Het gaat niet alleen daarover.quote:Op maandag 3 mei 2021 15:02 schreef chratnox het volgende:
[..]
trein is het ergens niet mee eens, een aantal anderen stellen er hun vraagtekens bij. Is dat nu daadwerkelijk 'bedroevend'?
Ik snap niet helemaal waarom je nu het conflict met mij probeert op te zoeken.quote:Op maandag 3 mei 2021 15:05 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Het gaat niet alleen daarover.
Het gaat over het oeverloos en grenzeloos sarcasme en zeikopmerkingen. Zoals ik zei: het niveau vind ik nog triester dan bedroevend.
Ik neem aan dat ik dat gewoon mag vinden?
In Denemarken waren ze toch ook helemaal gestopt met het AZ vaccin? Dus opzich wel te verwachten dat ze ook hiermee stoppen als de rest van de landen maar niet volgt.quote:
Ik zoek geen conflict, ik geef antwoord op je reply op mij.quote:Op maandag 3 mei 2021 15:06 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ik snap niet helemaal waarom je nu het conflict met mij probeert op te zoeken.
In Denemarken gaat het volgens mij ook vrij goed, toch? Die kunnen het zich misschien beter veroorloven. Die luxe positie hebben wij hier in ieder geval niet.quote:Op maandag 3 mei 2021 15:07 schreef Anton91 het volgende:
[..]
In Denemarken waren ze toch ook helemaal gestopt met het AZ vaccin? Dus opzich wel te verwachten dat ze ook hiermee stoppen als de rest van de landen maar niet volgt.
Understatementquote:Op maandag 3 mei 2021 15:06 schreef Arizona het volgende:
Goedemiddag!
Nou, ik heb ervaring opgedaan met het winkelen op basis van 1 persoon per 25 m2. In Utrecht.
Weer iets dat zijn doel totaal voorbij schiet.
Lange rijen van mensen die opeengepakt rustig een halfuur of misschien nog wel langer in elkaars nek staan te hijgen. Winkels die vervolgens voor driekwart leeg zijn. Het is hierdoor veel drukker in de stad dan nodig, want mensen zijn gedwongen langer te blijven als ze bepaalde winkels willen bezoeken. De mensen komen toch wel, die laten zich niet (meer) tegenhouden. Maar veel winkels wip je dus niet "even" snel in en uit.
Gelukkig stonden er niet tot nauwelijks rijen voor de winkels waar wij naartoe wilden, heb alleen samen met dochter een halfuur voor de Stradivarius in de rij gestaan![]()
Als we dit vooraf hadden geweten had ik ons shopweekendje nog wel even uitgesteld, we hebben het domweg verkeerd ingeschat.
is er een persconferentie vandaag?quote:Op maandag 3 mei 2021 15:03 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Vanavond wordt er hier ook de stekker uitgetrokken let maar op.
"Ik neem aan dat ik dat gewoon mag vinden"quote:Op maandag 3 mei 2021 15:07 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik zoek geen conflict, ik geef antwoord op je reply op mij.
Ooit was het argument dat de winkels wel veilig waren maar dat het om reisbewegingen ging. Je vraagt je af waarom het winkelprotocol dan veranderd is.quote:Op maandag 3 mei 2021 15:06 schreef Arizona het volgende:
Goedemiddag!
Nou, ik heb ervaring opgedaan met het winkelen op basis van 1 persoon per 25 m2. In Utrecht.
Weer iets dat zijn doel totaal voorbij schiet.
Lange rijen van mensen die opeengepakt rustig een halfuur of misschien nog wel langer in elkaars nek staan te hijgen. Winkels die vervolgens voor driekwart leeg zijn. Het is hierdoor veel drukker in de stad dan nodig, want mensen zijn gedwongen langer te blijven als ze bepaalde winkels willen bezoeken. De mensen komen toch wel, die laten zich niet (meer) tegenhouden. Maar veel winkels wip je dus niet "even" snel in en uit.
Gelukkig stonden er niet tot nauwelijks rijen voor de winkels waar wij naartoe wilden, heb alleen samen met dochter een halfuur voor de Stradivarius in de rij gestaan![]()
Als we dit vooraf hadden geweten had ik ons shopweekendje nog wel even uitgesteld, we hebben het domweg verkeerd ingeschat.
In jouw ogen misschien, maar welke toegevoegde waarde heeft het behalve dan nog meer irritatie bij de bevolking en 'waste of resources' omdat ze beter ergens anders mee bezig kunnen zijn?quote:Op maandag 3 mei 2021 15:01 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Wellicht.
De aandacht die er hier voor is alsof er iets volledig nieuws uitgerold wordt, ook.
Maar goed, het niveau is weer bedroevend vandaag.
Ik kom uit een klein stadje in Twente, hier gaat het prima in het stadscentrumquote:
De denkfout is vast dat als er maar 8 mensen in een winkel passen, er ook niet meer dan 8 mensen naar die winkel gaan.quote:Op maandag 3 mei 2021 15:09 schreef trein2000 het volgende:
O
[..]
Ooit was het argument dat de winkels wel veilig waren maar dat het om reisbewegingen ging. Je vraagt je af waarom het winkelprotocol dan veranderd is.
Nee, idd.quote:Op maandag 3 mei 2021 15:07 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
In Denemarken gaat het volgens mij ook vrij goed, toch? Die kunnen het zich misschien beter veroorloven. Die luxe positie hebben wij hier in ieder geval niet.
Jij verwacht ook maar enig resultaat van deze bizarre week? Ze maken een karikatuur van zichzelf daar bij VWS.quote:Op maandag 3 mei 2021 15:05 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Het gaat niet alleen daarover.
Het gaat over het oeverloos en grenzeloos sarcasme en zeikopmerkingen. Zoals ik zei: het niveau vind ik nog triester dan bedroevend.
Ik neem aan dat ik dat gewoon mag vinden?
Die denkfout maken ze al sinds de zomer.quote:Op maandag 3 mei 2021 15:11 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
De denkfout is vast dat als er maar 8 mensen in een winkel passen, er ook niet meer dan 8 mensen naar die winkel gaan.
Je vindt het nodig mij aan te spreken op het feit dat ik zeg het niveau bedroevend te vinden. Ik ben van mening dat dat inderdaad het geval is. En niet alleen over dat gebeuren van de hand hygiene, maar de over all sfeer weer.quote:Op maandag 3 mei 2021 15:09 schreef chratnox het volgende:
[..]
"Ik neem aan dat ik dat gewoon mag vinden"
Je weet prima hoe ik daarin sta, beetje onnodig.
Het is er nu zéker niet veiliger op geworden. De normale situatie, dus winkels onbeperkt open, geeft mij een veiliger gevoel dan dat me dit gaf. Dan heb je veel meer spreiding van mensen dan nu.quote:Op maandag 3 mei 2021 15:09 schreef trein2000 het volgende:
O
[..]
Ooit was het argument dat de winkels wel veilig waren maar dat het om reisbewegingen ging. Je vraagt je af waarom het winkelprotocol dan veranderd is.
Twente is het bestequote:Op maandag 3 mei 2021 15:11 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik kom uit een klein stadje in Twente, hier gaat het prima in het stadscentrum. Geen rijen en geen extreme drukte.
Provinciaaltje in de grote stad -geval
Nederland heeft altijd vrijwel overal in de top mee gestaan. Ik ben vooral teleurgesteld dat we tijdens deze pandemie de shit niet onder controle lijken te krijgen. Of het nou vaccineren, wetgeving of wat ook is, er gaat zoveel mis wat niet mis hoeft te gaan, gaat nergens over. Het versturen van sneltests naar scholen was zo'n mooi voorbeeld. Hoe kan het nou dat scholen die niet gekregen hebben wanneer afgesproken.quote:Op maandag 3 mei 2021 15:11 schreef Celestien het volgende:
[..]
Nee, idd.
Als iets mee bij gaat blijven is het wel het lakse opstarten en opschalen van het vaccineren in Nederland. Het echt beter verwacht, zéker als ik bij buurlanden zie dat het wél kan.
'Ontmoedigen'quote:Op maandag 3 mei 2021 15:09 schreef trein2000 het volgende:
O
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |