En dan niemand die reageert.quote:Op zaterdag 1 mei 2021 22:35 schreef GGMM het volgende:
Uurtje gesport
@:onlogisch @:caland @:oriente @:jojoortje
Ik ga METEEN kijkenquote:
Nee hoor, ik hou gewoon niet van dat offtopic gelul en getrol in een serieus topic.quote:Op zondag 2 mei 2021 15:22 schreef maxi-mus het volgende:
Ik krijg een beetje het gevoel dat @:scrummie razend is.
Je reageerde op mij ook al erg geprikkeld.quote:Op zondag 2 mei 2021 15:23 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee hoor, ik hou gewoon niet van dat offtopic gelul en getrol in een serieus topic.
Vond je? Zo was het niet bedoelt in elk geval.quote:Op zondag 2 mei 2021 15:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je reageerde op mij ook al erg geprikkeld.
Dit helpt wel ja.quote:Op zondag 2 mei 2021 15:24 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Vond je? Zo was het niet bedoelt in elk geval.
Ik vond het een beetje een domme vraag alleen.(ik voeg maar even een smiley toe, misschien helpt dat)
Een post van 3 maanden geleden, die deed wel erg pijn blijkbaar.quote:Op zondag 2 mei 2021 15:26 schreef fetX het volgende:
@:tja77 legt daarna even pijnlijk de hypocrisie bloot.
Ja het is wel duidelijk dat die nog even dwars zat.quote:Op zondag 2 mei 2021 15:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Een post van 3 maanden geleden, die deed wel erg pijn blijkbaar.
Ik sla een avondje overquote:Op zondag 2 mei 2021 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Wraps gevuld met salade en kip.quote:Op zondag 2 mei 2021 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Lekker maat. Geshopt met @Anneloos ?quote:Op zondag 2 mei 2021 19:55 schreef Wereldgozer het volgende:
Op terras gezeten en winkels in geweest #klapinhetgezicht @:fetx @:lenny_leonard @:cor
Is ze zo kinky?quote:Op zondag 2 mei 2021 20:26 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Nee, met een BOA.
Een klap in het gezicht voor Anneloos.
wowquote:Op zondag 2 mei 2021 21:22 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Iemand moet initiatief nemen om buiten te komen. Blijft een fok autist natuurlijk.
Ja, die post wil @KingRoland zeker lezen.quote:
quote:
Een aanval op @Wereldgozer . Benieuwd naar de comeback.quote:Op zondag 2 mei 2021 21:34 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ja, die post wil @:KingRoland zeker lezen.
Niet nodig. We zijn allemaal autisten @Autistquote:Op zondag 2 mei 2021 21:38 schreef KingRoland het volgende:
[..]
[..]
Een aanval op @:wereldgozer . Benieuwd naar de comeback.
Ik nietquote:Op zondag 2 mei 2021 21:32 schreef GGMM het volgende:
Uurtje gesport.
@:caland @:onlogisch @:jojoortje @:oriente
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |