Klein blundertje in het Feijenoordtopucquote:
Ik ga direct kijken, ik kom net thuisquote:Op maandag 3 mei 2021 19:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Klein blundertje in het Feijenoordtopuc
(die je nu nog steeds niet doorhebt)
Ik heb nog steeds niet door, wat doe ik fout?quote:Op maandag 3 mei 2021 19:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Klein blundertje in het Feijenoordtopuc
(die je nu nog steeds niet doorhebt)
Ten Post, dat klinkt als een boerengehucht waar een beschaafd mens niet dood gevonden wil worden.quote:
Tot morgen.quote:Op dinsdag 4 mei 2021 11:47 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ten Post, dat klinkt als een boerengehucht waar een beschaafd mens niet dood gevonden wil worden.
Ik heb het een kans gegeven omdat ik het nog nooit had gezien en ik was wel nieuwsgierig.quote:
Eens. Eerste week gevolgd, daarna heel sporadisch een aflevering gezien.quote:Op dinsdag 4 mei 2021 13:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb het een kans gegeven omdat ik het nog nooit had gezien en ik was wel nieuwsgierig.
Het was ontzettend kut.
Er is volgens mij ook letterlijk geen spraakmakend fragment geweest. (lol)quote:Op dinsdag 4 mei 2021 13:06 schreef fetX het volgende:
[..]
Eens. Eerste week gevolgd, daarna heel sporadisch een aflevering gezien.
Dat Thomas niet heeft gewonnen geeft al aan dat het een kutprogramma was.
#TeamThomas @:onlogisch
Dat is al een paar jaar een terugkerend dingetje volgens mij, voorheen ging het om beroepsgekwetsten die vinden dat bepaalde slachtoffers niet herdacht worden ofzo. Die beroepsgek Rogier Meijer (van de botsplinters met Sinterklaas) is de woordvoerder.quote:
quote:,,Onbeschaamd handhaaft het Nationaal comité 4 en 5 mei de koloniale apartheid hiërarchie door 'alleen de Nederlanders met een Nederlands paspoort te herdenken' en worden 4 miljoen Nederlandse oorlogsslachtoffers uit onze geschiedenis geweerd. De racistische haat, het dreigende geweld en de institutionele betrokkenheid hebben we voor het nageslacht vastgelegd. Op dat Nederland straks niet kan zeggen 'wir haben es nicht gewusst'. De bal ligt nu bij Nederland om te zorgen dat de dodenherdenking een geschied getrouwe herdenking wordt.''
quote:Op dinsdag 4 mei 2021 13:24 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat is al een paar jaar een terugkerend dingetje volgens mij, voorheen ging het om beroepsgekwetsten die vinden dat bepaalde slachtoffers niet herdacht worden ofzo. Die beroepsgek Rogier Meijer (van de botsplinters met Sinterklaas) is de woordvoerder.
[..]
Ik heb het idee dat de laatste tijd vooral dingen trending zijn doordat tegenstanders massaal ouwe meuk oprakelen.quote:
Ik ben na donderdag een week vrijquote:Op dinsdag 4 mei 2021 13:52 schreef Scrummie het volgende:
Oh wat leuk, ik hoor dat ik volgende week donderdag én vrijdag vrij ben. Lang weekendgod.
Bedankt al zit ik nu sterk te overwegen om het weer in te trekken. Heb eigenlijk van maandag t/m woensdag hotelletje in Westkapelle, maar het wordt echt ongelofelijk tyfusweer en wellicht ga ik de dagen na de zomer nog hard nodig hebben.quote:Op dinsdag 4 mei 2021 13:53 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat is nóg lekkerder ouwe reus. Geniet ervan.
En donderdag is er ook nog Eredivisiegenot!quote:Op dinsdag 4 mei 2021 13:52 schreef Scrummie het volgende:
Oh wat leuk, ik hoor dat ik volgende week donderdag én vrijdag vrij ben. Lang weekendgod.
Ga je bij die eenheid om terroristen ab zu knallen maar bestaat je baan alleen maar uit debielen van daken en uit gebarricadeerde huizen te halen.quote:
Heb meestal vrijdag vrij.quote:Op dinsdag 4 mei 2021 13:52 schreef Scrummie het volgende:
Met het oog op de conference league? Lekker met je vaccinatiepaspoort op pad.quote:Op dinsdag 4 mei 2021 13:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Bedankt al zit ik nu sterk te overwegen om het weer in te trekken. Heb eigenlijk van maandag t/m woensdag hotelletje in Westkapelle, maar het wordt echt ongelofelijk tyfusweer en wellicht ga ik de dagen na de zomer nog hard nodig hebben.
Ah zie het ja. Nog een volledige speelronde ook. Genieten.quote:Op dinsdag 4 mei 2021 13:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
En donderdag is er ook nog Eredivisiegenot!
Lekker lekker.quote:Op dinsdag 4 mei 2021 13:57 schreef Coco het volgende:
[..]
Heb meestal vrijdag vrij.
Dus ik heb volgende week hetzelfde
Maar je gaat toch juist naar Zeeland voor het tyfusweer?quote:Op dinsdag 4 mei 2021 13:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Bedankt al zit ik nu sterk te overwegen om het weer in te trekken. Heb eigenlijk van maandag t/m woensdag hotelletje in Westkapelle, maar het wordt echt ongelofelijk tyfusweer en wellicht ga ik de dagen na de zomer nog hard nodig hebben.
Ja die grap maakte @befbekje ook al maar helaas.quote:Op dinsdag 4 mei 2021 13:58 schreef Coco het volgende:
[..]
Maar je gaat toch juist naar Zeeland voor het tyfusweer?
Beetje aftrekken in een blokhut met een stel vrienden en zuipen en drugs gebruiken, daar hoeft geen mooi weer bij nee.quote:Op dinsdag 4 mei 2021 13:58 schreef Coco het volgende:
[..]
Maar je gaat toch juist naar Zeeland voor het tyfusweer?
Feyenoord gaat de conference liek niet halen.quote:Op dinsdag 4 mei 2021 13:58 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Met het oog op de conference league? Lekker met je vaccinatiepaspoort op pad.
[..]
Ah zie het ja. Nog een volledige speelronde ook. Genieten.
Ik ook, en met op woensdag mijn vaste vrije dag wordt dat een heerlijk hemelvaartsweekendquote:Op dinsdag 4 mei 2021 13:52 schreef Scrummie het volgende:
Ik vind het wel leuker om drugs te gebruiken als het lekker weer is.quote:Op dinsdag 4 mei 2021 13:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Beetje aftrekken in een blokhut met een stel vrienden en zuipen en drugs gebruiken, daar hoeft geen mooi weer bij nee.
Ja en dan val je over een tak en neemt Jos je in het ootje.quote:Op dinsdag 4 mei 2021 14:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuker om drugs te gebruiken als het lekker weer is.
Dan kan je tenminste wandelen in het bos maar daar hebben we vaker over gediscussieerd
Ik mis @Jojoortjequote:Op dinsdag 4 mei 2021 14:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik ook, en met op woensdag mijn vaste vrije dag wordt dat een heerlijk hemelvaartsweekend
heerlijk werken op de hogeschool, al die vrije dagen.
drugs en wandelen, ik zal er wel een tijdje uit geweest zijn maar dat heb ik nog nooit gedaanquote:Op dinsdag 4 mei 2021 14:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuker om drugs te gebruiken als het lekker weer is.
Dan kan je tenminste wandelen in het bos maar daar hebben we vaker over gediscussieerd
je zus werkt in de zorg?quote:Op dinsdag 4 mei 2021 14:22 schreef maxi-mus het volgende:
Mijn vader heeft overigens vandaag een brief gekregen voor een vaccinatie en mijn zus is donderdag gevaccineerd. (en was er aardig ziek van) Dit even puur ter info.
Hier wordt niet geroddeld.quote:Op dinsdag 4 mei 2021 14:18 schreef Coco het volgende:
[..]
Ja en dan val je over een tak en neemt Jos je in het ootje.
Haha skklquote:Op dinsdag 4 mei 2021 14:25 schreef GGMM het volgende:
Ik kwam net op het idee om de 14e vrij te nemen en ik zie dat mijn directe collega me voor is geweest.
Ik ben woedend.
is wel leuk met psychedelicaquote:Op dinsdag 4 mei 2021 14:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
drugs en wandelen, ik zal er wel een tijdje uit geweest zijn maar dat heb ik nog nooit gedaan
Lekker de natuur verstoren, asoquote:Op dinsdag 4 mei 2021 14:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
is wel leuk met psychedelica
verder is het ook prima om in een afgelegen plek een box aan te knallen met techno in deze tijd.
14. Prima cijfers weer. Kroegen open. @Lenny_Leonardquote:Op dinsdag 4 mei 2021 14:25 schreef GGMM het volgende:
Ik kwam net op het idee om de 14e vrij te nemen en ik zie dat mijn directe collega me voor is geweest.
Ik ben woedend.
Heb je oude ouders.quote:Op dinsdag 4 mei 2021 14:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Mijn ouders krijgen trouwens aanstaande vrijdag hun prikkie
Ah. Mijn pa uit 63 en ma 66 maar die hebben nog niks gehoordquote:
Hadden ze maar morbide obesitas moeten hebbenquote:Op dinsdag 4 mei 2021 14:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Ah. Mijn pa uit 63 en ma 66 maar die hebben nog niks gehoord
EN DE OVERHEID DOET NIKS
Jouw ouders zijn al aan de beurt geweest begrijp ik?quote:Op dinsdag 4 mei 2021 14:41 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Hadden ze maar morbide obesitas moeten hebben
Ja natuurlijkquote:Op dinsdag 4 mei 2021 14:40 schreef maxi-mus het volgende:
Gaan al jullie (naaste) familieleden de prik halen?
Mijn ouders zijn slank zoals ikquote:Op dinsdag 4 mei 2021 14:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jouw ouders zijn al aan de beurt geweest begrijp ik?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |