White Balls Matterquote:Op dinsdag 4 mei 2021 21:23 schreef Houtenbeen het volgende:
Hebben ze geen oranje bal?
Lag zeker al bij de kerstspullen
BLM.quote:Op dinsdag 4 mei 2021 21:25 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Kost geld. Heb je die bank van City gezien?
Ze missen een snelle spits.quote:
quote:Op dinsdag 4 mei 2021 21:26 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Alleen de lijntjes geveegd![]()
Geen geld voor sneeuwruimertje
Tis ook geen Valenciennes of noem nog eens zo'n Franse 'lamme en de blinde'-club waar ze tegen spelen vanavond.quote:
Auxerrequote:Op dinsdag 4 mei 2021 21:33 schreef Nober het volgende:
[..]
Tis ook geen Valenciennes of noem nog eens zo'n Franse 'lamme en de blinde'-club waar ze tegen spelen vanavond.
Ze kennen de druk van de Premjur liek niet.quote:Op dinsdag 4 mei 2021 21:33 schreef Nober het volgende:
[..]
Tis ook geen Valenciennes of noem nog eens zo'n Franse 'lamme en de blinde'-club waar ze tegen spelen vanavond.
Die spelen in de Ligue 2.quote:Op dinsdag 4 mei 2021 21:33 schreef Nober het volgende:
[..]
Valenciennes zit al zo'n 7 jaar niet meer in de Ligue 1.quote:Op dinsdag 4 mei 2021 21:33 schreef Nober het volgende:
[..]
Caland vindt dat het echter aan Menzo ligt.quote:
Auxerre ook zoiets toch?quote:Op dinsdag 4 mei 2021 21:36 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Valenciennes zit al zo'n 7 jaar niet meer in de Ligue 1.
City zou in Frankrijk al kampioen zijn geweest.quote:
Het is toch best spannend in Frankrijk? Alsof City wel concurrentie heeft.quote:Op dinsdag 4 mei 2021 21:39 schreef Nober het volgende:
[..]
City zou in Frankrijk al kampioen zijn geweest.
PSG moet lekker in een topcompetitie gaan voetballen Engeland is het dichtste bij...
Een competitie met andere topclubs zou wel gaaf zijn. Een soort Super Competitiequote:Op dinsdag 4 mei 2021 21:39 schreef Nober het volgende:
[..]
City zou in Frankrijk al kampioen zijn geweest.
PSG moet lekker in een topcompetitie gaan voetballen Engeland is het dichtste bij...
quote:Op dinsdag 4 mei 2021 21:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Echt ieder keer als ik hem zie is ie nog eens 20 kilo aangekomen
City naar Frankrijk, ik vind het best.quote:Op dinsdag 4 mei 2021 21:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het is toch best spannend in Frankrijk? Alsof City wel concurrentie heeft.
Houd je eens een beetje in.quote:Op dinsdag 4 mei 2021 21:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Echt ieder keer als ik hem zie is ie nog eens 20 kilo aangekomen
Late night snackquote:Op dinsdag 4 mei 2021 21:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat is een tussendoortje gok ik
Het is City - PSG, geen City - FC Twentequote:Op dinsdag 4 mei 2021 21:44 schreef Caland het volgende:
Toch wel iets meer vuurwerk van dit potje verwacht
Niet dat het slecht is verder
Beetje matten op 't einde. Liefst nog buiten de tunnel, kunnen wij 't ook zien.quote:Op dinsdag 4 mei 2021 21:45 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Hopelijk ontvouwt dit zich tot een vreselijke schoppartij.
tidquote:
Ofquote:Op dinsdag 4 mei 2021 21:48 schreef DeeBee het volgende:
Hoe moet PSG dit omkeren?
Morgen in het AD:
Falen Neymar voorkomt dat Mitchell Bakker zijn eerste Champions League finale speelt.
C’EST QUI CE MEC?quote:Op dinsdag 4 mei 2021 21:51 schreef Oriente het volgende:
Bakker moet vanaf de bank toekijken hoe PSG uitgeschakeld wordt
Wat maakt het uit wie het presenteert, daar ga je toch sowieso niet naar zitten gluren?quote:Op dinsdag 4 mei 2021 21:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die Meiland moet tegenwoordig ook echt alle stront presenteren op 6 he.
Sowieso Meiland
Ik kijk de analyse met Marco op Ziggoquote:Op dinsdag 4 mei 2021 21:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Sowieso Meiland
Dat sowieso. Ik zapte vorig jaar 1x langs de Top 4000 quiz met Gekdom en hij maakte meteen een 'hilarisch' grapje. Toen zapte ik snel weer weg.quote:Op dinsdag 4 mei 2021 21:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wat maakt het uit wie het presenteert, daar ga je toch sowieso niet naar zitten gluren?
Heel Holland Bakt > Meilandjesquote:Op dinsdag 4 mei 2021 21:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Sowieso Meiland
Naast Messi was ie wel beter.quote:Op dinsdag 4 mei 2021 22:00 schreef SaferSephy het volgende:
Hoe kan het zijn dat die Neymar verdient als een malle en wordt gezien als 1 van de besten, maar altijd als ik em zie spelen is hij of onzichtbaar, of aan het duiken?
Wat een overgewaardeerde voetballer is dat toch
Heel Holland bakt heb ik nog nooit een seconde van gezien.quote:Op dinsdag 4 mei 2021 22:02 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Heel Holland Bakt > Meilandjes
@:maxi-mus
marble mania is ook genotquote:Op dinsdag 4 mei 2021 22:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Heel Holland bakt heb ik nog nooit een seconde van gezien.
Icardi speelt zoals Kramer bij Feyenoord vroeger. En dat is geen compliment.quote:Op dinsdag 4 mei 2021 22:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik zou Kean brengen ipv Icardi. Die was echt slecht.
Dan zal ie zo wel scoren met een prachtige omhaalquote:Op dinsdag 4 mei 2021 22:06 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Icardi speelt zoals Kramer bij Feyenoord vroeger. En dat is geen compliment.
Alleen maar scoren door hele harde ballen tegen z’n hoofd aan te schoppen.quote:Op dinsdag 4 mei 2021 22:06 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Die had ook legendarische balaanraakstatistieken inderdaadquote:Op dinsdag 4 mei 2021 22:06 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Pauleta voor Portugal op EK's en WK's indertijd.quote:Op dinsdag 4 mei 2021 22:07 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Die had ook legendarische balaanraakstatistieken inderdaad
ik mag Icardi sws niet. De vrouw van een andere speler inpikken is walgelijk.quote:Op dinsdag 4 mei 2021 22:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik zou Kean brengen ipv Icardi. Die was echt slecht.
Ff de karretjes erover laten rijden.quote:Op dinsdag 4 mei 2021 22:08 schreef chufi het volgende:
Hebben ze in de rust pas de verwarming aangezet?
Duidelijk gevalletje van a bridge too far ja.quote:Op dinsdag 4 mei 2021 22:09 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ik mag Icardi sws niet. De vrouw van een andere speler inpikken is walgelijk.
Toen bestonden statistieken nog niet.quote:Op dinsdag 4 mei 2021 22:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Pauleta voor Portugal op EK's en WK's indertijd.
Heeft ie mazzel, dat was echt de ultieme balletjesafwachter.quote:
Tackle op kniehoogte van eigen team kan je dan krijgenquote:Op dinsdag 4 mei 2021 22:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als ik dit op het schoolplein probeerde werd iedereen boos.
Sterling speelde wel 1 seizoen op zo'n niveau, maar sinds de kerona is dat ook een stuk minder.quote:Op dinsdag 4 mei 2021 22:18 schreef KingRoland het volgende:
Foden gaat pure middelmaat worden. Geen engelsman kwam ooit dichtbij het niveau van Haaland of Mbappe op dit moment.
Ik geef de voorkeur aan Schindler's lift.quote:Op dinsdag 4 mei 2021 22:19 schreef Coco het volgende:
Ik heb trouwens Schindler's List op het 2e scherm.
Trainer luistert.quote:
Precies, was tijdje terug nog een club die met 2-0 voorstond en door was. Tegenstander moest 3 doelpunten maken.quote:Op dinsdag 4 mei 2021 22:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
Mensen die het nu 'gespeeld' vinden zijn af.
Wie was daar toen eigenlijk de coach?quote:Op dinsdag 4 mei 2021 22:27 schreef Coco het volgende:
[..]
Precies, was tijdje terug nog een club die met 2-0 voorstond en door was. Tegenstander moest 3 doelpunten maken.
Nou dat werd nog 2-3!
Ja, toegegeven, die assist was met gevoel.quote:
Een bald fraud.quote:Op dinsdag 4 mei 2021 22:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wie was daar toen eigenlijk de coach?
Mahrez of KDB wel gewoon.quote:
Ook nog een optie ja.quote:
KdB ondermaats, Mahrez ook niet geweldig.quote:
Foden maakt Engeland komende zomer Europees kampioen.quote:Op dinsdag 4 mei 2021 22:28 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ja, toegegeven, die assist was met gevoel.
Dat kan helemaal niet, die hadden zeker een neger op doel ofzoquote:Op dinsdag 4 mei 2021 22:27 schreef Coco het volgende:
[..]
Precies, was tijdje terug nog een club die met 2-0 voorstond en door was. Tegenstander moest 3 doelpunten maken.
Nou dat werd nog 2-3!
quote:
Nederlands trots, ja toch?quote:Op dinsdag 4 mei 2021 22:34 schreef maxi-mus het volgende:
Team Kuipers houdt zich staande op lastige avond.
En dit is nog niet eens een classicoquote:Op dinsdag 4 mei 2021 22:34 schreef chufi het volgende:
Dit worden nog een verhitte laatste 20 minuten ...
Het is vandaag 4 mei hé Roland.quote:Op dinsdag 4 mei 2021 22:36 schreef KingRoland het volgende:
Liefst nog even met de vuisten elkaar keihard aanpakken
bloed
alles genot
Waterkannon als afsluiting.quote:Op dinsdag 4 mei 2021 22:36 schreef KingRoland het volgende:
bloed
alles genot
quote:Op dinsdag 4 mei 2021 22:36 schreef KingRoland het volgende:
bloed
alles genot
Heet eigenlijk Danilo Willemsen.quote:
Eerste helft van vorige match deden ze dat niet, toen kwam PSG aardig in het spel.quote:
Hoezo, gewoon de beste in de finale.quote:Op dinsdag 4 mei 2021 22:43 schreef hhh38 het volgende:
Hopen op Real morgen zodat we niet weer zo'n doodsaaie Engelse finale krijgen
Al gun ik het onsympathieke klootzak Perez niet.quote:Op dinsdag 4 mei 2021 22:43 schreef hhh38 het volgende:
Hopen op Real morgen zodat we niet weer zo'n doodsaaie Engelse finale krijgen
Eens doorgestuurd naar @Bolasiequote:Op dinsdag 4 mei 2021 22:44 schreef Coco het volgende:
[..]
Hoezo, gewoon de beste in de finale.
PL>Liga
@:KingRoland
De speelstijl van City is een soort wurging in slowmotion. Ze zetten de tegenstander steeds verder vast, tot de klem zo strak is dat de tegenstander gefrustreerd raakt en het daarna opgeeft.quote:
Als dat ieder jaar 2 Engelse ploegen zijn kunnen we de Champions League net zo goed afschaffen. Dat zit er wel aan te komen.quote:Op dinsdag 4 mei 2021 22:44 schreef Coco het volgende:
[..]
Hoezo, gewoon de beste in de finale.
PL>Liga
@:KingRoland
quote:Op dinsdag 4 mei 2021 14:31 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
2-1 voor de bald fraud. Pep perst ze helemaal uit, als een citroen.
Erg spannend.quote:
Super League een optie?quote:Op dinsdag 4 mei 2021 22:46 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Als dat ieder jaar 2 Engelse ploegen zijn kunnen we de Champions League net zo goed afschaffen. Dat zit er wel aan te komen.
Daarom liever een echte Europese competitie
Reken er maar op, om Messi te pleasenquote:Op dinsdag 4 mei 2021 22:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoop niet dat Aguero naar Barcelona gaat.
Mbappe. Speelt. Gewoon.quote:Op dinsdag 4 mei 2021 22:48 schreef maxi-mus het volgende:
En ik dacht dat Mbappe gewoon zou spelen @:lenny_leonard
Ik gun jou je pleziertje.quote:Op dinsdag 4 mei 2021 22:48 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik acht die kans ook niet zo groot, maar bij 3-0 zijn we allebei af
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |