Oh dat is nog een optie jaquote:Op donderdag 13 mei 2021 12:46 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Misschien die van Callowfit eens proberen?
Ik moet dat recept echt eens maken. Zet het op het menu voor volgende week!
Ik vind hem als dressing erg lekker. Net weer nieuwe besteld voor mijn koolsla volgende week. 🤣 en dan die eitjessalade. Mayo weekje 🤣quote:
Ik heb al wel een weekdoel, woensdag t/m zondag 300 puntenquote:Op woensdag 12 mei 2021 18:36 schreef Morrigan het volgende:
Ik heb me inmiddels ook ingeschreven, maar maandag krijg ik pas een weekdoel?
Ik zie het. Die heb ik ook.quote:Op donderdag 13 mei 2021 14:13 schreef Declan-Harp het volgende:
[..]
Ik heb al wel een weekdoel, woensdag t/m zondag 300 punten
Ik heb mijn weekdoel behaald. 🥳quote:Op donderdag 13 mei 2021 14:13 schreef Declan-Harp het volgende:
[..]
Ik heb al wel een weekdoel, woensdag t/m zondag 300 punten
Ik ookquote:
Thanks!quote:
Heerlijkquote:
Wat fijnquote:Op vrijdag 14 mei 2021 13:00 schreef ChildoftheStars het volgende:
Mijn moeder vandaag verteld dat ik naar een diëtist ga. Ze was erg positief en lief. Meer dan verwacht
Opgebakken in de pan, tot beide kanten bruin waren.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 17:36 schreef VitaBella het volgende:
[..]
Wat fijn
En LPFAN ik ben jaloers! Wat heerlijk!
Halloumi vind ik echt zo lekker, had je hem gewoon zo gegeten of gegrild Declan?
Ah jammer! Wat heb je er mee gedaan?quote:Op vrijdag 14 mei 2021 17:34 schreef Declan-Harp het volgende:
[..]
HeerlijkBadpak zakte nog niet af?
Zowel kind als ik zijn geen fan van de halloumi, zo jammer..
Hmm zo doe ik het inderdaad ook altijd. Jammer dat het niet lekker was!quote:Op vrijdag 14 mei 2021 17:37 schreef Declan-Harp het volgende:
[..]
Opgebakken in de pan, tot beide kanten bruin waren.
Sowieso heel machtig, ben nu een beetje misselijkquote:Op vrijdag 14 mei 2021 17:38 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Hmm zo doe ik het inderdaad ook altijd. Jammer dat het niet lekker was!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |