Waarom heb ik hier nooit aan gedachtquote:Op donderdag 6 mei 2021 12:36 schreef Quyxz_ het volgende:
[ afbeelding ]
Circuit Catalunya, let's go!
Dit is gewoon in elke sector een Red Bull baan. Het bestaan van de chicane in bocht 13-15 is echt deze ene keer een goudmijn, uit een langzame bocht accelereren is waar RB in Bahrein alles won.quote:Op donderdag 6 mei 2021 13:58 schreef ChevyCaprice het volgende:
Met de competitiviteit van de Red Bull ten opzichte van de Mercedes kan dit weleens voor het eerst sinds lange tijd weer een leuke Spaanse Grand Prix worden.
Een rbr baan die de afgelopen 7 jaar maar 1 keer is gewonnen door een rbr. En die winst kwam doordat de merc-boys elkaar van de baan reden.quote:Op donderdag 6 mei 2021 14:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit is gewoon in elke sector een Red Bull baan. Het bestaan van de chicane in bocht 13-15 is echt deze ene keer een goudmijn, uit een langzame bocht accelereren is waar RB in Bahrein alles won.
Dit heb je tot noch toe over elke GP dit seizoen geroepen.quote:Op donderdag 6 mei 2021 14:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit is gewoon in elke sector een Red Bull baan. Het bestaan van de chicane in bocht 13-15 is echt deze ene keer een goudmijn, uit een langzame bocht accelereren is waar RB in Bahrein alles won.
Tot nu toe alleen over Imola, daar wonnen zequote:Op donderdag 6 mei 2021 17:03 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Dit heb je tot noch toe over elke GP dit seizoen geroepen.![]()
Mercedes is gewoon favoriet hier.
of in andere woorden: MaAr dE mErceDes iS oPPermaChtig.
(en daar is niets aan gelogen.)
Één bochtje is aangepast. Die is sneller gemaakt. Dus nog minder kans op inhalen.quote:Op donderdag 6 mei 2021 18:15 schreef ChevyCaprice het volgende:
Blijkbaar rijden ze een andere circuitlay-out dit jaar ten opzichte van voorgaande jaren. Interessant.
Volgens mij werd er op die plek toch al nooit ingehaald.quote:Op donderdag 6 mei 2021 18:17 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Één bochtje is aangepast. Die is sneller gemaakt. Dus nog minder kans op inhalen.
Yuki vindt het eten het leukste aan de f1quote:
Trage bocht wordt een snelle bocht dus die zullen omlaag gaan. Maar met hoeveel is natuurlijk de grote vraag voor de F1-voorspellerquote:Op donderdag 6 mei 2021 18:49 schreef Peterselieman het volgende:
Wat gaat die aangepaste bocht 10 doen voor de rondetijden?
Eindelijk lijkt alles nu in zijn plooij te vallen.Rick Winkelmanquote:Op donderdag 6 mei 2021 19:01 schreef Martinello het volgende:
Goed nieuws, geen Plooij in Spanje https://www.autoblog.nl/n(...)r-staat-klaar-890445
arme jijquote:Op donderdag 6 mei 2021 22:59 schreef Nattekat het volgende:
Ik mag niet negatief zijn over Bottas op Reddit
als daar nieuw asfalt ligt, zal dat nu bij VT1 nog wel wat glijden zijn.quote:Op vrijdag 7 mei 2021 11:32 schreef Rianne84 het volgende:
Ligt er fatsoenlijk asfalt in bocht 10 of krijgen we daar glijpartijen?
Zou het een teken zijn voor winst Verstappenquote:Op vrijdag 7 mei 2021 11:35 schreef Red_85 het volgende:
3 minuten... 3 minuten bezig en een MazeSpin.
Pa mazepin betaalt de schadequote:Op vrijdag 7 mei 2021 11:35 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Mazepin kost aan het einde van het jaar meer dan dat ie op gaat leveren.
Je wordt net op je wenken bediendquote:Op vrijdag 7 mei 2021 11:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Nu ben ik wel benieuwd naar een gifje van Mazepin.
Ik wil ook aan de knoppen zitten, maar die is haar zus aant helpen verhuizenquote:
Pics van die knoppenquote:Op vrijdag 7 mei 2021 11:55 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik wil ook aan de knoppen zitten, maar die is haar zus aant helpen verhuizen
Ligt aan het aantal strafpunten. Een spinnetje hier en daar levert echter geen strafpunten op.quote:Op vrijdag 7 mei 2021 11:54 schreef Dven het volgende:
Benieuwd wanneer Mazespin z'n licentie ingenomen wordt. Dit kan echt niet meer.
Nee. Die 27 jarige knoppen hou ik fijn voor mijzelfquote:
Reed LeClerc of Sainz (sowieso een Ferrari) ook weer hinderlijk in de weg.quote:Op vrijdag 7 mei 2021 11:56 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Ligt aan het aantal strafpunten. Een spinnetje hier en daar levert echter geen strafpunten op.
27 Is al wat aan de oude kant ja...quote:Op vrijdag 7 mei 2021 11:58 schreef vosss het volgende:
[..]
Nee. Die 27 jarige knoppen hou ik fijn voor mijzelf
Dat bedoelde ik.quote:
Pak jij er toch van 26 jaar oudquote:
Mercedes oogt goed, Bottas die de witte banden al consistent vindt na 10 minuten VT.quote:Op vrijdag 7 mei 2021 11:59 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik.
Ik heb er al weer een hard hoofd in. 4 tienden op Max. Nee, dit is echt een Red Bull circuit hoor.
Ja, dat kon vorig jaar nog wel maar nu met de budgetcap wordt dat toch wel een ander verhaal, natuurlijk.quote:
Flink stuk minder scherp ja. Het was echt een scherpe knik altijd.quote:Op vrijdag 7 mei 2021 11:57 schreef Blik het volgende:
Wat is er nou anders aan bocht 10, iets minder scherp gemaakt?
Is tbv de MotoGP, gebeurden veel ongelukken in die bochtquote:Op vrijdag 7 mei 2021 11:54 schreef Sjemmert het volgende:
Wat hebben ze met bocht 10 gedaan ?
Dachten ze dat inhalen nog niet lastig genoeg was op Barcelona
Wijder gemaakt.quote:Op vrijdag 7 mei 2021 11:57 schreef Blik het volgende:
Wat is er nou anders aan bocht 10, iets minder scherp gemaakt?
Oh eens spieken, Barca is altijd zo saai.quote:Op donderdag 6 mei 2021 18:15 schreef ChevyCaprice het volgende:
Blijkbaar rijden ze een andere circuitlay-out dit jaar ten opzichte van voorgaande jaren. Interessant.
Nee, dan wordt het een wedstrijdje opgeschort. Ik bedoel eenzelfde situatie als met Yuji Ide.quote:Op vrijdag 7 mei 2021 11:56 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Ligt aan het aantal strafpunten. Een spinnetje hier en daar levert echter geen strafpunten op.
Omdat er natuurlijk wel gezopen moet worden als ze wat willen verdienen.quote:Op vrijdag 7 mei 2021 12:10 schreef vosss het volgende:
Waarom heeft Heineken eigenlijk op die borden "when you drink never drive" staan en niet "when you drive never drink"?
bij het zwembad staat "when you dive never think"quote:Op vrijdag 7 mei 2021 12:10 schreef vosss het volgende:
Waarom heeft Heineken eigenlijk op die borden "when you drink never drive" staan en niet "when you drive never drink"?
Wat😮quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
Ze verkopen geen eens alcohol op het Barcelona circuitquote:Op vrijdag 7 mei 2021 12:11 schreef beantherio het volgende:
[..]
Omdat er natuurlijk wel gezopen moet worden als ze wat willen verdienen.
Zijn sponsor betaalt om kubica wat vt's laten rijdenquote:
quote:Op vrijdag 7 mei 2021 12:13 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Wat😮En hoe oud ben jij?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
Dat weet @Peterselieman 😉quote:
Dan staat ie nog meer in de weg dan wanneer die er naast staat. Lijkt me vrij logisch.quote:Op vrijdag 7 mei 2021 12:18 schreef ChevyCaprice het volgende:
Waarom duwen ze de auto niet gewoon terug op de baan
Alleen FP1. Waarschijnlijk nog wel vaker dit jaar. Net zoals Ilott nog wel vaker een FP1 voor Alfa gaat rijden.quote:
Even zorgen voor een aflossinkjequote:Op vrijdag 7 mei 2021 12:22 schreef tja77 het volgende:
[..]
Wat als die onverwacht moet schijten?
Gewoon naar beneden richten?
Het hele seizoen alquote:Op vrijdag 7 mei 2021 12:27 schreef Nattekat het volgende:
RB ziet er veel stabieler uit dan Mercedes.
Mercs toch wel snel.quote:Op vrijdag 7 mei 2021 12:27 schreef Nattekat het volgende:
RB ziet er veel stabieler uit dan Mercedes.
Dan had die gewoon terug kunnen rijden en kost die rode vlag minder tijdquote:Op vrijdag 7 mei 2021 12:19 schreef tja77 het volgende:
[..]
Dan staat ie nog meer in de weg dan wanneer die er naast staat. Lijkt me vrij logisch.
Het is VT1quote:Op vrijdag 7 mei 2021 12:30 schreef tja77 het volgende:
Perez zou veel dichter op de Mercs moeten zitten.
Mercs zijn gewoon snel op deze baan.
Als de motor nog zou lopen misschien wel ja, maar dan neem je ook meteen een haffel grind mee de baan op.quote:Op vrijdag 7 mei 2021 12:30 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dan had die gewoon terug kunnen rijden en kost die rode vlag minder tijd
No shit Sherlock.quote:
Even gequote.quote:Op vrijdag 7 mei 2021 12:32 schreef tja77 het volgende:
[..]
No shit Sherlock.
Maar let op mijn woorden, RB is hier echt niet zo dominant als dat sommige stellen.
Net zo dominant als in Bahrein.quote:Op vrijdag 7 mei 2021 12:32 schreef tja77 het volgende:
[..]
No shit Sherlock.
Maar let op mijn woorden, RB is hier echt niet zo dominant als dat sommige stellen.
Hij stond vast met de achterkant.quote:Op vrijdag 7 mei 2021 12:30 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dan had die gewoon terug kunnen rijden en kost die rode vlag minder tijd
Ik geloof dat eigenlijk ook niet zo.quote:Op vrijdag 7 mei 2021 12:32 schreef tja77 het volgende:
[..]
No shit Sherlock.
Pleonasmequote:
Portugal in ieder geval wel, als ik Dieter Rencken mag geloven. En in Bahrein ook, dacht ik.quote:
Ze hebben er helemaal niks aan gedaan, hoor... De baan ligt er al jaren zo bij. Sterker nog. De eerste F1 GP op die baan had de bocht ook al zo liggen. Pas in 2004 is de dubbelknik er gekomen.quote:Op vrijdag 7 mei 2021 12:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Is tbv de MotoGP, gebeurden veel ongelukken in die bocht
[..]
Wijder gemaakt.
In Portugal was RB totaal niet stabiel, in Imola waren ze beiden redelijk stabiel. Het verschilt heel erg van baan naar baan.quote:Op vrijdag 7 mei 2021 12:40 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Portugal in ieder geval wel, als ik Dieter Rencken mag geloven. En in Bahrein ook, dacht ik.
Snap ook niet waar dat vandaan komt. Barcelona is bij uitstek een Mercedes baan de laatste 5 jaar.quote:Op vrijdag 7 mei 2021 12:32 schreef tja77 het volgende:
[..]
No shit Sherlock.
Nee, maar wel dat ze itt Portugal de betere race pace hebben.quote:Op vrijdag 7 mei 2021 12:36 schreef tja77 het volgende:
[..]
Jij verwacht dat Max hier de pole gaat pakken met meerdere tienden voorsprong op de nummer 2?
Alles was een Mercedes baan de afgelopen 5 jaarquote:Op vrijdag 7 mei 2021 12:45 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Snap ook niet waar dat vandaan komt. Barcelona is bij uitstek een Mercedes baan de laatste 5 jaar.
Als RBR in de buurt kan komen of zelfs de strijd aan kan in Q3 zou dat een grote vooruitgang zijn.
Die is wel aangepast. Zie bijv https://www.formula1.com/(...)bKVmtub2ZjyvI1B.htmlquote:Op vrijdag 7 mei 2021 12:41 schreef TagForce het volgende:
[..]
Ze hebben er helemaal niks aan gedaan, hoor... De baan ligt er al jaren zo bij. Sterker nog. De eerste F1 GP op die baan had de bocht ook al zo liggen. Pas in 2004 is de dubbelknik er gekomen.
Check
Verdomd, je hebt gelijk...quote:Op vrijdag 7 mei 2021 12:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Die is wel aangepast. Zie bijv https://www.formula1.com/(...)bKVmtub2ZjyvI1B.html
En google er maar eens op. Zat artikelen en filmpjes over te vinden.
Hamilton (en z'n fans) doen ook net of Bottas en Perez niet bestaan. In mijn ogen kun je vrij eenvoudig concluderen dat wanneer Bottas Verstappen prima kan volgen of zelfs voor kan blijven de Mercedes overduidelijk de betere pace heeft. Idem wanneer Perez Hamilton kan bijhouden. Vooralsnog zien we in de laatste race heel duidelijk dat het 2x Mercedes vs Verstappen is en ook bij de eerste training vandaag weer (al zegt FP1 niet direct alles natuurlijk). Dan is de Mercedes gewoon de snellere auto.quote:Op vrijdag 7 mei 2021 13:59 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
https://www.nu.nl/formule(...)-te-veel-fouten.html
Nee Lewis, de reden waarom je bovenaan staat is omdat jij, toen je de grootste van allemaal maakte, een ronde achterstand terug kreeg door een rode vlag. En omdat jij ongestraft 29 keer track limits mocht overschrijden in Bahrein zonder gestraft te worden waardoor je dichtbij Max kon blijven. Én omdat je in Portugal gewoonweg de beste wagen had waardoor je Verstappen ook wanneer hij op pole had gestaan gewoon gewonnen had.
Ik word zo doodmoe van deze act. Wereldcoureur hoor, één van de besten ooit, maar mag deze onzin ons bespaard worden? Rosberg en Vettel waren gevoelig voor deze bullshit, Verstappen trekt zich er toch niets van aan.
Kan toch beide zijn. Hamilton mazzel en rbr kan beter worden. Het niet weten van tracklimits vind ik aardig amateuristisch..quote:Op vrijdag 7 mei 2021 13:59 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
https://www.nu.nl/formule(...)-te-veel-fouten.html
Nee Lewis, de reden waarom je bovenaan staat is omdat jij, toen je de grootste fout van allemaal maakte, een ronde achterstand terug kreeg door een rode vlag. En omdat jij ongestraft 29 keer track limits mocht overschrijden in Bahrein zonder gestraft te worden waardoor je dichtbij Max kon blijven. Én omdat je in Portugal gewoonweg de beste wagen had waardoor je Verstappen ook wanneer hij op pole had gestaan gewoon gewonnen had.
Ik word zo doodmoe van deze act. Wereldcoureur hoor, één van de besten ooit, maar mag deze onzin ons bespaard worden? Rosberg en Vettel waren gevoelig voor deze bullshit, Verstappen trekt zich er toch niets van aan.
Het is zeker beiden, maar daarom word ik ook zo moe van deze doorzichtige poging tot koude oorlogsvoering.quote:Op vrijdag 7 mei 2021 14:06 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Kan toch beide zijn. Hamilton mazzel en rbr kan beter worden. Het niet weten van tracklimits vind ik aardig amateuristisch..
vind racingcircuits.info fijne site daarvoor.quote:Op vrijdag 7 mei 2021 12:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Die is wel aangepast. Zie bijv https://www.formula1.com/(...)bKVmtub2ZjyvI1B.html
En google er maar eens op. Zat artikelen en filmpjes over te vinden.
Mijn bron zegt wat anders.quote:Op vrijdag 7 mei 2021 12:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
In Portugal was RB totaal niet stabiel, in Imola waren ze beiden redelijk stabiel. Het verschilt heel erg van baan naar baan.
quote:The Red Bulls look most planted, followed by Mercedes and McLaren. Haas drivers Mick Schumacher and Nikita Mazepin struggle the most from turn-in through apex to exit.
Vandaar dat Verstappen elke keer onderstuur had. kostte hem zelfs de pole.quote:
In de vuile lucht.quote:Op vrijdag 7 mei 2021 14:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vandaar dat Verstappen elke keer onderstuur had. kostte hem zelfs de pole.
Net als niet weten waar je proefstarts mag maken, niet weten dat Perez op 1 rijdt, etc etc. Die hele MB act is vermoeiend en vooral onnodig.quote:Op vrijdag 7 mei 2021 14:06 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Kan toch beide zijn. Hamilton mazzel en rbr kan beter worden. Het niet weten van tracklimits vind ik aardig amateuristisch..
G3V4aR!quote:
Mag niet. Te gevaarlijk.quote:Op vrijdag 7 mei 2021 15:11 schreef Rianne84 het volgende:
Manmanman dat had toch meteen opgeraapt kunnen worden
Foutje in bocht 10, nu banden koelenquote:Op vrijdag 7 mei 2021 15:33 schreef Evenstar het volgende:
Ik kijk zonder geluid op werk af en toe even, heeft Max problemen?
Weet ik niet ik was aan het luisterenquote:
Olav slurpt alle kennis op van iedereen die bij hem komt, daarom weet ie zo veelquote:Op vrijdag 7 mei 2021 15:36 schreef ESF1Gamer het volgende:
Hoe kan Kimi met Ferrari de GP van Spanje in 2006 winnen![]()
Of Rick zijn kennis gaat omlaag als hij in de buurt is bij Olav Mol
Het was 2008... Jezus wat een onvergeeflijke fout... Dan kun je beter Jack "Jimmy Broadbent komt uit Somalie" Plooij hebben, want die maakt nooit fouten en zet zichzelf nooit voor lul.quote:Op vrijdag 7 mei 2021 15:36 schreef ESF1Gamer het volgende:
Hoe kan Kimi met Ferrari de GP van Spanje in 2006 winnen![]()
Of Rick zijn kennis gaat omlaag als hij in de buurt is bij Olav Mol
Elk F1 weekend is wel gezeik op Olav Mol dat hij dingen vergeet of niet ziet. Dat ie vervangen moet door Rick.quote:Op vrijdag 7 mei 2021 15:45 schreef TagForce het volgende:
[..]
Het was 2008... Jezus wat een onvergeeflijke fout... Dan kun je beter Jack "Jimmy Broadbent komt uit Somalie" Plooij hebben, want die maakt nooit fouten en zet zichzelf nooit voor lul.
Oftewel: Hij zat er 2 jaar naast. Alsof jij die info zo uit je mouw schudt, wandelende wikipedia.
quote:Op vrijdag 7 mei 2021 15:50 schreef Nattekat het volgende:
Er is gewoon één camera op dit circuit waar ik in mijn hoofd twee Mercedessen zie crashen.
Ja, sorry. Ik ben geestelijk uitgeput van de afgelopen week. Moet ik niet op jou afreageren.quote:Op vrijdag 7 mei 2021 15:47 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Elk F1 weekend is wel gezeik op Olav Mol dat hij dingen vergeet of niet ziet. Dat ie vervangen moet door Rick.
O ja, ben soms met je slechte been uit bed gestapt.
In VT1 was de pace van Max op hard gewoon goed.quote:Op vrijdag 7 mei 2021 15:55 schreef Newone82 het volgende:
Slechte racepace red bull. Mercedes sneller
Nee rood volgens mij? Of hebben ze die in de laatste rondes nog verbeterd?quote:Op vrijdag 7 mei 2021 15:50 schreef nils7 het volgende:
De mercs hebben hun snelste rondje toch op mediums gezet?
Knalde over een kerb, minimaal stukje van voorvleugel beschadigd (rechts voor).quote:Op vrijdag 7 mei 2021 16:04 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik zag niet wat die net precies fout deed
Renault?quote:Op vrijdag 7 mei 2021 16:29 schreef OnwetendeNerd het volgende:
Met zoals Renault vorige week in de trainingen het derde team was
Ocon startte als 6e op de grid (voor LeClerc en Norris). De Alpine was echt zo slecht nog niet vorige race, 2 coureurs eindigend in de top 8. Alleen RB en Mercedes deden dat beter. Dus ja, 3e team was nog niets eens zo vertekend beeld.quote:
Perez net zo snel als de Mercedessen op de softs. Geen tijden/long runs op de mediums voor Red Bull Racing. Ik zie het nog niet zo somber in.quote:
Is het doorzichtig? Ja.quote:Op vrijdag 7 mei 2021 14:10 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Het is zeker beiden, maar daarom word ik ook zo moe van deze doorzichtige poging tot koude oorlogsvoering.
Als dat zo is, zou dat bij de start wel een voordeel zijn.quote:Op vrijdag 7 mei 2021 21:25 schreef Montov het volgende:
Ik heb ook het gevoel dat de Red Bull beter overweg kan met verse banden, en Mercedes is dan weer beter op oudere banden.
Hij bedoelt natuurlijk Benetton!quote:
Een rookie geef je altijd wat extra vrij baan.quote:
ik zoek ook zo'n hobby dat een getal met 6 nullen uitbetaaltquote:Op zaterdag 8 mei 2021 12:14 schreef ZaZoe het volgende:
Alonso is een hobbyist geworden, net als Kimi
En Tyrrell nu nog dominanter dan begin jaren '70quote:Op zaterdag 8 mei 2021 12:03 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Wat is deze nieuwerwetse naam?!
Toleman toch?
Idd, maar helaas voor weinige weggelegdquote:Op zaterdag 8 mei 2021 12:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik zoek ook zo'n hobby dat een getal met 6 nullen uitbetaald
Ik denk dat het verschil tussen medium en soft erg klein is. En dat de RB misschien zelfs sneller is op medium.quote:
Ben tegen leeftijdsdiscriminatie maar het zou beter zijn als deze beide F1-bejaarden plaats zouden maken voor jong talent.quote:Op zaterdag 8 mei 2021 12:14 schreef ZaZoe het volgende:
Alonso is een hobbyist geworden, net als Kimi
De banden zijn weer dramatisch dit jaar. Vorige week ook al dat mediums sneller waren dan softs in de quali.quote:Op zaterdag 8 mei 2021 12:30 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik denk dat het verschil tussen medium en soft erg klein is. En dat de RB misschien zelfs sneller is op medium.
Volgens Pirelli 0,8squote:Op zaterdag 8 mei 2021 12:30 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik denk dat het verschil tussen medium en soft erg klein is. En dat de RB misschien zelfs sneller is op medium.
Als Bot en Ham zowat even snel zijn, moet je je zorgen gaan maken. Dan is de Merc erg goed te rijden, als Perez daar 0,5 op toegeeft, dan is de Merc echt wel dominant.quote:Op zaterdag 8 mei 2021 12:32 schreef VacaLoca het volgende:
Pas als Perez in quali en race het tempo van Bottas kan gaan matchen wil ik geloven dat de RB evensnel is als de Mercedes, laat staan sneller
Als Bottas Verstappen voor kun blijven dan is die Mercedes gewoon zwaar superieur.quote:Op zaterdag 8 mei 2021 12:32 schreef VacaLoca het volgende:
Pas als Perez in quali en race het tempo van Bottas kan gaan matchen wil ik geloven dat de RB evensnel is als de Mercedes, laat staan sneller
Je bent er weer ingetrapt. Na al die jaren moet je er onderhand wel doorheen kunnen prikken.quote:Op zaterdag 8 mei 2021 12:39 schreef Newone82 het volgende:
Jammer, ik had hoop op Max WK dit jaar. Die hoop kan alweer de prullenbak in
Wie zeiden dit? Nattekat en?quote:Op zaterdag 8 mei 2021 12:33 schreef tja77 het volgende:
Maar het schijnt toch echt een RB baan te zijn, dus Max pakt pole met 0,5s op Ham en Bot.
ALO rijdt ze er nog steeds uit.quote:Op zaterdag 8 mei 2021 12:33 schreef quo_ het volgende:
[..]
Ben tegen leeftijdsdiscriminatie maar het zou beter zijn als deze beide F1-bejaarden plaats zouden maken voor jong talent.
Ja dus!quote:Op zaterdag 8 mei 2021 12:50 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Denken ze bij Ziggy en de NOS nog dat Verstappen wereldkampioen wordt?
Zelfs een kapotte klok heeft 2x per dag gelijk.quote:Op zaterdag 8 mei 2021 12:53 schreef Starflyer het volgende:
Verstappen 0,7s sneller op de softs dan op de mediums in zijn eerste snelle ronde. Zit Pirelli er dicht bij met die 0,8s
1:15.584 bedoel je?quote:
Wtf ik wilde net exact hetzelfde typen hahaquote:Op zaterdag 8 mei 2021 12:54 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Zelfs een kapotte klok heeft 2x per dag gelijk.
True!quote:Op zaterdag 8 mei 2021 12:54 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Zelfs een kapotte klok heeft 2x per dag gelijk.
quote:Op zaterdag 8 mei 2021 13:01 schreef ondeugend het volgende:
Yaaayyy Max heeft de derde training gewonnen
Perez vind ik (nog) geen maatstaf en Bottas zit over 1 rondje altijd dichtbij Hamilton.quote:Op zaterdag 8 mei 2021 12:35 schreef tja77 het volgende:
[..]
Als Bot en Ham zowat even snel zijn, moet je je zorgen gaan maken. Dan is de Merc erg goed te rijden, als Perez daar 0,5 op toegeeft, dan is de Merc echt wel dominant.
Begin van het seizoen en in de tests kon je duidelijk zien dat de Mercedes niet goed op de baan lag. Op dat moment werd ook een duidelijk verschil tussen Hamilton en Bottas zichtbaar. Nu de Mercs beter op de baan liggen, is dat verschil ook vrijwel weer weg.quote:Op zaterdag 8 mei 2021 13:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
Perez vind ik (nog) geen maatstaf en Bottas zit over 1 rondje altijd dichtbij Hamilton.
Normaal praten ben je verleerd ofzo?quote:Op zaterdag 8 mei 2021 13:58 schreef Dazalbest het volgende:
Doet kamplul de voorbeschouwing zo of Basgod?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |