abonnement Unibet Coolblue
pi_199282070
quote:
14s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 22:33 schreef nattermann het volgende:

[..]

Geheel terecht natuurlijk. Prutbeleid.
Even de bingokaart bijwerken met prutbeleid, brb.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_199282083
Nu 842 op de ic (bron:NICE)
pi_199282088
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 22:33 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

''Het gaat zo goed hier. We kunnen het ons niet meer blijven veroorloven om grondrechten af te pakken van de burgers gevaccineerden.

Joh, als het zo goed gaat, versoepel dan dingen voor iedereen. Ik snap oprecht niet dat die tweedeling nu wel oké is, maar wee je gebeente als je daarmee was gekomen in het afgelopen jaar.
Dit.

Waar is het beleid gebleven van alle 55/60 plussers gevaccineerd en dan alles open gooien?

Raar dat we dit normaal gaan vinden… volkomen gestoord zijn we geworden in de westerse samenleving
pi_199282090
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 22:29 schreef _serial_ het volgende:

[..]

2 deling. Dat gaan we hier ook krijgen in 3,2,1
https://www.telegraaf.nl/(...)in-binnenland-gelden
  Moderator dinsdag 4 mei 2021 @ 22:36:13 #130
27107 crew  chratnox
Digitaal viroloog
pi_199282095
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 22:34 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Straks gaan mensen Corona aanbieden op ebay of zo. Even goed in je gezicht gekucht worden.

Daar zal de zorg blij mee zijn!
Precies! Mn hele onderneming kapot, iedereen in zn gezicht laten hoesten door mn dochter als ze verkouden is om te voorkomen dat ze corona krijgen is dan ook niet interessant meer.
Lid van de vaste commissie van het FOK!OMT
  dinsdag 4 mei 2021 @ 22:36:40 #131
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_199282098
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 22:34 schreef AlwaysHappy het volgende:
Straks gaan mensen Corona aanbieden op ebay of zo. Even goed in je gezicht gekucht worden.

Klap Hoest Kuch in het gezicht van

nja laat maar
Tics van je petten.
  Moderator dinsdag 4 mei 2021 @ 22:37:59 #132
27107 crew  chratnox
Digitaal viroloog
pi_199282119
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 22:34 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Straks gaan mensen Corona aanbieden op ebay of zo. Even goed in je gezicht gekucht worden.

Daar zal de zorg blij mee zijn!
Dan gaan mensen massaal zonder mondkapje lopen. Lopen mensen het ziekenhuis in om corona op te lopen ipv er beter te worden enzo. Klap in het gezicht van de zorg, dat snap je wel.
Lid van de vaste commissie van het FOK!OMT
  dinsdag 4 mei 2021 @ 22:38:27 #133
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_199282126
Nog geen prikcijfers?
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_199282149
Vergeef mij trouwens dat ik de laatste dagen wat sceptisch over vanalles ben, maar het is lastig nog optimistisch te blijven voor de komende zomer.

- Vaccinatiedoel na vaccinatiedoel wordt niet gehaald (amper 100K prikken per dag)
- We hebben 'ineens' 400K extra kwetsbare gevonden die ook nog even tussendoor moeten.
- Opschalen van vaccinaties lijkt maar niet te willen lukken
- Storing na storing in de IT
- Vaccinatietempo van 1,5 miljoen prikken per week wordt pas juni mogelijk gehaald ipv begin mei
- Men blijft proefballonnetjes oplaten over toegangstesten, vandaag het OMT weer over dat kinderen ook getest moeten worden voor fieldlabs
- Het OMT wil niet verder versoepelen voor we 20% dalen in de ziekenhuizen.

De tijd tikt, en als we niet oppassen wordt de hele zomer net als vorig jaar erg saai, lees: zonder evenementen, een zomer met meer beperkingen dan vorig jaar, met overal toegangstesten, etc.
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
  dinsdag 4 mei 2021 @ 22:40:48 #135
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_199282152
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 22:37 schreef chratnox het volgende:

[..]

Dan gaan mensen massaal zonder mondkapje lopen. Lopen mensen het ziekenhuis in om corona op te lopen ipv er beter te worden enzo. Klap in het gezicht van de zorg, dat snap je wel.
In plaats van deze waanzin moeten ze meer tempo maken bij het vaccineren. Gewoon voor iedereen versoepelen als de 50+'ers en andere kwetsbaren een prik aangeboden hebben gekregen. Hebben ze geweigerd? Eigen risico. Voorrang geven aan mensen die ook daadwerkelijk een vaccin willen. Helemaal als je wil gaan werken met vaccinatiepaspoorten.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  dinsdag 4 mei 2021 @ 22:42:01 #136
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_199282165
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 22:40 schreef _serial_ het volgende:
Vergeef mij trouwens dat ik de laatste dagen wat sceptisch over vanalles ben, maar het is lastig nog optimistisch te blijven voor de komende zomer.

- Vaccinatiedoel na vaccinatiedoel wordt niet gehaald (amper 100K prikken per dag)
- We hebben 'ineens' 400K extra kwetsbare gevonden die ook nog even tussendoor moeten.
- Opschalen van vaccinaties lijkt maar niet te willen lukken
- Storing na storing in de IT
- Vaccinatietempo van 1,5 miljoen prikken per week wordt pas juni mogelijk gehaald ipv begin mei
- Men blijft proefballonnetjes oplaten over toegangstesten, vandaag het OMT weer over dat kinderen ook getest moeten worden voor fieldlabs
- Het OMT wil niet verder versoepelen voor we 20% dalen in de ziekenhuizen.

De tijd tikt, en als we niet oppassen wordt de hele zomer net als vorig jaar erg saai, lees: zonder evenementen, een zomer met meer beperkingen dan vorig jaar, met overal toegangstesten, etc.
Alles onder controle!!

:')
  dinsdag 4 mei 2021 @ 22:42:24 #137
168739 Red_85
'echt wel'
pi_199282169
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 22:33 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

''Het gaat zo goed hier. We kunnen het ons niet meer blijven veroorloven om grondrechten af te pakken van de burgers gevaccineerden.

Joh, als het zo goed gaat, versoepel dan dingen voor iedereen. Ik snap oprecht niet dat die tweedeling nu wel oké is, maar wee je gebeente als je daarmee was gekomen in het afgelopen jaar.
Alu hoedje!!
Bnw!!!
Wappieee!

Zie hier de werkelijkheid.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  dinsdag 4 mei 2021 @ 22:42:29 #138
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_199282170
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 22:40 schreef _serial_ het volgende:
Vergeef mij trouwens dat ik de laatste dagen wat sceptisch over vanalles ben, maar het is lastig nog optimistisch te blijven voor de komende zomer.

- Vaccinatiedoel na vaccinatiedoel wordt niet gehaald (amper 100K prikken per dag)
- We hebben 'ineens' 400K extra kwetsbare gevonden die ook nog even tussendoor moeten.
- Opschalen van vaccinaties lijkt maar niet te willen lukken
- Storing na storing in de IT
- Vaccinatietempo van 1,5 miljoen prikken per week wordt pas juni mogelijk gehaald ipv begin mei
- Men blijft proefballonnetjes oplaten over toegangstesten, vandaag het OMT weer over dat kinderen ook getest moeten worden voor fieldlabs
- Het OMT wil niet verder versoepelen voor we 20% dalen in de ziekenhuizen.

De tijd tikt, en als we niet oppassen wordt de hele zomer net als vorig jaar erg saai, lees: zonder evenementen, een zomer met meer beperkingen dan vorig jaar, met overal toegangstesten, etc.
En dan kan het riedeltje in de herfst weer beginnen, nadat de gevaccineerden terug zijn van hun fijne vakantie zonder beperkingen *O* Want ja, dan moeten we op gaan passen voor nieuwe mutaties. ''Even twee weken wat dingen sluiten; gewoon ''even'' voor de zekerheid''.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  dinsdag 4 mei 2021 @ 22:42:37 #139
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_199282171
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 22:40 schreef _serial_ het volgende:
Vergeef mij trouwens dat ik de laatste dagen wat sceptisch over vanalles ben, maar het is lastig nog optimistisch te blijven voor de komende zomer.

- Vaccinatiedoel na vaccinatiedoel wordt niet gehaald (amper 100K prikken per dag)
- We hebben 'ineens' 400K extra kwetsbare gevonden die ook nog even tussendoor moeten.
- Opschalen van vaccinaties lijkt maar niet te willen lukken
- Storing na storing in de IT
- Vaccinatietempo van 1,5 miljoen prikken per week wordt pas juni mogelijk gehaald ipv begin mei
- Men blijft proefballonnetjes oplaten over toegangstesten, vandaag het OMT weer over dat kinderen ook getest moeten worden voor fieldlabs
- Het OMT wil niet verder versoepelen voor we 20% dalen in de ziekenhuizen.

De tijd tikt, en als we niet oppassen wordt de hele zomer net als vorig jaar erg saai, lees: zonder evenementen, een zomer met meer beperkingen dan vorig jaar, met overal toegangstesten, etc.
Incompetent
Met al die storingen en valse verwachtingen is mijn vertrouwen inmiddels nul

Nu blaat Hugo weer dat

quote:
Het prikken gaat steeds sneller, vorige week 658.060, deze week 815.056
Terwijl dat 1.5 miljoen prikken hadden moeten zijn. 2 keer zoveel dus -O-
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
  Moderator dinsdag 4 mei 2021 @ 22:42:39 #140
27107 crew  chratnox
Digitaal viroloog
pi_199282172
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 22:40 schreef _serial_ het volgende:
Vergeef mij trouwens dat ik de laatste dagen wat sceptisch over vanalles ben, maar het is lastig nog optimistisch te blijven voor de komende zomer.

- Vaccinatiedoel na vaccinatiedoel wordt niet gehaald (amper 100K prikken per dag)
- We hebben 'ineens' 400K extra kwetsbare gevonden die ook nog even tussendoor moeten.
- Opschalen van vaccinaties lijkt maar niet te willen lukken
- Storing na storing in de IT
- Vaccinatietempo van 1,5 miljoen prikken per week wordt pas juni mogelijk gehaald ipv begin mei
- Men blijft proefballonnetjes oplaten over toegangstesten, vandaag het OMT weer over dat kinderen ook getest moeten worden voor fieldlabs
- Het OMT wil niet verder versoepelen voor we 20% dalen in de ziekenhuizen.

De tijd tikt, en als we niet oppassen wordt de hele zomer net als vorig jaar erg saai, lees: zonder evenementen, een zomer met meer beperkingen dan vorig jaar, met overal toegangstesten, etc.
Ik ben er ook bang voor. Waar vorige zomer prima te doen was met wat beperkingen lijkt het op dit moment een hele rare zomer te worden. Zolang je nog niet gevaccineerd bent een negatieve test halen om ergens heen te kunnen. Wanneer je wel gevaccineerd bent op dit moment ook. Rare apps die je moet tonen om ergens naar binnen te kunnen, etc.

Ondertussen krijg ik het gevoel dat het hele testen voor toegang zo hard op gepushed wordt omdat ze weten dat ze de planning van juli niet gaan halen. Als de GGD in juni pas 1,5 miljoen per week kan gaan doen ipv in mei geeft dat in elk geval al vertraging.
Lid van de vaste commissie van het FOK!OMT
pi_199282174
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 22:34 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Straks gaan mensen Corona aanbieden op ebay of zo. Even goed in je gezicht gekucht worden.

Daar zal de zorg blij mee zijn!
'Twee corona alstublieft.'
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
pi_199282178
Oh en toen begonnen we gewoon weer van voren af aan :').
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_199282181
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 22:40 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

In plaats van deze waanzin moeten ze meer tempo maken bij het vaccineren. Gewoon voor iedereen versoepelen als de 50+'ers en andere kwetsbaren een prik aangeboden hebben gekregen. Hebben ze geweigerd? Eigen risico. Voorrang geven aan mensen die ook daadwerkelijk een vaccin willen. Helemaal als je wil gaan werken met vaccinatiepaspoorten.
Exact dit. Maar mensen komen buiten de wappies ook niet in opstand.

Dus wordt het gewoon gepikt. Jammer. Grondrechten gaan er aan op dit moment….
pi_199282183
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 22:08 schreef chratnox het volgende:

[..]

Weet jij misschien ook wat de reden is waarom het zo lijkt dat vaccins als AZ/Janssen meer (of heftigere?) bijwerkingen lijken te hebben? Komt dat echt door de technologie?
In de VS zie ik juist meer berichten over de bijwerkingen van de 2e prik van Moderna/Pfizer.

Maar het zal inderdaad met techniek te maken hebben. Je immuunsysteem wordt op een iets andere manier geprikkeld. Ingespoten met een (niet-replicerend) virus met daarop het eiwit waar je afweer tegen wilt opbouwen, of je lichaam het specifieke eiwitje laten maken en daar afweer tegen opbouwen. Bij de vector vaccins is een deel van de afweer gericht tegen het vector-vaccin, en niet tegen het specifieke eiwit. Daar zou het dus mee te maken mee kunnen hebben.
  dinsdag 4 mei 2021 @ 22:43:51 #145
342493 MissionPhailed
EU = Mission Phailed?
pi_199282187
Ik houd nog de hoop vast dat er in juni nog wel mogelijkheden zijn voor buitenlandse trip voor niet-gevaccineerden; in die maand dan hoogstwaarschijnlijk veel lagere besmettingscijfers en dus mildere maatregelen in binnen- en buitenland rondom Covid-19, maar nog vóór implementatie van dat vaccinatiepaspoort.
  dinsdag 4 mei 2021 @ 22:44:13 #146
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_199282193
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 22:42 schreef chratnox het volgende:

[..]

Ik ben er ook bang voor. Waar vorige zomer prima te doen was met wat beperkingen lijkt het op dit moment een hele rare zomer te worden. Zolang je nog niet gevaccineerd bent een negatieve test halen om ergens heen te kunnen. Wanneer je wel gevaccineerd bent op dit moment ook. Rare apps die je moet tonen om ergens naar binnen te kunnen, etc.

Ondertussen krijg ik het gevoel dat het hele testen voor toegang zo hard op gepushed wordt omdat ze weten dat ze de planning van juli niet gaan halen. Als de GGD in juni pas 1,5 miljoen per week kan gaan doen ipv in mei geeft dat in elk geval al vertraging.
Tuurlijk weten ze dat; anders hadden ze er niet zoveel geld in geknald.

In het verleden was je altijd gezond tenzij anders bewezen was. Nu is het andersom. Kwalijk.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_199282199
quote:
4 mei 2021, 22:39 uur
LIVEBLOG | De Jonge wil vaccinatiebewijs nog voor zomer geregeld hebben

Update 22:38 - De Jonge wil vaccinatiebewijs nog voor zomer geregeld hebben
Het kabinet wil begin juni een besluit nemen over de invoering van een vaccinatiebewijs. De Tweede Kamer heeft daarna drie weken de tijd om zich te buigen over alle aspecten van zo'n bewijs, waarmee mensen straks kunnen reizen. schrijft zorgminister Hugo de Jonge in een brief aan de Tweede Kamer. Wat hem betreft kan Nederland dan nog voor de zomervakantie inhaken op de Europese verordening die ten grondslag zal liggen aan het vaccinatiebewijs. Brussel streeft ernaar die verordening op 21 juni van kracht te laten worden.

De Europese lidstaten hebben daarna zes weken de tijd om de verordening door te voeren. De Jonge wil de vaart erin. "Gezien het begin van de zomervakanties, vrij snel na 21 juni, acht ik het echter van belang geen tijd te verliezen en van start te gaan zodra dat medisch en technisch verantwoord is." De Tweede Kamer heeft de Jonge al verzocht om niet te wachten tot de zomer met de invoering.

Met een vaccinatiebewijs kunnen mensen straks ook evenementen in Nederland bezoeken waarvoor ze zich dan niet meer hoeven te laten testen. Ook zouden mensen na terugkeer in Nederland vanuit een land met een zeer hoog coronarisico mogelijk niet in quarantaine hoeven.
twitter
pi_199282202
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 22:42 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

En dan kan het riedeltje in de herfst weer beginnen, nadat de gevaccineerden terug zijn van hun fijne vakantie zonder beperkingen *O* Want ja, dan moeten we op gaan passen voor nieuwe mutaties. ''Even twee weken wat dingen sluiten; gewoon ''even'' voor de zekerheid''.
Als we in de herfst weer dingen gaan sluiten en dingen beperken, ben ik hier echt tijdelijk weg. Ik heb al wat lijntjes uitgegooid om voor langere tijd een appartementje te huren op Gran Canaria voor de herfst/winter, mocht het nodig zijn, een 2e winter op deze manier trek ik echt niet.
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
  dinsdag 4 mei 2021 @ 22:45:03 #149
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_199282213
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 22:31 schreef Newby6781 het volgende:
Och. We gaan de Duitsland kant op.

Meer vrijheden voor gevaccineerden.

Flikker toch op

https://www.telegraaf.nl/(...)in-binnenland-gelden

'Vaccinatiepaspoort gaat ook in binnenland gelden'
Ik weet nog goed wat ik voor reacties kreeg toen ik in november postte dat ik hier bang voor was.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_199282219
22:34
Het kabinet wil begin juni een besluit nemen over de invoering van een vaccinatiebewijs. De Tweede Kamer heeft daarna drie weken de tijd om zich te buigen over alle aspecten van zo'n bewijs, waarmee mensen straks kunnen reizen, schrijft zorgminister Hugo de Jonge in een brief aan de Tweede Kamer. Wat hem betreft kan Nederland dan nog voor de zomervakantie inhaken op de Europese verordening die ten grondslag zal liggen aan het vaccinatiebewijs. Brussel streeft ernaar die verordening op 21 juni van kracht te laten worden.

De Europese lidstaten hebben daarna zes weken de tijd om de verordening door te voeren. De Jonge wil de vaart erin. ,,Gezien het begin van de zomervakanties, vrij snel na 21 juni, acht ik het echter van belang geen tijd te verliezen en van start te gaan zodra dat medisch en technisch verantwoord is." De Tweede Kamer heeft de Jonge al verzocht om niet te wachten tot de zomer met de invoering.

Met een vaccinatiebewijs kunnen mensen straks ook evenementen in Nederland bezoeken waarvoor ze zich dan niet meer hoeven te laten testen. Ook zouden mensen na terugkeer in Nederland vanuit een land met een zeer hoog coronarisico mogelijk niet in quarantaine hoeven.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')