SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-XOXO-
Heel logisch inderdaad, niet bij stilgestaan.quote:Op donderdag 6 mei 2021 21:54 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja want door botox doen je zweetklieren het niet meer
Als het straks lekker warm is buiten gewoon een zieke eend uitpersenquote:Op donderdag 6 mei 2021 21:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wordt dit misschien in liters verkocht?
Ik wil mijn gegrinnik ook eigenlijk niet uitleggen.quote:
Waar is LTquote:Op donderdag 6 mei 2021 21:56 schreef bitterbal het volgende:
ik ga met al deze informatie maar slapen dan ......
Lekker dromen over zieke eenden en enorme naar kaas ruikende zakkenquote:Op donderdag 6 mei 2021 21:56 schreef bitterbal het volgende:
ik ga met al deze informatie maar slapen dan ......
quote:Op donderdag 6 mei 2021 21:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lekker dromen over zieke eenden en enorme naar kaas ruikende zakken
quote:Op donderdag 6 mei 2021 21:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
Bij gebrek aan kattenplaatje
[ afbeelding ]
Aaaaaawwwwwquote:
Ik moest net een 'hoge vagina' uitleggen.quote:Op donderdag 6 mei 2021 21:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik wil mijn gegrinnik ook eigenlijk niet uitleggen.
Die ziet er...uhm...berig uit.quote:Op donderdag 6 mei 2021 21:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
Bij gebrek aan kattenplaatje
[ afbeelding ]
Klinkt accuraat.quote:Op donderdag 6 mei 2021 22:00 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik moest net een 'hoge vagina' uitleggen.
'Jullie zijn gestoord' was de reactie
Die is er gelukkig niet vandaagquote:Op donderdag 6 mei 2021 21:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ga je dit ook uitleggen aan Gergi?
Wat zei die? De jouwe zit precies op het goede plekje hoor.quote:Op donderdag 6 mei 2021 22:00 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik moest net een 'hoge vagina' uitleggen.
'Jullie zijn gestoord' was de reactie
Ik distancieer me volledig van dit soort ongein.quote:Op donderdag 6 mei 2021 22:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Aaaaaawwwww![]()
@:LTVDK, jongen het is ons gelukt hoor, ze is helemaal klaar voor je door de Scrotox
HOGTRAGENDE FOTZE.quote:Op donderdag 6 mei 2021 22:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hoogdragende vagina klinkt vast erg poëtisch in het Duits
Hij heeft het gegoogledquote:Op donderdag 6 mei 2021 22:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat zei die? De jouwe zit precies op het goede plekje hoor.
Oeh, leverde dat nog wat op?quote:
quote:Op donderdag 6 mei 2021 22:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat gaat meer vragen dan antwoorden opleveren
ik vind dat US nu wel ruimte genog gekregen heeft voor al zijn vreemdheden.quote:Op donderdag 6 mei 2021 22:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat gaat meer vragen dan antwoorden opleveren
Ik in chocolademarshmallows. En choco-aardbeien.quote:
ummmmmm wat was het ook alweer?quote:Op donderdag 6 mei 2021 22:04 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Koen je was wat vergeten gisteren.
Werden overstrompeld met “gevallen”
Kaboutermutsjequote:Op donderdag 6 mei 2021 22:05 schreef UitStraling het volgende:
Alle vrouwen morgen meten vanaf de navel tot aan het kaboutermutsje, graag doorgeven in centimeters hier.
M'n pens zit in de weg.quote:Op donderdag 6 mei 2021 22:05 schreef UitStraling het volgende:
Alle vrouwen morgen meten vanaf de navel tot aan het kaboutermutsje, graag doorgeven in centimeters hier.
sorry not sorryquote:Op donderdag 6 mei 2021 22:02 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik heb het onderwerp niet bedacht
Schunnig allemaalquote:Op donderdag 6 mei 2021 22:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik vind dat US nu wel ruimte genog gekregen heeft voor al zijn vreemdheden.
je vraagt niet om bewijs in DM?quote:Op donderdag 6 mei 2021 22:05 schreef UitStraling het volgende:
quote:Op donderdag 6 mei 2021 22:05 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Honden schijnen er last van te kunnen hebben
Slaap lekker, Kwitjequote:Op donderdag 6 mei 2021 22:07 schreef kwiwi het volgende:
Ik duik m'n schone bed in, weg van deze vunzigheden.
quote:Op donderdag 6 mei 2021 22:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hopelijk is jullie bed erg vies al
Ik moet eigenlijk hetzelfde gaan doen.quote:Op donderdag 6 mei 2021 22:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Slaap lekker, Kwitje![]()
Ik ga ook richting mijn bedje, beetje lezen nog
Bewustwordingsprogramma.quote:Op donderdag 6 mei 2021 22:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit gaat om het algemeen gezondheidsbelang van Foqueville dus dit moet openbaar.
Lol is er nu wel een beetje vanaf. Behalve dat het allemaal sowieso fantasiepraat isquote:
Die film is ook al 25 jaar oudquote:Op donderdag 6 mei 2021 22:10 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik wist dat ik het eerder gehoord had, “high pussy”![]()
als we alleen maar de waarheid vertellen is het ook maar saai hequote:Op donderdag 6 mei 2021 22:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lol is er nu wel een beetje vanaf. Behalve dat het allemaal sowieso fantasiepraat is
Scrotox is niet verzonnen hoor.quote:Op donderdag 6 mei 2021 22:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lol is er nu wel een beetje vanaf. Behalve dat het allemaal sowieso fantasiepraat is
Ooit zie je een echte vagina in het wild en dan denk je toch even aan mijquote:Op donderdag 6 mei 2021 22:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
alleen aardbeitjes vretrn en geen koek en snoep meerquote:Op donderdag 6 mei 2021 22:02 schreef IJsdraakje het volgende:
Dikkerdjesproblemen, ik wil morgen eigenlijk weer langs de aardbeienstand, maar ik wilde minderen met mijn gevreet.
ooit ens een keertje zou best leuk zijnquote:Op donderdag 6 mei 2021 22:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
als we alleen maar de waarheid vertellen is het ook maar saai he
Waarschijnlijk niet.quote:Op donderdag 6 mei 2021 22:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ooit zie je een echte vagina in het wild en dan denk je toch even aan mij
Saai.quote:Op donderdag 6 mei 2021 22:15 schreef mschol het volgende:
[..]
alleen aardbeitjes vretrn en geen koek en snoep meer
Hoop om aan jou te denken? Nee hoor dat kan heel goed zonderquote:Op donderdag 6 mei 2021 22:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vrees ook dat het er niet van gaat komen maar hoop houden is wel belangrijk
Stonden er Porsche wieldoppen?quote:Op donderdag 6 mei 2021 22:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik moest laatst wel aan US denken; maar dat kwam door de auto's die bij het kantoor geparkeerd stonden.
Dan ben je wel hele flinke scheten aan het latenquote:
Vandaag gelukkig niet zo'n last van als gister.quote:Op donderdag 6 mei 2021 22:25 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dan ben je wel hele flinke scheten aan het laten
Twee Fiat Uno's een een mitsubishi Coltquote:
Geen coniferen etenquote:Op donderdag 6 mei 2021 22:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vandaag gelukkig niet zo'n last van als gister.
Was je gisteren een leeg lopende ballon?quote:Op donderdag 6 mei 2021 22:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vandaag gelukkig niet zo'n last van als gister.
Nou echt, met de geur van een bedorven giertank.quote:Op donderdag 6 mei 2021 22:33 schreef dud0r het volgende:
[..]
Was je gisteren een leeg lopende ballon?
Wat had je gegeten danquote:Op donderdag 6 mei 2021 22:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou echt, met de geur van een bedorven giertank.
Lekker. Maar dat zou het kunnen zijn.quote:
morguh balliequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |