 48 uur laten testen om te bewijzen dat je niks mankeert is geen vrijheid.
pi_199308897
Toch wel opmerkelijk hoe veel users en ik dit vorig jaar al aan zagen komen. Niveautje BNW dit hoor. Nu zal het ongetwijfeld wel goed komen, al ben ik pessimistisch, maar stel je eens voor dat er een nieuwe mutatie opduikt, dan wordt die BNW écht totale werkelijkheid. Dan geef je dus en masse de vrijheid op voor controle, pure controle, als overheid. Dat is zo verschrikkelijk bizar, dat hadden we 3 jaar geleden nog nooit kunnen verzinnen.

En ik ben pessimistisch omdat ik het zo zie gebeuren dat zero covid onbewust het uitgangspunt gaat worden en we sowieso wellicht wel tot volgend jaar aan het testen blijven (En dus mensen die hun vrijheid moeten inleveren), ook al is er nog weinig covid, maar puur uit angst voor een nieuwe variant. Dit is gewoon eufemistische een totalitaire staat.

Zal vast ook nog wel goed doordringen dat je na vaccinatie nog steeds het virus kan doorgeven. Sowieso schuiven de doelpalen straks die kant op.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_199308900
quote:
0s.gif Op donderdag 6 mei 2021 23:00 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

'Vrijheid terug' :')

Je elke 48 uur laten testen om te bewijzen dat je niks mankeert is geen vrijheid.
Dit, wegwezen met die omgekeerde bewijslast.
pi_199308924
Zojuist binnen: Iedereen onder de 40 in UK krijgt alternatief aangeboden op Astra:

https://www.independent.c(...)latest-b1842455.html

Goed nieuws :)


The latest data from the MHRA shows that, up to 28 April, there had been 242 cases of the rare clotting disorder following vaccination using the AstraZeneca jab, with more than 28 million doses administered to date.
Some 24 cases were reported in people aged 18 to 29, 31 in those in their thirties, 38 in people in their forties, 68 in people in their fifties and 67 in those aged 60 and above, with the age not known in the remaining cases.

More than a fifth of the rare blood clots were in people aged under 40, and two-thirds in those under 60, the data shows.

Alsnog bijna niets.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_199308932
Ik wil best even een sneltestje gratis bij de supermarkt halen voordat ik naar de bios ga. Desnoods geven ze hem aan de deur, maar ik ga niet een half uur naar de teststraat rijden.

Maar het gaat mij vooral om het principe. Ben het hier totaal niet mee eens. Echt BNW light dit. Ik zal Hannah Arendt eens gaan lezen.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_199308966
quote:
0s.gif Op donderdag 6 mei 2021 23:03 schreef Wirelessmouse het volgende:

[..]

Dit, wegwezen met die omgekeerde bewijslast.
Kan gewoon joh. Blijkbaar. Tegenovergestelde van onschuldig tenzij... Voor de overheid zijn wij de objecten van angst, een burger is gewoon een potentieel besmet object waar controle op uitgeoefend moet worden door een autoriteit. Daar komt het wel op neer.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  donderdag 6 mei 2021 @ 23:09:11 #64
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_199308968
quote:
0s.gif Op donderdag 6 mei 2021 23:02 schreef Discombobulate het volgende:
Toch wel opmerkelijk hoe veel users en ik dit vorig jaar al aan zagen komen. Niveautje BNW dit hoor. Nu zal het ongetwijfeld wel goed komen, al ben ik pessimistisch, maar stel je eens voor dat er een nieuwe mutatie opduikt, dan wordt die BNW écht totale werkelijkheid. Dan geef je dus en masse de vrijheid op voor controle, pure controle, als overheid. Dat is zo verschrikkelijk bizar, dat hadden we 3 jaar geleden nog nooit kunnen verzinnen.

En ik ben pessimistisch omdat ik het zo zie gebeuren dat zero covid onbewust het uitgangspunt gaat worden en we sowieso wellicht wel tot volgend jaar aan het testen blijven (En dus mensen die hun vrijheid moeten inleveren), ook al is er nog weinig covid, maar puur uit angst voor een nieuwe variant. Dit is gewoon eufemistische een totalitaire staat.

Zal vast ook nog wel goed doordringen dat je na vaccinatie nog steeds het virus kan doorgeven. Sowieso schuiven de doelpalen straks die kant op.
Grotendeels volg ik je wel

Echter is Zero Covid echt niet de insteek. Anders werd er niet zo gesproken over immuniteit na besmetting en anders werden alle kinderen ook wel getest voor die testbewijzen én gevaccineerd
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_199308975
quote:
0s.gif Op donderdag 6 mei 2021 23:02 schreef Discombobulate het volgende:
Toch wel opmerkelijk hoe veel users en ik dit vorig jaar al aan zagen komen. Niveautje BNW dit hoor. Nu zal het ongetwijfeld wel goed komen, al ben ik pessimistisch, maar stel je eens voor dat er een nieuwe mutatie opduikt, dan wordt die BNW écht totale werkelijkheid. Dan geef je dus en masse de vrijheid op voor controle, pure controle, als overheid. Dat is zo verschrikkelijk bizar, dat hadden we 3 jaar geleden nog nooit kunnen verzinnen.

En ik ben pessimistisch omdat ik het zo zie gebeuren dat zero covid onbewust het uitgangspunt gaat worden en we sowieso wellicht wel tot volgend jaar aan het testen blijven (En dus mensen die hun vrijheid moeten inleveren), ook al is er nog weinig covid, maar puur uit angst voor een nieuwe variant. Dit is gewoon eufemistische een totalitaire staat.

Zal vast ook nog wel goed doordringen dat je na vaccinatie nog steeds het virus kan doorgeven. Sowieso schuiven de doelpalen straks die kant op.
Precies dit.

Als je dit een jaar geleden had voorspeld dat we massaal met mondkapjes liepen, we een avondklok al 3 maanden zouden krijgen en we voor dat we wat willen eten in een restaurant getest moet worden verplicht dan had ik je voor gek verklaard.

We kijken er allemaal maar naar en vinden het maar normaal. Ik vind dat we als maatschappij compleet van het padje af zijn geraakt. Dit is niet een wereld waarin ik wil leven. Het wordt tijd mensen nu echt eens in opstand komen op een goede manier. Het gaat allemaal maar steeds verded en verder…..tot we dadelijk echt china 2.0 zijn. Willen we dat?
  donderdag 6 mei 2021 @ 23:12:42 #66
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_199309004
quote:
0s.gif Op donderdag 6 mei 2021 23:05 schreef Discombobulate het volgende:
Ik wil best even een sneltestje gratis bij de supermarkt halen voordat ik naar de bios ga. Desnoods geven ze hem aan de deur, maar ik ga niet een half uur naar de teststraat rijden.

Maar het gaat mij vooral om het principe. Ben het hier totaal niet mee eens. Echt BNW light dit. Ik zal Hannah Arendt eens gaan lezen.
Ik vrees dat een boel ondernemers en sectoren hier ook bitter weinig aan zullen hebben. Zeker tijdens een vakantie ga je toch niet om de haverklap een test halen als je ergens iets wilt eten, of als je een museumpje wilt pakken of een zwembad.

Hiermee ga je juist zorgen dat mensen lekker thuis afspreken - met grotere groepen in ongecontroleerde setting - en dat was toch juist wat we wilden voorkomen?
pi_199309008
Flikker op met dat 5esten,vaccineren..dag en nacht. Rammen met die voorraad tot het op is. En dan wachten tot de volgende levering.

Je zou verdomme zeggen dat eind mei alles weer open kan. Een Israel doet het beter op het oog maar dat zijn ook maar zo'n 6 miljoen mensen die een vaccinatie hebben. Die gooien het wel open.
  donderdag 6 mei 2021 @ 23:17:15 #68
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_199309042
ik snap niet waarom er gewacht moet worden tot juni voor massale vaccinatie, prik gewoon 90% van de huidige voorraad weg!
pi_199309054
quote:
0s.gif Op donderdag 6 mei 2021 23:05 schreef Discombobulate het volgende:
Ik wil best even een sneltestje gratis bij de supermarkt halen voordat ik naar de bios ga. Desnoods geven ze hem aan de deur, maar ik ga niet een half uur naar de teststraat rijden.

Maar het gaat mij vooral om het principe. Ben het hier totaal niet mee eens. Echt BNW light dit. Ik zal Hannah Arendt eens gaan lezen.
Ik ben extreem positief verrast dat de 1,5m volgende maand op de schroot mag!!! IK ben nog nooit zo blij geweest in mijn leven! Ik zing al 20 minuten non stop!

PRIJS HUGO!

Ik laat mij toch vaccineren, en meerdere partijen waaronder d66 eisen al dat vaccinatie een vervanging van testen wordt :D\

Zowieso, dit betekent dat tomocon in augustus zowieso zonder 1,5m door moet gaan!

Karaoke! Dansen! Hugs!!

FEEEEEESTTTTT!!!!! YEESSSSS!~!!!!!

Ik had nooit verwacht dat die tering 1,5m al in juni zou sneuvelen!!!

IK BEN ZO BLIJ!!!
#WeesGeenWhales
  donderdag 6 mei 2021 @ 23:19:10 #70
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_199309062
quote:
0s.gif Op donderdag 6 mei 2021 23:18 schreef eragon2890 het volgende:

[..]

Ik ben extreem positief verrast dat de 1,5m volgende maand op de schroot mag!!! IK ben nog nooit zo blij geweest in mijn leven! Ik zing al 20 minuten non stop!

PRIJS HUGO!

Ik laat mij toch vaccineren, en meerdere partijen waaronder d66 eisen al dat vaccinatie een vervanging van testen wordt :D\

Zowieso, dit betekent dat tomocon in augustus zowieso zonder 1,5m door moet gaan!

Karaoke! Dansen! Hugs!!

FEEEEEESTTTTT!!!!! YEESSSSS!~!!!!!

Ik had nooit verwacht dat die tering 1,5m al in juni zou sneuvelen!!!

IK BEN ZO BLIJ!!!
Oke.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')