Heel erg gekleurd de hele tijdquote:Op maandag 3 mei 2021 20:33 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dan voel jij je binnenstebuiten gekeerd
Als je goed kijkt ligt er iemand nog op de grond om het goed vast te houden, ik zie een voetje en ik geloof net een schouder uitsteken.quote:Op maandag 3 mei 2021 19:21 schreef SolidasRock het volgende:
Kan fotosoep zijn. Maar ik zou dat niet durven. Ook niet als ik fysiek dat kan, er kan nog steeds andere factoren spelen waardoor het misgaat.
Playahquote:
Heyquote:Op maandag 3 mei 2021 22:20 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
He blokkie! Wil je wat vragen maar wacht wel tot DM het weer doet.
Hoor net dat er nog 2 grote wedstrijden komen. Komend wekend weten we meer dus.quote:
Ja maar dan nog is men niet zeker ..quote:Op maandag 3 mei 2021 22:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoor net dat er nog 2 grote wedstrijden komen. Komend wekend weten we meer dus.
Zeker niet, maar eventuele verliezers krijgen het wel moeilijk. Er zijn er dan meer dan 1 die je moet inhalen.quote:
Ja maar onderling resultaat telt ook nog mee....quote:Op maandag 3 mei 2021 22:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zeker niet, maar eventuele verliezers krijgen het wel moeilijk. Er zijn er dan meer dan 1 die je moet inhalen.
Die zijn wel klaar nu ja. Moeten ze maar van Real winnen.quote:
Er kan nog van alles gebeuren .. we gaan het zienquote:Op maandag 3 mei 2021 23:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die zijn wel klaar nu ja. Moeten ze maar van Real winnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |