Heel erg gekleurd de hele tijdquote:Op maandag 3 mei 2021 20:33 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dan voel jij je binnenstebuiten gekeerd
Oke, duidelijkquote:
Als je goed kijkt ligt er iemand nog op de grond om het goed vast te houden, ik zie een voetje en ik geloof net een schouder uitsteken.quote:Op maandag 3 mei 2021 19:21 schreef SolidasRock het volgende:
Kan fotosoep zijn. Maar ik zou dat niet durven. Ook niet als ik fysiek dat kan, er kan nog steeds andere factoren spelen waardoor het misgaat.
Playahquote:
Is daar de feestje?quote:
Gaan die nu wel afhaken?quote:
Heyquote:Op maandag 3 mei 2021 22:20 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
He blokkie! Wil je wat vragen maar wacht wel tot DM het weer doet.
Hoor net dat er nog 2 grote wedstrijden komen. Komend wekend weten we meer dus.quote:
Ja maar dan nog is men niet zeker ..quote:Op maandag 3 mei 2021 22:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoor net dat er nog 2 grote wedstrijden komen. Komend wekend weten we meer dus.
Zeker niet, maar eventuele verliezers krijgen het wel moeilijk. Er zijn er dan meer dan 1 die je moet inhalen.quote:
Ja maar onderling resultaat telt ook nog mee....quote:Op maandag 3 mei 2021 22:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zeker niet, maar eventuele verliezers krijgen het wel moeilijk. Er zijn er dan meer dan 1 die je moet inhalen.
Die zijn wel klaar nu ja. Moeten ze maar van Real winnen.quote:
Er kan nog van alles gebeuren .. we gaan het zienquote:Op maandag 3 mei 2021 23:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die zijn wel klaar nu ja. Moeten ze maar van Real winnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |