abonnement iBood bol.com Vodafone Ziggo Coolblue
pi_199297902
Het begon zo, heel erg superspannend:

Toen ging het opeens iets slechter voor Trump:

Toen zei Trump dit:

En het was goed.

Daarop heeft Trump mevrouw Powell ingeschakeld om The Kraken los te laten, en toen was het ineens zo:

Maar The Kraken bleek toch niet zoveel invloed te hebben.

En uiteindelijk is het toch gewoon weer dit geworden:

Overigens is de uiteindelijke stand geworden:
306 Biden - 232 Trump
pi_199297927
quote:
0s.gif Op donderdag 6 mei 2021 07:54 schreef illusions het volgende:

[..]

Wat probeer je nou helemaal te bewijzen? Je zet jezelf alleen maar meer voor aap.

Een beetje zaniken over de datum van 11 september, terwijl Trump 1 mei had beloofd. Illuminati!!!

Boe-hoe-hoe.

Dat verandert echt de zaak ja, gelijk is het niet meer belangrijk dat de drone strikes onder Trump omhoog gingen t.o.v. Obama, en dat de military presence juist uitgebreid is. Maar nee, die datum is veranderd, dus Biden is het poppetje van het militair industriŽle complex. 8)7

Tel eens tot 10, als je dat kan tenminste, en probeer het nog eens. :')
lol

Jij wil wat bewijzen volgens mij, niet ik.

Vandaar je orange man bad relaas op een opmerking over de uitgestelde datum van terugtrekking uit Afghanistan denk ik ?
Ņ
pi_199297943
quote:
0s.gif Op donderdag 6 mei 2021 08:03 schreef Sjemmert het volgende:

[..]

lol

Jij wil wat bewijzen volgens mij, niet ik.

Vandaar je orange man bad relaas op een opmerking over de uitgestelde datum van terugtrekking uit Afghanistan denk ik ?
Ik bewijs inderdaad heel duidelijk dat de persoon waar ik op reageerde geen flauw idee heeft waar hij over lult, en jij bewijst dat heel eenvoudig voor jezelf. Petje af. ^O^
pi_199297953
quote:
0s.gif Op donderdag 6 mei 2021 08:05 schreef illusions het volgende:

[..]

Ik bewijs inderdaad heel duidelijk dat de persoon waar ik op reageerde geen flauw idee heeft waar hij over lult, en jij bewijst dat heel eenvoudig voor jezelf. Petje af. ^O^
Whatever floats your boat.
Ņ
pi_199297955
quote:
0s.gif Op donderdag 6 mei 2021 08:06 schreef Sjemmert het volgende:

[..]

Whatever floats your boat.
"Goeie comeback." :')
pi_199298001
Discussies aangaan met diep religieuze mensen, zoals illusions, is altijd een interessante ervaring.
pi_199298012
Religieus. :')

Gooi er maar weer in, "linkse kerk" en "linksgeŲrienteerd". Iets wat ik helemaal niet ben, en wat jullie dus voor geen meter kunnen identificeren, maar het klinkt zo leuk. :D Argumentatie hoeft verder niet hoor, doe je toch al nooit.
pi_199298022
Ik zei enkel "diep religieus".

The ladyillusions doth protest too much, methinks.
pi_199298029
quote:
10s.gif Op donderdag 6 mei 2021 08:20 schreef QuidProJoe het volgende:
Ik zei enkel "diep religieus".

The ladyillusions doth protest too much, methinks.
Och, je zegt wel meer domme dingen. Iets over het militair industriŽle complex bijvoorbeeld, waar je blijkt niets vanaf te weten. :P
pi_199298041
quote:
0s.gif Op donderdag 6 mei 2021 08:21 schreef illusions het volgende:

[..]

Och, je zegt wel meer domme dingen. Iets over het militair industriŽle complex bijvoorbeeld, waar je blijkt niets vanaf te weten. :P
Altijd anderen beschuldigen van je eigen wangedrag. Classic diep religieus.
pi_199298074
Niets kunnen beargumenteren. Classic Trump fanboy. :D
pi_199298395
quote:
0s.gif Op donderdag 6 mei 2021 08:29 schreef illusions het volgende:
Niets kunnen beargumenteren. Classic Trump fanboy. :D
Zegt de man die het gemaakte argument omtrent de uitstel in Afghanistan compleet negeert en niet verder komt dan een whataboutism als counter.

Whatever tickles your pickle.
Ņ
pi_199298443
Ondertussen gaat Liz Cheney waarschijnlijk worden gekickt omdat iedereen bij de Republikeinen helemaal klaar met haar is. Ze blijft maar zeuren over over de verkiezingen, 6 januari en gewillig buigen voor elk verzoek dat de MSM doet. Elise Stefanik staat klaar om haar te vervangen, prima keus zou dat zijn.
twitter
Who is John Galt?
abonnement iBood bol.com Vodafone Ziggo Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')