quote:Op zondag 2 mei 2021 10:00 schreef Zipportal het volgende:
Als je punten nodig hebt speel maar tegen Feyenoord. Dus weer een moeizame wedstrijd.
Feyenoordtopic lijkt me voldoende, tenzij deze wordt afgekeurdquote:
Hangt ervan af aan wie je het vraagtquote:Op zondag 2 mei 2021 13:35 schreef maxi-mus het volgende:
Disney zal er nog een flinke kluif aan hebben om hier een happy end bij te verzinnen.
Ze zijn nog aan het twijfelen of het onder documentaires of comedy komt te staan.quote:Op zondag 2 mei 2021 13:35 schreef maxi-mus het volgende:
Disney zal er nog een flinke kluif aan hebben om hier een happy end bij te verzinnen.
#EXITDICKquote:Op zondag 2 mei 2021 13:35 schreef maxi-mus het volgende:
Misschien krijgt bozenik een transfer naar Disney Parijs. Kan die als Goofy gaan werken en heeft die tenminste nog een baan na dit seizoen.quote:Op zondag 2 mei 2021 13:35 schreef maxi-mus het volgende:
Ik ben benieuwd wie Dick na deze wedstrijd allemaal de schuld gaat geven. Ik weet in ieder geval zeker wie hij niet de schuld gaat geven.quote:Op zondag 2 mei 2021 13:36 schreef maxi-mus het volgende:
Het zal wel weer aan de kwaliteit liggen en niet aan Dickie.
Dat lijkt me niet, die kunnen er echt helemaal niks van.quote:
Dat lijkt mij niet hoor maar PEC uit, Willem 2 thuis en Twente uit is niet het zwaarste programma.quote:
Ohja die docu.quote:Op zondag 2 mei 2021 13:35 schreef maxi-mus het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |