White Balls Matterquote:Op dinsdag 4 mei 2021 21:23 schreef Houtenbeen het volgende:
Hebben ze geen oranje bal?
Lag zeker al bij de kerstspullen
BLM.quote:Op dinsdag 4 mei 2021 21:25 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Kost geld. Heb je die bank van City gezien?
Ze missen een snelle spits.quote:
quote:Op dinsdag 4 mei 2021 21:26 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Alleen de lijntjes geveegd![]()
Geen geld voor sneeuwruimertje
Tis ook geen Valenciennes of noem nog eens zo'n Franse 'lamme en de blinde'-club waar ze tegen spelen vanavond.quote:
Auxerrequote:Op dinsdag 4 mei 2021 21:33 schreef Nober het volgende:
[..]
Tis ook geen Valenciennes of noem nog eens zo'n Franse 'lamme en de blinde'-club waar ze tegen spelen vanavond.
Ze kennen de druk van de Premjur liek niet.quote:Op dinsdag 4 mei 2021 21:33 schreef Nober het volgende:
[..]
Tis ook geen Valenciennes of noem nog eens zo'n Franse 'lamme en de blinde'-club waar ze tegen spelen vanavond.
Die spelen in de Ligue 2.quote:Op dinsdag 4 mei 2021 21:33 schreef Nober het volgende:
[..]
Valenciennes zit al zo'n 7 jaar niet meer in de Ligue 1.quote:Op dinsdag 4 mei 2021 21:33 schreef Nober het volgende:
[..]
Caland vindt dat het echter aan Menzo ligt.quote:
Auxerre ook zoiets toch?quote:Op dinsdag 4 mei 2021 21:36 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Valenciennes zit al zo'n 7 jaar niet meer in de Ligue 1.
City zou in Frankrijk al kampioen zijn geweest.quote:
Het is toch best spannend in Frankrijk? Alsof City wel concurrentie heeft.quote:Op dinsdag 4 mei 2021 21:39 schreef Nober het volgende:
[..]
City zou in Frankrijk al kampioen zijn geweest.
PSG moet lekker in een topcompetitie gaan voetballen Engeland is het dichtste bij...
Een competitie met andere topclubs zou wel gaaf zijn. Een soort Super Competitiequote:Op dinsdag 4 mei 2021 21:39 schreef Nober het volgende:
[..]
City zou in Frankrijk al kampioen zijn geweest.
PSG moet lekker in een topcompetitie gaan voetballen Engeland is het dichtste bij...
quote:Op dinsdag 4 mei 2021 21:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Echt ieder keer als ik hem zie is ie nog eens 20 kilo aangekomen
City naar Frankrijk, ik vind het best.quote:Op dinsdag 4 mei 2021 21:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het is toch best spannend in Frankrijk? Alsof City wel concurrentie heeft.
Houd je eens een beetje in.quote:Op dinsdag 4 mei 2021 21:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Echt ieder keer als ik hem zie is ie nog eens 20 kilo aangekomen
Late night snackquote:Op dinsdag 4 mei 2021 21:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat is een tussendoortje gok ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |