SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb vandaag naast kiwi-sokken dit besteldquote:Op vrijdag 30 april 2021 18:17 schreef bitterbal het volgende:
jaaaaaaaaaaaaaaa terrasje gedaan en bitterballen
oh leuk zegquote:Op vrijdag 30 april 2021 18:19 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb vandaag naast kiwi-sokken dit besteld
https://www.hema.nl/heren(...)ALw_wcB&gclsrc=aw.ds
nee zaten onder zon grote parasol. Het was niet super warmquote:
Mij niet gezienquote:Op vrijdag 30 april 2021 18:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee zaten onder zon grote parasol. Het was niet super warm![]()
Eerst hier thuis sushi lunch en toen werd het droog en zijn ze waar naar de stad gegaam
Was druk
Hebben ze van die nep google- reviewers?? Ze hebben 4 van de 5 sterren uit meer dan 300 reviewsquote:Op vrijdag 30 april 2021 18:21 schreef bitterbal het volgende:
K moet morgen weer naar zoeterwoude. kwam er niet onderuit![]()
nu moet ik 2 haltes met de metro en word ik daar opgepikt maar moet savonds sleutel bij de buren in den haag brengen dus schiet op
Hoezo, jij bent toch zo'n satéliefhebber?quote:
Gewoon te koop voor een paar tientjes.quote:Op vrijdag 30 april 2021 18:29 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Hebben ze van die nep google- reviewers?? Ze hebben 4 van de 5 sterren uit meer dan 300 reviews![]()
Srinha uit Indiaquote:Op vrijdag 30 april 2021 18:29 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Hebben ze van die nep google- reviewers?? Ze hebben 4 van de 5 sterren uit meer dan 300 reviews![]()
Ze is meer ditquote:Op vrijdag 30 april 2021 18:26 schreef datismijnmening het volgende:
Bitterbal the cannibal![]()
[ afbeelding ]
Money can't buy you happiness, but money can buy you reviews.quote:Op vrijdag 30 april 2021 18:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gewoon te koop voor een paar tientjes.
Jup, maar niet op een pizzaquote:Op vrijdag 30 april 2021 18:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hoezo, jij bent toch zo'n satéliefhebber?
John Denver?quote:Op vrijdag 30 april 2021 18:35 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ze is meer dit
[ afbeelding ]
Dat gaat dan ipv de tomatensaus he, dus geen rare combiquote:
Nope Charles Sobrahj oftwel The Serpent. Google hem maar...quote:
Ik sla overquote:Op vrijdag 30 april 2021 18:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat gaat dan ipv de tomatensaus he, dus geen rare combi
Waar Google of trustpilot?quote:Op vrijdag 30 april 2021 18:29 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Een van mijn targets is om scores bepaalde apps te verbeteren. Kan een deel van mijn bonus dus kopen.quote:Op vrijdag 30 april 2021 18:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Money can't buy you happiness, but money can buy you reviews.
En dan ben ik hier de moeilijke eter ...quote:
O jaquote:Op vrijdag 30 april 2021 18:36 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nope Charles Sobrahj oftwel The Serpent. Google hem maar...
Dat was natuurlijk niet de echte Charles ,maar degene die hem erg geloofwaardig neerzette in de mini-serie over zijn misdaden...quote:
Was je er met je bitterbuddies? Of is het de bitterbrigadequote:Op vrijdag 30 april 2021 18:38 schreef bitterbal het volgende:
maar was leuk joh op terrasje zitten weer
nog een badr gespot?quote:Op vrijdag 30 april 2021 18:38 schreef bitterbal het volgende:
Moet het wel rendabel zijn, niet dat je meer kwijt bent aan die reviews kopen dan dat je aan bonus krijgtquote:Op vrijdag 30 april 2021 18:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Een van mijn targets is om scores bepaalde apps te verbeteren. Kan een deel van mijn bonus dus kopen.
Met je nicht?quote:Op vrijdag 30 april 2021 18:38 schreef bitterbal het volgende:
Ik maak het gewoon zelf hequote:Op vrijdag 30 april 2021 18:37 schreef Karzai het volgende:
Nee ik vind het ook niks, hoewel niet geprobeerd
Vind NY pizza sowieso vrij matig
Ja met een andere snackquote:Op vrijdag 30 april 2021 18:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Was je er met je bitterbuddies? Of is het de bitterbrigade
In een aantal landen is het aantal reviews beperkt. Dus daar koop je snel al een paar punten erbij.quote:Op vrijdag 30 april 2021 18:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moet het wel rendabel zijn, niet dat je meer kwijt bent aan die reviews kopen dan dat je aan bonus krijgt
Sowieso zijn mensen eerder geneigd een review te schrijven na een negatieve ervaring dan na een positieve.quote:Op vrijdag 30 april 2021 18:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
In een aantal landen is het aantal reviews beperkt. Dus daar koop je snel al een paar punten erbij.
En ik heb een analyse klaarliggen dat grootste deel reviews niet over de kwaliteit ban die apps gaat. Maar mensen die klagen over betalingen etc.
Nog erger dan kattenquote:Op vrijdag 30 april 2021 18:44 schreef bitterbal het volgende:
awww kijk nou
https://fb.watch/5bXmxYU-NN/
In dat bed wil ik echt niet slapen.. Stinkbeesten dit dat..quote:Op vrijdag 30 april 2021 18:44 schreef bitterbal het volgende:
awww kijk nou
https://fb.watch/5bXmxYU-NN/
Ik krijg alleen maar een video met een domme prankquote:
Zeker in Oost-Europa en Azië. In oost-Europa zijn er ook wat regels dat bedrijven problemen binnen een bepaalde periode op moeten lossen, als ze dat niet doen wordt contract ontbonden.quote:Op vrijdag 30 april 2021 18:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Sowieso zijn mensen eerder geneigd een review te schrijven na een negatieve ervaring dan na een positieve.
Das vreemdquote:Op vrijdag 30 april 2021 18:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik krijg alleen maar een video met een domme prank
KOmt wel erg dichtbij zoquote:Op vrijdag 30 april 2021 18:48 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik moest vandaag bezorgen in de Fretstraat![]()
![]()
Oh en nou opeens wel, raarquote:
Wat zei ze, Dat is niks voor jongens??quote:Op vrijdag 30 april 2021 18:49 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik wou vroeger fretten. Mocht niet van mijn moeder
die wil ik !!quote:Op vrijdag 30 april 2021 18:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
https://www.bndestem.nl/v(...)eekse-bergen~p223474
quote:Op vrijdag 30 april 2021 18:51 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Wat zei ze, Dat is niks voor jongens??
zijn ook niet echt geschikte dierenquote:Op vrijdag 30 april 2021 18:56 schreef datismijnmening het volgende:
[..]![]()
Nee. Ze vond dat we te weinig ruimte hadden.
Ik mocht ook geen sneeuwuil, geen woestijnvosje en geen ara
quote:Op vrijdag 30 april 2021 18:56 schreef datismijnmening het volgende:
[..]![]()
Fretten welquote:Op vrijdag 30 april 2021 18:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zijn ook niet echt geschikte dieren
toen kreeg je een abonnement op de dierentuin?quote:Op vrijdag 30 april 2021 18:56 schreef datismijnmening het volgende:
[..]![]()
Zou je hem dan wel Fret Teeven noemen?quote:
Die hadden we sowieso. Blijdorpquote:Op vrijdag 30 april 2021 18:58 schreef Karzai het volgende:
[..]
toen kreeg je een abonnement op de dierentuin?
Nee Fret Astairequote:Op vrijdag 30 april 2021 18:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zou je hem dan wel Fret Teeven noemen?
Alleen als het een roodharige Fret zou zijnquote:
hmmquote:Op vrijdag 30 april 2021 19:03 schreef LTVDK het volgende:
@:bitterbal @:Budapestenaar
Zelfs Wijko zelf heeft de satépizza als recept op de site staan https://www.wijko.nl/recipe/100085100015/pizza-kip-sat%C3%A9
Neger alsjeblieft...quote:
quote:Op vrijdag 30 april 2021 19:03 schreef LTVDK het volgende:
@:bitterbal @:Budapestenaar
Zelfs Wijko zelf heeft de satépizza als recept op de site staan https://www.wijko.nl/recipe/100085100015/pizza-kip-sat%C3%A9
Wanneer worden deze mensen opgenomen?quote:25. DE WEDERKOMST VAN CHRISTUS
De wederkomst van Christus is de gezegende hoop van de kerk. Het is het hoogtepunt van het evangelie. De komst van de Redder zal letterlijk, persoonlijk, zichtbaar en wereldomvattend zijn. Bij zijn komst zullen de rechtvaardige doden worden opgewekt, en samen met de levende rechtvaardigen worden verheerlijkt en in de hemel worden opgenomen. De onrechtvaardigen zullen sterven. Het feit dat de meeste profetieën vrijwel geheel in vervulling zijn gegaan en de huidige toestand in de wereld tonen aan dat Christus’ komst dichtbij is. Het moment van die gebeurtenis is niet geopenbaard en daarom worden wij aangemoedigd altijd klaar te zijn voor zijn komst.
(Matteüs 24; Marcus 13; Lucas 21; Johannes 14:1–3; Handelingen 1:9–11; 1 Korintiërs 15:51–54; 1 Tessalonicenzen 4:13–18; 5:1–6; 2 Tessalonicenzen 1:7–10; 2:8; 2 Timoteüs 3:1–5; Titus 2:13; Hebreeën 9:28; Openbaring 1:7; 14:14–20; 19:11–21.)
Lekker warm denk ikquote:27. DE PERIODE VAN DUIZEND JAAR EN HET EINDE VAN DE ZONDE
De periode van duizend jaar is de heerschappij van Christus met zijn heiligen in de hemel tussen de eerste en de tweede opstanding. Gedurende deze periode wordt over de onrechtvaardige doden geoordeeld. De aarde zal dan geheel verlaten zijn, zonder levende menselijke bewoners, maar wordt bezet door Satan en zijn engelen. Aan het einde van deze tijd zal Christus met zijn heiligen en de heilige stad van de hemel neerdalen naar de aarde. De onrechtvaardige doden worden dan tot leven gebracht en Satan en zijn engelen zullen de stad omsingelen. Vuur van God zal hen vernietigen en de aarde reinigen. Zo zal het heelal voor altijd worden bevrijd van zonde en zondaars.
(Jeremia 4:23–26; Ezechiël 28:18, 19; Maleachi 4:1; 1 Korintiërs 6:2, 3; Openbaring 20; 21:1–5.)
Ze zijn al opgenomen in een geloofsgemeenschapquote:Op vrijdag 30 april 2021 19:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Wanneer worden deze mensen opgenomen?
denk dat die collega zon zeven daags gekkie isquote:Op vrijdag 30 april 2021 19:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ze zijn al opgenomen in een geloofsgemeenschap
Dat is bijna hetzelfde als een gekkenhuis
Uhm waarom jij niet?quote:Op vrijdag 30 april 2021 19:19 schreef datismijnmening het volgende:
Kijk Gianni en Bitterbal naar de hel gaan dan
Alsof we daar niet al zijnquote:Op vrijdag 30 april 2021 19:19 schreef datismijnmening het volgende:
Kijk Gianni en Bitterbal naar de hel gaan dan
Alleen leuke mensen mogen in de helquote:
en de rest van de week?quote:Op vrijdag 30 april 2021 19:20 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Omdat ik elke zondag in de kerk het bloed van Christus zit te adten
Volgens mij wordt God gezien als een Hij, maar goed geen nu levende ziel heeft God ooit gezien, dus je weet nooit niet..quote:
Het zou dus zomaar het spaghetti monster kunnen zijn. Ramenquote:Op vrijdag 30 april 2021 19:32 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Volgens mij wordt God gezien als een Hij, maar goed geen nu levende ziel heeft God ooit gezien, dus je weet nooit niet..
Vanavond wel. Net aangezet.quote:Op vrijdag 30 april 2021 19:30 schreef Karzai het volgende:
[..]
ben benieuwd wat je ervan vind, morgen review?
quote:Op vrijdag 30 april 2021 18:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Welke?
Zijn reisboeken zijn verslavend. Ik ben ze nu aan het herlezen
quote:Op vrijdag 30 april 2021 19:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Het zou dus zomaar het spaghetti monster kunnen zijn. Ramen
Ik zou het even in de SSgroepsapp navragenquote:Op vrijdag 30 april 2021 19:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Het zou dus zomaar het spaghetti monster kunnen zijn. Ramen
Partijkartel in optima formaquote:Op vrijdag 30 april 2021 19:37 schreef Koen66 het volgende:
Lol opeens heeft niemand meer problemen met Rutte, hypocriet zooitje
Mooi toch hoe politiek werkt.quote:Op vrijdag 30 april 2021 19:37 schreef Koen66 het volgende:
quote:Op vrijdag 30 april 2021 19:37 schreef Koen66 het volgende:
Rutte heb ze allemaal omgekogtquote:Op vrijdag 30 april 2021 19:37 schreef Koen66 het volgende:
ze mogen 90% wel eens vervangen voor een jongere kliekquote:Op vrijdag 30 april 2021 19:40 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Rutte heb ze allemaal omgekogt
Ook dat zal niet veel helpen. Het systeem zal ook op de schop moeten om hier iets aan te veranderenquote:Op vrijdag 30 april 2021 19:41 schreef mschol het volgende:
[..]
ze mogen 90% wel eens vervangen voor een jongere kliek
die 10% moet blijven voor kennis
Om geloofwaardigheid te krijgen zou feitelijk niemand van Rutte 3 moeten terugkeren..quote:Op vrijdag 30 april 2021 19:41 schreef mschol het volgende:
[..]
ze mogen 90% wel eens vervangen voor een jongere kliek
die 10% moet blijven voor kennis
Zit je aan de paddo's?quote:
Maar dat gaat niet gebeuren, want mensen hebben er gewoon weer op gestemd.quote:Op vrijdag 30 april 2021 19:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Om geloofwaardigheid te krijgen zou feitelijk niemand van Rutte 3 moeten terugkeren..
Not going to happen
"ik kan me dit niet herinneren"quote:Op vrijdag 30 april 2021 19:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat hebben we het afgelopen jaar geroepen toch?
ik had het dekbed al opnieuw afgerichtquote:Op vrijdag 30 april 2021 20:01 schreef bitterbal het volgende:
ik heb al weer paar nachten ruzie met de hoekjes van het dekbed
Ja lukt mij nietquote:Op vrijdag 30 april 2021 20:03 schreef mschol het volgende:
[..]
ik had het dekbed al opnieuw afgericht
Nee met dit spulquote:Op vrijdag 30 april 2021 20:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
LOI cursusje stucen voor beginners gedaan?
Ahhh ben benieuwd!quote:Op vrijdag 30 april 2021 20:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee met dit spul
https://www.karwei.nl/assortiment/knauf-stucpasta-5-kg/p/B256282
Vandaar ook mijn opmerkingquote:Op vrijdag 30 april 2021 20:10 schreef bitterbal het volgende:
Echt stucen is niet zo makkelijk te doen had ik gehoord
Heb jij het welles gedaan?quote:
Nope dergelijke klussen laat ik liever doen, ben sowieso geen klus liefhebberquote:Op vrijdag 30 april 2021 20:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb jij het welles gedaan?
je hebt ook nog deze:
Die klinkt makkelijker maar is echt een stuk duurder
https://www.karwei.nl/ass(...)ar-5-liter/p/B303446
Nee hou er ook niet vanquote:Op vrijdag 30 april 2021 20:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nope dergelijke klussen laat ik liever doen, ben sowieso geen klus liefhebber
Gewoon knauf tegen de muur gooien en Kurwa! roepenquote:Op vrijdag 30 april 2021 20:10 schreef bitterbal het volgende:
Welke heb je?quote:Op vrijdag 30 april 2021 20:15 schreef IJsdraakje het volgende:
Eerste indruk van stofzuigert is positief. Lekker zuigen.
Goed stuccen is fucking lastig. Beter een paar Polen inhurenquote:Op vrijdag 30 april 2021 20:10 schreef bitterbal het volgende:
hmmm dat kan ik welquote:Op vrijdag 30 april 2021 20:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Gewoon knauf tegen de muur gooien en Kurwa! roepen
Nieuwe hobby erbij dus?quote:Op vrijdag 30 april 2021 20:15 schreef IJsdraakje het volgende:
Eerste indruk van stofzuigert is positief. Lekker zuigen.
maar dat spul is dan niet meer echt stucen denk ik maar muur glad makenquote:Op vrijdag 30 april 2021 20:16 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Goed stuccen is fucking lastig. Beter een paar Polen inhuren
Ik vond het wel meevallen, kostte voornamelijk heel veel tijd.quote:Op vrijdag 30 april 2021 20:10 schreef bitterbal het volgende:
Bij sommige dingen denk ik ook ieder z'n vak! Vooral als ik ergens tegenaan moet kijken zoals een muur of als het waterdicht moet zijn bel ik wel iemand die weet wat hij doetquote:Op vrijdag 30 april 2021 20:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nope dergelijke klussen laat ik liever doen, ben sowieso geen klus liefhebber
Dit dusquote:Op vrijdag 30 april 2021 20:17 schreef Goitske het volgende:
[..]
Bij sommige dingen denk ik ook ieder z'n vak! Vooral als ik ergens tegenaan moet kijken zoals een muur of als het waterdicht moet zijn bel ik wel iemand die weet wat hij doet
Stuccen is de muur gladmaken toch?quote:Op vrijdag 30 april 2021 20:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maar dat spul is dan niet meer echt stucen denk ik maar muur glad maken
Als ik zoiets zelf wil doen kost het me te veel gekloot en irritatie en ellende. Dat is het me niet waard. En dan ziet het er uiteindelijk niet uit. Iedereen zo zijn vak. Dan wordt het goed gedaan en scheelt het mij tijd en gedoe.quote:Op vrijdag 30 april 2021 20:10 schreef bitterbal het volgende:
jawel maar dit is al voor gedingest. Soort van stucen voor noobiesquote:Op vrijdag 30 april 2021 20:18 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Stuccen is de muur gladmaken toch?
De plinten hier heb ik ook laten doen. Die moesten ik verstek worden gezaagd. M'n vader wilde het proberen maar die was al druk zat. Die werd al grijs bij het idee alleen al. Scheelt gewoon een hoop gezeik voor iedereen.quote:Op vrijdag 30 april 2021 20:17 schreef Goitske het volgende:
[..]
Bij sommige dingen denk ik ook ieder z'n vak! Vooral als ik ergens tegenaan moet kijken zoals een muur of als het waterdicht moet zijn bel ik wel iemand die weet wat hij doet
Dat kan mijn man. Moet ik alleen 10 jaar wachtenquote:Op vrijdag 30 april 2021 20:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De plinten hier heb ik ook laten doen. Die moesten ik verstek worden gezaagd. M'n vader wilde het proberen maar die was al druk zat. Die werd al grijs bij het idee alleen al. Scheelt gewoon een hoop gezeik voor iedereen.
Succes. Je kunt er altijd nog een wandtapijt overheen hangenquote:Op vrijdag 30 april 2021 20:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jawel maar dit is al voor gedingest. Soort van stucen voor noobies
Ja of het iemand laten doen maar moet ik ff sparenquote:Op vrijdag 30 april 2021 20:22 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Succes. Je kunt er altijd nog een wandtapijt overheen hangen
Op papier weet ik hoe dit moetquote:Op vrijdag 30 april 2021 20:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De plinten hier heb ik ook laten doen. Die moesten ik verstek worden gezaagd. M'n vader wilde het proberen maar die was al druk zat. Die werd al grijs bij het idee alleen al. Scheelt gewoon een hoop gezeik voor iedereen.
quote:Op vrijdag 30 april 2021 20:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ach als je het niet probeert weet je het ook niet
Jawel hoor, kipquote:
Mag ik hier een Gordon Ramsey meme bij plaatsen?quote:
Hahahaha, nu ben ik benieuwd naar die debiele klussenquote:Op vrijdag 30 april 2021 20:23 schreef Goitske het volgende:
Ik heb als kind ook bij te veel debiele klussen van mijn ouders moeten helpen... Echt debiele dingen.
Vraag mij ook af wat de woningbouw er van vond toen ze dat huis uit gingen maar dat is een ander verhaal
Tuurlijk mag datquote:Op vrijdag 30 april 2021 20:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Mag ik hier een Gordon Ramsey meme bij plaatsen?
Dat klinkt meer als een bezigheid van USquote:
Alweer weg geklikt, maar toch:quote:
Philips steelstofzuiger, XC7043/01 is 't type.quote:
Ja die tijd van de bodem klopt niet, staat dat het 15-20 minuten moet en heb ik hem al na 13 minuten er uit gehaaldquote:Op vrijdag 30 april 2021 20:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Alweer weg geklikt, maar toch:
It's fucking burnt, you donkey!
Staat er geen waarschuwing van de tijd kan per oven verschillen dit is een indicatie ???quote:Op vrijdag 30 april 2021 20:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja die tijd van de bodem klopt niet, staat dat het 15-20 minuten moet en heb ik hem al na 13 minuten er uit gehaald
Zie ik daar ledstripjes in de zuigkop?quote:Op vrijdag 30 april 2021 20:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Philips steelstofzuiger, XC7043/01 is 't type.
Jezus, voor dat geld kun je ook haast een schoonmaakster in vaste dienst nemenquote:Op vrijdag 30 april 2021 20:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Philips steelstofzuiger, XC7043/01 is 't type.
Vast wel, daarom dat ik ook al eerder keek en toen was het al bijna te laat.quote:Op vrijdag 30 april 2021 20:35 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Staat er geen waarschuwing van de tijd kan per oven verschillen dit is een indicatie ???
dm haar nummerquote:Op vrijdag 30 april 2021 20:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jezus, voor dat geld kun je ook haast een schoonmaakster in vaste dienst nemen
Volgens mij geen eenquote:Op vrijdag 30 april 2021 20:39 schreef Koen66 het volgende:
Hoe gaat het op Foqueville eigenlijk met de corona gevallen?
Ik loop er lekker vrij rond, voel me veilig dankzij PfizerGatesquote:Op vrijdag 30 april 2021 20:39 schreef Koen66 het volgende:
zit al honderd jaar in quarantaine en opsluiting dus hier komt geen Corona naar binnenquote:Op vrijdag 30 april 2021 20:39 schreef Koen66 het volgende:
ik leef nog schijnt, en jij ?quote:
Terras is open tot 1800quote:Op vrijdag 30 april 2021 20:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Oww dus de Wok of Life is gewoon open
1800 biertjes ?quote:
hangt er vanaf met hoeveel personenquote:Op vrijdag 30 april 2021 20:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmm moet je doordrinken als je om 1200 begint
Dan ken je CRV nog niet. Die zit gewoon aan het bier of wijninfuus..quote:Op vrijdag 30 april 2021 20:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmm moet je doordrinken als je om 1200 begint
quote:Op vrijdag 30 april 2021 20:44 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dan ken je CRV nog niet. Die zit gewoon aan het bier of wijninfuus..
Waar kan je dit halen? Ik vraag het voor een vriendquote:Op vrijdag 30 april 2021 20:44 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dan ken je CRV nog niet. Die zit gewoon aan het bier of wijninfuus..
die naalden vind je op elke hoek van de straat tegenwoordig. beetje schoonspoelen met alcohol en een slangetje monteren, fles er ondersteboven aan vast en klaar is Bos Keesquote:Op vrijdag 30 april 2021 20:46 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Waar kan je dit halen? Ik vraag het voor een vriend
Krijg je geen wijnvlekken van gebruikte naalden dan?quote:Op vrijdag 30 april 2021 20:48 schreef crv het volgende:
[..]
die naalden vind je op elke hoek van de straat tegenwoordig. beetje schoonspoelen met alcohol en een slangetje monteren, fles er ondersteboven aan vast en klaar is Bos Kees
die neem ik op de koop toequote:Op vrijdag 30 april 2021 20:50 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Krijg je geen wijnvlekken van gebruikte naalden dan?
Whehehehequote:Op vrijdag 30 april 2021 20:54 schreef bitterbal het volgende:
kijk dit nou jongens![]()
https://nos.nl/video/2378(...)op-zijn-kop-is-klaar
Wanne kwats zegquote:Op vrijdag 30 april 2021 20:54 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op vrijdag 30 april 2021 20:54 schreef bitterbal het volgende:
Lekker op je handen lopen, croissantje via de anus eten en de dagelijkse gerrie tegen het plafond aan werpen.quote:
je voelt je nu al thuis zeker ?quote:Op vrijdag 30 april 2021 20:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lekker op je handen lopen, croissantje via de anus eten en de dagelijkse gerrie tegen het plafond aan werpen.
niet zo ontspannend gerrien als normaalquote:Op vrijdag 30 april 2021 20:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lekker op je handen lopen, croissantje via de anus eten en de dagelijkse gerrie tegen het plafond aan werpen.
quote:Op vrijdag 30 april 2021 20:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zwaartekracht is wel prettig ja, zit je daar pompiedomtiedom op je gemakje te Fokken en ineens gebeurt HET en zit je gezicht en je haren onder de gerrie.quote:Op vrijdag 30 april 2021 21:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
niet zo ontspannend gerrien als normaal
In de ISS kunnen ze het ook zonder zwaartekracht.quote:Op vrijdag 30 april 2021 21:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zwaartekracht is wel prettig ja, zit je daar pompiedomtiedom op je gemakje te Fokken en ineens gebeurt HET en zit je gezicht en je haren onder de gerrie.
quote:Op vrijdag 30 april 2021 21:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zwaartekracht is wel prettig ja, zit je daar pompiedomtiedom op je gemakje te Fokken en ineens gebeurt HET en zit je gezicht en je haren onder de gerrie.
laten ze het toch ook niet de vrije loopquote:Op vrijdag 30 april 2021 21:07 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
In de ISS kunnen ze het ook zonder zwaartekracht.
Space gerrie.quote:Op vrijdag 30 april 2021 21:07 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
In de ISS kunnen ze het ook zonder zwaartekracht.
Dat hoop ik nietquote:Op vrijdag 30 april 2021 21:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
laten ze het toch ook niet de vrije loop
Randjes waren destijds hip in het behang. Maar mijn vader vond dat te duur dus ging dat van een rol behang maken en moesten we dus uitmeten en knippen... Voor een hele woonkamerquote:Op vrijdag 30 april 2021 20:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hahahaha, nu ben ik benieuwd naar die debiele klussen
Nog erger dan kamperenquote:
neequote:Op vrijdag 30 april 2021 21:17 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Is dit ballie?
[ afbeelding ]
Jammer.quote:
Misschien na twee volle flessen single malt whisky welquote:Op vrijdag 30 april 2021 21:17 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Is dit ballie?
[ afbeelding ]
Jenna Coleman is een schatjequote:Op vrijdag 30 april 2021 21:18 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Jammer.
Ik vind Jenna Coleman best aantrekkelijk
Zat ook in dr who.quote:Op vrijdag 30 april 2021 21:19 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Jenna Coleman is een schatje
Ja. al blijf ik toch een zwak houden voor Eve Hewson uit Behind her Eyes.. Had nooit verwacht dat Bono zulke producten kon afleveren..quote:Op vrijdag 30 april 2021 21:19 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Jenna Coleman is een schatje
Heeft die een eigen wereldgezondheidsorganisatie?quote:
quote:Op vrijdag 30 april 2021 21:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heeft die een eigen wereldgezondheidsorganisatie?
ze heeft wel wat van Posh Spice jaquote:Op vrijdag 30 april 2021 21:29 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik ken haar alleen als Queen Victoria.
Dat is an sich geen lelijke vrouw. Maar niet mijn dingquote:Op vrijdag 30 april 2021 21:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ze heeft wel wat van Posh Spice ja
Kom er maar in Bos
Baby Spice of Ginger Spice?quote:Op vrijdag 30 april 2021 21:34 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat is an sich geen lelijke vrouw. Maar niet mijn ding
Dan toch liever Geri (huehue) Blond is al helemaal niet mijn dingquote:
Het juiste antwoord is Ginger Spicequote:Op vrijdag 30 april 2021 21:36 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ben moe heb bier op kan nog minder helder denken dan normaal![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
was nog een re-reactie op mijn reactie op Fles. Had jouw vraag nog niet gezienquote:Op vrijdag 30 april 2021 21:37 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Het juiste antwoord is Ginger Spice
Ow.quote:Op vrijdag 30 april 2021 21:39 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
was nog een re-reactie op mijn reactie op Fles. Had jouw vraag nog niet gezien![]()
Dat boeit me ook niet. Ik weet toch dat ik voor niemand relatie-materiaal ben. Wil het ook niet eens..quote:Op vrijdag 30 april 2021 21:41 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ow.
Maakt niet uit verder want ze is toch getrouwd met de baas van Max Verstappen
Op ieder potje past een dekseltje hoor.quote:Op vrijdag 30 april 2021 21:46 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat boeit me ook niet. Ik weet toch dat ik voor niemand relatie-materiaal ben. Wil het ook niet eens..
Same herequote:Op vrijdag 30 april 2021 21:46 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat boeit me ook niet. Ik weet toch dat ik voor niemand relatie-materiaal ben. Wil het ook niet eens..
Nou misschien over een aantal jaren. Hoewel ik natuurlijk al 40+ben, begint de tijd te dringen. Maar ik heb me er eigenlijk al bij neer gelegd om Single te blijven tot de deaud..quote:Op vrijdag 30 april 2021 21:48 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Op ieder potje past een dekseltje hoor.
Altijd eventueel met foto'squote:Op vrijdag 30 april 2021 21:50 schreef RockNijntje het volgende:
Ja, het onderwerp relaties? Willen jullie spicy roddels over iemand die jullie niet kennen?
en dat wij nou gaan raden of jij een RSS feed op Spice of op relatie hebt ingesteld zekerquote:Op vrijdag 30 april 2021 21:50 schreef RockNijntje het volgende:
Ja, het onderwerp relaties? Willen jullie spicy roddels over iemand die jullie niet kennen?
Ze vraagt het gewoon namens een vriendquote:Op vrijdag 30 april 2021 21:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
en dat wij nou gaan raden of jij een RSS feed op Spice of op relatie hebt ingesteld zeker
Een van m'n collega's is verliefd op mequote:Op vrijdag 30 april 2021 21:51 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Altijd eventueel met foto's
Man of vrouw?quote:Op vrijdag 30 april 2021 21:53 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Een van m'n collega's is verliefd op me. Ik weet niet hoe ik me er bij moet voelen
.
Kan ik je helaas niet mee helpenquote:Op vrijdag 30 april 2021 21:53 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Een van m'n collega's is verliefd op me. Ik weet niet hoe ik me er bij moet voelen
.
Hoeft toch niet. Ook 40+'ers bevinden zich rijkelijk op datingapps etc.quote:Op vrijdag 30 april 2021 21:49 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nou misschien over een aantal jaren. Hoewel ik natuurlijk al 40+ben, begint de tijd te dringen. Maar ik heb me er eigenlijk al bij neer gelegd om Single te blijven tot de deaud..
Ik ook, al lang. Is ook helemaal geen drama verder. Gewoon er zelf wat leuks van makenquote:Op vrijdag 30 april 2021 21:49 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nou misschien over een aantal jaren. Hoewel ik natuurlijk al 40+ben, begint de tijd te dringen. Maar ik heb me er eigenlijk al bij neer gelegd om Single te blijven tot de deaud..
Ik had velen rentepunten, toen was de prijs acceptabel.quote:Op vrijdag 30 april 2021 20:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jezus, voor dat geld kun je ook haast een schoonmaakster in vaste dienst nemen
quote:Op vrijdag 30 april 2021 20:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Zie ik daar ledstripjes in de zuigkop?
Lijkt me wel lastig. Gelukkig zie je deze persoon niet dagelijks. Of ga je wel gewoon naar kantoor??quote:Op vrijdag 30 april 2021 21:53 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
.
Ik heb er ook 80.000 ofzo, geen idee wat ik er mee moetquote:Op vrijdag 30 april 2021 21:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik had velen rentepunten, toen was de prijs acceptabel.
Ik heb een half jaar geleden (toen was ik nog geen 40+) even Tinderquote:Op vrijdag 30 april 2021 21:54 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hoeft toch niet. Ook 40+'ers bevinden zich rijkelijk op datingapps etc.
Lolwhut, van die ING bedoel je?quote:Op vrijdag 30 april 2021 21:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb er ook 80.000 ofzo, geen idee wat ik er mee moet
Ja, zijn er ook andere dan?quote:
Ik wilde al een tijdje zoiets, op deze manier vond ik het wel best.quote:Op vrijdag 30 april 2021 21:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb er ook 80.000 ofzo, geen idee wat ik er mee moet
quote:Op vrijdag 30 april 2021 22:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoop het nietWant dan wordt dit NOG erger
![]()
![]()
[ afbeelding ]
En nu gaat iedereen raden waar de letters RC voor staanquote:Op vrijdag 30 april 2021 22:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Dan zijn er nog wat meerquote:Op vrijdag 30 april 2021 22:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 30 april 2021 21:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat heeft ie met zoveel woorden gezegd?
Het grappige is dat ik hem vorige week pas voor het eerst in het echt gezien heb en ik denk dat de vonk is overgeslagen op Koningsnacht want sindsdien zoekt hij echt enorm veel contact, terwijl we daarvoor nooit met elkaar praatten. Hij heeft het dus niet letterlijk gezegd, maar het is zo overduidelijk aan de hand van alles wat hij zegt en doet. Het is zo intens dat het zelfs andere collega's al is opgevallen, ook omdat hij continu foto's stuurt bijvoorbeeld (dat is normaal via Snapchatquote:Op vrijdag 30 april 2021 21:58 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Lijkt me wel lastig. Gelukkig zie je deze persoon niet dagelijks. Of ga je wel gewoon naar kantoor??
Dacht even dat bitterbal iemand op haar werk tegengekomen was, dat had wel een leuk verhaal gemaakt.quote:Op vrijdag 30 april 2021 22:06 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
[..]
Het grappige is dat ik hem vorige week pas voor het eerst in het echt gezien heb en ik denk dat de vonk is overgeslagen op Koningsnacht want sindsdien zoekt hij echt enorm veel contact, terwijl we daarvoor nooit met elkaar praatten. Hij heeft het dus niet letterlijk gezegd, maar het is zo overduidelijk aan de hand van alles wat hij zegt en doet. Het is zo intens dat het zelfs andere collega's al is opgevallen, ook omdat hij continu foto's stuurt bijvoorbeeld (dat is normaal via Snapchat) en de hele tijd vraagt of ik niet de laatste spot op kantoor kan claimen op de dagen dat hij werkt (er mogen maximaal 7 mensen per dag op kantoor zijn).
Niet echt een lastige situatie overigens, want ik wil en hoef er niets mee, het is niet mijn probleem en ik zie hem niet op die manier. Maar het is wel een beetje een dubieuze situatie, want hij is wel iemand op wie ik een crush zou hebben als ik single was, dus het is absoluut vleiend of hoe je dat ook moet noemen dat dit gebeurt. Maar daar gaat het allemaal niet om, het is gewoon raar om ineens in deze situatie te zitten
. Waarom gebeurt dit nou weer
.
Ik dacht even dat dit je handtekening wasquote:Op vrijdag 30 april 2021 22:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Issie 15 of zo?quote:Op vrijdag 30 april 2021 22:06 schreef RockNijntje het volgende:
de hele tijd vraagt of ik niet de laatste spot op kantoor kan claimen op de dagen dat hij werkt (er mogen maximaal 7 mensen per dag op kantoor zijn).
Ik kan je iig niet helpen. Ik heb nooit echt het gevoel gehad verliefd te zijn, of het in ieder geval niet zo herkend..quote:Op vrijdag 30 april 2021 22:06 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
[..]
Het grappige is dat ik hem vorige week pas voor het eerst in het echt gezien heb en ik denk dat de vonk is overgeslagen op Koningsnacht want sindsdien zoekt hij echt enorm veel contact, terwijl we daarvoor nooit met elkaar praatten. Hij heeft het dus niet letterlijk gezegd, maar het is zo overduidelijk aan de hand van alles wat hij zegt en doet. Het is zo intens dat het zelfs andere collega's al is opgevallen, ook omdat hij continu foto's stuurt bijvoorbeeld (dat is normaal via Snapchat) en de hele tijd vraagt of ik niet de laatste spot op kantoor kan claimen op de dagen dat hij werkt (er mogen maximaal 7 mensen per dag op kantoor zijn).
Niet echt een lastige situatie overigens, want ik wil en hoef er niets mee, het is niet mijn probleem en ik zie hem niet op die manier. Maar het is wel een beetje een dubieuze situatie, want hij is wel iemand op wie ik een crush zou hebben als ik single was, dus het is absoluut vleiend of hoe je dat ook moet noemen dat dit gebeurt. Maar daar gaat het allemaal niet om, het is gewoon raar om ineens in deze situatie te zitten
.
Nee, sorry, ik ben het maar.quote:Op vrijdag 30 april 2021 22:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dacht even dat bitterbal iemand op haar werk tegengekomen was, dat had wel een leuk verhaal gemaakt.
ja nog effequote:Op vrijdag 30 april 2021 22:08 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik dacht even dat dit je handtekening was.
en morgen krijg ik er weer 500 of 1000 bij of zo. Gewoon als dank voor mijn bestaanquote:Op vrijdag 30 april 2021 22:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Maar jij hebt er dus ook al zoveel mee besteldquote:
27 volgens mij. Maar aandoenlijk tochquote:
Absolutelyquote:Op vrijdag 30 april 2021 22:10 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
27 volgens mij. Maar aandoenlijk toch.
Oei wel pijnlijk, wanneer ga je z'n droom verstoren?quote:Op vrijdag 30 april 2021 22:06 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
[..]
.
niet meer hoorquote:Op vrijdag 30 april 2021 22:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar jij hebt er dus ook al zoveel mee besteld
(of je hebt gewoon een gigantische spaarrekening natuurlijk)
Ik zit even te kijken wat ik heb besteld, maar op wat gratis proefabonnementen en zulke onzin na vrij weinig. Het enige dat ik écht heb besteld zijn de Harman Kardon Soundsticks IIIquote:Op vrijdag 30 april 2021 22:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
niet meer hoorMaar er was wel een tijdje dat ik bijvoorbeeld al wel het smartegeld van mijn busongeluk ontvangen had, en dat nog niet gebruikt had om mijn hypotheek af te lossen. Dan is er geen spenden aan zowat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |