SPOILER: Transferbeleid 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2019/2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Landskampioen 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CL 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CL 2019/2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Eindelijk dan toch het kampioenschap, iets waar ik maanden geleden niet op had gerekend
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
Een paar weken geleden ook nietquote:Op zondag 2 mei 2021 16:47 schreef Shreyas het volgende:
Eindelijk dan toch het kampioenschap, iets waar ik maanden geleden niet op had gerekend![]()
quote:Op zondag 2 mei 2021 16:47 schreef Shreyas het volgende:
Eindelijk dan toch het kampioenschap, iets waar ik maanden geleden niet op had gerekend
Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.![]()
Kampioen worden ach het zal allemaal welquote:Europees graag wat succes, kampioen hecht ik steeds minder waarde aan door de walgelijk slechte tegenstand.
![]()
Nou toen gaf ik Ajax 80% kans hè, bij een kans boven de 51% dan reken je er eigenlijk wel stiekem al op.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
mja, toch wel altijd heel blij meequote:Op zondag 2 mei 2021 16:49 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Kampioen worden ach het zal allemaal welEuropees graag wat succes, kampioen hecht ik steeds minder waarde aan door de walgelijk slechte tegenstand.
![]()
![]()
Mwa heb liever dat we een EL/CL pakken. En daar zaten we toch godverdomme dichtbij met die finale en halve finale.quote:![]()
haha ja die zie ik ook liever. Kampioen is wel een soort van verplichting. Iets bredere selectie qua kwaliteit dan kan je die stap zetten.quote:Op zondag 2 mei 2021 16:55 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Mwa heb liever dat we een EL/CL pakken. En daar zaten we toch godverdomme dichtbij met die finale en halve finale.![]()
Ajax heeft het vooral lastig in Europa als ploegen er een fysieke wedstrijd van maken. Als we daar een stap wil zetten zal er ook op die manier moeten worden geïnvesteerd in de selectie, maar dat gebeurt al jaren niet.quote:Op zondag 2 mei 2021 16:55 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Mwa heb liever dat we een EL/CL pakken. En daar zaten we toch godverdomme dichtbij met die finale en halve finale.
Ajax moet het punt bereiken dat ze spelers als Rensch, Traoré, Labyad, Martinez, Ekkelenkamp, Klaiber en Schuurs niet meer accepteren in de selectie, want daarmee red je het gewoon niet.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Wtf is er mis met Renschquote:Op zondag 2 mei 2021 17:01 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ajax heeft het vooral lastig in Europa als ploegen er een fysieke wedstrijd van maken. Als we daar een stap wil zetten zal er ook op die manier moeten worden geïnvesteerd in de selectie, maar dat gebeurt al jaren niet.
Ajax moet het punt bereiken dat ze spelers als Rensch, Traoré, Labyad, Martinez, Ekkelenkamp, Klaiber en Schuurs niet meer accepteren in de selectie, want daarmee red je het gewoon niet.Oh.![]()
Straks lekker V Aanholt ophalen voor noppes ipv 15 miljoen te betalen voor Wijndal lijkt mij gezien de corona perikelen verstandig en eventueel Wijndal later ophalen.![]()
Het is een leuke speler voor de toekomst, maar je kan er niet van op aan in Europa, dan heb je spelers nodig die er meteen staan.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Martinez?quote:Op zondag 2 mei 2021 17:01 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ajax heeft het vooral lastig in Europa als ploegen er een fysieke wedstrijd van maken. Als we daar een stap wil zetten zal er ook op die manier moeten worden geïnvesteerd in de selectie, maar dat gebeurt al jaren niet.
Ajax moet het punt bereiken dat ze spelers als Rensch, Traoré, Labyad, Martinez, Ekkelenkamp, Klaiber en Schuurs niet meer accepteren in de selectie, want daarmee red je het gewoon niet.![]()
![]()
![]()
Zo reageerde ik ook toen hij ineens basisspeler werdquote:
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Die had al veel eerder basisspeler moeten worden. Evenals Brobbey, maar goed dat verhaal kennen we inmiddels.quote:Op zondag 2 mei 2021 17:05 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Zo reageerde ik ook toen hij ineens basisspeler werd![]()
Zo'n nieuwe auto wordt helemaal niks bij een opa.quote:Op zondag 2 mei 2021 17:22 schreef Heeinz het volgende:
Kan Mercedes onze Sjaak niet een iets leukere auto gunnen?Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.![]()
Genot
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]![]()
En eigenlijk ook dit jaar weer. Je verliest van Roma door een individuele fout. Ben er van overtuigd dat wij het beter gedaan zouden hebben tegen Man U. Dus het gat is gewoon heel klein.quote:Op zondag 2 mei 2021 16:55 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Mwa heb liever dat we een EL/CL pakken. En daar zaten we toch godverdomme dichtbij met die finale en halve finale.Life is what you make it.![]()
![]()
Best sneu maar goedquote:Volgens ESPN had Ajax aan de FIFA gevraagd of Onana bij wijze van uitzondering aanwezig mocht zijn bij het feest, maar werd daar geen toestemming voor verleend.![]()
![]()
![]()
![]()
We know this. The Chinese know that we know. But we make-believe that we don't know and the Chinese make-believe that they believe that we don't know, but know that we know. Everybody knows.![]()
Dank je wel, waarde Cocoquote:Op zondag 2 mei 2021 17:51 schreef Coco het volgende:
[..]
Wat kinderachtig, godverdomme.
Nog gefeliciteerd![]()
niets mis met een 500quote:Op zondag 2 mei 2021 17:22 schreef Heeinz het volgende:
Kan Mercedes onze Sjaak niet een iets leukere auto gunnen?![]()
Siem en Lasse zorgen ook nog even voor de 2-2 tegen PSV. Die vieren gewoon meeCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+![]()
Kampioenen.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around![]()
Lekkere foto
Hoezo sneu? Onana heeft doping gebruikt. Keihard uitsluiten dat soort spelers. En ja, ik ben serieus.quote:
Zo'n figuur hoef ik niet meer in de goal. En hij is gewoon geschorst. Hypocriet als hij wel op het veld zou staan feesten.Love is in the air!![]()
Gefeliciteerd allemaal
Hopelijk houden we deze ploeg bij elkaar
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Als Nico mocht gaan zou voor Wijndal gaan, of Rensch naar links en dan Mazraoui op rechts. Salah-Edinne kon toch ook wel watquote:Op zondag 2 mei 2021 17:03 schreef Poepz0r het volgende:
Straks lekker V Aanholt ophalen voor noppes ipv 15 miljoen te betalen voor Wijndal lijkt mij gezien de corona perikelen verstandig en eventueel Wijndal later ophalen.
Wijndal zal wel komen en Nico gaan idd.[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
Heb je een kut feest nu met politie en al terwijl je ook lekker bij De Kuip kampioen kon worden
En minder politie ook in Rotterdam
Man man man wat een gemiste kansgraag op anoniem![]()
Leeds wordt nu genoemd.quote:[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
Nee, ik ben Rensch niet.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Blind en Tadic parels voor de club. Wat een succes hebben die aankopen (in één transferzomer) gebracht, ongekend!! Pluim voor het hele beleid, kampioenschap en beker totaal verdiendLove is in the air!![]()
Pak beker, pak schaal, pak ALLES!
KAMPIOENEN!!!!!!!Davy vind ik daar ook bij horen.quote:Op zondag 2 mei 2021 20:15 schreef Landgeld het volgende:
Blind en Tadic parels voor de club. Wat een succes hebben die aankopen (in één transferzomer) gebracht, ongekend!! Pluim voor het hele beleid, kampioenschap en beker totaal verdiend
Mister 1-0 en mega belangrijk voor dit team.'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016![]()
Leuke club en PL natuurlijk.quote:
Maar met Ajax speel je CL en Nico kan beter.'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
1947-2016![]()
Financieel zal het vast aantrekkelijk zijn en je speelt in de PL, maar verder kwijn je toch weg in Leeds?quote:Op zondag 2 mei 2021 20:23 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Leuke club en PL natuurlijk.
Maar met Ajax speel je CL en Nico kan beter.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Dat is het ook net niet. Maar hij moet het vooral zelf wetenquote:
Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.![]()
Dit was ook ook mijn associatie jaquote:Op zondag 2 mei 2021 20:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Monteer er even het gifje van Pieter BLACKED in
Eens zien of dat mooi wordtMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Even serieus.quote:Op zondag 2 mei 2021 20:40 schreef Monolith het volgende:
[..]
Financieel zal het vast aantrekkelijk zijn en je speelt in de PL, maar verder kwijn je toch weg in Leeds?
Hoeveel verdien je bij Leeds? Ja, PL club dus zal het 8-10mln zijn. Maar dat is het enige wat je daar hebt. Voor de rest zal het een tussenstap zijn om na 1-2 jaar naar de top 6 te kunnen. Je nergens voor mee. Niet om de prijzen, niet in de CL, laat staan Europees. En met alle respect, je zit in een grijze provincieclub met een mooi stadion. Thats it. Geen verwachtingen, geen druk, geen sfeer van een absolute topclub met landelijke uitstraling waar altijd een bepaalde sfeer hangt.
Bij Ajax pak je 4mln wat ook meer is dan je vader in zijn hele leven bij elkaar heeft verdiend, laat je je zien in de CL, doe je mee voor de prijzen, doe je de ervaring op bij een topclub die wel die druk kent. Iedere. Dag. Weer.
En ga direct vanuit Ajax naar een topclub uit de top 3 competities.'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
1947-2016![]()
Leeds is toch wel net effe wat anders dan datquote:Op zondag 2 mei 2021 20:49 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Even serieus.
Hoeveel verdien je bij Leeds? Ja, PL club dus zal het 8-10mln zijn. Maar dat is het enige wat je daar hebt. Voor de rest zal het een tussenstap zijn om na 1-2 jaar naar de top 6 te kunnen. Je nergens voor mee. Niet om de prijzen, niet in de CL, laat staan Europees. En met alle respect, je zit in een grijze provincieclub met een mooi stadion. Thats it. Geen verwachtingen, geen druk, geen sfeer van een absolute topclub met landelijke uitstraling waar altijd een bepaalde sfeer hangt.
Bij Ajax pak je 4mln wat ook meer is dan je vader in zijn hele leven bij elkaar heeft verdiend, laat je je zien in de CL, doe je mee voor de prijzen, doe je de ervaring op bij een topclub die wel die druk kent. Iedere. Dag. Weer.
En ga direct vanuit Ajax naar een topclub uit de top 3 competities.
Plus dat mede Argentijn Bielsa daar zit, kan me voorstellen dat dat ook wel meespeeltMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Ja, Taglifaifco is ook best op leeftijd en heeft al meerdere keren aangegeven wel klaar te zijn met de Eredivisie, niet zozeer met Ajax. Voor de echte top is ie niet goed genoeg, dan is een paar jaar Premier League prima inderdaad.quote:Op zondag 2 mei 2021 20:52 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Leeds is toch wel net effe wat anders dan dat
Plus dat mede Argentijn Bielsa daar zit, kan me voorstellen dat dat ook wel meespeelt![]()
Nico is al 28. Vraag me af of die de stap naar de top 6 nog kan maken na 1-2 seizoen. Weet ook niet of het nou zoveel makkelijker is om die stap te maken vanaf Leeds dan vanaf Ajax. Spelers als vd Beek en Ziyech maken die stap wel. Dat de topclubs niet voor Nico in de rij staan zegt natuurlijk ook wel wat. Ik ben wel fan, maar je ziet toch wel dat het verdedigend ook lang niet altijd top is. Net niet genoeg voor de echte top ook, zou ik zeggen.quote:Op zondag 2 mei 2021 20:49 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Even serieus.
En ga direct vanuit Ajax naar een topclub uit de top 3 competities.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
https://www.telegraaf.nl/(...)ing-aan-coronacrisis
Wat heeft Ajax die Driessen misdaan? Wat een zuur stuk.zie email 27 oktober![]()
Het heeft een historie maar zijn net weer terug in de PL dus voorlopig wel een middenmoter. En die regio in de UK is echt verschrikkelijk. Volg ze verder niet maar het is sportief niet een vooruitgang, hoogstens alleen omdat je vaker tegen topploegen speelt in de PL.quote:
Denk dat hij wel wat tekort komt voor de absolute top dus als die kans voordoet zou ik er wel voor gaan als ik hem was.![]()
Kan het stuk niet lezen en eigenlijk heb ik er ook niet zo'n behoefte aan, maar er zit die Driessen al een hele tijd een keutel dwars wanneer het op Ajax en Ten Hag aankomt.quote:Op zondag 2 mei 2021 20:58 schreef trein2000 het volgende:
Wat heeft Ajax die Driessen misdaan? Wat een zuur stuk.Huilen dan.![]()
Ben er een paar keer geweest ja, prachtige club met een mooie historie. In Engeland heb je best wat ‘grijze provincieclubs’ maar Leeds is dat echt niet. Persoonlijk ook wel fan van de stad maar dat heeft hele andere redenen want het is spuuglelijk ja.quote:Op zondag 2 mei 2021 20:59 schreef tim020hoorn het volgende:
[..]
Het heeft een historie maar zijn net weer terug in de PL dus voorlopig wel een middenmoter. En die regio in de UK is echt verschrikkelijk. Volg ze verder niet maar het is sportief niet een vooruitgang, hoogstens alleen omdat je vaker tegen topploegen speelt in de PL.
Denk dat hij wel wat tekort komt voor de absolute top dus als die kans voordoet zou ik er wel voor gaan als ik hem was.
En voor een vrij gemiddelde back als Tagliafico toch een uitstekende kans om geld te scheppen, in een topcompetitie te spelen onder één van de beste trainers ter wereld die nog landgenoot is ook.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Dan hadden Siem en Lasse je kampioen gemaaktquote:Op zondag 2 mei 2021 20:03 schreef KingRoland het volgende:
Heb je een kut feest nu met politie en al terwijl je ook lekker bij De Kuip kampioen kon worden
En minder politie ook in Rotterdam
Man man man wat een gemiste kans![]()
Driessen was er niet in Madrid omdat hij dacht dat Ajax wel zou verliezen van Real Madrid. Zo'n idioot. En daarna altijd aan stoelpoten van Ten Hag zagen. Als ie talenten kans geeft, negeert ie de aankopen op bank. Geeft ie Labyad de kans dan is dat opeens een KLAP IN HET GEZICHT van jeugdspelers. Een totaalidioot is het.quote:Op zondag 2 mei 2021 20:58 schreef trein2000 het volgende:
Wat heeft Ajax die Driessen misdaan? Wat een zuur stuk.![]()
Valentijn lijkt ook te denken dat ophef creëren omtrent Ajax de beste manier om zijn krantjes te slijten.quote:Op zondag 2 mei 2021 21:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Driessen was er niet in Madrid omdat hij dacht dat Ajax wel zou verliezen van Real Madrid. Zo'n idioot. En daarna altijd aan stoelpoten van Ten Hag zagen. Als ie talenten kans geeft, negeert ie de aankopen op bank. Geeft ie Labyad de kans dan is dat opeens een KLAP IN HET GEZICHT van jeugdspelers. Een totaalidioot is het.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Valentijn Driessen heeft in zijn column in De Telegraaf keihard uitgehaald naar de directie van Ajax. De spelers van Ajax vierden zondagmiddag na het behalen van de 35e landstitel een groot feest met duizenden supporters die zich hadden verzameld bij de Arena, iets wat volgens Valentijn voorkomen had moeten worden door de directie van de Amsterdamse club.
Bij verantwoordelijkheid nemen hoort ook het nemen van impopulaire beslissingen,' begint Valentijn. 'Hoe erg ze ook tegen je gevoel indruisen. De directie van Ajax is daarvoor weggelopen na het 35e kampioenschap van Nederland. Sterker, directeur Edwin van der Sar en zijn mede-directieleden Marc Overmars, Menno Geelen en Susan Lenderink hebben een enorme dikke middelvinger naar heel Nederland opgestoken door spelers, trainers en staf toe te staan de landstitel te vieren met de fans.'
'Uitgerekend Overmars, die zich veertien maanden geleden sterk maakte voor het beëindigen van de Eredivisie. Hij kon niet verkroppen dat er werd doorgespeeld terwijl er zoveel coronadoden vielen. Wat een brutaliteit,' vervolgt hij. 'Alsof er dezer dagen niet iedere dag doden door Covid-19 vallen te betreuren. Het Ajax-feestje was een middelvinger naar de coronaslachtoffers, medische zorg, politie, horeca, dierentuinen, amusementsparken, handhavers die mensen voor 95 euro op de bon moeten slingeren, politiek en alle mensen die zich wel netjes aan de regels houden. En niet te vergeten naar het overgrote deel van de Ajax-aanhang, dat zich wel gedroeg en niet aan de poorten van de Johan Cruijff ArenA stond te rammelen.'
De chef voetbal van De Telegraaf gaat verder: 'Namens Ajax stelde Van der Sar zelfs dat de club officieel geen enkele verantwoordelijkheid draagt voor alles wat zich buiten het stadion afspeelt. Hij ondernam namens Ajax zelfs geen poging om de mensen bij de ArenA te bewegen naar huis te gaan. Sterker, de directie werkte actief en volledig bewust mee aan het negeren van alle coronamaatregelen. Het stond toe dat de Ajax-familie zich pontificaal aan de rand van het parkeerdek meldde met de kampioensschaal en KNVB-beker. Hoe onbeschaamd. Alsof corona niet bestond.'
Valentijn richt zich ook tot het bestuur van Amsterdam: 'Het stadsbestuur liet het na om allerlei tot beschikking staande maatregelen te nemen om er pro-actief voor te zorgen dat fans zich niet rond het stadion konden verzamelen. [...] Willens en wetens zijn door Ajax en burgemeester Femke Halsema van Amsterdam als verantwoordelijke voor de openbare orde grote gezondheidsrisico’s genomen. Het kampioensfeestje kan zomaar een ’superspread event’ zijn, zoals Atalanta Bergamo-Valencia vorig jaar. Blijken de afwegingen van Ajax en Halsema verkeerd uit te pakken dan kan dit niet zonder consequenties blijven voor de verantwoordelijke beleidsbepalers Van der Sar en Halsema.'Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).![]()
Die docu over leeds is overigens wel de moeite.
Valentijn verdiend het nu wel om onderwerp van de volgende column van Marcel van Roosmalen te zijn.quote:Op zondag 2 mei 2021 21:33 schreef RipCity het volgende:
Valentijn Driessen heeft in zijn column in De Telegraaf keihard uitgehaald naar de directie van Ajax. De spelers van Ajax vierden zondagmiddag na het behalen van de 35e landstitel een groot feest met duizenden supporters die zich hadden verzameld bij de Arena, iets wat volgens Valentijn voorkomen had moeten worden door de directie van de Amsterdamse club.
Bij verantwoordelijkheid nemen hoort ook het nemen van impopulaire beslissingen,' begint Valentijn. 'Hoe erg ze ook tegen je gevoel indruisen. De directie van Ajax is daarvoor weggelopen na het 35e kampioenschap van Nederland. Sterker, directeur Edwin van der Sar en zijn mede-directieleden Marc Overmars, Menno Geelen en Susan Lenderink hebben een enorme dikke middelvinger naar heel Nederland opgestoken door spelers, trainers en staf toe te staan de landstitel te vieren met de fans.'
'Uitgerekend Overmars, die zich veertien maanden geleden sterk maakte voor het beëindigen van de Eredivisie. Hij kon niet verkroppen dat er werd doorgespeeld terwijl er zoveel coronadoden vielen. Wat een brutaliteit,' vervolgt hij. 'Alsof er dezer dagen niet iedere dag doden door Covid-19 vallen te betreuren. Het Ajax-feestje was een middelvinger naar de coronaslachtoffers, medische zorg, politie, horeca, dierentuinen, amusementsparken, handhavers die mensen voor 95 euro op de bon moeten slingeren, politiek en alle mensen die zich wel netjes aan de regels houden. En niet te vergeten naar het overgrote deel van de Ajax-aanhang, dat zich wel gedroeg en niet aan de poorten van de Johan Cruijff ArenA stond te rammelen.'
De chef voetbal van De Telegraaf gaat verder: 'Namens Ajax stelde Van der Sar zelfs dat de club officieel geen enkele verantwoordelijkheid draagt voor alles wat zich buiten het stadion afspeelt. Hij ondernam namens Ajax zelfs geen poging om de mensen bij de ArenA te bewegen naar huis te gaan. Sterker, de directie werkte actief en volledig bewust mee aan het negeren van alle coronamaatregelen. Het stond toe dat de Ajax-familie zich pontificaal aan de rand van het parkeerdek meldde met de kampioensschaal en KNVB-beker. Hoe onbeschaamd. Alsof corona niet bestond.'
Valentijn richt zich ook tot het bestuur van Amsterdam: 'Het stadsbestuur liet het na om allerlei tot beschikking staande maatregelen te nemen om er pro-actief voor te zorgen dat fans zich niet rond het stadion konden verzamelen. [...] Willens en wetens zijn door Ajax en burgemeester Femke Halsema van Amsterdam als verantwoordelijke voor de openbare orde grote gezondheidsrisico’s genomen. Het kampioensfeestje kan zomaar een ’superspread event’ zijn, zoals Atalanta Bergamo-Valencia vorig jaar. Blijken de afwegingen van Ajax en Halsema verkeerd uit te pakken dan kan dit niet zonder consequenties blijven voor de verantwoordelijke beleidsbepalers Van der Sar en Halsema.'![]()
Valentijn toevallig morgen bij VI?
Wie neemt die man nog serieus, niemand toch? Mike Verweij misschien
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
Zuur naar mannetje. Also die mensen zich überhaupt hadden laten wegsturen...quote:Op zondag 2 mei 2021 21:33 schreef RipCity het volgende:
Valentijn richt zich ook tot het bestuur van Amsterdam: 'Het stadsbestuur liet het na om allerlei tot beschikking staande maatregelen te nemen om er pro-actief voor te zorgen dat fans zich niet rond het stadion konden verzamelen. [...] Willens en wetens zijn door Ajax en burgemeester Femke Halsema van Amsterdam als verantwoordelijke voor de openbare orde grote gezondheidsrisico’s genomen. Het kampioensfeestje kan zomaar een ’superspread event’ zijn, zoals Atalanta Bergamo-Valencia vorig jaar. Blijken de afwegingen van Ajax en Halsema verkeerd uit te pakken dan kan dit niet zonder consequenties blijven voor de verantwoordelijke beleidsbepalers Van der Sar en Halsema.'No bitch to me![]()
De man is zo vreselijk dom. Alsof je die mensenmassa's had kunnen voorkomen of bekeuren.quote:Op zondag 2 mei 2021 21:33 schreef RipCity het volgende:
Valentijn richt zich ook tot het bestuur van Amsterdam: 'Het stadsbestuur liet het na om allerlei tot beschikking staande maatregelen te nemen om er pro-actief voor te zorgen dat fans zich niet rond het stadion konden verzamelen. [...] Willens en wetens zijn door Ajax en burgemeester Femke Halsema van Amsterdam als verantwoordelijke voor de openbare orde grote gezondheidsrisico’s genomen. Het kampioensfeestje kan zomaar een ’superspread event’ zijn, zoals Atalanta Bergamo-Valencia vorig jaar. Blijken de afwegingen van Ajax en Halsema verkeerd uit te pakken dan kan dit niet zonder consequenties blijven voor de verantwoordelijke beleidsbepalers Van der Sar en Halsema.'
Juist even meefeesten en ze dan ordelijk weg te laten gaan was de oplossing.
Man man man. Vreselijke vent die Driesen.Love is in the air!![]()
Gaan ze niet doen . Verwacht wel dat er een paar Feyenoorders gaan schoppen en uit frustratie rood krijgen zoals vandaag en vorige weekquote:Op zondag 2 mei 2021 22:27 schreef Landgeld het volgende:
En het mooiste is: volgende week een erehaag in de kuip 😅😀RED ONS HENNIEGOD![]()
Lekker laten lullenquote:Op zondag 2 mei 2021 21:33 schreef RipCity het volgende:
Valentijn richt zich ook tot het bestuur van Amsterdam: 'Het stadsbestuur liet het na om allerlei tot beschikking staande maatregelen te nemen om er pro-actief voor te zorgen dat fans zich niet rond het stadion konden verzamelen. [...] Willens en wetens zijn door Ajax en burgemeester Femke Halsema van Amsterdam als verantwoordelijke voor de openbare orde grote gezondheidsrisico’s genomen. Het kampioensfeestje kan zomaar een ’superspread event’ zijn, zoals Atalanta Bergamo-Valencia vorig jaar. Blijken de afwegingen van Ajax en Halsema verkeerd uit te pakken dan kan dit niet zonder consequenties blijven voor de verantwoordelijke beleidsbepalers Van der Sar en Halsema.'![]()
Deze manquote:
Het is wel echt apart dat er iedereen maar dat alsof het de normaalste zaak is om in deze tijd zo'n feest te vieren. Net zoals een BLM demonstratie op de dam niet kon,kan zo'n feest nu ook gewoon even niet.![]()
Ben ik het mee eens, maar dan had je het hele gebied rondom de Arena af moeten zetten, en dan waren die supporters wel weer ergens anders heen gegaan. Ajax valt hier weinig te verwijten. De KNVB en de overheid hadden het beste kunnen regelen dat er 7500 mensen in het stadion hadden gemogen, had je ook meteen de regels beter kunnen handhaven.quote:Op zondag 2 mei 2021 22:40 schreef Mansjester het volgende:
Het is wel echt apart dat er iedereen maar dat alsof het de normaalste zaak is om in deze tijd zo'n feest te vieren. Net zoals een BLM demonstratie op de dam niet kon,kan zo'n feest nu ook gewoon even niet.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Dan hadden die lui toch net zo goed buiten gestaan?quote:Op zondag 2 mei 2021 22:43 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ben ik het mee eens, maar dan had je het hele gebied rondom de Arena af moeten zetten, en dan waren die supporters wel weer ergens anders heen gegaan. Ajax valt hier weinig te verwijten. De KNVB en de overheid hadden het beste kunnen regelen dat er 7500 mensen in het stadion hadden gemogen, had je ook meteen de regels beter kunnen handhaven.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Waarschijnlijk wel, maar wellicht ook wat minder gasten dan dat er nu stonden...quote:Op zondag 2 mei 2021 22:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan hadden die lui toch net zo goed buiten gestaan?
Ik snap trouwens dat verhaal over voor 50 miljoen verkopen niet zo. Om quitte te spelen wel ja, maar je kunt met het vermogen van Ajax ook een jaartje met een verlies genoegen nemen. De markt zal zich ongetwijfeld weer gaan herstellen nu het ergste van de coronacrisis achter de rug is en de supporters volgend seizoen weer terugkeren.
Dat gezegd hebbende denk ik wel dat ze Onana en Nico gaan verkopen.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Ze willen ook niet helemaal interen op hun eigen vermogen en dan weer opnieuw moeten beginnen natuurlijk. Zeker als ze ook gewoon nog wat willen uitgeven aan nieuwe spelers.quote:Op zondag 2 mei 2021 22:57 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel, maar wellicht ook wat minder gasten dan dat er nu stonden...
Ik snap trouwens dat verhaal over voor 50 miljoen verkopen niet zo. Om quitte te spelen wel ja, maar je kunt met het vermogen van Ajax ook een jaartje met een verlies genoegen nemen. De markt zal zich ongetwijfeld weer gaan herstellen nu het ergste van de coronacrisis achter de rug is en de supporters volgend seizoen weer terugkeren.
Dat gezegd hebbende denk ik wel dat ze Onana en Nico gaan verkopen.
Al denk ik dat ze best een eind kunnen komen met die verkopen, volgens mij staan een Marin en Lang ook pas in de boeken voor deze zomer.Oh.![]()
Hij heb er de pest over in dat hij Ten Hag niet weg heeft kunnen lullen.quote:Op zondag 2 mei 2021 21:47 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Valentijn verdiend het nu wel om onderwerp van de volgende column van Marcel van Roosmalen te zijn.
In het weekend dat dus Ten Hag bijtekend en Ajax de titel officieel pakt, moet hij zijn frustratie ergens over kwijt.'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
1947-2016![]()
zal allemaal wel meevallen inderdaad want anders halen ze Haller niet in januariquote:Op zondag 2 mei 2021 23:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze willen ook niet helemaal interen op hun eigen vermogen en dan weer opnieuw moeten beginnen natuurlijk. Zeker als ze ook gewoon nog wat willen uitgeven aan nieuwe spelers.
Al denk ik dat ze best een eind kunnen komen met die verkopen, volgens mij staan een Marin en Lang ook pas in de boeken voor deze zomer.![]()
Iemand Halsema tussen de menigte zien staan met een button op zonder burgemeester ketting![]()
![]()
Oh wacht verantwoording dragen best lastig, iets met duivels dilemma![]()
Schuld leggen bij de Driehoek en de informatie voorziening en dooooorrrrr![]()
![]()
Mwah dat is wat simpel gedacht vind ik. Driessen is een botte hork om het zo op te schrijven (het past wel prima bij het type krant dat de T is natuurlijk) maar hij heeft wel een punt. Er stond gewoon een geluidssetje klaar dus zo spontaan als Ajax wil laten geloven dat het ging was het bepaald niet. En ik denk dat het met publiek binnen uiteindelijk heel anders was geweest.quote:Op zondag 2 mei 2021 22:43 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ben ik het mee eens, maar dan had je het hele gebied rondom de Arena af moeten zetten, en dan waren die supporters wel weer ergens anders heen gegaan. Ajax valt hier weinig te verwijten. De KNVB en de overheid hadden het beste kunnen regelen dat er 7500 mensen in het stadion hadden gemogen, had je ook meteen de regels beter kunnen handhaven.'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around![]()
als je met hagel schiet raak je altijd wel wat maar ik weet niet hoe ze het anders hadden kunnen doen, nu heb je ze allemaal bij elkaar op een plek die niet kwaad kanquote:Op maandag 3 mei 2021 00:00 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Mwah dat is wat simpel gedacht vind ik. Driessen is een botte hork om het zo op te schrijven (het past wel prima bij het type krant dat de T is natuurlijk) maar hij heeft wel een punt. Er stond gewoon een geluidssetje klaar dus zo spontaan als Ajax wil laten geloven dat het ging was het bepaald niet. En ik denk dat het met publiek binnen uiteindelijk heel anders was geweest.![]()
Ruim 10.000 Ajax-fans bij ArenA, gemeente greep bewust niet in
De gemeente Amsterdam trad zondag niet op tegen de mensenmassa bij de Johan Cruijff ArenA om “ongeregeldheden en escalatie van geweld” te voorkomen. De kampioenswedstrijd van Ajax tegen FC Emmen trok ongeveer 12.000 supporters, meldt de gemeente in een verklaring.
In de aanloop naar zondag had de gemeente herhaaldelijk gezegd dat feestjes niet waren toegestaan in verband met de coronamaatregelen. De politie heeft niet hoeven in te grijpen tegen verstoringen van de openbare orde, zo stelt de gemeente. Wel zijn vijftien mensen gearresteerd voor onder meer het bezit van vuurwerk of wapens.
Amsterdam erkent dat het “veel te druk was” tijdens en na de wedstrijd. Echter zou de keuze om niet in te grijpen er volgens de gemeente wel voor hebben gezorgd dat er geen massale verplaatsing van supporters naar de open terrassen van de binnenstad zou plaatsvinden. De politie heeft de uitstroom van supporters weg van het stadion begeleid, om opstoppingen te voorkomen.
https://www.ad.nl/dossier(...)st-niet-in~a121b09f/
Wanbeleid is ook beleidgetipt via ene Mark R.
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: