Als ik het goed zeg zijn 7500 stappen 50 punten en 10k 100. 15k is 200 punten en volgens mij is dat de max.quote:
Ik ben inmiddels binnen en heb het even bekeken. Heeel erg bedankt voor de tip!quote:Op woensdag 12 mei 2021 19:48 schreef VitaBella het volgende:
[..]
Als ik het goed zeg zijn 7500 stappen 50 punten en 10k 100. 15k is 200 punten en volgens mij is dat de max.
Je kunt ook punten verdienen met hartslag maar hoe dat precies werkt en of dat ook icm stappen kan weet ik niet.
SamenGezond denk ik? Die heb ik ook maar vind ik ook kut haha. Inmiddels met bonnen van de HEMA (¤2 per keer) en ook doelen met meerdere aspecten, 6 dagen minimaal x stappen én x minuten bewegen per week. Maar moet idd met je mobiel en het werkt gewoon kut. Ook alleen activiteiten met GPS werken, dus sporten voor de tv niet.quote:Op woensdag 12 mei 2021 19:51 schreef Isabeau het volgende:
Mijn zorgverzekering had ook zoiets, maar ik vond het zó debielDaarbij moest je je telefoon gebruiken voor stappen, niet heel accuraat zeg maar. En geen bol.com bonnen maar spullen van de Hema, soms alleen korting. Soms gratis. Veel clutter. En ik had het eerste weekdoel al op dag 1 en dat motiveerde dus voor geen meter.
Ja die, het was super debielquote:Op woensdag 12 mei 2021 20:15 schreef vlindertje89 het volgende:
SamenGezond denk ik? Die heb ik ook maar vind ik ook kut haha. Inmiddels met bonnen van de HEMA (¤2 per keer) en ook doelen met meerdere aspecten, 6 dagen minimaal x stappen én x minuten bewegen per week. Maar moet idd met je mobiel en het werkt gewoon kut. Ook alleen activiteiten met GPS werken, dus sporten voor de tv niet.
Ik vind die app idd ook helemaal kut. ASR is heel fijn, ik hoef daar niks handmatig te doen omdat ik m'n Garmin watch heb gekoppeld, dus hij synchroniseert zelf de stappen en hartslag activiteiten die ik op m'n watch start. Veel fijner!quote:Op woensdag 12 mei 2021 20:18 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja die, het was super debielOok een heel onaangename, niet intuitieve interface.
Maar die ASR app klinkt veel beter
Nee, dat werkt gewoon niet voor mij.quote:Op woensdag 12 mei 2021 20:50 schreef VitaBella het volgende:
Doen jullie dan ook allemaal mee met onze fitbit challenge?![]()
![]()
Haha nee, het moet wel leuk blijvenquote:Op woensdag 12 mei 2021 20:50 schreef VitaBella het volgende:
Doen jullie dan ook allemaal mee met onze fitbit challenge?![]()
![]()
Volgens mij kan je die asr app gewoon koppelen aan je telefoon. Maar hoe dat precies werkt weet ik niet. Misschien via een app idd.quote:Op donderdag 13 mei 2021 06:17 schreef minilot het volgende:
Ik had even gemist dat die ASR Vitality-app zelf niks trackt maar gekoppeld moest worden aan een bestaande tracker, maar die heb ik dus helemaal niet. Geen Fitbit, geen Garmin, zelfs geen Strava op m'n telefoon. Ik kijk alleen af en toe op het inaccurate stappentellertje van mijn telefoon. Dus helaas, geen Bolbonnen voor mij!
Lijst:
T: Koffie met sojamelk
B: Beetje huishouden, stuk wandelen
D: https://cookieandkate.com(...)-roasted-vegetables/ met een mango en een appel toe
Nee voor stappen hoeft dat niet! Je kunt ook een app die je stappen bijhoudt koppelen. Dan hoef je dus geen activity tracker te hebben!quote:Op donderdag 13 mei 2021 06:17 schreef minilot het volgende:
Ik had even gemist dat die ASR Vitality-app zelf niks trackt maar gekoppeld moest worden aan een bestaande tracker, maar die heb ik dus helemaal niet. Geen Fitbit, geen Garmin, zelfs geen Strava op m'n telefoon. Ik kijk alleen af en toe op het inaccurate stappentellertje van mijn telefoon. Dus helaas, geen Bolbonnen voor mij!
Lijst:
T: Koffie met sojamelk
B: Beetje huishouden, stuk wandelen
D: https://cookieandkate.com(...)-roasted-vegetables/ met een mango en een appel toe
Wat een bijzondere Dquote:Op donderdag 13 mei 2021 08:45 schreef Declan-Harp het volgende:
O: Proteïnereep
L: Kwark met blauwe bessen en banaan + 3 maiswafels eiersalade
T: 2 kiwi's
D: Gevuld eitje macaronisalade met paprika, augurk, bosui en stukjes kaas
https://www.kookfans.nl/r(...)RRrCiXTMuostwt5Yv22Mquote:Op donderdag 13 mei 2021 08:55 schreef VitaBella het volgende:
[..]
Wat een bijzondere Dkan me er niks bij voorstellen haha.
Lijstje:
O: tosti ham kaas
L: muesli met Alpro
T: proteïne reep
D: nasi met karbonade
T: misschien nog Brinta
Het weer ziet er hier nu nog best prima uit. Misschien dat we even naar een mooi wandelgebied rijden straks
het zijn dingen die ik los van elkaar wel eens eet en lekker zijn... maar de combi vind ik een uitdagingquote:Op donderdag 13 mei 2021 09:03 schreef Declan-Harp het volgende:
[..]
https://www.kookfans.nl/r(...)RRrCiXTMuostwt5Yv22M
Ja, maar daarvoor dus wel nog een aparte tracking-app nodig en die heb/wil ik niet. De eenvoudige in mijn telefoon ingebouwde Huawei-stappenteller wordt niet ondersteund en ik heb geen behoefte aan en zin in een aanvullende uitgebreidere app: had vooraf het idee dat de ASR Vitality-app dat zelf zou bijhouden maar dat is dus niet zoquote:Op donderdag 13 mei 2021 07:36 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Nee voor stappen hoeft dat niet! Je kunt ook een app die je stappen bijhoudt koppelen. Dan hoef je dus geen activity tracker te hebben!
Lees hier
Ik hoef ook geen selderij enzo hoor, veel te pittig. Met m'n eigen lijstje is het wél heel lekker, maar moet wel kalm aan doen met de mayoquote:Op donderdag 13 mei 2021 09:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
het zijn dingen die ik los van elkaar wel eens eet en lekker zijn... maar de combi vind ik een uitdaging
Ah, ja als je geen app wil downloaden ervoor dan werkt 't idd niet. Je hoeft verder niets handmatig te tracken dan, dus het is alleen eenmalig app erop zetten en koppelen, maar dan moet je dat idd wel willen doen. Jammer!quote:Op donderdag 13 mei 2021 09:26 schreef minilot het volgende:
[..]
Ja, maar daarvoor dus wel nog een aparte tracking-app nodig en die heb/wil ik niet. De eenvoudige in mijn telefoon ingebouwde Huawei-stappenteller wordt niet ondersteund en ik heb geen behoefte aan en zin in een aanvullende uitgebreidere app: had vooraf het idee dat de ASR Vitality-app dat zelf zou bijhouden maar dat is dus niet zo
Misschien die van Callowfit eens proberen?quote:Op donderdag 13 mei 2021 09:28 schreef Declan-Harp het volgende:
[..]
Ik hoef ook geen selderij enzo hoor, veel te pittig. Met m'n eigen lijstje is het wél heel lekker, maar moet wel kalm aan doen met de mayo
Oh dat is nog een optie jaquote:Op donderdag 13 mei 2021 12:46 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Misschien die van Callowfit eens proberen?
Ik moet dat recept echt eens maken. Zet het op het menu voor volgende week!
Ik vind hem als dressing erg lekker. Net weer nieuwe besteld voor mijn koolsla volgende week. 🤣 en dan die eitjessalade. Mayo weekje 🤣quote:
Ik heb al wel een weekdoel, woensdag t/m zondag 300 puntenquote:Op woensdag 12 mei 2021 18:36 schreef Morrigan het volgende:
Ik heb me inmiddels ook ingeschreven, maar maandag krijg ik pas een weekdoel?
Ik zie het. Die heb ik ook.quote:Op donderdag 13 mei 2021 14:13 schreef Declan-Harp het volgende:
[..]
Ik heb al wel een weekdoel, woensdag t/m zondag 300 punten
Ik heb mijn weekdoel behaald. 🥳quote:Op donderdag 13 mei 2021 14:13 schreef Declan-Harp het volgende:
[..]
Ik heb al wel een weekdoel, woensdag t/m zondag 300 punten
Ik ookquote:
Heerlijkquote:
Wat fijnquote:Op vrijdag 14 mei 2021 13:00 schreef ChildoftheStars het volgende:
Mijn moeder vandaag verteld dat ik naar een diëtist ga. Ze was erg positief en lief. Meer dan verwacht
Opgebakken in de pan, tot beide kanten bruin waren.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 17:36 schreef VitaBella het volgende:
[..]
Wat fijn
En LPFAN ik ben jaloers! Wat heerlijk!
Halloumi vind ik echt zo lekker, had je hem gewoon zo gegeten of gegrild Declan?
Ah jammer! Wat heb je er mee gedaan?quote:Op vrijdag 14 mei 2021 17:34 schreef Declan-Harp het volgende:
[..]
HeerlijkBadpak zakte nog niet af?
Zowel kind als ik zijn geen fan van de halloumi, zo jammer..
Hmm zo doe ik het inderdaad ook altijd. Jammer dat het niet lekker was!quote:Op vrijdag 14 mei 2021 17:37 schreef Declan-Harp het volgende:
[..]
Opgebakken in de pan, tot beide kanten bruin waren.
Sowieso heel machtig, ben nu een beetje misselijkquote:Op vrijdag 14 mei 2021 17:38 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Hmm zo doe ik het inderdaad ook altijd. Jammer dat het niet lekker was!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |