Ja, ik weet dat dat de bedoeling is. Maar er zijn nogal wat praktische bezwaren natuurlijk, omdat de registratie niet op orde is. Het wordt een beetje lastig om je vaccinatie in die app te krijgen als het niet ergens goed is vastgelegd, dus dat wordt nog wel een dingetje.quote:Op vrijdag 7 mei 2021 02:08 schreef eragon2890 het volgende:
[..]
Er is al aangekondigd dat vaccineren bijna zeker alternatief wordt. D66 en pvda eisen dat ook 🙃
Dat hebben we hier al besproken, itt tot wat somehow leidse hoogleraar beweerde in nrc zijn alle belangrijke delen van de wet gewoon voor drie maanden...quote:
Heb gehoord dat dat gefixt wordt voor juli. Moet ook wel, anders werkt het system niet...quote:Op vrijdag 7 mei 2021 02:13 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, ik weet dat dat de bedoeling is. Maar er zijn nogal wat praktische bezwaren natuurlijk, omdat de registratie niet op orde is. Het wordt een beetje lastig om je vaccinatie in die app te krijgen als het niet ergens goed is vastgelegd, dus dat wordt nog wel een dingetje.
Los daarvan ben ik extreem tegen een app moeten scannen voor je naar binnen mag.quote:Op vrijdag 7 mei 2021 02:13 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, ik weet dat dat de bedoeling is. Maar er zijn nogal wat praktische bezwaren natuurlijk, omdat de registratie niet op orde is. Het wordt een beetje lastig om je vaccinatie in die app te krijgen als het niet ergens goed is vastgelegd, dus dat wordt nog wel een dingetje.
@eragon2890 doe je dingquote:Op vrijdag 7 mei 2021 02:27 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Wanneer de Tijdelijke bepalingen bestrijding epidemie covid-19 vervallen, kun/moet je dus tot een jaar later nog steeds laten testen voor a. cultuur;b. evenementen;c. georganiseerde jeugdactiviteiten;d. horeca; of e. sport. .
Mja, het is er al door, hequote:
Waarom dan die wet zo ongelofelijk breed maken? Ik snap daar geen fuck van.quote:Op vrijdag 7 mei 2021 02:30 schreef Tijn het volgende:
[..]
Mja, het is er al door, heIk weet het verder ook niet, man. Ik vind het allemaal erg bijzonder, maar kan me ook niet voorstellen dat het daadwerkelijk zo breed gebruikt gaat worden in de praktijk.
Hope so anders hebben we een nieuw probleem.quote:Op vrijdag 7 mei 2021 02:30 schreef Tijn het volgende:
[..]
Mja, het is er al door, heIk weet het verder ook niet, man. Ik vind het allemaal erg bijzonder, maar kan me ook niet voorstellen dat het daadwerkelijk zo breed gebruikt gaat worden in de praktijk.
Die prof in nrc had het niet goed gelezen. Wet bestond uit 3 artikelen. Artikel 1 regelt de testen. Die vervalt samen met de reguliere coronawet.quote:
Heeft die grapjas eigenlijk nog weer op je mail gereageerd?quote:Op vrijdag 7 mei 2021 03:01 schreef eragon2890 het volgende:
[..]
Die prof in nrc had het niet goed gelezen. Wet bestond uit 3 artikelen. Artikel 1 regelt de testen. Die vervalt samen met de reguliere coronawet.
Artikel 2 regelt dat testresultaten max een jaar bewaard mogen worden, Artikel 3 zorgt ervoor dat Artikel 2 (en daarmee "de wet") nog exact een jaar gelding blijft nadat alles wordt opgeheven.
In het originele wetsvoorstel stond dat ook niet duidelijk, op 22april is dat verduidelijkt.quote:Op vrijdag 7 mei 2021 03:01 schreef eragon2890 het volgende:
[..]
Die prof in nrc had het niet goed gelezen. Wet bestond uit 3 artikelen. Artikel 1 regelt de testen. Die vervalt samen met de reguliere coronawet.
Artikel 2 regelt dat testresultaten max een jaar bewaard mogen worden, Artikel 3 zorgt ervoor dat Artikel 2 (en daarmee "de wet") nog exact een jaar gelding blijft nadat alles wordt opgeheven.
Ik zie geen nota van wijziging met die datum.quote:Op vrijdag 7 mei 2021 03:11 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
In het originele wetsvoorstel stond dat ook niet duidelijk, op 22april is dat verduidelijkt.
Dat loopt op rolletjesquote:Op vrijdag 7 mei 2021 02:09 schreef DonDruiper het volgende:
Na 6 maanden zonder sporten zie ik er ongeveer zo uit..
[ afbeelding ]
Dat klinkt eerder als chantage en op zo'n manier laat ik me niet in de hoek drijvenquote:Op vrijdag 7 mei 2021 01:49 schreef eragon2890 het volgende:
en die vaccinbewijzen zorgen er toch voor dat als je je gewoon laat vaccineren je straks geen last hebt van moeten testen steeds, dat is toch alleen maar mooi?
https://www.nu.nl/coronav(...)avaccin-sinovac.htmlquote:EMA start beoordeling van Chinees coronavaccin Sinovac
De Europese toezichthouder voor vaccins, het EMA, gaat meekijken met de proeven van het coronavaccin van het Chinese staatsbedrijf Sinovac. Deze zogenoemde rolling review is de laatste stap vóór de ontwikkelaars goedkeuring vragen en Europa beslist of het vaccin op de markt mag komen.
Zolang je niemand besmet is dat geen probleem voor Hugo en co.quote:Op vrijdag 7 mei 2021 02:09 schreef DonDruiper het volgende:
Na 6 maanden zonder sporten zie ik er ongeveer zo uit..
[ afbeelding ]
Ik word echt schijtziek van die De Jonge. Zwalkend beleid. Waarom nu voor stap 6 die maatregel loslaten, daarmee wijkt ie nu al weer van het eigen stappenlan af. Beter gewoon zijn bek houden tot het eventueel zo ver is.quote:Op vrijdag 7 mei 2021 01:54 schreef trein2000 het volgende:
@:tijn
https://www.rtlnieuws.nl/(...)jk-al-juni-deels-weg
Baby's bij geboorte prikjequote:Op vrijdag 7 mei 2021 07:02 schreef raptorix het volgende:
Ik vind het vooral schokkend dat men nu allerlei shit gaat kopen terwijl Europa half juli gevaccineerd is, wat is het doel van die aankopen? Wie willen ze dat geven?
Welke shit?quote:Op vrijdag 7 mei 2021 07:02 schreef raptorix het volgende:
Ik vind het vooral schokkend dat men nu allerlei shit gaat kopen terwijl Europa half juli gevaccineerd is, wat is het doel van die aankopen? Wie willen ze dat geven?
o.a. die Chineze kruiden meuk, nieuwe bestellingen bij Pfizer, etc.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |