Hangende toetsen komt heel veel voor, ondanks dat Apple zegt dat het om een klein percentage gaat.quote:Op woensdag 1 september 2021 22:11 schreef Autoscooter het volgende:
Zijn er hier toevallig users met een MacBook Pro model 2018 (incl. Touch Bar)?
Ik heb dat ding nu bijna drie jaar, maar ik word. echt helemaal krankjorum van dat vlindertoetsenbord. Weet. iemand misschien of er vanuit apple een productiefout is aangegeven? Constant slaat het toetsenbord andere letters aan. Het is dat deze post wordt ge auto-corrigeerd. maar mijn toetsenbord typt constant puntjes, dubbele letters of doet anderszins volledig op eigen houtje allerlei dingen, behalve wat ik daadwerkelijk typ.
Vind het eigenlijk onacceptabel voor een laptop in deze prijsklasse.
Ik heb vooral dat sommige letters dubbel komen en als ik een spatie doe idd een puntje. Maar ook weer niet constant, maar af en toe.quote:Op woensdag 1 september 2021 22:11 schreef Autoscooter het volgende:
Zijn er hier toevallig users met een MacBook Pro model 2018 (incl. Touch Bar)?
Ik heb dat ding nu bijna drie jaar, maar ik word. echt helemaal krankjorum van dat vlindertoetsenbord. Weet. iemand misschien of er vanuit apple een productiefout is aangegeven? Constant slaat het toetsenbord andere letters aan. Het is dat deze post wordt ge auto-corrigeerd. maar mijn toetsenbord typt constant puntjes, dubbele letters of doet anderszins volledig op eigen houtje allerlei dingen, behalve wat ik daadwerkelijk typ.
Vind het eigenlijk onacceptabel voor een laptop in deze prijsklasse.
Mooie reden om misschien maar over te stappen naar ASN?quote:Op woensdag 8 september 2021 15:38 schreef Aether het volgende:
[ afbeelding ]
Apple Pay
https://www.macrumors.com(...)k-apple-pay-support/
Verloren?? Epic heeft slechts op 1 punt gewonnen de rest is verloren plus ze moeten schadevergoeding betalen.quote:Op vrijdag 10 september 2021 19:39 schreef bianconeri het volgende:
Apple heeft de rechtszaak tegen Epic verloren, zoals was te verwachten.
Daar gaat het geld van die geldwolven![]()
![]()
Ondergang van Apple? Laten we het hopen.
Of misschien gaan ze nou eindelijk eens kwalitatief goede dingen maken voor normale prijzen.
Ipv overal geld proberen te stelen en veel te veel geld vragen voor kwalitatief veel minder spul.
Ach het is Bianconeri, lekker laten gaan ouwe reus.quote:Op vrijdag 10 september 2021 20:46 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Verloren?? Epic heeft slechts op 1 punt gewonnen de rest is verloren plus ze moeten schadevergoeding betalen.
Hun belangrijkste punt is afgewezen.
Lol, een miljoen jaar laterquote:Op woensdag 8 september 2021 15:38 schreef Aether het volgende:
[ afbeelding ]
Apple Pay
https://www.macrumors.com(...)k-apple-pay-support/
Ik wacht nog wel een jaartje, volgende serie gaat waarschijnlijk een temperatuur metertje hebben. Maar goed, dan kan je eigenlijk altijd wel 'tot de volgende versie' wachtenquote:Op vrijdag 10 september 2021 21:20 schreef DKUp het volgende:
Ben wel benieuwd naar de Apple Watch Series 7, want een redesign en een iets groter scherm is wel interessant.
Helemaal als de huidige bandjes passen op het nieuwe model.
Ik ben van de X naar de 12 Pro Max gegaan, en dat was het waard, naar de 13 helemaal lijkt me.quote:Op maandag 13 september 2021 16:02 schreef SolidasRock het volgende:
Mijn iPhone X is nou 3 jaar oud, ben best wel toe aan een nieuwe toestel en hoop dat ze morgen een indrukwekkende iPhone laten zien.
Dat de accu, cpu, camera significant beter is is elk jaar zo. Hoop op iets interessants als combi FaceID en TouchID, dat zou fijn zijn. En of ze echt een budgetversie met even grote scherm als Pro gaan uitbrengen zodat ik niet meteen de hoofdprijs hoef te betalen als ik groter scherm wil.
Ik heb vorig jaar zitten te kijken naar 12 Pro Max maar was zelf niet onder de indruk en besloot nog 1 jaar langer te doen met mijn X.quote:Op maandag 13 september 2021 16:29 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Ik ben van de X naar de 12 Pro Max gegaan, en dat was het waard, naar de 13 helemaal lijkt me.
de verbeterde video vooral, en een goede verkoopprijs voor de Xquote:Op maandag 13 september 2021 16:37 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik heb vorig jaar zitten te kijken naar 12 Pro Max maar was zelf niet onder de indruk en besloot nog 1 jaar langer te doen met mijn X.![]()
Wat maakte de overstap waard voor jou? Wat was de beste verbeterpunt voor jou?
Voorspelling: geen. Macs worden doorgaans tijdens een eigen evenement in oktober gepresenteerd.quote:Op maandag 13 september 2021 16:39 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Vraag me af welke Mac's men gaat presenteren.
14" en 16" macbook met M1x of M2x?
de huidige lineup binnenkort naar de M2 ipv de M1
Een 30" iMac/iMac Pro?
Een workstation?
voorspelling
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |