Heb indd al heel vroeg het gevoel gehad dat ik niet tot het einde zou werken maar kon het niet plaatsen.quote:Op donderdag 6 mei 2021 13:52 schreef elamanilo het volgende:
Flav, wat goed dat alles er goed uitzag.
En wat 'stom' hè dat we dan de woorden van de gyn nodig hebben om het rustig(er) aan te gaan doen, terwijl je dat zelf dus eigenlijk ook al wel aanvoelde. Ik had dat zo erg de vorige zwangerschap, ik vond toen de hele tijd dat ik me niet zo moest aanstellen, want in de zwangerschappen ervoor kon ik ook nog makkelijk dit of dat. Pas toen er twee baby's bleken te zijn, ging ik echt naar m'n lichaam luisteren en nam ik de rust waar ik al die tijd eigenlijk al zo aan toe was...
Ja op 'meerdere paarden wedden' is wel gebruikelijk ja. Wat ik lastig vond, is wanneer je 2e (of 3e) keus eerder plek heeft terwijl je nog niets van je eerste keus hebt gehoord. Ga je voor dan voor zekerheid.quote:Op vrijdag 7 mei 2021 11:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Vandaag rondleiding gehad bij mijn eerste keuze kinderopvang. Daar gaven ze aan dat het wel beter is om ook voor andere kinderopvang in te schrijven, omdat veel ouders dit doen en er daardoor nog niet met zekerheid te zeggen is of er ruimte is of niet. Ik vind dit maar stom, hoewel ik het ook wel weer snap![]()
Nu heb ik me bij drie kinderopvanglocaties in totaal ingeschreven. Dat moet toch voldoende zijn, hoop ik
Dit is ook stom, want dit is exact wat het probleem in stand houdt. Zelfde met basisscholen.quote:Op vrijdag 7 mei 2021 11:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Vandaag rondleiding gehad bij mijn eerste keuze kinderopvang. Daar gaven ze aan dat het wel beter is om ook voor andere kinderopvang in te schrijven, omdat veel ouders dit doen en er daardoor nog niet met zekerheid te zeggen is of er ruimte is of niet. Ik vind dit maar stom, hoewel ik het ook wel weer snap![]()
Nu heb ik me bij drie kinderopvanglocaties in totaal ingeschreven. Dat moet toch voldoende zijn, hoop ik
quote:Op vrijdag 7 mei 2021 11:50 schreef Keroppi het volgende:
[..]
Ja op 'meerdere paarden wedden' is wel gebruikelijk ja. Wat ik lastig vond, is wanneer je 2e (of 3e) keus eerder plek heeft terwijl je nog niets van je eerste keus hebt gehoord. Ga je voor dan voor zekerheid.
(Heel chique is het niet maar wij hadden een contract getekend bij de 2e keus en die weer ontbonden toen we toch bij de eerste keus terecht konden).
Dus dat. Ik hou helemaal niet van dit soort 'spelletjes', maar wordt zo wel gedwongen om hieraan mee te doen, want als je niet meedoet kan je je kind misschien nergens onderbrengen.. Pffquote:Op vrijdag 7 mei 2021 11:50 schreef SQ het volgende:
[..]
Dit is ook stom, want dit is exact wat het probleem in stand houdt. Zelfde met basisscholen.
Ik woon in een dorp waar maar 1 keuze is. En die zitten ook vol op alle locaties... Heel handig. Er is wel een andere kleine, maar die doen geen baby's.quote:Op vrijdag 7 mei 2021 11:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
[..]
Dus dat. Ik hou helemaal niet van dit soort 'spelletjes', maar wordt zo wel gedwongen om hieraan mee te doen, want als je niet meedoet kan je je kind misschien nergens onderbrengen.. Pff
Oh, dat lijkt me ook lastig jaquote:Op vrijdag 7 mei 2021 11:54 schreef douche-eendje het volgende:
En toen werd ik in een week tijd 2x opgeroepen voor covid vaccinatie. Via werk en via GGD/huisarts.
[..]
Ik woon in een dorp waar maar 1 keuze is. En die zitten ook vol op alle locaties... Heel handig. Er is wel een andere kleine, maar die doen geen baby's.
Nou hèquote:
Ja ik heb de vorige keer met medicatie de bloeddruk heel netjes gehouden. Gelukkig niks in de trant van zwangerschapsvergiftiging oid. Mocht ook doorlopen tot 41 weken maar de kleine besloot net een dag daarvoor te komen. 😊quote:Op zondag 9 mei 2021 17:22 schreef Rebubbled het volgende:
Goed nieuws en minder nieuws dus. Vorige keer wel goed onder controle gekregen?
Hebben anderen met een kniplitteken toevallig ook dat het litteken gevoeliger wordt naarmate de zwangerschap vordert?
Yep, en ben nog niet eens zo gevorderd zwanger maar het littekenweefsel is duidelijk gevoeliger. Heb ik normaal vlak voor een menstruatie ook en nu dus continu.quote:Op zondag 9 mei 2021 17:22 schreef Rebubbled het volgende:
Hebben anderen met een kniplitteken toevallig ook dat het litteken gevoeliger wordt naarmate de zwangerschap vordert?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |