Zeeman doet het zonder vermomming, echt puurquote:Op dinsdag 30 november 2021 20:41 schreef tompsv18 het volgende:
Zonder stalkers wordt het een soort Alberto Stegeman en dan haak ik af.
Kan toch niet tippen aan vervanger Olçay Gulsen.quote:Op dinsdag 30 november 2021 21:02 schreef Mubassie het volgende:
Sinds vorig seizoen is Zeeman een stuk beter kijkbaar. En inderdaad zeker geen miet. Ik mag 'm wel.
Alleen die gescripte gesprekken met Nico zijn wel tenenkrommend.
Onee inderdaadquote:Op dinsdag 30 november 2021 21:12 schreef Nober het volgende:
[..]
Kan toch niet tippen aan vervanger Olçay Gulsen.
Ze gaan natuurlijk geen meid met broers stalken.quote:Op dinsdag 30 november 2021 21:15 schreef nils7 het volgende:
Vraag me altijd wel af in hoeverre zulke “Stefs” een keer tegen de verkeerde aan lopen.
Dit is een klusjesman met snode plannenquote:Op dinsdag 30 november 2021 21:17 schreef Nober het volgende:
[..]
Ze gaan natuurlijk geen meid met broers stalken.
GEWOON BETALENquote:Op dinsdag 30 november 2021 21:32 schreef monkyyy het volgende:
Zet even standje Eef Hoos aan. Dit is te slap
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kan het je wel uitleggen maar het niet voor je begrijpen........
quote:Op dinsdag 7 december 2021 21:05 schreef Snowsquall het volgende:
Dat wijf moet je gewoon koud maken, das toch niet normaal?Uit een vliegtuig in de Noordzee gooien!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
Julio Poch weet er raad meequote:Op dinsdag 7 december 2021 21:06 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Uit een vliegtuig in de Noordzee gooien!
Hopelijk heeft Semen een Helikopter geregeld om mijn plan uit te voerenquote:
low budget formatquote:Op dinsdag 7 december 2021 21:37 schreef Snowsquall het volgende:
Dit is geen confro a la Kees vd Spek![]()
Armoe troefquote:Op dinsdag 7 december 2021 21:38 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
low budget format
Geen vliegreizen, geen hotels, telefoon confro's
Meh. Nu paar afleveringen gezien en de tendens is dat dit afspeelt in een behoorlijk tokkie milieu. Als je zo naïef bent om te trappen in een "piloot" met een carnavalspilotenpak dan ben ik je ook liever kwijt dan rijkquote:Op dinsdag 10 november 2020 22:23 schreef Bouke-p het volgende:
Die "vrienden"/huisgenoten zijn wel enorme weekdieren zeg.
Gewoon verwachten dat die meid vertrekt. Dan spoor je toch ook niet?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |