abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_199355329
Debsterr even een dikke virtuele knuffel voor jou/jullie. Zo tussen hoop en vrees zitten is wel heel naar. De duimen blijven nog ff draaien voor jullie!

BP welkom!

Lily, nu al eigenwijs! Mag je nog keer terug komen voor het geslacht?

Hier ingeschreven bij 1 kdv, we twijfelen nog over inschrijven bij onze tweede keuze.
  maandag 10 mei 2021 @ 12:33:55 #127
426379 elamanilo
elämänilo
pi_199356314
Ohh @Debsterr ... :* Ik blijf duimen en hopen nog even...
pi_199357197
Debsterr dikke knuffel voor jou 😘

Hier rollercoaster, vorige week maandag echo en lege vruchtzak. Info over miskraam etc gekregen. Vanochtend weer echo gehad en er was een vruchtje incl hartslag te zien. Ik ben zo blij maar het wil nog niet landen. 😭🥰

[ Bericht 0% gewijzigd door Bruinoog1982 op 10-05-2021 14:09:18 ]
pi_199357583
Sterkte, Debsterr!

Hier vandaag (volgens eigen berekening) 5 weken en sinds zaterdag wat bruinverlies en heel flauwe krampen in m’n buik. Zojuist bij het afvegen op de wc wat helder bloed. Ik ben bang dat het hier (ook) niet goed gaat.
Zo stom, want tijdens de zwangerschap van mijn zoon was ik geen moment bang/angstig en nu denk ik alleen maar aan alle vervelende dingen die kunnen gebeuren ;(
pi_199357622
Jij ook sterkte Eponine
  maandag 10 mei 2021 @ 14:30:22 #131
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_199357957
Pffff, wat een berichten ineens zeg! Fijn dat het bij jullie de goede kant op gaat Bruinoog.

Eponine, frustrerend dat gevoel he? Geef dan op zijn minst duidelijkheid.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  maandag 10 mei 2021 @ 15:00:27 #132
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_199358420
@Debsterr en @eponine Sterkte dames en een hele, HELE dikke knuffel :* Hoop echt zo met jullie mee dat het meevalt.
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
pi_199358647
Wat een onzekerheid Debster en eponine, sterkte.

En Bruinoog, wat bijzonder en spannend!
pi_199362321
Sterkte Deb en eponine!
pi_199363050
Veel sterkte eponine en Debsterr!
My salvation lies in your love..
  maandag 10 mei 2021 @ 20:37:05 #137
315379 altootje86
kiek es an
pi_199363562
Ik duim mee dat het meevalt debsterr en eponine!

Wisth dat is inderdaad een rollercoaster bruinoog! Kan me voorstellen dat dat even schakelen is 8)7
pi_199364951
Ah jeetje wat een vreselijke berichten. Al die zorgen, ik leef met jullie mee!
Disclaimer: Posts van deze user met een korrel zout nemen.
pi_199365678
quote:
17s.gif Op maandag 10 mei 2021 11:13 schreef Debsterr het volgende:
Hier gaat het helaas niet heel goed. Zaterdag een bloeding gehad, die in de loop van de dag wel nagenoeg is opgehouden. Zaterdagavond even telefonisch overleg gehad met VK en die gaf aan zondag einde ochtend weer te bellen. Sindsdien alleen heeeeel klein beetje bruin bloedverlies gespot en vannacht zelfs niets. Woensdag met de echo hopelijk meer duidelijkheid, maar de boodschap was wel voor te bereiden op een miskraam.
Wat naar, debster, en woensdag is nog zo ver weg. Ik denk aan je
pi_199365713
quote:
0s.gif Op maandag 10 mei 2021 11:37 schreef LauriLynne het volgende:
Debsterr even een dikke virtuele knuffel voor jou/jullie. Zo tussen hoop en vrees zitten is wel heel naar. De duimen blijven nog ff draaien voor jullie!

BP welkom!

Lily, nu al eigenwijs! Mag je nog keer terug komen voor het geslacht?

Hier ingeschreven bij 1 kdv, we twijfelen nog over inschrijven bij onze tweede keuze.
Ja, we mogen maandag terugkomen! Nog een weekje wachten dus
Ondertussen begint mijn buik serieuze vormen aan te nemen. Ik zit nu in de 17e week. Ging dat bij jullie ook zo bij een 1e zwangerschap?
pi_199367400
Sterkte Debster en eponine! Die onzekerheid is zo moeilijk :*
pi_199367544
quote:
0s.gif Op maandag 10 mei 2021 22:29 schreef _Lily_ het volgende:

[..]

Ondertussen begint mijn buik serieuze vormen aan te nemen. Ik zit nu in de 17e week. Ging dat bij jullie ook zo bij een 1e zwangerschap?
Hopelijk werkt de kleine maandag wel mee en kunnen jullie naar het geslacht spieken.

Ja mijn buik groeit sinds een week of 2-3 flink. Het is nu ook gewoon duidelijk zwanger ipv coronakilo’s. Grappig genoeg pas ik mijn normale broeken nog gewoon. De positiebroeken die zijn nog zo ruim bovenin, das geen gezicht.

Eponine ook al zo spannend, hopelijk komt het gewoon goed.

Bruinoog, wat een achtbaan van gevoelens zo.
  dinsdag 11 mei 2021 @ 08:25:20 #143
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_199367795
quote:
0s.gif Op maandag 10 mei 2021 22:29 schreef _Lily_ het volgende:

[..]

Ik heb sinds halverwege week 13 ook heel duidelijk een zwangerschapsbuikje, die sindsdien met de dag groter lijkt te worden. Ik pas mn gewone broeken sinds een week nu niet meer, althans, vooral met zitten werd het naar. Dus loop nu sinds een week in zwangerschapsbroeken, hoewel die nog wel wat groot zijn maar wel veel relaxter :D Nu week 15 O+
|| justdiggit.org ||
  dinsdag 11 mei 2021 @ 12:18:14 #144
426379 elamanilo
elämänilo
pi_199370508
Ohh schrikken Eponine... Hoe gaat het nu?

Bruinoog, achtbaan... En dat met al die hormonen! Daalt het nieuws een beetje in al?

Over groei van lichamen: Ik herinnerde me van de week ineens weer dat ik dat vorige keren ook had, aan het begin zo, dat ik me vooral heel dik voel. Mijn lichaam is echt al een soort van opgezet, maar het is (natuurlijk) nog geen zwangere vorm. Mezelf nu in de spiegel zien... Ik vind dat lastig. Maar gelukkig weet ik dat het weer goed komt verderop in de zwangerschap. Over na de zwangerschap weet ik ook al wel dat ik niet meer mooi terugveer, maar dat zie ik dan wel weer. Dat is een ander pad om daar vrede mee te sluiten.
pi_199371200
Lief, jullie berichtjes O+

Gistermiddag nog wat krampen maar sinds begin avond nergens meer last van, ook geen bruinverlies o.i.d. dus ik snap er even weinig meer van :?
Ik merk ook dat ik er veel meer mee bezig ben dan ik zou willen. Nog 2,5 week tot eerste echo.
  dinsdag 11 mei 2021 @ 13:12:11 #146
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_199371240
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 13:08 schreef eponine het volgende:

Gistermiddag nog wat krampen maar sinds begin avond nergens meer last van, ook geen bruinverlies o.i.d. dus ik snap er even weinig meer van :?
Ik merk ook dat ik er veel meer mee bezig ben dan ik zou willen. Nog 2,5 week tot eerste echo.
:* :* :* herkenbaar en heel vervelend, die onzekerheid. Heb je wel overlegd met de VK?
  dinsdag 11 mei 2021 @ 13:23:04 #147
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_199371397
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 13:08 schreef eponine het volgende:

Nog 2,5 week :o Kan je niet eerder voor echo gaan, nu je je zo'n zorgen maakt?

Ik had in week 6 ook bloedverlies, toen ik hierover belde mocht ik gelijk de volgende dag voor echo komen.

Wel positief dat je nu nergens meer last van hebt. Het kan nog steeds dat het 'gewoon' goed gaat, hou hoop O+
|| justdiggit.org ||
  dinsdag 11 mei 2021 @ 13:58:52 #148
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_199371888
Debsterrr :* ik hoop voor je op goed nieuws.

Epo :* Hoeveel weken zou je nu ongeveer zijn? Kan je niet eerder of even tussendoor voor een extra controle? Dat zorgde bij mij een paar weken terug ook voor wat rust.

Bruinoog wat een emoties zo zeg!

Wij zijn op vakantie en wat was ik toe aan rust en meer tijd samen met man en Bas. Het is echt heerlijk om even anderhalve week weg te zijn. En als we thuis komen hoeven we gelukkig niet lang te wachten want 5 weken later gaan we toch weer :P
  dinsdag 11 mei 2021 @ 14:01:26 #149
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_199371919
quote:
17s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 13:58 schreef douche-eendje het volgende:
Debsterrr :* ik hoop voor je op goed nieuws.

Epo :* Hoeveel weken zou je nu ongeveer zijn? Kan je niet eerder of even tussendoor voor een extra controle? Dat zorgde bij mij een paar weken terug ook voor wat rust.

Bruinoog wat een emoties zo zeg!

Wij zijn op vakantie en wat was ik toe aan rust en meer tijd samen met man en Bas. Het is echt heerlijk om even anderhalve week weg te zijn. En als we thuis komen hoeven we gelukkig niet lang te wachten want 5 weken later gaan we toch weer :P
Geniet er van! Rust O+ zo fijn!
pi_199371942
@Debsterr, TGND en D-E: heb de vk (nog) niet gebeld, het was niet heel veel bloed... en bruinverlies heb ik bij m’n zoon ook wel gehad. En ook omdat ik dacht dat je bij een echo van 5 weken alsnog vrijwel geen zekerheid krijgt. Ik ken mezelf, dan ga ik me daar weer over lopen opvreten. Volgens mijn eigen berekening ben ik vandaag 5+1. 28-05 vitaliteitsecho en 10-06 intake vk.

Mocht ik de komende dagen ergens weer bloedverlies hebben (hoe weinig ook) zal ik wel bellen.

Debsterr, hoe gaat ie met jou, red je het nog een beetje tot morgen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')