Wij doen het zorgvuldigquote:Op dinsdag 4 mei 2021 15:10 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
In alle andere landen kan het in elk geval sneller dan 10 dagen. Alleen bij ons niet.
Dat kan wel zijn, maar Israel bijvoorbeeld heeft nu wel de kritieke groep gehad en heeft het virus vrijwel geėlimineerd met +/- 50-60% gevaccineerden. In de VS zie je hetzelfde gebeuren. Cijfers dalen daar hard nu.quote:Op dinsdag 4 mei 2021 15:09 schreef DireStraits7 het volgende:
En ondertussen in het geweldige Amerika, waar er zo snel geprikt wordt.
https://nos.nl/liveblog/2(...)t-weer-fysiek-bijeen
[..]
[..]
Kortom, voor ieder land is dit een project van de lange adem.
In Amerika is een enorm verschil tussen de staten. Er zijn staten vol Rednecks en Republikeinen die er niet aan mee willen doen. Dan zijn er veel meer sociaal kanslozen die er ook buiten vallen. Heeft verder niks met het vaccinatieprogramma daar te maken. Daar kun je niks van zeggen.quote:Op dinsdag 4 mei 2021 15:09 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
[..]
Bij ons heeft net 25% de eerste prik gehad volgens de schattingen. Je kan toch niet met een serieuze toon de VS de maat nemen terwijl wij daar dik op achterlopen?quote:Op dinsdag 4 mei 2021 15:09 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
[..]
Creatief boekhouden hoor. Jammer dat er niets van klopt.quote:Op dinsdag 4 mei 2021 15:09 schreef chratnox het volgende:
[..]
Een paar dagen ą 150k per dag maakt een hoop verschil. Stel dat je het naar 15 dagen van de 20 weet te brengen, dan zit je ineens op 10 extra dagen in een maand, dus 1,5 miljoen prikken extra.
Dat is geen marginaal verschil wat mij betreft.
Dit topic.quote:Op dinsdag 4 mei 2021 15:08 schreef chratnox het volgende:
[..]
Wie zegt dat dan? Dat is niet waar de discussie van net over ging.
Ja, stond hier een paar pagina's terug.quote:Op dinsdag 4 mei 2021 15:10 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Derde van onderen nog wel. Heb je vast een mooie bron bij.
OK, waarom klopt het niet? Leg eens uit hoe het wel zit dan?quote:Op dinsdag 4 mei 2021 15:11 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Creatief boekhouden hoor. Jammer dat er niets van klopt.
Het enige verschil is dat alles een paar dagen naar links opschuift.
Waarom lopen die dan niet allemaal dik voor op dat o zo trage Nederland?quote:Op dinsdag 4 mei 2021 15:10 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
In alle andere landen kan het in elk geval sneller dan 10 dagen. Alleen bij ons niet.
De problemen in de VS zijn wel anders dan hier. Ze hebben genoeg doses beschikbaar en de infrastructuur om het toe te dienen, maar een deel van de bevolking wil het niet hebben.quote:Op dinsdag 4 mei 2021 15:09 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
[..]
Ok, nog een paar pagina's terug stond dat we vierde van boven waren.quote:Op dinsdag 4 mei 2021 15:11 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ja, stond hier een paar pagina's terug.
Een inmiddels verwijderde tweet met een grafiekje zonder context. Uitstekende bron.quote:Op dinsdag 4 mei 2021 15:11 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ja, stond hier een paar pagina's terug.
Als het een lijstje van 7 landen is, is het allebei waarquote:Op dinsdag 4 mei 2021 15:12 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Ok, nog een paar pagina's terug stond dat we vierde van boven waren.
Ik neem de VS helemaal niet de maat, maar oké.quote:Op dinsdag 4 mei 2021 15:11 schreef chratnox het volgende:
[..]
Bij ons heeft net 25% de eerste prik gehad volgens de schattingen. Je kan toch niet met een serieuze toon de VS de maat nemen terwijl wij daar dik op achterlopen?
Kom op kerel, nou niet doen alsof dit topic niet een hele dag door schreeuwt dat Hugo kut is en het vaccineren sneller moet. Klaar mee, op voorhand al.quote:Op dinsdag 4 mei 2021 15:12 schreef chratnox het volgende:
[..]
Oh, die posts heb ik denk ik gemist, kun je eens een voorbeeld laten zien?
Doen ze wel toch? Zelfs Belgiė.quote:Op dinsdag 4 mei 2021 15:12 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Waarom lopen die dan niet allemaal dik voor op dat o zo trage Nederland?
Bron?quote:Op dinsdag 4 mei 2021 15:10 schreef Janneke141 het volgende:
In alle andere landen kan het in elk geval sneller dan 10 dagen.
Kan helemaal niet met dat trage priktempo.quote:Op dinsdag 4 mei 2021 15:13 schreef Jor_Dii het volgende:
Ik lees overigens dat vanaf morgen mensen uit 1963 online een afspraak kunnen maken.
Bron?quote:
De slechtse leerling van de klas is inderdaad altijd op zoek naar iemand die het toevallig een keertje slechter gedaan heeft.quote:Op dinsdag 4 mei 2021 15:09 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
[..]
quote:Op dinsdag 4 mei 2021 15:13 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Ik neem de VS helemaal niet de maat, maar oké.
quote:En ondertussen in het geweldige Amerika, waar er zo snel geprikt wordt.
We hebben een serieuze discussie over waarom het niet sneller gaat en jij komt er met gestrekt been tussendoor dat 'Fok vindt dat controle niet nodig is'quote:Op dinsdag 4 mei 2021 15:13 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Kom op kerel, nou niet doen alsof dit topic niet een hele dag door schreeuwt dat Hugo kut is en het vaccineren sneller moet. Klaar mee, op voorhand al.
Moet je poepen?quote:
Ik weet wat ik geschreven heb. Je verwijt mij altijd selectief te quoten, maar neemt niet mijn allerlaatste verklarende zinnetje mee?quote:
Volgens mij was die gisteren grotendeels weg gewerkt toch?quote:Op dinsdag 4 mei 2021 15:15 schreef Red_85 het volgende:
F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5
Vandaag dus inclusief nog steeds de achterstand door de storing van afgelopen weekend.
Wat roep ik over mezelf af? Ik zit helemaal niet in die discussie man, alsof het nu voor het eerst hierover gaat.quote:Op dinsdag 4 mei 2021 15:15 schreef chratnox het volgende:
[..]
We hebben een serieuze discussie over waarom het niet sneller gaat en jij komt er met gestrekt been tussendoor dat 'Fok vindt dat controle niet nodig is'
Ik weet het niet hoor, maar dit roep je echt over jezelf af.
'aankomende dagen' was in de tweet te lezen gisteren toch?quote:Op dinsdag 4 mei 2021 15:15 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Volgens mij was die gisteren grotendeels weg gewerkt toch?
Bron?quote:Op dinsdag 4 mei 2021 15:13 schreef Jor_Dii het volgende:
Ik lees overigens dat vanaf morgen mensen uit 1963 online een afspraak kunnen maken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat vind ik niet echt een verklarend zinnetje, maar dat zal ongetwijfeld aan mij liggen.quote:Op dinsdag 4 mei 2021 15:15 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Ik weet wat ik geschreven heb. Je verwijt mij altijd selectief te quoten, maar neemt niet mijn allerlaatste verklarende zinnetje mee?
quote:Op dinsdag 4 mei 2021 15:16 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Bron?@kalahiri op twitter.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |