Die neusjes journalisten met steeds die suggesties over hoe Ajax morgen te feliciterenquote:Op vrijdag 7 mei 2021 18:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
ze wonnen wel met 6-0 van ons terwijl ze vijfde stonden
suggestie voor zondag
Dat is in een andere stad. Doorgaans is daar ook iemand anders burgemeester.quote:Op zaterdag 8 mei 2021 12:47 schreef Haags het volgende:
[..]
Waar was de ME bij dat feestje vorige week in Amsterdam?
Dat is echt een wereldgoal.quote:
@De_Nieuwe_Teenquote:Op zaterdag 8 mei 2021 18:24 schreef Kerftminister het volgende:
Compleet willekeurig, maar wisten jullie dat buiten de zoons van Van Persie, Slory en De Guzman, ook de zoon van Matthew Amoah in de jeugd speelt, hij lijkt echt bizar veel op hem ook:
[ afbeelding ]
Ik hoop dat ‘ie wat beter wordt dan z’n pa.quote:Op zaterdag 8 mei 2021 18:24 schreef Kerftminister het volgende:
Compleet willekeurig, maar wisten jullie dat buiten de zoons van Van Persie, Slory en De Guzman, ook de zoon van Matthew Amoah in de jeugd speelt, hij lijkt echt bizar veel op hem ook:
[ afbeelding ]
quote:De gemeente Rotterdam probeert een mogelijke politiestaking rond de voetbalwedstrijd Feyenoord-Ajax te voorkomen met een kort geding. Dat dient zondagochtend om 11.00 uur.
De politiebonden dreigen sinds zaterdagavond met een staking, na botsingen met hooligans en coronademonstranten in Rotterdam en Barneveld. Agenten werden toen onder meer bekogeld met stenen.
De politiebonden ACP, ANPV en NPB hebben agenten gevraagd of ze zondag tussen 13.00 uur en 15.00 uur het werk willen neerleggen in Rotterdam. Feyenoord-Ajax begint om 14.30 uur in een lege Kuip. Het is onwaarschijnlijk dat het duel kan doorgaan zonder dat er politie op de been is.
Same, al ga ik nog steeds niet kijkenquote:Op vrijdag 7 mei 2021 22:10 schreef Haringkop het volgende:
Eigenlijk interesseerde die hele wedstrijd mij zondag geen moer. Omdat Vitesse het nu laat liggen, krijgt het toch weer enige waarde. Maar nog steeds verwacht ik er geen reet van.
Want Amoah zou een achteruitgang zijn ten opzichte van wat er nu in de spits staat?quote:Op zondag 9 mei 2021 01:55 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik hoop dat ‘ie wat beter wordt dan z’n pa.
Dat staat er nietquote:Op zondag 9 mei 2021 11:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Want Amoah zou een achteruitgang zijn ten opzichte van wat er nu in de spits staat?
Dat... Anders wordt de nederlaag enkel uitgesteldquote:Op zondag 9 mei 2021 11:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Neh. Laat het maar gebeuren. Nu zijn ze bij Ajax nog dronken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |