Weet niet of dat vandaag al lukt hoor. De microfoon die we ervoor nodig bleken te hebben (anders horen jullie echt niks behalve als je gaat schreeuwen en dat kan niet hier in perscentrum) komt sowieso vandaag pas aan en we willen eerst even sowieso een dagje wennen aan alles hier. We zien het allemaal wel, qua live. Komt echt maar jullie kijken waarschijnlijk toch gewoon allemaal naar Matt.quote:Op zaterdag 8 mei 2021 09:56 schreef Majkool het volgende:
Daar gaan we![]()
Op welk platform/kanaal gaan jullie live later?
Als jullie live gaan kijk ik gewoon naar jullie hoor.quote:Op zaterdag 8 mei 2021 10:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Weet niet of dat vandaag al lukt hoor. De microfoon die we ervoor nodig bleken te hebben (anders horen jullie echt niks behalve als je gaat schreeuwen en dat kan niet hier in perscentrum) komt sowieso vandaag pas aan en we willen eerst even sowieso een dagje wennen aan alles hier. We zien het allemaal wel, qua live. Komt echt maar jullie kijken waarschijnlijk toch gewoon allemaal naar Matt.
Vandaag even een dag alles live meeposten!
Snap ik hoor, gewoon lekker even opstarten!quote:Op zaterdag 8 mei 2021 10:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Weet niet of dat vandaag al lukt hoor. De microfoon die we ervoor nodig bleken te hebben (anders horen jullie echt niks behalve als je gaat schreeuwen en dat kan niet hier in perscentrum) komt sowieso vandaag pas aan en we willen eerst even sowieso een dagje wennen aan alles hier. We zien het allemaal wel, qua live. Komt echt maar jullie kijken waarschijnlijk toch gewoon allemaal naar Matt.
Vandaag even een dag alles live meeposten!
Zeker met zo'n leuk nummerquote:Op zaterdag 8 mei 2021 10:17 schreef Greys het volgende:
Denk dat we zometeen een doorloop mét geluid gaan krijgen.
Hoop ik.
Wat een TOPPLEK!quote:Op zaterdag 8 mei 2021 09:44 schreef Greys het volgende:
We zitten lekker op tijd klaar.
[ afbeelding ]
Goed om te horen dat je de artiesten nog wel ziet dusquote:Op zaterdag 8 mei 2021 10:28 schreef Cee het volgende:
[..]
Groots, maar niet dat ze er in verzuipen. Er is overal licht en LED dat past bij het geheel!
Op het grote scherm niet, via de stream online wel!quote:Op zaterdag 8 mei 2021 10:29 schreef molloot200 het volgende:
Hebben jullie nu wel of geen geluid? Dat krijg ik bij de ESCUnited stream niet echt duidelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |