Die oranje lijn, die moet naar beneden..quote:Op maandag 3 mei 2021 15:35 schreef NaturalScience het volgende:
[ afbeelding ]
Zien we daar eindelijk dat de 70-79 groep niet meer meestijgt met de jongere groepen als het gaat om IC opnames?
Zien we hier effect van de vaccinaties in deze leeftijdsgroep?
Fukking hell.quote:Op maandag 3 mei 2021 15:36 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Op dit moment liggen er 2.010.598 vaccins in de vriezer op voorraad.
Nou, de GGD'en kunnen niet meer afspraken inplannen omdat ze niet meer vaccins geleverd krijgen. En het RIVM levert niet meer vaccins uit, omdat de GGD's onvoldoende afspraken inplannen.quote:Op maandag 3 mei 2021 15:36 schreef bloodymary1 het volgende:
Dat dat vaccineren niet op schiet waar ligt dat dan aan? De een zegt dat er te weinig voorraad is en dan lees je weer dat er eer dan een miljoen aan voorraad is. Wat is het nou? En waarom wordt er dan niet meer ingeënt?
Het begint er op te lijken jaquote:Op maandag 3 mei 2021 15:35 schreef NaturalScience het volgende:
[ afbeelding ]
Zien we daar eindelijk dat de 70-79 groep niet meer meestijgt met de jongere groepen als het gaat om IC opnames?
Zien we hier effect van de vaccinaties in deze leeftijdsgroep?
Die voorraad is toch veel te groot? Zou heel laag moeten zijn als die vaccinatie gewoon normaal liep.quote:Op maandag 3 mei 2021 15:36 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Ah kijk, dat klinkt logisch.quote:Op maandag 3 mei 2021 15:37 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Nou, de GGD'en kunnen niet meer afspraken inplannen omdat ze niet meer vaccins geleverd krijgen. En het RIVM levert niet meer vaccins uit, omdat de GGD's onvoldoende afspraken inplannen.
Zorgvuldigheid. Daar wachten we op.quote:
Nou hier kan je het zo vaak zeggen als je wilt, ik verwacht niet dat ie meeleest.quote:Op maandag 3 mei 2021 15:37 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Fukking hell.
De bottleneck is dus de hele productie niet. Dat is het vermogen van het zetten en alle 'systemen' van de zorg.
hugo step up your game. Hoe vaak moet dat nog tegen hem gezegd worden?
Volgens mij ligt de bottleneck toch echt ergens anders in dit proces hoor. Niet bij die 2 faalorganisaties.quote:Op maandag 3 mei 2021 15:37 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Nou, de GGD'en kunnen niet meer afspraken inplannen omdat ze niet meer vaccins geleverd krijgen. En het RIVM levert niet meer vaccins uit, omdat de GGD's onvoldoende afspraken inplannen.
jaja, bassie, we moeten de plaaggeest bestrijdenquote:Op maandag 3 mei 2021 15:33 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ha ha ha clownland Adriaan wat grap-pig.
Who the fuck cares.quote:Op maandag 3 mei 2021 15:37 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
- Gedoe rond AZ en J&J
- Gebrekkige ICT systemen voor afspraken
- Onvoldoende voorlichting en dus lage opkomst bij laagopgeleiden.
Dat het probleem niet ligt bij de productie is al best een tijdje duidelijk helaas. Het kabbelt rustig voort, ik ben echt benieuwd wanneer we wél in staat gaan zijn om die 1 of 2 miljoen per week te halen. Je zou bijna denken dat ze er geen haast mee hebben omdat ze dan die testmaatschappij kunnen gaan rekken.quote:Op maandag 3 mei 2021 15:37 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Fukking hell.
De bottleneck is dus de hele productie niet. Dat is het vermogen van het zetten en alle 'systemen' van de zorg.
hugo step up your game. Hoe vaak moet dat nog tegen hem gezegd worden?
Scheeltquote:Op maandag 3 mei 2021 15:39 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Nou hier kan je het zo vaak zeggen als je wilt, ik verwacht niet dat ie meeleest.
Daar heeft 'ie geen tijd voor, veel te druk met de week van de hygiëne.quote:Op maandag 3 mei 2021 15:39 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Nou hier kan je het zo vaak zeggen als je wilt, ik verwacht niet dat ie meeleest.
Hoe meer mensen ze inplannen, hoe meer vaccins ze moeten reserveren, he. Dus een beetje voorraad is juist een goed teken.quote:Op maandag 3 mei 2021 15:38 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Die voorraad is toch veel te groot? Zou heel laag moeten zijn als die vaccinatie gewoon normaal liep.
Dat is toch om te janken..quote:Op maandag 3 mei 2021 15:36 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
En dan zou ik er dus voor kiezen om daar geld in te steken; campagnes, maar vooral persoonlijke voorlichting. Schakel huisartsen in, vertrouwenspersonen, wijkteams, genoeg te verzinnen denk ik. En wat doen we, een wasjehanden week. Tja, daar word ik wel wat cynisch van.quote:Op maandag 3 mei 2021 15:37 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
- Gedoe rond AZ en J&J
- Gebrekkige ICT systemen voor afspraken
- Onvoldoende voorlichting en dus lage opkomst bij laagopgeleiden.
Gaat niet altijd om niet willen, ook soms om niet begrijpen. Maar met je eens, stap af van het zorgvuldige en ga voor de massa. Er zitten miljoenen mensen bereidwillig te wachten op die prik. Gooi het open en je bent sneller door de shit heen.quote:Op maandag 3 mei 2021 15:40 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Who the fuck cares.
Laten ze zich nou in godsnaam richten op diegene die wel willen, de anderen volgen vanzelf als ze geen fuck meer kunnen.
Dat zou wel verklaren waarom het allemaal zo traag gaat.quote:Op maandag 3 mei 2021 15:39 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Dit is NL. Al sinds de jaren '60 doodgeamtenaard met allerlei zichzelf instandhoudende afschuiforganisaties waarin verantwoordelijken elkaar de hand boven het hoofd houden.quote:Op maandag 3 mei 2021 15:39 schreef bloodymary1 het volgende:
Maar er is dus niemand met enige invloed die dan zegt. Kom we gaan het even zo doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |