Wat naar, debster, en woensdag is nog zo ver weg. Ik denk aan jequote:Op maandag 10 mei 2021 11:13 schreef Debsterr het volgende:
Hier gaat het helaas niet heel goed. Zaterdag een bloeding gehad, die in de loop van de dag wel nagenoeg is opgehouden. Zaterdagavond even telefonisch overleg gehad met VK en die gaf aan zondag einde ochtend weer te bellen. Sindsdien alleen heeeeel klein beetje bruin bloedverlies gespot en vannacht zelfs niets. Woensdag met de echo hopelijk meer duidelijkheid, maar de boodschap was wel voor te bereiden op een miskraam.
Ja, we mogen maandag terugkomen! Nog een weekje wachten dusquote:Op maandag 10 mei 2021 11:37 schreef LauriLynne het volgende:
Debsterr even een dikke virtuele knuffel voor jou/jullie. Zo tussen hoop en vrees zitten is wel heel naar. De duimen blijven nog ff draaien voor jullie!
BP welkom!
Lily, nu al eigenwijs! Mag je nog keer terug komen voor het geslacht?
Hier ingeschreven bij 1 kdv, we twijfelen nog over inschrijven bij onze tweede keuze.
Hopelijk werkt de kleine maandag wel mee en kunnen jullie naar het geslacht spieken.quote:Op maandag 10 mei 2021 22:29 schreef _Lily_ het volgende:
[..]
Ja, we mogen maandag terugkomen! Nog een weekje wachten dus
Ondertussen begint mijn buik serieuze vormen aan te nemen. Ik zit nu in de 17e week. Ging dat bij jullie ook zo bij een 1e zwangerschap?
Ik heb sinds halverwege week 13 ook heel duidelijk een zwangerschapsbuikje, die sindsdien met de dag groter lijkt te worden. Ik pas mn gewone broeken sinds een week nu niet meer, althans, vooral met zitten werd het naar. Dus loop nu sinds een week in zwangerschapsbroeken, hoewel die nog wel wat groot zijn maar wel veel relaxterquote:Op maandag 10 mei 2021 22:29 schreef _Lily_ het volgende:
[..]
Ja, we mogen maandag terugkomen! Nog een weekje wachten dus
Ondertussen begint mijn buik serieuze vormen aan te nemen. Ik zit nu in de 17e week. Ging dat bij jullie ook zo bij een 1e zwangerschap?
quote:Op dinsdag 11 mei 2021 13:08 schreef eponine het volgende:
Lief, jullie berichtjes![]()
Gistermiddag nog wat krampen maar sinds begin avond nergens meer last van, ook geen bruinverlies o.i.d. dus ik snap er even weinig meer van![]()
Ik merk ook dat ik er veel meer mee bezig ben dan ik zou willen. Nog 2,5 week tot eerste echo.
Nog 2,5 weekquote:Op dinsdag 11 mei 2021 13:08 schreef eponine het volgende:
Lief, jullie berichtjes![]()
Gistermiddag nog wat krampen maar sinds begin avond nergens meer last van, ook geen bruinverlies o.i.d. dus ik snap er even weinig meer van![]()
Ik merk ook dat ik er veel meer mee bezig ben dan ik zou willen. Nog 2,5 week tot eerste echo.
Geniet er van! Rustquote:Op dinsdag 11 mei 2021 13:58 schreef douche-eendje het volgende:
Debsterrrik hoop voor je op goed nieuws.
EpoHoeveel weken zou je nu ongeveer zijn? Kan je niet eerder of even tussendoor voor een extra controle? Dat zorgde bij mij een paar weken terug ook voor wat rust.
Bruinoog wat een emoties zo zeg!
Wij zijn op vakantie en wat was ik toe aan rust en meer tijd samen met man en Bas. Het is echt heerlijk om even anderhalve week weg te zijn. En als we thuis komen hoeven we gelukkig niet lang te wachten want 5 weken later gaan we toch weer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |