abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_199294944
quote:
0s.gif Op woensdag 5 mei 2021 21:39 schreef Erno-BE het volgende:

[..]

In Israël geldt ook nog steeds een mondmaskerplicht (https://www.rail.co.il/en/pages/train-ride-updates.aspx) en die lopen toch een maand of drie-vier voor op ons op vaccineren. Ik zie de maskerplicht niet zo snel verdwijnen en als de plicht verdwijnt dan moeten ze in alle EU-landen tegelijkertijd verdwijnen. Ik heb niets aan dat in Nederland geen maskerplicht geldt en in Duitsland wel.
Daar was die eerst ook buiten, dus hij is daar al half afgeschaft.

Ik vermoed dat die er zo rond oktober vanaf gaat.

Bij ons is het iig simpel: in stap 6 is die weg. Samen met alle andere basisregels. Punt.

In Engeland zie je trouwens dat ze vanaf 21 juni de vodjes en afstand en alle beperkingen ook op willen heffen bij nachtclubs en events etc, mits iedereen gevaccineerd OF getest is. zie: https://www.liverpoolecho(...)ing-bizarre-20485482 en hier https://www.mirror.co.uk/(...)s-thousands-24016662 bv.

Het zal zowieos niet helemaal synchroon lopen. Als dat doorgaat in engeland (en daar lijkt het heel heel sterk op), dan ga ik eerste weekend van juli lekker hierheen https://summer.londonanimecon.com/ en hele weekend helemaal genieten zonder afstand zonder mondkapkje en met heel veel free hugs. Even lekker helemaal los :D daarvoor wil ik me dan best laten testen XD
#WeesGeenWhales
pi_199294954
Maar even deze studie: https://blogs.bmj.com/bmj(...)source=socialnetwork

quote:
These figures equate to 288 positive LFD tests per 100,000 people tested with 188 infections correctly detected, 100 people with false positive results and 282 missed cases of infection.
Ze hebben onderzoek gedaan naar een type sneltest en ze vonden: 118 positieven, 100 vals-positieven en 282 vals negatieven.

@DireStraits7 zegt dat er een hoop ellende mee wordt gespaard, maar is dat wel zo? Lijkt me totaal geen significant verschil in een groep van 100k mensen.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_199295008
quote:
0s.gif Op woensdag 5 mei 2021 21:48 schreef Discombobulate het volgende:
Maar even deze studie: https://blogs.bmj.com/bmj(...)source=socialnetwork
[..]

Ze hebben onderzoek gedaan naar een type sneltest en ze vonden: 118 positieven, 100 vals-positieven en 282 vals negatieven.

@:DireStraits7 zegt dat er een hoop ellende mee wordt gespaard, maar is dat wel zo? Lijkt me totaal geen significant verschil in een groep van 100k mensen.
Deze conclusie is ook wel interessant :

quote:
Currently, engagement in the school mass testing programme is likely to further widen existing inequalities.
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
  woensdag 5 mei 2021 @ 21:53:02 #179
405562 Erno-BE
Make the U.S.S.R. Great Again!
pi_199295015
quote:
0s.gif Op woensdag 5 mei 2021 21:44 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Was tussen maart en oktober vorig jaar ook zo, werkte prima.
In de trein en bus moest je sinds juni al een mondkapje op, als één van de laatste landen van Europa.
Rossíya, Rossíya -
V étom slóve ogón' i síla,
V étom slóve pobédy plámya!
Podnimáem Rossí známya!
  woensdag 5 mei 2021 @ 21:54:51 #180
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_199295043
quote:
0s.gif Op woensdag 5 mei 2021 21:52 schreef _serial_ het volgende:
Deze conclusie is ook wel interessant :
Het zal ook eens niet.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_199295047
quote:
0s.gif Op woensdag 5 mei 2021 21:04 schreef DireStraits7 het volgende:

[..]

Geen idee. Misschien dat we bepaalde basisregels ook wel ten dele zullen blijven hanteren? Jan en alleman de hand schudden is verleden tijd? De drie zoenen op de verjaardag doen we niet meer? Wie gaat het zeggen.

Alleen argumenten als 'voor de griep legden we het land toch ook niet plat?' zijn drogredenen. Als we ons blijven beroepen op tradities hadden we nog steeds slavernij gehad, om maar een extreem voorbeeld te geven.
:')
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_199295059
quote:
0s.gif Op woensdag 5 mei 2021 21:53 schreef Erno-BE het volgende:

[..]

In de trein en bus moest je sinds juni al een mondkapje op, als één van de laatste landen van Europa.
De trein en bus waren ook ongeveer het eerste wat weer opengesteld, daarvoor alleen essentiële reizen.

Ik hoop dat we er straks vanaf zijn, en ik weer gezichten kan zien van mensen.
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
  woensdag 5 mei 2021 @ 21:57:55 #183
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_199295088
twitter
  woensdag 5 mei 2021 @ 21:58:21 #184
405562 Erno-BE
pi_199295096
quote:
0s.gif Op woensdag 5 mei 2021 21:47 schreef eragon2890 het volgende:

[..]

Daar was die eerst ook buiten, dus hij is daar al half afgeschaft.

Ik vermoed dat die er zo rond oktober vanaf gaat.

Bij ons is het iig simpel: in stap 6 is die weg. Samen met alle andere basisregels. Punt.

In Engeland zie je trouwens dat ze vanaf 21 juni de vodjes en afstand en alle beperkingen ook op willen heffen bij nachtclubs en events etc, mits iedereen gevaccineerd OF getest is. zie: https://www.liverpoolecho(...)ing-bizarre-20485482 en hier https://www.mirror.co.uk/(...)s-thousands-24016662 bv.

Het zal zowieos niet helemaal synchroon lopen. Als dat doorgaat in engeland (en daar lijkt het heel heel sterk op), dan ga ik eerste weekend van juli lekker hierheen https://summer.londonanimecon.com/ en hele weekend helemaal genieten zonder afstand zonder mondkapkje en met heel veel free hugs. Even lekker helemaal los :D daarvoor wil ik me dan best laten testen XD
De UK mag wat mij betreft experimenteren om eind juni de mondmaskerplicht af te schaffen (ook in de Londense metro). Mocht het blijken dat het afschaffen van de mondmaskerplicht in de Londense metro niet leidt tot meer coronabesmettingen, dan moeten die resultaten leiden tot het afschaffen van de mondmaskerplicht in geheel continentaal Europa.
Rossíya, Rossíya -
Podnimáem Rossí známya!
  woensdag 5 mei 2021 @ 21:58:52 #185
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_199295101
quote:
0s.gif Op woensdag 5 mei 2021 21:10 schreef DireStraits7 het volgende:

[..]

In veel Aziatische landen waren mondkapjes al gemeengoed. Daar deden we tot anderhalf jaar geleden nog lacherig over, maar waarom zouden we dat hier niet blijven doen?
Men draagt dat ding veelal enkel en alleen om een boete á 95 euro te voorkomen.
Tics van je petten.
pi_199295115
quote:
0s.gif Op woensdag 5 mei 2021 21:57 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Keurig.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_199295117
quote:
0s.gif Op woensdag 5 mei 2021 21:23 schreef Arizona het volgende:

[..]

En daar ben ik, zeker met kantoorbanen, een enorm voorstander van. Werk maar lekker thuis als je verkouden bent.
Maar voor bijvoorbeeld winkel- en fabriekspersoneel wordt zoiets een stuk lastiger.
Succes met dit voor te leggen aan werkgevers.
pi_199295126
quote:
2s.gif Op woensdag 5 mei 2021 21:58 schreef nattermann het volgende:

[..]

Men draagt dat ding veelal enkel en alleen om een boete á 95 euro te voorkomen.
Veelal ja? Onderzoek gedaan?
In Southern Sun
  woensdag 5 mei 2021 @ 22:00:47 #189
405562 Erno-BE
pi_199295131
quote:
0s.gif Op woensdag 5 mei 2021 21:55 schreef _serial_ het volgende:

[..]

De trein en bus waren ook ongeveer het eerste wat weer opengesteld, daarvoor alleen essentiële reizen.

Ik hoop dat we er straks vanaf zijn, en ik weer gezichten kan zien van mensen.
Het openbaar vervoer werd in één van laatste landen van Europa pas op 1 juli opengesteld voor niet-noodzakelijke reizen. In Duitsland, Oostenrijk, Zwitserland en België werd het openbaar vervoer al eind opengesteld voor niet-noodzakelijke reizen.
Rossíya, Rossíya -
Podnimáem Rossí známya!
pi_199295144
quote:
[ twitter ]
Zou echt geweldig zijn. Ik ben sowieso voor want ik hou niet zo van het huidige systeem.
pi_199295150
quote:
[ twitter ]
Too little too late, had je daar profijt van willen hebben dan had je dat in de herfst moeten doen.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_199295167
quote:
0s.gif Op woensdag 5 mei 2021 22:01 schreef raptorix het volgende:

[..]

Too little too late, had je daar profijt van willen hebben dan had je dat in de herfst moeten doen.
Dus moet je het maar niet meer doen. Right.
In Southern Sun
pi_199295179
quote:
0s.gif Op woensdag 5 mei 2021 21:39 schreef Erno-BE het volgende:

[..]

In Israël geldt ook nog steeds een mondmaskerplicht (https://www.rail.co.il/en/pages/train-ride-updates.aspx) en die lopen toch een maand of drie-vier voor op ons op vaccineren. Ik zie de maskerplicht niet zo snel verdwijnen en als de plicht verdwijnt dan moeten ze in alle EU-landen tegelijkertijd verdwijnen. Ik heb niets aan dat in Nederland geen maskerplicht geldt en in Duitsland wel.
Hoop dat je dan niet met de bus hoeft in mijn stad :7
pi_199295186
Voor jouw begrip @Da_Sandman ik heb je op ignore staan, dus zal niet meer op je dommigheden reaageren, bespaar je dus de moeite.
pi_199295188
quote:

[..]

Too little weet ik niet, too late wel, daar heb je gelijk in.
pi_199295193
quote:
0s.gif Op woensdag 5 mei 2021 22:03 schreef raptorix het volgende:
Voor jouw begrip @:Da_Sandman ik heb je op ignore staan, dus zal niet meer op je dommigheden reaageren, bespaar je dus de moeite.
Die functie werkt niet heel erg goed dan.

Overigens is dit een persoonlijke aanval. Ik eis exuses.
In Southern Sun
  woensdag 5 mei 2021 @ 22:04:43 #197
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_199295196
quote:
[ twitter ]
Bidengod.
  woensdag 5 mei 2021 @ 22:05:45 #198
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_199295216
quote:
0s.gif Op woensdag 5 mei 2021 22:00 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Veelal ja? Onderzoek gedaan?
Daar is geen onderzoek voor nodig.
Tics van je petten.
pi_199295218
quote:
0s.gif Op woensdag 5 mei 2021 22:04 schreef Discombobulate het volgende:

[..]

Too little weet ik niet, too late wel, daar heb je gelijk in.
Ik heb er toevallig vandaag nog wat onderzoek naar gedaan, het produceren van RNA vaccins schijnt vrij lastig te zijn omdat het hoge kwaliteitseisen vergt, kortom je bouwt niet even een vaccinfabriek om in 1 maand, kortom wil je daaar profeit van hebbden dan moet je daar vrij veel moeite in stekeen, kortom ga je daar nu aan beginnen dan been je en halfjaar verder.
pi_199295220
quote:

[..]

Heb je nu niet zoveel meer aan inderdaad. Eer andere fabrikanten up to speed zijn, en betrouwbaar kunnen produceren ben je zo een jaar en wat rechtzaken verder.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')