Extreem slechtquote:Op maandag 15 augustus 2022 09:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De cgi van She Hulk ziet er echt extreem slecht uit. Alsof we terug zijn in 2000.
Extreem slecht is het uiteraard niet, maar het is ook nog steeds niet goed genoeg om de uncanny valley te vermijden. Het zal wel iets in het menselijke brein zijn dat ervoor zorgt dat CGI die nét niet genoeg genoeg is sneller door je suspension of disbelief prikt dan CGI die helemaal niet in de buurt van acceptabel komt.quote:Op maandag 15 augustus 2022 09:14 schreef over_hedge het volgende:
Maar nee mensen hebben weer wat azijn gedronken en het is extreem slecht![]()
Ja dat klopt. Vooral omdat she hulk meer op een mens lijkt dan the hulk zelf doet. Dus daar ben ik het mee eens hoor. Maar dat maakt de cgi nog niet slecht. De cgi is gewoon nog steeds van erg hoge kwaliteit. Daarom kan ik er niet zo goed tegen dat veel mensen net doen of de cgi opeens kut is of zo wat gewoon bs isquote:Op maandag 15 augustus 2022 14:25 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Extreem slecht is het uiteraard niet, maar het is ook nog steeds niet goed genoeg om de uncanny valley te vermijden. Het zal wel iets in het menselijke brein zijn dat ervoor zorgt dat CGI die nét niet genoeg genoeg is sneller door je suspension of disbelief prikt dan CGI die helemaal niet in de buurt van acceptabel komt.
En hoe dichter ze de perfectie benaderen, hoe meer het opvalt dat ze er nog niet zijn. Maar goed, hier heb je gewoon zo'n onderhuids gevoel dat je naar iets raars zit te kijken, het is niet hilarisch zoals in de recente Star Wars films en/of series.
Het is idd het bijna menselijke van She-Hulk, waardoor t raar wordt.quote:Op maandag 15 augustus 2022 14:28 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja dat klopt. Vooral omdat she hulk meer op een mens lijkt dan the hulk zelf doet. Dus daar ben ik het mee eens hoor. Maar dat maakt de cgi nog niet slecht. De cgi is gewoon nog steeds van erg hoge kwaliteit. Daarom kan ik er niet zo goed tegen dat veel mensen net doen of de cgi opeens kut is of zo wat gewoon bs is
Jep. En moet je eens opzoeken hoe die eerste paar keer dat we thanos zagen hij er uit zag. Dat was pas slechte cgiquote:Op maandag 15 augustus 2022 14:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het is idd het bijna menselijke van She-Hulk, waardoor t raar wordt.
Bij enorme paarse badguys valt dat minder op want die horen er al niet menselijk uit te zien.
Het moest ook in thor en dr strange even aangestipt worden.quote:Op maandag 15 augustus 2022 08:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het stoorde je allemaal niet zo heel niet erg, maar wel elke post en topic moet t even aangestipt worden
Ik heb het vermoeden at t je toch wel wat stoort.
On another note: Deze week start She-Hulk?
Dit weekend nog ff de I am Groot's gekeken als tussendoortje. Op zich wel geinig.
Nou, nou, nou.quote:Op maandag 15 augustus 2022 15:29 schreef DKUp het volgende:
Slechtere dingen gezien inderdaad, alleen je verwacht van Disney dat het extreem goed is met het geld wat ze hebben.
Stoort het je ook als hetero karakters benoemen dat ze hetero zijn? Want dat gebeurt ook aan de lopende band. Draait vrijwel de hele film over Thor en Jane en hun gevoelens. In Spider Man draait ook een groot deel van het verhaal om de romance tussen hem en MJ. Zo zit er in elke Marvel film wel een hetero relatie verstopt, of hetero gevoelens.quote:Op maandag 15 augustus 2022 18:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Het moest ook in thor en dr strange even aangestipt worden.
Ik kan vooral niet tegen die zeur groepen op internet die nu nog bedient worden ook en nog slecht ook want een goed gay personage heb ik nog niet gezien.
Vroeger keek ik True Blood op HBO had je Lafayette een ontzettende gay neger maar daarbuiten om was het personage nog veel meer dan vind ik het prima maar wat was de rol van Valkerie precies buiten benoemen dat ze lesbisch was in de laatste thor film?
Verhalenlijnen is wel wat anders dan alleen even benoemen ja. Al zal dat vast ook wel gebeuren. Maar de voorbeelden die je nu opnoemt zijn gewoon verhaallijnen.quote:Op maandag 15 augustus 2022 21:26 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Stoort het je ook als hetero karakters benoemen dat ze hetero zijn? Want dat gebeurt ook aan de lopende band. Draait vrijwel de hele film over Thor en Jane en hun gevoelens. In Spider Man draait ook een groot deel van het verhaal om de romance tussen hem en MJ. Zo zit er in elke Marvel film wel een hetero relatie verstopt, of hetero gevoelens.
Of is dat anders?
Iets zegt me dat hij ook commentaar zou hebben als er een gay verhaallijn in zou zitten.quote:Op maandag 15 augustus 2022 21:29 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Verhalenlijnen is wel wat anders dan alleen even benoemen ja. Al zal dat vast ook wel gebeuren. Maar de voorbeelden die je nu opnoemt zijn gewoon verhaallijnen.
Ja dat zou kunnen natuurlijk. Dat is idd niet anders dan een hetero verhaallijn. En als het bij een nieuw karakter is en niet een bestaand karakter wat er voor aangepast wordt zou ik het prima vinden.quote:Op maandag 15 augustus 2022 21:30 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Iets zegt me dat hij ook commentaar zou hebben als er een gay verhaallijn in zou zitten.
Spider-Man draait helemaal niet zoveel om mj bij de Remy triologie ja maar bij Tom Holland Spidey echt totaal niet veel. En ik heb nog nooit een hetero personage dat zo zien benoemen en nog een keer wat heeft Valkerie nou precies toegevoegd behalve benoemen dat ze gay was?quote:Op maandag 15 augustus 2022 21:26 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Stoort het je ook als hetero karakters benoemen dat ze hetero zijn? Want dat gebeurt ook aan de lopende band. Draait vrijwel de hele film over Thor en Jane en hun gevoelens. In Spider Man draait ook een groot deel van het verhaal om de romance tussen hem en MJ. Zo zit er in elke Marvel film wel een hetero relatie verstopt, of hetero gevoelens.
Of is dat anders?
Hetero personages hoeven het niet te benoemen, want het is nog altijd de norm. De meeste mensen zijn gewoon hetero. Dus het publiek gaat er automatisch vanuit dat een karakter hetero is. Als ze een relatie in gaan tijdens een film staat dat toch ook gewoon gelijk aan je seksualiteit benoemen?quote:Op maandag 15 augustus 2022 22:02 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Spider-Man draait helemaal niet zoveel om mj bij de Remy triologie ja maar bij Tom Holland Spidey echt totaal niet veel. En ik heb nog nooit een hetero personage dat zo zien benoemen en nog een keer wat heeft Valkerie nou precies toegevoegd behalve benoemen dat ze gay was?
Het zou toch juist beter zijn als ze met een personage komen die ook gewoon echt goed in elkaar zit qua persoonlijkheid storyline etc die toevallig ook dan gay is zonder dat het zo nadrukkelijk even benoemd wordt en die verder gewoon bad-ass is ?
Ipv van dat ze het nu in elke film even gaan benoemen maar ze die personages verder niet uitwerken of wat dan ook? Vroeger had je de token black nu heb je de token gay kan toch niet de bedoeling zijn.
Precies dit jaquote:Op maandag 15 augustus 2022 22:36 schreef Cockwhale het volgende:
Lafayette in True Blood voelde idd veel echter als 'gay' personage, maar ook Omar Little in The Wire was een voorbeeld van een sterk personage waarbij je aan alles kunt merken dat het meer dan een lopende 'regenboog vlag' was. Dat is het probleem met veel van de huidige 'lhbtqi' personages, ze zijn niet meer dan hun "gender identiteit / seksualiteit". Daarnaast pakken 'moetjes' nooit goed uit, net zoals politieke intenties.
Bedankt dit probeer ik ook elke keer te zeggen.quote:Op maandag 15 augustus 2022 22:36 schreef Cockwhale het volgende:
Lafayette in True Blood voelde idd veel echter als 'gay' personage, maar ook Omar Little in The Wire was een voorbeeld van een sterk personage waarbij je aan alles kunt merken dat het meer dan een lopende 'regenboog vlag' was. Dat is het probleem met veel van de huidige 'lhbtqi' personages, ze zijn niet meer dan hun "gender identiteit / seksualiteit". Daarnaast pakken 'moetjes' nooit goed uit, net zoals politieke intenties.
Volgens mij ben jij hier de grootste zeurgroep op dit momentquote:Op maandag 15 augustus 2022 18:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik kan vooral niet tegen die zeur groepen op internet d
Zowel Valkerie als Korg hebben t NIET benoemd in de film. Ze hebben benoemd dat ze iemand leuk vonden, net als Thor. Net als Spiderman. NIETS anders. Nergens wordt t woord hetero genoemd, klopt. Maar ook nergens wordt gay benoemd. Nergens. Ook niet bij Eternals bijvoorbeeld. Je zag t, sure. Maar je zag ook de relatie tussen Cersei en Black Knight. Waarom is dat dan ok om te zien, maar die van de man met echtgenoot en kind niet? Ze benoemen in beide gevallen niets.quote:Op maandag 15 augustus 2022 22:02 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Spider-Man draait helemaal niet zoveel om mj bij de Remy triologie ja maar bij Tom Holland Spidey echt totaal niet veel. En ik heb nog nooit een hetero personage dat zo zien benoemen en nog een keer wat heeft Valkerie nou precies toegevoegd behalve benoemen dat ze gay was?
Er.quote:Het zou toch juist beter zijn als ze met een personage komen die ook gewoon echt goed in elkaar zit qua persoonlijkheid storyline etc die toevallig ook dan gay is zonder dat het zo nadrukkelijk even benoemd wordt en die verder gewoon bad-ass is ?
Ipv van dat ze het nu in elke film even gaan benoemen maar ze die personages verder niet uitwerken of wat dan ook? Vroeger had je de token black nu heb je de token gay kan toch niet de bedoeling zijn.
Lafayette voelde meer als een stereotype gay en dus daarom voor hetero's herkenbaarder als authentiek gay. Lichtelijk verschil.quote:Op maandag 15 augustus 2022 22:36 schreef Cockwhale het volgende:
Nee, da's gayquote:
Echt, viooltje voor beide kanten. Hoe meer je er tegenin gaat, hoe meer ie gaat huilen dat ie gelijk heeft. Want met harder schreeuwen heb je gelijk.quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 10:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee, da's gay
Ik ga gewoon weer enthousiast zijn over marvel ipv dit herhalende gezever.
Lijkt wel of Marvel tegenwoordig ook Groundhog Day maakt op Fok.
Ik denk dat je aan iemand anders denkt als je The Good Place benoemd, daar zat Tatiana niet inquote:Op dinsdag 16 augustus 2022 10:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee, da's gay
Ik ga gewoon weer enthousiast zijn over marvel ipv dit herhalende gezever.
Lijkt wel of Marvel tegenwoordig ook Groundhog Day maakt op Fok.
Morgen She-Hulk
Ben benieuwd naar Titania, want vond de actrice heel leuk in The Good Place en Legendary.
Ik verwacht echt een beetje een retesterke diva of zo
Uhm. Ja wel?quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 11:55 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ik denk dat je aan iemand anders denkt als je The Good Place benoemd, daar zat Tatiana niet inwel Orphan Black.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |