SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ANGELA/ANGIE, 38, PERTHSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
CASEY, 25, PERTHSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
CHAD, 27, SYDNEYSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
DANIEL, 28, MELBOURNESPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
DANNI, 34, TOWNSVILLESPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
GARTH, 50, SYDNEYSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
HANNAH, 26, PERTHSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
IAN, 25, PERTHSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
KIERAN, 21, ADELAIDESPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
LAURA, 25, MELBOURNESPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
MARISSA, 62, SYDNEYSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
MAT, 30, BROKEN HILLSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SARAH, 19, MELBOURNESPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SHANE, 39, TWEED HEADSSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SOOBONG, 48, ADELAIDESPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SOPHIE, 25, DARWINSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
TALIA/TALS, 22, ADELAIDESPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
XAVIER, 23, SYDNEYSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ZOE, 39, MELBOURNESPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Plek voor een Poll
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!![]()
15K voor Kieran
Goed dat je op de knop gedrukt hebt
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are![]()
Slim. Hij kan die opdrachten totaal niet bijbenen. Hij is de slimste en pakt ook nog eens een deel van de totaalpot. Eigenlijk wat Matt hier in Nederland deed dus.Allemaal cabaretteketet!![]()
wel heel slim van hem!quote:Godmother of Radio 49
How fragile we are![]()
Dan en Matt gaan dit niet leuk vinden hahaEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
ohhh die Daniel zeg zijn kop spreekt boekdelen hahaI never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.![]()
Die zeggen niet eens welkom meer
Dan en Mat kunnen wel janken geloof ik hahaI never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.![]()
whahaha ze zijn viesmad!And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function![]()
Mat had zich uitgekleed en nu weer aangekleed ?Godmother of Radio 49
How fragile we are![]()
wat een kleuters zeg![]()
I never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.![]()
en dat zijn volwassen mannen
And I am a weapon of massive consumption
money makes the world go roundquote:
Godmother of Radio 49
How fragile we are![]()
Jaaaquote:
And I am a weapon of massive consumption
nou ik zeg tot morgen![]()
![]()
I never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.![]()
Gaat nog spannend worden![]()
Tot morgen!En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Wordt nog close denk ik. Spannend!L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.![]()
"Het is NIET eerlijk!!!"quote:
*Stampvoet*L'Amour menaçant:
Heb wel een gelachen gisteren, vooral om Kieran die een verhaal vertelde
En dat Mat en Dan niet blij waren dat Sophie weer terug was in het huis![]()
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
die hoofden van Mat en Danquote:Op woensdag 5 mei 2021 11:36 schreef Mrsloveable het volgende:
Heb wel een gelachen gisteren, vooral om Kieran die een verhaal vertelde
En dat Mat en Dan niet blij waren dat Sophie weer terug was in het huis![]()
![]()
![]()
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
De echte die-hards zitten er nog. Grey kusssBehandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.![]()
quote:Op woensdag 5 mei 2021 14:12 schreef utopia2.0 het volgende:
De echte die-hards zitten er nog. Grey kusss![]()
![]()
![]()
Denk pas als het seizoen daar afgelopen is, maar dat maakt niet uit.. hoop alleen wel dat ze iets meer laten zien dan wat ze nu doenquote:Op woensdag 5 mei 2021 15:30 schreef freaky40 het volgende:
Er is wel vraag naar zag ik op Twitter, dus wie weet."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Dat vind ik wat te vaag, dat moet ik wel zeker weten anders kijk ik via een andere weg wel. Zit er nu goed in.Allemaal cabaretteketet!![]()
Dit. Kom maar op met dat 13e seizoenquote:Op woensdag 5 mei 2021 16:19 schreef freaky40 het volgende:
Dat vind ik wat te vaag, dat moet ik wel zeker weten anders kijk ik via een andere weg wel. Zit er nu goed in.![]()
![]()
Ja eens. Weinig zin om nu dan een jaar te gaan wachten.quote:Op woensdag 5 mei 2021 16:19 schreef freaky40 het volgende:
Dat vind ik wat te vaag, dat moet ik wel zeker weten anders kijk ik via een andere weg wel. Zit er nu goed in.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
quote:Hey mop. Hoe gaat het en hoe gaat het hier?
Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.![]()
ik dm je ffquote:Op woensdag 5 mei 2021 19:15 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]Hey mop. Hoe gaat het en hoe gaat het hier?
Uitzending van gisteren net teruggekeken en ik ben er weer klaar voor
![]()
Godmother of Radio 49
How fragile we are![]()
Aanwezig
roze kamer ?? gelijk maar weer zien dat we wat missenI never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.![]()
vrijdag laatste dag geloof ik he?I never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.![]()
ik heb geen duimpjes omhoog gezienquote:Op woensdag 5 mei 2021 21:40 schreef ruudpuntenel het volgende:
Sophie is opgewondenDoe er wat aan Chad
Godmother of Radio 49
How fragile we are![]()
ze laten hun eigen wel kennen zeg, jankerdsI never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.![]()
De boys zijn gefrustreerd
quote:Op woensdag 5 mei 2021 21:42 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Twee pompoms omhoog, ik vind het nogal wat
Godmother of Radio 49
How fragile we are![]()
dat zijn ze allemaalquote:
maar wel leuk
Godmother of Radio 49
How fragile we are![]()
nope, vind ik nietquote:Godmother of Radio 49
How fragile we are![]()
mijn hond reageert ook op het piepje
ik heb geen hondquote:Godmother of Radio 49
How fragile we are![]()
Dan
Wel een kat?quote:
nee, ook niet! Ik had wel 2 dagen de hond van mijn dochter te logerenquote:
Godmother of Radio 49
How fragile we are![]()
Zo zeg die Mat niet normaalI never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.![]()
Die moet weg!quote:
Die pot met snoep hooguitquote:
anders mag hij mijn snoepje van de week wel zijnquote:
Godmother of Radio 49
How fragile we are![]()
Je hebt iedere week een snoepjequote:Op woensdag 5 mei 2021 21:52 schreef just me het volgende:
[..]
anders mag hij mijn snoepje van de week wel zijn
quote:
Oh bah, vervelend voor jequote:
Godmother of Radio 49
How fragile we are![]()
quote:Op woensdag 5 mei 2021 21:54 schreef greysbones het volgende:
moet ff wat met jullie delen
Ik heb een tegeltje
een echt FF tegeltje
[ afbeelding ]![]()
Godmother of Radio 49
How fragile we are![]()
ik had die mannen wel willen zien breien of hakenquote:Op woensdag 5 mei 2021 22:02 schreef greysbones het volgende:
het zijn wel grotendeels mannen opdrachten
Godmother of Radio 49
How fragile we are![]()
10 emmers minder pfffI never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.![]()
dat is idd wel heel erg veelquote:
Godmother of Radio 49
How fragile we are![]()
Ja dat is echt veel...Sophie is wel een strijderquote:
ja vind ik ook wel en Dan kan 3 treden tegelijk en Sarah niet hahaquote:Op woensdag 5 mei 2021 22:02 schreef greysbones het volgende:
het zijn wel grotendeels mannen opdrachtenI never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.![]()
Ja dat vind ik ook...of in ieder geval wel veel fysiek.quote:Op woensdag 5 mei 2021 22:02 schreef greysbones het volgende:
het zijn wel grotendeels mannen opdrachtenEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
ja waarbij kracht een hele grote rol speeltquote:Op woensdag 5 mei 2021 22:04 schreef engine het volgende:
[..]
Ja dat vind ik ook...of in ieder geval wel veel fysiek.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
vergeet niet dat Angie fysiek ook heel sterk was!quote:Op woensdag 5 mei 2021 22:04 schreef engine het volgende:
[..]
Ja dat vind ik ook...of in ieder geval wel veel fysiek.Godmother of Radio 49
How fragile we are![]()
ohh sarah red het niet meerI never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.![]()
dat hadden ze in Nl echt niet zo lang volgehoudenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Dat vergeet ik niet. Sophie ook.quote:Op woensdag 5 mei 2021 22:05 schreef just me het volgende:
[..]
vergeet niet dat Angie fysiek ook heel sterk was!
Ik weet van expeditie robinson dat mannen zeker niet altijd in het voordeel zijn bij fysieke opdrachten. Afgetraind en toch te zwaar
Sarah kan dit nooit winnen..And I am a weapon of massive consumption
mat is wel heel erg gebrand om Sophie eruit te gooienThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
het is zeker geen opgever!quote:Op woensdag 5 mei 2021 22:09 schreef spapaars het volgende:
[..]
Precies, compleet kansloos die kleine hummel.Godmother of Radio 49
How fragile we are![]()
Sophie kiest nu wel duidelijk voor Dan en Mat om zichzelf te reddenGodmother of Radio 49
How fragile we are![]()
nopequote:Op woensdag 5 mei 2021 22:13 schreef ruudpuntenel het volgende:
Day thirty eight ??? Doen ze daar geen 100 dagenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
en jij voor typo'squote:
Godmother of Radio 49
How fragile we are![]()
Hij heeft wel humor ook die BB hoorI never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.![]()
Je bedoelt Sarah zekerquote:Op woensdag 5 mei 2021 22:13 schreef just me het volgende:
Sophie kiest nu wel duidelijk voor Dan en Mat om zichzelf te redden![]()
Je hebt helemaal gelijkquote:
Godmother of Radio 49
How fragile we are![]()
Met HYALURONZUUR. Tis maar dat jullie dat goed in je oren knopen. Zonder die rotzooi erin kopen we niks meer![]()
![]()
Dienst Justitiële Inrichtingen ?![]()
ja omdat ze terug is gekomen, maar net die emmers vond ik ook al genoegquote:Op woensdag 5 mei 2021 22:31 schreef ruudpuntenel het volgende:
Waarom Sophie weer een extra handicap?I never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.![]()
Ja vind dit ook wel een beetje overdrevenquote:Op woensdag 5 mei 2021 22:31 schreef ruudpuntenel het volgende:
Waarom Sophie weer een extra handicap?En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
omdat ze uit de white room komtquote:Op woensdag 5 mei 2021 22:31 schreef ruudpuntenel het volgende:
Waarom Sophie weer een extra handicap?Godmother of Radio 49
How fragile we are![]()
![]()
wat een hoop sloten
Godmother of Radio 49
How fragile we are![]()
dit is echt op puur gelukGodmother of Radio 49
How fragile we are![]()
yeah chad
Jaaaa Chad! Toffe opdracht ook trouwens!And I am a weapon of massive consumption
Doe Mat maar juist omdat die ook bleef mokkenI never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.![]()
Yeah Matt...hopelijk doeg
Nat heeft dubbele stem dus die moet op de bankquote:Op woensdag 5 mei 2021 22:37 schreef Joyce-43 het volgende:
Doe Mat maar juist omdat die ook bleef mokken![]()
preciesquote:Op woensdag 5 mei 2021 22:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Nat heeft dubbele stem dus die moet op de bankThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
oh sarah mag niet stemmen heI never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.![]()
Niemand is te vertrouwen
Godmother of Radio 49
How fragile we are![]()
heeeeel knapquote:Op woensdag 5 mei 2021 22:43 schreef freaky40 het volgende:
Lekker dat Chad deze opdracht won en dat met een fobie voor water.![]()
Kom maar weer op met hyaluronzuur en micelair water en de rest van die zooi![]()
![]()
wie wat waar ?quote:Op woensdag 5 mei 2021 22:47 schreef Gerrie_55 het volgende:
Heeft Sophie nou op dat ene ook een diamantsteentje zittenGodmother of Radio 49
How fragile we are![]()
ik geloof er niet inquote:Op woensdag 5 mei 2021 22:47 schreef ruudpuntenel het volgende:
Kom maar weer op met hyaluronzuur en micelair water en de rest van die zooi![]()
![]()
fixodent geeft grip in uw levenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op woensdag 5 mei 2021 22:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik geloof er niet in
fixodent geeft grip in uw leven
voor jong en oud... Pampersquote:Godmother of Radio 49
How fragile we are![]()
ja klopt was met de andere ook bezigquote:I never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.![]()
ik ben redelijk zindelijkquote:
Godmother of Radio 49
How fragile we are![]()
waar hebben jullie het overr hahhaquote:Op woensdag 5 mei 2021 22:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik geloof er niet in
fixodent geeft grip in uw levenI never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.![]()
wat een rode lippen heeft Sophie
Godmother of Radio 49
How fragile we are![]()
quote:Op woensdag 5 mei 2021 22:58 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ze is weer samen met Chad hèop haar gezicht trouwens ook
Godmother of Radio 49
How fragile we are![]()
play on playahs
Sarah was wel leuk!En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
vrijdagavond de laatste uitzending ?quote:Godmother of Radio 49
How fragile we are![]()
Weer niet Mat er uit. Dan moet je het zelf maar weten, dan graaf je je eigen graf zo.Allemaal cabaretteketet!![]()
leuk spel, je eigen graf gravenquote:Op woensdag 5 mei 2021 23:07 schreef freaky40 het volgende:
Weer niet Mat er uit. Dan moet je het zelf maar weten, dan graaf je je eigen graf zo.
Godmother of Radio 49
How fragile we are![]()
dat word voor chad een zware opdrachtI never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.![]()
![]()
goedenavond et a demain
Godmother of Radio 49
How fragile we are![]()
oh ennnn tot morgen![]()
![]()
aaaah onze vrolijke noot... wat hebben we je gemist de afgelopen dagenquote:Op donderdag 6 mei 2021 07:28 schreef 5thencounter het volgende:
Sophie 2e kans..geile BB... hoe lang neukt ze Chad al voor de winst?
[ afbeelding ]Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Heerlijk hoe fanatiek Sophie is. Jammer dat ze vandaag geen spel heeft gewonnen ondanks de extra handicaps.
En vrouw met petje is sowieso al +1![]()
Zwarte gat... Here i come!![]()
Ik ben nu aan t kijken. Ben benieuwd.quote:L'Amour menaçant:
Is aflevering 20 op videoland de laatste dus?quote:Op donderdag 6 mei 2021 10:42 schreef Benny het volgende:
Nou, de finale alvast vooruit gekeken.
Na 125 dagen is er een einde gekomen aan Big Brother volgen
Zwarte gat... Here i come!
Sterkte komende tijd
Aflevering 21 is de laatste. Vanavond wordt 20 uitgezonden, Videoland loopt een dagje voor.quote:Op donderdag 6 mei 2021 10:46 schreef engine het volgende:
[..]
Is aflevering 20 op videoland de laatste dus?
Sterkte komende tijd![]()
en jij dus ookquote:Op donderdag 6 mei 2021 11:30 schreef Benny het volgende:
[..]
Aflevering 21 is de laatste. Vanavond wordt 20 uitgezonden, Videoland loopt een dagje voor.![]()
![]()
Als mod moet je toch gezellig mee doen tot de laaste dag![]()
![]()
Ik liep de eerste week juist achter. Toen ben ik gewoon gaan kijken wat er op Videoland stondquote:Op donderdag 6 mei 2021 11:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
en jij dus ook![]()
![]()
Als mod moet je toch gezellig mee doen tot de laaste dag![]()
![]()
![]()
Valsspelertquote:Op donderdag 6 mei 2021 11:32 schreef Benny het volgende:
[..]
Ik liep de eerste week juist achter. Toen ben ik gewoon gaan kijken wat er op Videoland stond![]()
Wat is dat voor abonnement dat jullie hebben?
Bij mij staat er maar tot aflevering 20 online
https://www.videoland.com/player/85903//500648quote:Op donderdag 6 mei 2021 11:42 schreef engine het volgende:
Wat is dat voor abonnement dat jullie hebben?
Bij mij staat er maar tot aflevering 20 online![]()
quote:Op donderdag 6 mei 2021 11:43 schreef Benny het volgende:
[..]
https://www.videoland.com/player/85903//500648
App een keer opnieuw opgestart. Nu zie ik hem ook.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Lekker handig dat 'verder kijken' het niet doet op Videoland. Je moet steeds handmatig naar het programma om de aflevering op te zoeken waar je gebleven bent.Allemaal cabaretteketet!![]()
Denk ook niet op TV maar op Videoland only.quote:Op donderdag 6 mei 2021 11:03 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ik zie niks staan in de ziggo gidsAllemaal cabaretteketet!![]()
Ok daar ook nog niks kunnen vindenquote:Op donderdag 6 mei 2021 12:01 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Denk ook niet op TV maar op Videoland only."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Voorkennis is altijd handig, maar het mag niet dusquote:Op donderdag 6 mei 2021 11:43 schreef Benny het volgende:
[..]
https://www.videoland.com/player/85903//500648![]()
![]()
https://www.rtlnieuws.nl/(...)levisie-coronacrisis
Ook wel mooi. In Brazilie scoorde Big Brother beter dan ooit vanwege de coronacrisis![]()
Daar staat seizoen 13 nog niet tussen zeker.quote:Op donderdag 6 mei 2021 12:11 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Voorkennis is altijd handig, maar het mag niet dus
[ afbeelding ]Allemaal cabaretteketet!![]()
Ik mag niet kijken,quote:Op donderdag 6 mei 2021 10:42 schreef Benny het volgende:
Nou, de finale alvast vooruit gekeken.
Na 125 dagen is er een einde gekomen aan Big Brother volgen
Zwarte gat... Here i come!
Mijn vriend wil meekijken en die kan pas vanavond...
BleghOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Je mJe moet BB aus aanklikken en dan laatste aflevering klikken.quote:Op donderdag 6 mei 2021 12:03 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ok daar ook nog niks kunnen vinden
Bij mij staat die ook niet tussen verder kijken.Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ja maar daar staat seizoen 13 nog niet tussenquote:Op donderdag 6 mei 2021 13:27 schreef Mickytjuh het volgende:
Je m
[..]
Je moet BB aus aanklikken en dan laatste aflevering klikken.
Bij mij staat die ook niet tussen verder kijken.
Die beroemde "lockdown" zeker welquote:Op donderdag 6 mei 2021 12:57 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Daar staat seizoen 13 nog niet tussen zeker.![]()
Brekend: BB Australia season 13 voorlopig niet op Videoland. Bron: Videoland twitter.
Dan maar op de alternatieve manier. Weet iemand of er Nederlandse ondertiteling is te downloaden die je bij de afleveringen kunt zetten in de VLC player?Allemaal cabaretteketet!![]()
volgens mij had ook iemand alles op dailymotion gezetquote:Op donderdag 6 mei 2021 15:14 schreef freaky40 het volgende:
Brekend: BB Australia season 13 voorlopig niet op Videoland. Bron: Videoland twitter.
Dan maar op de alternatieve manier. Weet iemand of er Nederlandse ondertiteling is te downloaden die je bij de afleveringen kunt zetten in de VLC player?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ja, maar vind dat toch wat lastig en lastig te vinden. Op de website die ik gebruik staat alles netjes bij elkaar. En ik wil het graag door streamen naar mijn TV.Allemaal cabaretteketet!![]()
Ja, maar dat heb ik alleen bij BB Australie eigenlijkquote:Op donderdag 6 mei 2021 11:59 schreef freaky40 het volgende:
Lekker handig dat 'verder kijken' het niet doet op Videoland. Je moet steeds handmatig naar het programma om de aflevering op te zoeken waar je gebleven bent.
L'Amour menaçant:
Die bij mij doet het welquote:Op donderdag 6 mei 2021 16:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, maar dat heb ik alleen bij BB Australie eigenlijkThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ahh ja ik lees weer eens maar de helft...quote:Op donderdag 6 mei 2021 13:28 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ja maar daar staat seizoen 13 nog niet tussenOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Geeft niksquote:Op donderdag 6 mei 2021 18:25 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ahh ja ik lees weer eens maar de helft...
wat goed van jequote:
Godmother of Radio 49
How fragile we are![]()
ik heb ook videoland maar niet gekeken ik kijk gezellie nuquote:Op donderdag 6 mei 2021 21:16 schreef ruudpuntenel het volgende:
Sodeju, allemaal videolanders hier. Allemaal vooruit gekeken...
* just me heeft geen videoland
anders zou ik erg veel op de bank hangen
Godmother of Radio 49
How fragile we are![]()
daar bennen we weer![]()
Jij hebt een spatie in je account naamquote:Op donderdag 6 mei 2021 21:30 schreef just me het volgende:
* just me heeft geen videoland
anders zou ik erg veel op de bank hangen
Ik was net nog op 7+ in Australia, ben intussen ook Australier geworden, maar de uitzending va n 5 mei 2021 is pas over 1 jaar beschikbaar![]()
Nee hoor.quote:Op donderdag 6 mei 2021 21:31 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik was net nog op 7+ in Australia, ben intussen ook Australier geworden, maar de uitzending va n 5 mei 2021 is pas over 1 jaar beschikbaar
Allemaal cabaretteketet!![]()
is het nu de laatste of hebben we morgen ook nog een afl?I never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.![]()
ja dat denk ik ook maar begin/begon even te twijfelen na hoe deze aflevering begonquote:I never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.![]()
Morgen laatste aflevering.quote:Op donderdag 6 mei 2021 21:34 schreef Joyce-43 het volgende:
is het nu de laatste of hebben we morgen ook nog een afl?En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
quote:Op donderdag 6 mei 2021 21:37 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Als je goed zoekt is het nu al beschikbaar.
Gewoon op dailymotion kijkenquote:Op donderdag 6 mei 2021 21:37 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Als je goed zoekt is het nu al beschikbaar.
Ja, kun je nagaan hoe lang ik hier al kom. BB 1...quote:Op donderdag 6 mei 2021 21:31 schreef engine het volgende:
[..]
Jij hebt een spatie in je account naamGodmother of Radio 49
How fragile we are![]()
Het verbaasd me dat Sophie en Kieran zo'n band opgebouwd hebbenwel leuk
allegraquote:Op donderdag 6 mei 2021 21:44 schreef ruudpuntenel het volgende:
Over de reclame en de rest van het gedoe mag ook gepost worden![]()
![]()
hooikoorts meuk
zouden het ordinaire suikertabletjes zijnThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Kukidenkt is nog niet voorbij gekomenquote:Op donderdag 6 mei 2021 21:44 schreef ruudpuntenel het volgende:
![]()
Godmother of Radio 49
How fragile we are![]()
Ik zit te wachten op HYALURONZUUR, daar wordt ik helemaal gek van, kan geen lachgas tegenop
maar met lachgas ga je raar praten, alhoewel ik niet weet hoe jij praatquote:Op donderdag 6 mei 2021 21:45 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik zit te wachten op HYALURONZUUR, daar wordt ik helemaal gek van, kan geen lachgas tegenop
Godmother of Radio 49
How fragile we are![]()
Kleertjesquote:Op donderdag 6 mei 2021 21:44 schreef ruudpuntenel het volgende:
![]()
de beste moeder
kapsels
zondag moederdagquote:
Godmother of Radio 49
How fragile we are![]()
Oh, ervaringsdeskundige aan het woordquote:Op donderdag 6 mei 2021 21:46 schreef just me het volgende:
[..]
maar met lachgas ga je raar praten, alhoewel ik niet weet hoe jij praat, en mij versta je niet in mijn gebrekkig italiaans
google translate is je best vriend!quote:Op donderdag 6 mei 2021 21:49 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Oh, ervaringsdeskundige aan het woord, en mij versta je niet in mijn gebrekkig italiaans
Godmother of Radio 49
How fragile we are![]()
Ben je nu om cadeautjes aan het vragen?quote:
ervaringsdeskundige ?quote:Godmother of Radio 49
How fragile we are![]()
quote:Op donderdag 6 mei 2021 21:50 schreef engine het volgende:
[..]
Ben je nu om cadeautjes aan het vragen?![]()
![]()
mijn zoon komt met zijn 2 mannetjes hier logeren, dat is al een kadootje !Godmother of Radio 49
How fragile we are![]()
Dat heb ik wel eens gedaan. Helium is een edelgas, voor een keer kan dat geen kwaad, voor twee keer ook nietquote:
wil ook mijn stem wel eens zo gek laten klinkenquote:Op donderdag 6 mei 2021 21:51 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dat heb ik wel eens gedaan. Helium is een edelgas, voor een keer kan dat geen kwaad, voor twee keer ook nietThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op donderdag 6 mei 2021 21:51 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dat heb ik wel eens gedaan. Helium is een edelgas, voor een keer kan dat geen kwaad, voor twee keer ook niet
Godmother of Radio 49
How fragile we are![]()
Dat is vast leukquote:Op donderdag 6 mei 2021 21:50 schreef just me het volgende:
[..]![]()
![]()
mijn zoon komt met zijn 2 mannetjes hier logeren, dat is al een kadootje !
Daar zijn vast apps voorquote:Op donderdag 6 mei 2021 21:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
wil ook mijn stem wel eens zo gek laten klinken
jammer dat ze ook mogen beslissen wie er in de finale komtThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
![]()
want wij zijn vrienden voor het leven, maar de meeste dromen zijn bedrog
Godmother of Radio 49
How fragile we are![]()
Matt heeft ook wel een knappe vriendin.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
En als hij wint geeft hij haar een bruiloft die ze nooit zal vergeten. Over hoe die er uit ziet als hij verliest zegt hij maar niks.quote:
Chad die zegt dat hij niet de slimste isja zit wat in.
Gewoon de kroeg inquote:Op donderdag 6 mei 2021 21:56 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
En als hij wint geeft hij haar een bruiloft die ze nooit zal vergeten. Over hoe die er uit ziet als hij verliest zegt hij maar niks.
Godmother of Radio 49
How fragile we are![]()
quote:Op donderdag 6 mei 2021 21:56 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
En als hij wint geeft hij haar een bruiloft die ze nooit zal vergeten. Over hoe die er uit ziet als hij verliest zegt hij maar niks.
Waarom draagt Chad ineens een veiligheidsbril?En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Zijn vriendin hing boven hemquote:Op donderdag 6 mei 2021 21:58 schreef engine het volgende:
Waarom draagt Chad ineens een veiligheidsbril?
Godmother of Radio 49
How fragile we are
Forum Opties Forumhop: Hop naar: