SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-XOXO-
Heel logisch inderdaad, niet bij stilgestaan.quote:Op donderdag 6 mei 2021 21:54 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja want door botox doen je zweetklieren het niet meer
Als het straks lekker warm is buiten gewoon een zieke eend uitpersenquote:Op donderdag 6 mei 2021 21:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wordt dit misschien in liters verkocht?
Ik wil mijn gegrinnik ook eigenlijk niet uitleggen.quote:
Waar is LTquote:Op donderdag 6 mei 2021 21:56 schreef bitterbal het volgende:
ik ga met al deze informatie maar slapen dan ......
Lekker dromen over zieke eenden en enorme naar kaas ruikende zakkenquote:Op donderdag 6 mei 2021 21:56 schreef bitterbal het volgende:
ik ga met al deze informatie maar slapen dan ......
quote:Op donderdag 6 mei 2021 21:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lekker dromen over zieke eenden en enorme naar kaas ruikende zakken
quote:Op donderdag 6 mei 2021 21:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
Bij gebrek aan kattenplaatje
[ afbeelding ]
Aaaaaawwwwwquote:
Ik moest net een 'hoge vagina' uitleggen.quote:Op donderdag 6 mei 2021 21:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik wil mijn gegrinnik ook eigenlijk niet uitleggen.
Die ziet er...uhm...berig uit.quote:Op donderdag 6 mei 2021 21:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
Bij gebrek aan kattenplaatje
[ afbeelding ]
Klinkt accuraat.quote:Op donderdag 6 mei 2021 22:00 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik moest net een 'hoge vagina' uitleggen.
'Jullie zijn gestoord' was de reactie
Die is er gelukkig niet vandaagquote:Op donderdag 6 mei 2021 21:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ga je dit ook uitleggen aan Gergi?
Wat zei die? De jouwe zit precies op het goede plekje hoor.quote:Op donderdag 6 mei 2021 22:00 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik moest net een 'hoge vagina' uitleggen.
'Jullie zijn gestoord' was de reactie
Ik distancieer me volledig van dit soort ongein.quote:Op donderdag 6 mei 2021 22:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Aaaaaawwwww![]()
@:LTVDK, jongen het is ons gelukt hoor, ze is helemaal klaar voor je door de Scrotox
HOGTRAGENDE FOTZE.quote:Op donderdag 6 mei 2021 22:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hoogdragende vagina klinkt vast erg poëtisch in het Duits
Hij heeft het gegoogledquote:Op donderdag 6 mei 2021 22:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat zei die? De jouwe zit precies op het goede plekje hoor.
Oeh, leverde dat nog wat op?quote:
quote:Op donderdag 6 mei 2021 22:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat gaat meer vragen dan antwoorden opleveren
ik vind dat US nu wel ruimte genog gekregen heeft voor al zijn vreemdheden.quote:Op donderdag 6 mei 2021 22:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat gaat meer vragen dan antwoorden opleveren
Ik in chocolademarshmallows. En choco-aardbeien.quote:
ummmmmm wat was het ook alweer?quote:Op donderdag 6 mei 2021 22:04 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Koen je was wat vergeten gisteren.
Werden overstrompeld met “gevallen”
Kaboutermutsjequote:Op donderdag 6 mei 2021 22:05 schreef UitStraling het volgende:
Alle vrouwen morgen meten vanaf de navel tot aan het kaboutermutsje, graag doorgeven in centimeters hier.
M'n pens zit in de weg.quote:Op donderdag 6 mei 2021 22:05 schreef UitStraling het volgende:
Alle vrouwen morgen meten vanaf de navel tot aan het kaboutermutsje, graag doorgeven in centimeters hier.
sorry not sorryquote:Op donderdag 6 mei 2021 22:02 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik heb het onderwerp niet bedacht
Schunnig allemaalquote:Op donderdag 6 mei 2021 22:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik vind dat US nu wel ruimte genog gekregen heeft voor al zijn vreemdheden.
je vraagt niet om bewijs in DM?quote:Op donderdag 6 mei 2021 22:05 schreef UitStraling het volgende:
quote:Op donderdag 6 mei 2021 22:05 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Honden schijnen er last van te kunnen hebben
Slaap lekker, Kwitjequote:Op donderdag 6 mei 2021 22:07 schreef kwiwi het volgende:
Ik duik m'n schone bed in, weg van deze vunzigheden.
quote:Op donderdag 6 mei 2021 22:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hopelijk is jullie bed erg vies al
Ik moet eigenlijk hetzelfde gaan doen.quote:Op donderdag 6 mei 2021 22:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Slaap lekker, Kwitje![]()
Ik ga ook richting mijn bedje, beetje lezen nog
Bewustwordingsprogramma.quote:Op donderdag 6 mei 2021 22:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit gaat om het algemeen gezondheidsbelang van Foqueville dus dit moet openbaar.
Lol is er nu wel een beetje vanaf. Behalve dat het allemaal sowieso fantasiepraat isquote:
Die film is ook al 25 jaar oudquote:Op donderdag 6 mei 2021 22:10 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik wist dat ik het eerder gehoord had, “high pussy”![]()
als we alleen maar de waarheid vertellen is het ook maar saai hequote:Op donderdag 6 mei 2021 22:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lol is er nu wel een beetje vanaf. Behalve dat het allemaal sowieso fantasiepraat is
Scrotox is niet verzonnen hoor.quote:Op donderdag 6 mei 2021 22:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lol is er nu wel een beetje vanaf. Behalve dat het allemaal sowieso fantasiepraat is
Ooit zie je een echte vagina in het wild en dan denk je toch even aan mijquote:Op donderdag 6 mei 2021 22:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
alleen aardbeitjes vretrn en geen koek en snoep meerquote:Op donderdag 6 mei 2021 22:02 schreef IJsdraakje het volgende:
Dikkerdjesproblemen, ik wil morgen eigenlijk weer langs de aardbeienstand, maar ik wilde minderen met mijn gevreet.
ooit ens een keertje zou best leuk zijnquote:Op donderdag 6 mei 2021 22:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
als we alleen maar de waarheid vertellen is het ook maar saai he
Waarschijnlijk niet.quote:Op donderdag 6 mei 2021 22:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ooit zie je een echte vagina in het wild en dan denk je toch even aan mij
Saai.quote:Op donderdag 6 mei 2021 22:15 schreef mschol het volgende:
[..]
alleen aardbeitjes vretrn en geen koek en snoep meer
Hoop om aan jou te denken? Nee hoor dat kan heel goed zonderquote:Op donderdag 6 mei 2021 22:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vrees ook dat het er niet van gaat komen maar hoop houden is wel belangrijk
Stonden er Porsche wieldoppen?quote:Op donderdag 6 mei 2021 22:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik moest laatst wel aan US denken; maar dat kwam door de auto's die bij het kantoor geparkeerd stonden.
Dan ben je wel hele flinke scheten aan het latenquote:
Vandaag gelukkig niet zo'n last van als gister.quote:Op donderdag 6 mei 2021 22:25 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dan ben je wel hele flinke scheten aan het laten
Twee Fiat Uno's een een mitsubishi Coltquote:
Geen coniferen etenquote:Op donderdag 6 mei 2021 22:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vandaag gelukkig niet zo'n last van als gister.
Was je gisteren een leeg lopende ballon?quote:Op donderdag 6 mei 2021 22:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vandaag gelukkig niet zo'n last van als gister.
Nou echt, met de geur van een bedorven giertank.quote:Op donderdag 6 mei 2021 22:33 schreef dud0r het volgende:
[..]
Was je gisteren een leeg lopende ballon?
Wat had je gegeten danquote:Op donderdag 6 mei 2021 22:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou echt, met de geur van een bedorven giertank.
Lekker. Maar dat zou het kunnen zijn.quote:
morguh balliequote:
Je ziet er zelf goed uitquote:
Oh dat zei jij ook alquote:
Kippendijen?quote:
Volgens mijn ruitenwissers regende het net alquote:
verplichte ATV dag hierquote:Op vrijdag 7 mei 2021 08:00 schreef Budapestenaar het volgende:
Denk dat ik volgende week vrijdag toch maar vrij neem
Lekkerquote:
Ik ben uiteindelijk uitgekomen bij de wereldstad Laag-Soeren. Daar heb ik voor een paar dagen een chaletje op een camping.quote:
Ik denk niet dat jou dit luktquote:
mooie omgeving hoorquote:Op vrijdag 7 mei 2021 08:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik ben uiteindelijk uitgekomen bij de wereldstad Laag-Soeren. Daar heb ik voor een paar dagen een chaletje op een camping.
Dat moest ik opzoeken.quote:Op vrijdag 7 mei 2021 08:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik ben uiteindelijk uitgekomen bij de wereldstad Laag-Soeren. Daar heb ik voor een paar dagen een chaletje op een camping.
Die wil ikquote:Op vrijdag 7 mei 2021 08:20 schreef UitStraling het volgende:
https://www.nu.nl/286863/(...)bystokstaartjes.html
Dat kan toch helemaal niet, gekkiequote:
Satéstaartjes.quote:Op vrijdag 7 mei 2021 08:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Makkelijk om een saté van te maken.
quote:Op vrijdag 7 mei 2021 08:41 schreef bitterbal het volgende:
Misschien moet k minder vroeg komen zodat ik hier niet als een ei voor de deur sta te wachten
Hoe laat moet je beginnen danquote:Op vrijdag 7 mei 2021 08:41 schreef bitterbal het volgende:
Misschien moet k minder vroeg komen zodat ik hier niet als een ei voor de deur sta te wachten
Ga nu kijken bij Struif en Spiegelei voor de deur.quote:
quote:Op vrijdag 7 mei 2021 09:03 schreef IJsdraakje het volgende:
Een vissmaak opboeren en even niet kunnen plaatsen hoe dat kan.
Maar ik ben weer aan de Omega 3-6-9-supplementen (aka visolie), want het schoot me te binnen dat dat me aangeraden werd na m'n ooglaseren omdat Omega 3 en 6 blijkbaar extra helpen bij oogherstel. En ik had die zooi nog staan, dus waarom niet.Misschien ook een idee voor @:budapestenaar
Ja, ze raden het aan om bij "de maaltijd" te slikken, want dan heb je dat minder. Eén broodje was blijkbaar niet genoeg maaltijd.quote:
US bedoelt dat je waarschijnlijk vannacht in je slaap aan een kutje gelikt hebt.quote:Op vrijdag 7 mei 2021 09:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, ze raden het aan om bij "de maaltijd" te slikken, want dan heb je dat minder. Eén broodje was blijkbaar niet genoeg maaltijd.
Nou nou nou zeg.quote:Op vrijdag 7 mei 2021 09:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
US bedoelt dat je waarschijnlijk vannacht in je slaap aan een kutje gelikt hebt.
Goed punt, daar zit m'n brein niet echt nu.quote:Op vrijdag 7 mei 2021 09:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
US bedoelt dat je waarschijnlijk vannacht in je slaap aan een kutje gelikt hebt.
Die van US welquote:Op vrijdag 7 mei 2021 09:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Goed punt, daar zit m'n brein niet echt nu.
Vreemdquote:Op vrijdag 7 mei 2021 09:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Goed punt, daar zit m'n brein niet echt nu.
Gelovigen willen er meestal een seksuele daad voor terug.quote:Op vrijdag 7 mei 2021 09:24 schreef bitterbal het volgende:
Oh god. Die gelovige gek spreekt mij er nu op aan dat k die bonus accepteer
bonus? waar? hoeveel?quote:Op vrijdag 7 mei 2021 09:24 schreef bitterbal het volgende:
Ja we krijgen een bonus toch aan de hand van de verkoop. Ze zegt dat k die weg moet geven aan collega squote:
hahahahahahahahahahahahahahahaquote:Op vrijdag 7 mei 2021 09:27 schreef bitterbal het volgende:
Ja
[..]
Ja we krijgen een bonus toch aan de hand van de verkoop. Ze zegt dat k die weg moet geven aan collega s
quote:Op vrijdag 7 mei 2021 09:27 schreef bitterbal het volgende:
Ja
[..]
Ja we krijgen een bonus toch aan de hand van de verkoop. Ze zegt dat k die weg moet geven aan collega s
dat mag niet van onze lieve heerquote:Op vrijdag 7 mei 2021 09:31 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]![]()
![]()
dat wijf is gek ! Laat ze d'r eigen bonus de volgende keer maar in d'r reet douwen dan.
Omdat je weg gaat mag dat niet ofzo?quote:Op vrijdag 7 mei 2021 09:24 schreef bitterbal het volgende:
Mag zoveel nietquote:
Hypocriet ? Jij ? Ehmmm...iets met pot en ketel enzo.quote:Op vrijdag 7 mei 2021 09:32 schreef bitterbal het volgende:
Ze noemde me zelfs hypocriet. Maar denk dat ze heeft gehoord dat k vanwege geloof uit die groepsapp ben gegaan en ze beledigt is
Ik zou zoooo graag een dagje daar werken hequote:Op vrijdag 7 mei 2021 09:32 schreef bitterbal het volgende:
Ze noemde me zelfs hypocriet. Maar denk dat ze heeft gehoord dat k vanwege geloof uit die groepsapp ben gegaan en ze beledigt is
Ik ook wel zeg..fucking hell.quote:Op vrijdag 7 mei 2021 09:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zou zoooo graag een dagje daar werken he
Eigenlijk moet je iets hebben wat je niet direct ruikt.quote:Op vrijdag 7 mei 2021 09:37 schreef gianni61 het volgende:
Ballie, op de laatste dag dat je daar werkt:
Zoek een paar mooie showroom modellen uit, maar voorzichtig een stukje van het doek aan de onderkant los en verstop in willekeurige banken wat stukjes vis en stinkkaas
Een half brood er in duwenquote:Op vrijdag 7 mei 2021 09:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Eigenlijk moet je iets hebben wat je niet direct ruikt.
Hamster, muis of gerbil.quote:Op vrijdag 7 mei 2021 09:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
https://littlethings.com/lifestyle/wife-gets-revenge-mansionquote:Op vrijdag 7 mei 2021 09:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Pehehehehehe, mooie urban legend dat.quote:Op vrijdag 7 mei 2021 09:57 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
https://littlethings.com/lifestyle/wife-gets-revenge-mansion
quote:Op vrijdag 7 mei 2021 09:57 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
https://littlethings.com/lifestyle/wife-gets-revenge-mansion
😁quote:
Ik ken wel een andere urban legend met garnalen, maar dat is meer het niveautje UitStralingquote:Op vrijdag 7 mei 2021 10:16 schreef Foshizzle79 het volgende:
Het is ook Maar gewoon een urban legend hč? En was de eerste site waar ik dat verhaal wat ik ooit had gehoord op kon vinden net![]()
Niet alles zo super serieus nemen.
Ok, ben benieuwdquote:Op vrijdag 7 mei 2021 10:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ken wel een andere urban legend met garnalen, maar dat is meer het niveautje UitStraling
Ik zeg toch ook niet voor niets "urban legend".quote:Op vrijdag 7 mei 2021 10:14 schreef LTVDK het volgende:
Ziet er sowieso uit als een site met net iets te sterke verhalen.
👏quote:Op vrijdag 7 mei 2021 10:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook niet voor niets "urban legend".
Fles weet dat ook nog welquote:Op vrijdag 7 mei 2021 10:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ken wel een andere urban legend met garnalen, maar dat is meer het niveautje UitStraling
Gatverdamme!!! Ik kon dat verhaal niet eens uitlezen...ben gestopt bij al dat bruine spul dat uit d'r vagina kwam zetten..quote:Op vrijdag 7 mei 2021 10:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Komt echt uit de 'begintijd' van internet![]()
https://www.snopes.com/fact-check/lobster-love/
*Zet smoothie weg*quote:Op vrijdag 7 mei 2021 10:28 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Gatverdamme!!! Ik kon dat verhaal niet eens uitlezen...ben gestopt bij al dat bruine spul dat uit d'r vagina kwam zetten..![]()
![]()
Dat je dat verhaal niet kent, is toch wel een internet klassiekertjequote:Op vrijdag 7 mei 2021 10:28 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Gatverdamme!!! Ik kon dat verhaal niet eens uitlezen...ben gestopt bij al dat bruine spul dat uit d'r vagina kwam zetten..![]()
![]()
Vreemd idd, en ben ook 42 dus niet alsof ik er te jong voor ben ofzo 🤔quote:Op vrijdag 7 mei 2021 10:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat je dat verhaal niet kent, is toch wel een internet klassiekertje
Toen ik het 20 jaar geleden als jong pubertje las dacht ik wel van 'wtf is dit'quote:Op vrijdag 7 mei 2021 10:34 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Vreemd idd, en ben ook 42 dus niet alsof ik er te jong voor ben ofzo 🤔
Je weet het wel te verkopenquote:Op vrijdag 7 mei 2021 09:03 schreef IJsdraakje het volgende:
Een vissmaak opboeren en even niet kunnen plaatsen hoe dat kan.
Maar ik ben weer aan de Omega 3-6-9-supplementen (aka visolie), want het schoot me te binnen dat dat me aangeraden werd na m'n ooglaseren omdat Omega 3 en 6 blijkbaar extra helpen bij oogherstel. En ik had die zooi nog staan, dus waarom niet.Misschien ook een idee voor @:budapestenaar
En deze 😁https://www.reddit.com/r/(...)app&utm_source=sharequote:Op vrijdag 7 mei 2021 10:34 schreef CherryLips het volgende:
Doet me denken aan de swamps of dagobah van reddit
Dat dacht ik nu dus alsnogquote:Op vrijdag 7 mei 2021 10:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Toen ik het 20 jaar geleden als jong pubertje las dacht ik wel van 'wtf is dit'
Ik heb er vooral te weinig bij gegeten, ik was even vergeten dat dat een serieus ding is.quote:Op vrijdag 7 mei 2021 10:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je weet het wel te verkopen
Ik moet zeggen dat de nieuwe oogggel en zalf voor de nacht wonderen doen. Ik heb al twe dagen nul last van mijn oog.
Jaaaa die ken ikquote:Op vrijdag 7 mei 2021 10:37 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
En deze 😁https://www.reddit.com/r/(...)app&utm_source=share
Oh wat grappig!!! Reddit is echt te leuk somsquote:Op vrijdag 7 mei 2021 10:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jaaaa die ken ikKwam ook voor in een thread waar mijn sig uit komt
Oogarts gaf me nog als tip me om van elk uur max. 3 kwartier achter je beeldscherm te zitten. Beeldschermen onderdrukken de knipperreflex. Nou goed, dat wist ik natuurlijk al wel. Maar tochquote:Op vrijdag 7 mei 2021 10:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb er vooral te weinig bij gegeten, ik was even vergeten dat dat een serieus ding is.Gisteren had ik er geen last van namelijk.
Normaal zou ik gewoon wat gaan snaaien, maar ik had me juist ingesteld op overdag wat minder en 's avonds all out.
En fijn dat het al helpt! Ik heb voor op kantoor een luchtbevochtiger geregeld, na even meten bleek de lucht toch wel érg droog, dat zal m'n ongemakkelijk voelende oog ook niet helpen.
https://www.reddit.com/r/(...)astiest_thing_thats/quote:Op vrijdag 7 mei 2021 10:44 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Oh wat grappig!!! Reddit is echt te leuk soms
Ik probeer inderdaad wat vaker wat rond te hobbelen. Maar ja.quote:Op vrijdag 7 mei 2021 10:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Oogarts gaf me nog als tip me om van elk uur max. 3 kwartier achter je beeldscherm te zitten. Beeldschermen onderdrukken de knipperreflex. Nou goed, dat wist ik natuurlijk al wel. Maar toch
Nou ja, een beetje een punt heeft ze wel natuurlijk.quote:Op vrijdag 7 mei 2021 09:32 schreef bitterbal het volgende:
Je bent toch nog altijd een stuk minder hypocriet dan zijquote:Op vrijdag 7 mei 2021 09:32 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op vrijdag 7 mei 2021 10:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
https://www.reddit.com/r/(...)astiest_thing_thats/
Dat sowiesoquote:Op vrijdag 7 mei 2021 10:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je bent toch nog altijd een stuk minder hypocriet dan zij
Leesvoer zou ik het dan weer niet noemen.quote:Op vrijdag 7 mei 2021 10:49 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]![]()
![]()
Dit is echt super leesvoer! Hahaha
Het is net een auto-ongeluk, je wil geen ramptoerist zijn en tķch blijf je kijkenquote:Op vrijdag 7 mei 2021 10:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Leesvoer zou ik het dan weer niet noemen.
quote:Op vrijdag 7 mei 2021 10:55 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Het is net een auto-ongeluk, je wil geen ramptoerist zijn en tķch blijf je kijken
Oh leuk! Heb ik later op de dag nog wat te doen 😁quote:Op vrijdag 7 mei 2021 10:53 schreef CherryLips het volgende:
https://www.reddit.com/r/(...)r_for_the_us_forest/
Aan deze reeks ben ik ook aardig wat uurtjes kwijtgeraakt.
quote:Op vrijdag 7 mei 2021 10:56 schreef CherryLips het volgende:
https://www.reddit.com/r/(...)chelorette_party_bc/
BB's collega
Die subreddit is echt epic soms, vooral als er staat dat het een lang verhaal is. 😁quote:
lol whut? waarom?quote:Op vrijdag 7 mei 2021 09:27 schreef bitterbal het volgende:
Ja
[..]
intressant zo bij mn ontbijtquote:Op vrijdag 7 mei 2021 11:16 schreef CherryLips het volgende:
Ook smerig dit
https://www.reddit.com/r/(...)me_scenes_whats_the/
Ik heb leuke linkjes opgeslagen
Ja heb gezegd dat k al weg ging en verder niet op in gegaan. Lijkt alsof een van de collega's afgelopen dagen tegen haar over mij heeft gepraat. Want ze begon gelijk gericht te vragen wat k van Die bonus vond.quote:Op vrijdag 7 mei 2021 10:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nou ja, een beetje een punt heeft ze wel natuurlijk.Als je alles wat dat bedrijf doet moreel verwerpelijk vindt, dan is meeprofiteren van dat verwerpelijke gedrag gewoon een ietsie pietsie hypocriet wel. Dat gezegd hebbende had ik waarschijnlijk precies hetzelfde als jij gedaan. Ik zou het dan alleen geen bonus meer noemen maar misgelopen karmapunten compensatie.
Zo'n bedrijf valt toch eigenlijk met wat moeite zo kapot te maken?quote:Op vrijdag 7 mei 2021 11:29 schreef bitterbal het volgende:
Ze heeft nu alles en iedereen geappt dat ze moeten bidden voor klanten
Goeie !!!quote:Op vrijdag 7 mei 2021 11:30 schreef CherryLips het volgende:
Bonus aannemen en aan abortuskliniek schenken.
Wel mooi om te zien dat je niet alleen knettergek bent als je een bank daar koop, maar ook als je ze verkooptquote:Op vrijdag 7 mei 2021 11:29 schreef bitterbal het volgende:
Ze heeft nu alles en iedereen geappt dat ze moeten bidden voor klanten
Ik zit nog op de SAR-NoSleepreeks.quote:Op vrijdag 7 mei 2021 11:39 schreef CherryLips het volgende:
Is iedereen nu mijn ranzige linkjes aan het lezen?
Soort zoekt soortquote:Op vrijdag 7 mei 2021 11:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Wel mooi om te zien dat je niet alleen knettergek bent als je een bank daar koop, maar ook als je ze verkoopt
sorry, af en toe werk ik tussendoor een beetjequote:Op vrijdag 7 mei 2021 11:39 schreef CherryLips het volgende:
Is iedereen nu mijn ranzige linkjes aan het lezen?
heb je nog deadlines? anders begin je al aan het weekendquote:
Ja, maar alles doorschuiven naar maandag lijkt me ook niet praktisch.quote:Op vrijdag 7 mei 2021 11:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
heb je nog deadlines? anders begin je al aan het weekend
Sexy lingerie aan, lekker geurtje op, fles whisky bij de hand en wiebeldansen tot maandag de werklaptop weer open moetquote:Op vrijdag 7 mei 2021 11:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, maar alles doorschuiven naar maandag lijkt me ook niet praktisch.
Ik heb geen idee wat hier allemaal staatquote:Op vrijdag 7 mei 2021 12:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Changeover pair!Laatste seizoen in de oude opmaak (1937-38) en eerste seizoen in de nieuwe opmaak (1938-39). De 38-39 had ik al, de 37-38 is een mooie nieuwe aanwinst.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Iets met Spitsbergenquote:Op vrijdag 7 mei 2021 12:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat hier allemaal staat
mooie oude biljetjesquote:Op vrijdag 7 mei 2021 12:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heb ik niet in huis.quote:
wantallesisbetermet KAAAAAASquote:Op vrijdag 7 mei 2021 12:15 schreef dud0r het volgende:
[..]
Heb ik niet in huis.
Denk dat ik een uitsmijter kaas ga maken
ook daar kan kaas bijquote:
Ik heb geen croissants gehaald en ga ze niet nu nog makenquote:
Ik kreeg net een whisky-pakket opgestuurd. Blijkbaar doe ik mee met een tasting volgende week met een klant van ons.quote:Op vrijdag 7 mei 2021 12:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Sexy lingerie aan, lekker geurtje op, fles whisky bij de hand en wiebeldansen tot maandag de werklaptop weer open moet
Dit klinkt echt heel erg smerig.quote:Op vrijdag 7 mei 2021 12:22 schreef gianni61 het volgende:
Vroegah was er zelfs een reclame waarbij ze je zeiden dat je een pita met jam en kaas in de broodrooster moest doen
was eigenlijk best te doen.quote:
Klinkt niet verkeerd.quote:Op vrijdag 7 mei 2021 12:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik kreeg net een whisky-pakket opgestuurd. Blijkbaar doe ik mee met een tasting volgende week met een klant van ons.
Heb helemaal geen verstand van dat spulquote:
Grappige is wel dat je kleine verschillen in de tekst ziet. Er is in 1938 inderdaad een taalhervorming in Noorwegen geweest, wat hier ongetwijfeld aan ten grondslag ligt. Los daarvan is het in Noorwegen altijd al gezeik tussen Nynorsk en Bokmål maar dat is weer een ander verhaal. @Fogel weet er misschien wel meer van.quote:Op vrijdag 7 mei 2021 12:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 7 mei 2021 12:22 schreef gianni61 het volgende:
Vroegah was er zelfs een reclame waarbij ze je zeiden dat je een pita met jam en kaas in de broodrooster moest doen
Ik vraag me wel af waar ze nou eigenlijk reclame voor maken.quote:
je bent de oude haags niet meer he.quote:
wat is er gebeurd?quote:
Zuivel denk ik?quote:Op vrijdag 7 mei 2021 12:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik vraag me wel af waar ze nou eigenlijk reclame voor maken.Of is het de zuivellobby?
Ik heb al gegetenquote:
Ik werk in een project in Noorwegen; heb die talen al meerdere keren voorbij zien komenquote:Op vrijdag 7 mei 2021 12:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Grappige is wel dat je kleine verschillen in de tekst ziet. Er is in 1938 inderdaad een taalhervorming in Noorwegen geweest, wat hier ongetwijfeld aan ten grondslag ligt. Los daarvan is het in Noorwegen altijd al gezeik tussen Nynorsk en Bokmål maar dat is weer een ander verhaal. @:Fogel weet er misschien wel meer van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |