DM is de verzamelnaam die zowel type 1 als type 2 omvat.quote:Op dinsdag 4 mei 2021 13:21 schreef _serial_ het volgende:
[..]
We moeten Diabetes type 1 en type 2 niet verwarren met elkaar aub.
Diabetes type 1 is de groep die in aanmerking komt voor versnelde GGD prik, de andere groep komt niet in aanmerking.
[..]
Hoe bedoel je dat?quote:Op dinsdag 4 mei 2021 13:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
wow valt tegen dat ze hier veel te weinig mee doen
Maar die moet nog helemaal, je kunt niet zomaar "even" opengooien, je hebt die vaccins niet.quote:Op dinsdag 4 mei 2021 13:25 schreef Celestien het volgende:
[..]
Die zijn van voor 1970, dus dat klopt.
Zou in februari/maart zijn maar was opgeschoven.quote:Op dinsdag 4 mei 2021 13:22 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Is het heel vreemd dat ik zou dacht dat deze mensen al lang geprikt zijn?
Ondertussen zitten we op 60% van de tijd die we nodig hadden om iedereen te vaccineren, en we kloten nu nog aan met risicogroepen?
Het was een grapjequote:Op dinsdag 4 mei 2021 13:26 schreef Noek het volgende:
[..]
Als houder van 3 stuks ooit en wel wat weet, hernia’s verbeteren niet met stilstand. Sterker nog, inactiviteit verergert de kwaal en vertraagt het herstel.
Alleen die van gisterquote:
Ja, truequote:Op dinsdag 4 mei 2021 13:25 schreef OProg het volgende:
[..]
Dat kan ook heel goed. Maar daarom vroeg ik het me af. Omdat ik eigenlijk geen idee heb.Ik kan ze beiden uitleggen.
Kan je ook de instroom/uitstroom erbij klikken?quote:Op dinsdag 4 mei 2021 13:30 schreef raptorix het volgende:
[..]
Alleen die van gister
Om 14:00 even op mijn signature clicken
Moet ik even een hotfix doenquote:Op dinsdag 4 mei 2021 13:31 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Kan je ook de instroom/uitstroom erbij klikken?
Je was sneller met reageren, dan ik kon corrigerenquote:Op dinsdag 4 mei 2021 13:26 schreef Molo het volgende:
[..]
Je weet dat diabetes mellitus de overkoepelende term is? Kan zowel type 1 als 2, als ook de andere bestaande types zijn
Of lees ik nou verkeerd wat je bedoelt?
Dit is echt pure foutieve informatie!quote:
Oh je bedoelde m anders dan ik las, ik zie het al. No problemquote:Op dinsdag 4 mei 2021 13:34 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Je was sneller met reageren, dan ik kon corrigeren
Ja dat begrijp ik ook wel, maar gevoelsmatig moesten we al veel verder zijn.quote:Op dinsdag 4 mei 2021 13:24 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het priktempo verloopt niet lineair, he. Er worden in de laatste weken meer mensen geprikt dan de eerste maanden bij elkaar.
Si!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eerst maar even ontbijten denk ik, wel zo verstandig na paar uur slaapOh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Maar de titel van het plaatje is Apr 28 2021quote:Op dinsdag 4 mei 2021 13:37 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Dit is echt pure foutieve informatie!
Nederland update de cijfers maar 1 keer per week (namelijk op dinsdagmiddag).
De meeste landen updaten deze cijfers dagelijks..... dus de cijfer van Nederland in dit figuur zijn nog van 27 april, terwijl de cijfers van de meeste andere landen maar 1 dag oud zijn.
quote:Code geel wegens harde wind aan kust: aantal testlocaties uit voorzorg dicht
Het KNMI waarschuwt voor zware windstoten in het westen en zuiden van het land en heeft code geel afgegeven. Langs de westkust, in het Waddengebied en in Zuid-Limburg komen zware windstoten voor van 75 tot 90 kilometer per uur. Vanaf de vroege ochtend geldt de waarschuwing ook voor Noord-Brabant. Op sommige plaatsen zijn door de wind de GGD-testraten gesloten,.
De teststraat in Zuidland is vandaag gesloten vanwege de harde wind die langs de kust trekt. Aan zee is de wind soms stormachtig, kracht 8 en in combinatie met de buien is het flink koud. De afspraken die al stonden gepland, worden verzet, meldt de GGD Rotterdam-Rijnmond. Mensen worden telefonisch op de hoogte gesteld.
Afspraken kunnen worden verzet naar de de testlocatie bij Ahoy of in Middelharnis, zegt een woordvoerder van de GGD. ,,Op een aantal testlocaties wordt de capaciteit tijdelijk opgeschroefd, zodat de mensen die eigenlijk in Zuidland getest zouden worden gewoon geholpen kunnen worden.’’
Uit voorzorg is vandaag ook de teststraat in Vlissingen gesloten, laat GGD Zeeland weten. In verband met de harde wind is het niet verantwoord de testlocatie open te houden, klinkt het. De testlocatie in Zeeland is gevestigd in tenten en dat is niet werkbaar. Mensen met een afspraak zijn al gebeld en kunnen in Goes terecht.
Ook de teststraat in Beverwijk is vandaag gesloten vanwege de harde wind, zo laat GGD Kennemerland weten.
De kans bestaat dat vanwege de storm vandaag nog andere testlocaties dichtgaan, aldus GGD Rotterdam-Rijnmond. De komende dagen neemt de westelijke wind weer in kracht af. Woensdag, donderdag en vrijdag, houdt het koude weer echter aan. Af en toe valt er een bui.
https://www.bndestem.nl/b(...)zorg-dicht~a3c34e88/
Duurt decennia, als je het überhaupt nog omgekeerd krijgt in onze fast food maatschappij.quote:Op dinsdag 4 mei 2021 13:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
preventief, suikertax, meer beweging stimuleren, gezonder eten bijvoorbeeld
Dus als ik mij nu moddervet had gegeten zou ik voorrang hebben? Wat een land....quote:Op dinsdag 4 mei 2021 13:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
preventief, suikertax, meer beweging stimuleren, gezonder eten bijvoorbeeld
dan maar niet doen? beter laat dan nooit want het wordt ook onbetaalbaar op deze manierquote:Op dinsdag 4 mei 2021 13:55 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Duurt decennia, als je het überhaupt nog omgekeerd krijgt in onze fast food maatschappij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |