ze wonnen wel met 6-0 van ons terwijl ze vijfde stondenquote:Op vrijdag 7 mei 2021 17:45 schreef De_Kraam het volgende:
[ twitter ]
Ter info en nu weer opkanjeren met dat geneuzel.
Klopt. Daarna nog bij Dordrecht gezeten en Volendam geloof ik, om op z’n 29e (ofzo) bij KPN op de helpdesk te werken.quote:Op vrijdag 7 mei 2021 17:39 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Is volgens mij ook de enige wedstrijd die hij ooit voor Feyenoord 1 heeft gespeeld.
Doet Splinter het toch wel beterquote:Op vrijdag 7 mei 2021 19:16 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Klopt. Daarna nog bij Dordrecht gezeten en Volendam geloof ik, om op z’n 29e (ofzo) bij KPN op de helpdesk te werken.
Eerst zondag afwachten, met een beetje geluk zijn ze bij Ajax nog dronken ofzoquote:Op vrijdag 7 mei 2021 21:01 schreef fetX het volgende:
[..]
Het is echt gênant dat we achter die ploeg eindigen.
Maar Dickie haalt er het maximale uit.
quote:Op vrijdag 7 mei 2021 21:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Eerst zondag afwachten, met een beetje geluk zijn ze bij Ajax nog dronken ofzo
en vergeet niet, ajax-thuis in de eredivisie ligt ons altijd wel. Laatste jaren enkel dik gewonnen!!!
Ik geniet van de cynische zelfspot onder ons Feyenoorders.quote:Op vrijdag 7 mei 2021 20:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
@:ggmm gaat af als een gieter
Net als Feyenoord
Dit is vanaf 1996 de tweede klassieker in de Kuip ooit waar ik niet bij aanwezig ben.quote:Op vrijdag 7 mei 2021 22:10 schreef Haringkop het volgende:
Eigenlijk interesseerde die hele wedstrijd mij zondag geen moer. Omdat Vitesse het nu laat liggen, krijgt het toch weer enige waarde. Maar nog steeds verwacht ik er geen reet van.
Afschieten.quote:Op vrijdag 7 mei 2021 22:48 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Grote neus en pokdalig gezicht, zo aangehouden.
Met Berghuis en de Toorn kan je nog best wel van een Ajax winnen wat het toch niet boeit maar ja, verhaal bekend. Denk dat Dickie 4-4-2 gaat spelen en Sini op de bank gaat zetten overigens.quote:Op vrijdag 7 mei 2021 22:10 schreef Haringkop het volgende:
Eigenlijk interesseerde die hele wedstrijd mij zondag geen moer. Omdat Vitesse het nu laat liggen, krijgt het toch weer enige waarde. Maar nog steeds verwacht ik er geen reet van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |