quote:Op maandag 17 mei 2021 19:51 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Hoop trouwens wel dat Götze blijft. Weet dat veel mensen hier niet z'n grootste fan zijn, maar ik ben wel fan van 'm
Ja, dat lees ik hier wel eens. Maar dat is een andere discussiequote:
Mis je weinig aan buiten Dumfries en Malen, wat een armoe is er binnen gehaald de laatste jaren zeg. Ihattaren had natuurlijk nooit in zo'n lijst mogen staan, maar ja, die mentaliteit fix je niet meer.quote:Op maandag 17 mei 2021 19:43 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
12 a 13 lijkt me geen gekke gok
Baumgartl
Sadilek
Bruma
Doan
Luckassen
Guti
Viergever
Piroe
Ihattaren
Rosario
Dumfries
Malen (hoeft niet van mij, geweldige speler, maar zal wel gebeuren)
Viergever heeft net bijgetekend ? Mag ook wel blijven als back upquote:Op maandag 17 mei 2021 19:43 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
12 a 13 lijkt me geen gekke gok
Baumgartl
Sadilek
Bruma
Doan
Luckassen
Guti
Viergever
Piroe
Ihattaren
Rosario
Dumfries
Malen (hoeft niet van mij, geweldige speler, maar zal wel gebeuren)
Neehoor. Nog eenjarig contract.quote:Op maandag 17 mei 2021 20:43 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Viergever heeft net bijgetekend ? Mag ook wel blijven als back up
Misschien wil Feyenoord hem wel kopen. Worden ze ook weer eens tweede.quote:
Ik vind niet dat wij in de positie zijn dit soort grapjes te maken. We moeten ons doodschamen. Compleet kansloos in de titelstrijd, compleet kansloos de beker uit geflikkerd en compleet kansloos in Europa.quote:Op maandag 17 mei 2021 21:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Misschien wil Feyenoord hem wel kopen. Worden ze ook weer eens tweede.
ik vind wel dat hij (te) weinig gebracht heeft dus als hij nu zou vertrekken toch een beetje teleurstellende periode bij PSV.quote:Op maandag 17 mei 2021 19:51 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Hoop trouwens wel dat Götze blijft. Weet dat veel mensen hier niet z'n grootste fan zijn, maar ik ben wel fan van 'm
Tweede in een competitie waarbij de concurrent Het Bayern van Nederland is, de beker is een troostprijst en we hebben overwinterd.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 14:20 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Ik vind niet dat wij in de positie zijn dit soort grapjes te maken. We moeten ons doodschamen. Compleet kansloos in de titelstrijd, compleet kansloos de beker uit geflikkerd en compleet kansloos in Europa.
Lijkt me vrij logisch dat je niet veel kunt brengen als je de helft van de tijd geblesseerd bent. In de wedstrijden dat hij wel speelde waren de potten dat hij niet de beste aan PSV-zijde was op één hand te tellen.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 14:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik vind wel dat hij (te) weinig gebracht heeft dus als hij nu zou vertrekken toch een beetje teleurstellende periode bij PSV.
dat zegt veel over de rest dan want het was niet bijzonder, natuurlijk heb ik hem ook wel subtiele balletjes zien geven wat anderen niet kunnen maar al met al had ik er wel meer van verwachtquote:Op dinsdag 18 mei 2021 14:48 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Lijkt me vrij logisch dat je niet veel kunt brengen als je de helft van de tijd geblesseerd bent. In de wedstrijden dat hij wel speelde waren de potten dat hij niet de beste aan PSV-zijde was op één hand te tellen.
Zit ook zo eens er naar te kijken, niet geslaagd in de Bundesliga en de afgelopen jaren was er dus ook nergens een club die dacht:"Verdomme zeg, wat doet die gast nog bij Red Bull?!?! KOPEN!1!!".quote:Op maandag 17 mei 2021 19:35 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ziet er niet echt goed uit.
Dat soort types kan je ook wel vergeten, die komen niet naar PSV, of PSV kan ze niet betalen.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 18:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zit ook zo eens er naar te kijken, niet geslaagd in de Bundesliga en de afgelopen jaren was er dus ook nergens een club die dacht:"Verdomme zeg, wat doet die gast nog bij Red Bull?!?! KOPEN!1!!".
Lijkt me op zijn CV afgaande een typische verdediger die het in de ED in 8 van de 10 duels wel prima zal doen maar in de topduels en Europa op zijn billen gaat.
Als ik het goed begrijp hoeft hij niet duur te zijn. Dus als het dan een vervanger van de Baum of Viergever is lijkt het me toch wel een leuke upgrade. Niks mis mee.quote:Op woensdag 19 mei 2021 09:50 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Dat soort types kan je ook wel vergeten, die komen niet naar PSV, of PSV kan ze niet betalen.
Ah nee ik had het ook meer over de spelers waar 10 clubs op zitten te azen.quote:Op woensdag 19 mei 2021 10:22 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Als ik het goed begrijp hoeft hij niet duur te zijn. Dus als het dan een vervanger van de Baum of Viergever is lijkt het me toch wel een leuke upgrade. Niks mis mee.
Berghuis?quote:Op woensdag 19 mei 2021 14:11 schreef PSVCL het volgende:
Mvogo/Drommel
Arias/Teze- Aankoop-Ramalho/Boscagli- Max
Sangare-Propper/Van Ginkel
Berghuis-Gotze-Gakpo
Wesley/Batshuayi
Zoiets zal het wel worden #25
En Batshuayi. Hebben allebei al getekend, heb je dat gemist?quote:
Vind je? Goeie speler hoor maar dan moet Schmidt wel anders gaan spelenquote:Op woensdag 19 mei 2021 14:17 schreef PSVCL het volgende:
[..]
[..]
Hoop het.. is de missing link voorin. Past ook perfect bij PSV.
Het is geen Football Manager hè.quote:Op woensdag 19 mei 2021 14:11 schreef PSVCL het volgende:
Mvogo/Drommel
Arias/Teze- Aankoop-Ramalho/Boscagli- Max
Sangare-Propper/Van Ginkel
Berghuis-Gotze-Gakpo
Wesley/Batshuayi
Zoiets zal het wel worden #25
Een voorhoedespeler met rendement kan PSV wel gebruiken, worden veel te veel kansen gemist. Berghuis legt er minimaal 20 in.quote:Op woensdag 19 mei 2021 14:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
Vind je? Goeie speler hoor maar dan moet Schmidt wel anders gaan spelen
Daar lijkt het bij PSV wel op de laatste transferwindowsquote:
Ik denk dat hij Benteke bedoelt.quote:Op woensdag 19 mei 2021 14:31 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Berghuis past totaal niet in een 4222 en Batshuayi? Beetje realistisch blijven die komt niet maar de Eredivisie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |