SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dan nog de talloze klussen, verkopen, weggelopen katten/honden, blaadjes van de buren op je pad enz enz
Ik kijk eens in de week, maar vaker niet dan wel.
Wat?quote:Hi, welke rustige slimme scholier of student heeft zin en energie om een grote verzameling boeken te ordenen...? We hebben (veel) te veel boeken en we kunnen een helpende hand bij het alfabetiseren en selecteren van onze boekenverzameling enorm goed gebruiken... ! Termijn in overleg.
Als je heel veel boeken hebt en wil verkopen misschien?quote:
En dan laat je een ander je teringbende uitzoeken? Termijn in overleg ook nogquote:Op zaterdag 1 mei 2021 22:20 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Als je heel veel boeken hebt en wil verkopen misschien?
En heb je gevonden wat je zocht?quote:Op zaterdag 1 mei 2021 22:40 schreef Isabeau het volgende:
Ik zocht een datum en dacht 'misschien heb ik daar iets op FOK! over geschreven'. Dus ik ging een hele maand in 2009 teruglezen. Wat een leuke slowchat was het toen hier (ook)En wat een boel dingen gebeurden er. En ik zat een paar keer met mijn mond open omdat ik bepaalde dingen echt helemaal vergeten was! Ook betreffende mijzelf.
Wel veel mensen die nooit meer hier komenMaar vooruit, er zijn ook veel leuke nieuwe mensen voor in de plaats gekomen.
2009 lijkt helemaal niet lang geleden, gek is datquote:Op zaterdag 1 mei 2021 22:40 schreef Isabeau het volgende:
Ik zocht een datum en dacht 'misschien heb ik daar iets op FOK! over geschreven'. Dus ik ging een hele maand in 2009 teruglezen. Wat een leuke slowchat was het toen hier (ook)En wat een boel dingen gebeurden er. En ik zat een paar keer met mijn mond open omdat ik bepaalde dingen echt helemaal vergeten was! Ook betreffende mijzelf.
Wel veel mensen die nooit meer hier komenMaar vooruit, er zijn ook veel leuke nieuwe mensen voor in de plaats gekomen.
Voor geld?quote:Op zaterdag 1 mei 2021 22:42 schreef Molo het volgende:
[..]
En dan laat je een ander je teringbende uitzoeken? Termijn in overleg ook nog
Neequote:
Boe.😢quote:
Is dat altijd een betaalde dienst op die app?quote:
Hier was het veelal verkoop of te koop gevraagd, maar ook schoonmaakwerk gevraagd en gezochtquote:Op zaterdag 1 mei 2021 22:54 schreef Molo het volgende:
[..]
Is dat altijd een betaalde dienst op die app?
Ik ken het niet, maar haalde dat er niet uit
quote:Op zaterdag 1 mei 2021 22:53 schreef Isabeau het volgende:
Er was die maand blijkbaar ook een griepepidemie in Nederland en ik kwam lichtelijk in shock melden dat ik iemand met een mondkapje had zien lopen! Oh sweet summer child...
Kan van alles zijn. Gratis hulp met dingen maar ook gewoon dingen tegen betaling.quote:Op zaterdag 1 mei 2021 22:54 schreef Molo het volgende:
[..]
Is dat altijd een betaalde dienst op die app?
Ik ken het niet, maar haalde dat er niet uit
quote:
Posten tijdens bevalling, checkquote:Op zaterdag 1 mei 2021 23:02 schreef Vanyel het volgende:
[..]![]()
Ik las een tijdje geleden mijn pottenbevallingstopic terug. Toen de kleine Dot realiteit werd en ik vol tot de 10 cm doorpostte. Dat waren nog eens tijden
Leuk om zoiets terug te lezenquote:Op zaterdag 1 mei 2021 23:02 schreef Vanyel het volgende:
![]()
Ik las een tijdje geleden mijn pottenbevallingstopic terug. Toen de kleine Dot realiteit werd en ik vol tot de 10 cm doorpostte. Dat waren nog eens tijden
quote:Op zaterdag 1 mei 2021 23:02 schreef Vanyel het volgende:
[..]![]()
Moet je toch heel hard om lachenquote:Op zondag 2 mei 2021 07:31 schreef Barreltje het volgende:
![]()
Ik ben weer op het eiland en de "covid bestaat niet, flat earth en het is allemaal de schuld van Hilary Clinton " collega is er weer..
Vandaag is er iets nieuws... je kan geluid op een bepaalde frequentie laten afspelen en dan repareert het je DNA..
Van het covid vaccin..
Tuurlijk joh...
Shit dat is echt niet best. Gelijk naar de HAP gegaan of komt er iemand vandaag misschien langs? Of moeten jullie nog afwachten?quote:Op zondag 2 mei 2021 07:55 schreef Jagärtrut het volgende:
Wij hebben een Whatsapp groep met de buurt. Blij mee, toen we gisteravond om 23 uur nog minder ibuprofen bij een buurman kinderen ophalen, omdat de koets van de oudste 3 uur na paracetamol alleen maar gestegen was naar 40.2.... Met koortsstuip van vorig jaar toen toch maar even de dokter gebeld...
Helaas ben je geen doorsnee actricequote:Op zondag 2 mei 2021 09:39 schreef Myraela het volgende:
Mensen kunnen jullie even een crowdfunding opstarten. Ik wil graag in dit huis wonen: https://www.funda.nl/koop/lisse/huis-41396118-ringdijk-8/
quote:Op zondag 2 mei 2021 07:55 schreef Jagärtrut het volgende:
Wij hebben een Whatsapp groep met de buurt. Blij mee, toen we gisteravond om 23 uur nog minder ibuprofen bij een buurman kinderen ophalen, omdat de koets van de oudste 3 uur na paracetamol alleen maar gestegen was naar 40.2.... Met koortsstuip van vorig jaar toen toch maar even de dokter gebeld...
we zijn naar de huisarts gegaan en zitten nu in het ziekenhuis. Arts verdenkt de blinde darm...quote:Op zondag 2 mei 2021 08:45 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Shit dat is echt niet best. Gelijk naar de HAP gegaan of komt er iemand vandaag misschien langs? Of moeten jullie nog afwachten?
Ow shit man, sterkte daar!quote:Op zondag 2 mei 2021 10:06 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
we zijn naar de huisarts gegaan en zitten nu in het ziekenhuis. Arts verdenkt de blinde darm...
Benieuwd nu! Wel leuk huis dat, op keuken en badkamer na uiteraardquote:
Ik vind het eigenlijk best klein op de bovenverdieping..quote:Op zondag 2 mei 2021 09:39 schreef Myraela het volgende:
Mensen kunnen jullie even een crowdfunding opstarten. Ik wil graag in dit huis wonen: https://www.funda.nl/koop/lisse/huis-41396118-ringdijk-8/
Oh Jäger! Sterkte daar!quote:Op zondag 2 mei 2021 10:06 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
we zijn naar de huisarts gegaan en zitten nu in het ziekenhuis. Arts verdenkt de blinde darm...
Bij dit soort berichten heb ik het gevoel dat er een heel groot stuk ontbreekt. Stroomuitval op de kamer, afdeling, etage, sector, vleugel, gebouw? Waar? En roepen op diepgaand onderzoek. Denken die mensen dat dat niet gebeurt. Of is dit weer een pennenlikker die het flink aandikt.quote:Op zaterdag 1 mei 2021 23:46 schreef Isabeau het volgende:
wtf....
https://www.nu.nl/coronav(...)mumc-maastricht.html
Wat erg. Het kan zijn dat ze zonder die stroomstoring ook waren overleden, maar dat lijkt mij nooit 100% aan te tonen en je hebt nu de schijn wel tegen.
Je weet dat je menstruatie verdwijnt wanneer je in de buurt komt van een gevaccineerdequote:Op zondag 2 mei 2021 07:31 schreef Barreltje het volgende:
![]()
Ik ben weer op het eiland en de "covid bestaat niet, flat earth en het is allemaal de schuld van Hilary Clinton " collega is er weer..
Vandaag is er iets nieuws... je kan geluid op een bepaalde frequentie laten afspelen en dan repareert het je DNA..
Van het covid vaccin..
Tuurlijk joh...
WIE IS ER GEVACCINEERD? Ik wil je aanraken!quote:Op zondag 2 mei 2021 10:43 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Je weet dat je menstruatie verdwijnt wanneer je in de buurt komt van een gevaccineerde
Oef, beterschap!quote:Op zondag 2 mei 2021 10:06 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Het is dat het werk zo'n pokke-end uit de richting ligtquote:Op zondag 2 mei 2021 10:02 schreef Lonaa het volgende:
Ik doe het voor de helft:
https://www.funda.nl/koop(...)eurningerstraat-328/
Hier is een wat uitgebreider stuk. Blijkt blijkbaar om de long IC te gaan waar de verstoring was.quote:Op zaterdag 1 mei 2021 23:46 schreef Isabeau het volgende:
wtf....
https://www.nu.nl/coronav(...)mumc-maastricht.html
Wat erg. Het kan zijn dat ze zonder die stroomstoring ook waren overleden, maar dat lijkt mij nooit 100% aan te tonen en je hebt nu de schijn wel tegen.
Sterkte..quote:Op zondag 2 mei 2021 10:06 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
https://www.riasfournitur(...)reparatiedoek-jeans/quote:Op zondag 2 mei 2021 10:37 schreef Tuindier het volgende:
Mijn lievelingsbroek heeft een scheur omdat mijn bovenbenen tegen elkaar schuren. Vroeger had je dan bij de HEMA van dat spul dat je erin kon strijken om hem nog een tijdje te kunnen dragen, alleen dat zie ik nu niet meer op de website staan. Weet iemand hier wat ik bedoel/zoek?
quote:Op zondag 2 mei 2021 11:04 schreef sigme het volgende:
[..]
https://www.riasfournitur(...)reparatiedoek-jeans/
Doet me aan Mario Bros denkenquote:Op zondag 2 mei 2021 11:10 schreef sigme het volgende:
De grote horrortulp heeft twee kleinere horrorzusjes:
[ afbeelding ]
Filmpje doet t niet.quote:Op zondag 2 mei 2021 11:12 schreef sigme het volgende:
En Willemien (filmpje) heeft een stel enorm grote broers en zusjes.
[ afbeelding ]
Oh noes, sterkte met m! Arm jochiequote:Op zondag 2 mei 2021 10:06 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Wat tof! ik vond mezelf al zo lekker tunen!quote:Op zondag 2 mei 2021 07:31 schreef Barreltje het volgende:
![]()
Van het covid vaccin..
Tuurlijk joh...
Imgur doet weer moeilijk. Filmpje maar weggehaald.quote:Op zondag 2 mei 2021 11:16 schreef Blues het volgende:
[..]
Filmpje doet t niet.
[..]
Oh noes, sterkte met m! Arm jochie
[..]
Wat tof! ik vond mezelf al zo lekker tunen!
Ja, wij kochten dat altijd op de markt. De stoffenmarkt is als het goed is weer open, dus daar zou je het kunnen zoeken.quote:Op zondag 2 mei 2021 10:37 schreef Tuindier het volgende:
Mijn lievelingsbroek heeft een scheur omdat mijn bovenbenen tegen elkaar schuren. Vroeger had je dan bij de HEMA van dat spul dat je erin kon strijken om hem nog een tijdje te kunnen dragen, alleen dat zie ik nu niet meer op de website staan. Weet iemand hier wat ik bedoel/zoek?
Een duik in het bad zo met de VK magazine.quote:Op zondag 2 mei 2021 11:20 schreef sigme het volgende:
Imgur doet weer moeilijk. Filmpje maar weggehaald.
Wat tune je vandaag, Blues?
Ik heb in dit dorp nog nooit een stoffenmarkt gezien, en de stad kom ik momenteel niet, dus ikheb de tip van @sigme besteld!quote:Op zondag 2 mei 2021 11:21 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ja, wij kochten dat altijd op de markt. De stoffenmarkt is als het goed is weer open, dus daar zou je het kunnen zoeken.
Heb er alleen nooit veel aan gehad, want dan strijk je dat spul erin en 2 dagen later scheurt het nét naast het opgestreken lapje. En het lapje zelf laat aan de randen ook te snel los.
(Ik slijt mijn broeken meestal op de knieën en daarna op het zitvlak. Bij de knieën kun je nog doen alsof het zo hoort, maar ik heb mijn kont niet graag uit mijn broek hangen.)
Liepen zangeressen in de jaren 90 daar niet ooit in?quote:Op zondag 2 mei 2021 11:21 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ja, wij kochten dat altijd op de markt. De stoffenmarkt is als het goed is weer open, dus daar zou je het kunnen zoeken.
Heb er alleen nooit veel aan gehad, want dan strijk je dat spul erin en 2 dagen later scheurt het nét naast het opgestreken lapje. En het lapje zelf laat aan de randen ook te snel los.
(Ik slijt mijn broeken meestal op de knieën en daarna op het zitvlak. Bij de knieën kun je nog doen alsof het zo hoort, maar ik heb mijn kont niet graag uit mijn broek hangen.)
*boks*quote:Op zondag 2 mei 2021 11:31 schreef Tuindier het volgende:
Sterkte Jagar! Hoop dat het meevalt!
Verder ben ik chagrijnig vandaag, denk niet zo goed geslapen. Nu dus maar even vroege lunch en dan buiten een rondje lopen, misschien dat het helpt.
Ah ja, ik heb natuurlijk geen idee waar je woont.quote:Op zondag 2 mei 2021 11:30 schreef Tuindier het volgende:
[..]
Ik heb in dit dorp nog nooit een stoffenmarkt gezien, en de stad kom ik momenteel niet, dus ikheb de tip van @:sigme besteld!
Dat toont weer aan dat ik geen zangeres uit de jaren 90 ben dan.quote:Op zondag 2 mei 2021 11:33 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Liepen zangeressen in de jaren 90 daar niet ooit in?
[..]
*boks*
Of nouja, ik ben niet heel chagrijnig, maar wel een tikkie gefrustreerd dat dat uitzendbureau gewoon NIET reageert op berichten/mail. Terwijl ze zeggen dat de mailbox (ook ivm het maken van de roosters) 7 dagen per week gelezen wordtNu heb ik komende week weer niks te doen. Morgen maar weer in de telefoon klimmen. (Hun bureau hier is er helaas niet meer, dus even binnenwippen is er ook niet bij).
Pffffft.quote:Op zondag 2 mei 2021 11:59 schreef Jagärtrut het volgende:
We zijn weer thuis. Volgens de artsen niets aan de hand. Nu nog wachten op Coronatest.
Meneer heeft weer praatjes voor tien...
Kinderen hequote:Op zondag 2 mei 2021 11:59 schreef Jagärtrut het volgende:
We zijn weer thuis. Volgens de artsen niets aan de hand. Nu nog wachten op Coronatest.
Bellen dan maar morgen idd.quote:Op zondag 2 mei 2021 11:33 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Liepen zangeressen in de jaren 90 daar niet ooit in?
[..]
*boks*
Of nouja, ik ben niet heel chagrijnig, maar wel een tikkie gefrustreerd dat dat uitzendbureau gewoon NIET reageert op berichten/mail. Terwijl ze zeggen dat de mailbox (ook ivm het maken van de roosters) 7 dagen per week gelezen wordtNu heb ik komende week weer niks te doen. Morgen maar weer in de telefoon klimmen. (Hun bureau hier is er helaas niet meer, dus even binnenwippen is er ook niet bij).
Heerlijk juist. Ik wil wel vrij wonen, maar geen belachelijk groot huis.quote:Op zondag 2 mei 2021 10:13 schreef Barreltje het volgende:
Ik vind het eigenlijk best klein op de bovenverdieping..
Ja dat lijkt mij echt heerlijk. Nog lastig ook want de huizen op grotere stukken grond zijn vaak al snel best groot.quote:Op zondag 2 mei 2021 12:10 schreef Myraela het volgende:
[..]
Heerlijk juist. Ik wil wel vrij wonen, maar geen belachelijk groot huis.
Pff gelukkig maarquote:Op zondag 2 mei 2021 11:59 schreef Jagärtrut het volgende:
Ditquote:Op zondag 2 mei 2021 12:10 schreef Myraela het volgende:
[..]
En/Of een complete bouwvalquote:Op zondag 2 mei 2021 12:26 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja dat lijkt mij echt heerlijk. Nog lastig ook want de huizen op grotere stukken grond zijn vaak al snel best groot.
Mwah, doordeweeks zijn ze zeker een stuk stiller dan de vorige.quote:
Dat laatste is fijn.quote:Op zondag 2 mei 2021 12:52 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Mwah, doordeweeks zijn ze zeker een stuk stiller dan de vorige.
Maar in de weekenden zitten de voor en achtertuin wel vol me vrienden en familie.
Dus kon beter, maar het is ook al 100x beter dan wat het was.
Nooit een saai moment bij jullie hequote:Op zondag 2 mei 2021 11:59 schreef Jagärtrut het volgende:
Onzin (N=1 )quote:Op zondag 2 mei 2021 10:43 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Je weet dat je menstruatie verdwijnt wanneer je in de buurt komt van een gevaccineerde
Vreselijk natuurlijk. En als nabestaande is het onverteerbaar.quote:Op zondag 2 mei 2021 11:02 schreef z80 het volgende:
[..]
Hier is een wat uitgebreider stuk. Blijkt blijkbaar om de long IC te gaan waar de verstoring was.
https://www.gelderlander.(...)er-uitvalt~a38ab61f/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Daar heb ik dit huis op uitgezocht ja. Beschaafd huis op een leuke stukje grond. Tegenwoordig is het eerder het omgekeerde, of meteen een villa-achtig huis (en sowieso onbetaalbaar).quote:Op zondag 2 mei 2021 12:10 schreef Myraela het volgende:
[..]
Das best tof! Niet dat ik kan programmeren in Python, maar het zou wel eens handig zijn te kunnen. Nu moet ik altijd C. vragen om hulp.quote:Op zondag 2 mei 2021 13:33 schreef derLudolf het volgende:
Gaaf, met de modernste versie van de TI-84 rekenmachines kun je blijkbaar programmeren in Python
[ afbeelding ]
Soms is die reclame op Facebook nog best leuk
Morgen gaan? Of kan dat niet?quote:Op zondag 2 mei 2021 14:14 schreef Lonaa het volgende:
Ik moet naar de Praxis of Intratuin maar ben bang dat het debiel druk is
Normaal zou ik dat doen ja, onder werktijd. Probleem is dat ik bamboestokken van 210 nodig heb en dat is ingewikkeld op de fiets. Auto is onder werktijd niet beschikbaarquote:
Wij ook. We hebben geen groot huis nodig.quote:Op zondag 2 mei 2021 13:48 schreef Tuindier het volgende:
[..]
Daar heb ik dit huis op uitgezocht ja. Beschaafd huis op een leuke stukje grond. Tegenwoordig is het eerder het omgekeerde, of meteen een villa-achtig huis (en sowieso onbetaalbaar).
Tot hoe laat zijn ze open? Bestellen en betalen en eind van de middag als F thuis is ophalen. Zo doe ik dat vaak als ik iemand na werktijd kan charterenquote:Op zondag 2 mei 2021 14:18 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Normaal zou ik dat doen ja, onder werktijd. Probleem is dat ik bamboestokken van 210 nodig heb en dat is ingewikkeld op de fiets. Auto is onder werktijd niet beschikbaar
Bestellen, betalen, F laten ophalen.quote:Op zondag 2 mei 2021 14:23 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Tot hoe laat zijn ze open? Bestellen en betalen en eind van de middag als F thuis is ophalen. Zo doe ik dat vaak als ik iemand na werktijd kan charteren
Dat wilde ik niet direct zeggen (maar dat komt inderdaad vaak voor 😉)quote:
Vernietigend.quote:Op zondag 2 mei 2021 13:29 schreef borisz het volgende:
Fijn nieuws JT.
==
Mooi stuk over het verschil in vaccineren in 2009 en 2021.
http://www.defensieplatfo(...)lijke-werkelijkheid/
Een duidelijke uiteenzetting van mijn 'wat een chaos' gevoel.quote:Op zondag 2 mei 2021 13:29 schreef borisz het volgende:
quote:Op zondag 2 mei 2021 14:59 schreef Tuindier het volgende:
Ik had wat besteld bij praxis voor woensdag ophalen. Het stond wel klaar, maar helemaal achter in de winkel moest ik het even zelf gaan halen. Vervolgens was het niet compleet (8 bamboestokken ipv 8 setjes van 3), en kwam ik er thuis ook nog achter dat de specifiek uitgezochte zwarte tie-raps toch wit waren, en de tomatenspiralen 150cm ipv 180..
Toen ging het goed. Dus doen we het nu anders. Lijken wel ambtenaren.quote:Op zondag 2 mei 2021 13:29 schreef borisz het volgende:
Fijn nieuws JT.
==
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |