SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb vandaag naast kiwi-sokken dit besteldquote:Op vrijdag 30 april 2021 18:17 schreef bitterbal het volgende:
jaaaaaaaaaaaaaaa terrasje gedaan en bitterballen
oh leuk zegquote:Op vrijdag 30 april 2021 18:19 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb vandaag naast kiwi-sokken dit besteld
https://www.hema.nl/heren(...)ALw_wcB&gclsrc=aw.ds
nee zaten onder zon grote parasol. Het was niet super warmquote:
Mij niet gezienquote:Op vrijdag 30 april 2021 18:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee zaten onder zon grote parasol. Het was niet super warm![]()
Eerst hier thuis sushi lunch en toen werd het droog en zijn ze waar naar de stad gegaam
Was druk
Hebben ze van die nep google- reviewers?? Ze hebben 4 van de 5 sterren uit meer dan 300 reviewsquote:Op vrijdag 30 april 2021 18:21 schreef bitterbal het volgende:
K moet morgen weer naar zoeterwoude. kwam er niet onderuit![]()
nu moet ik 2 haltes met de metro en word ik daar opgepikt maar moet savonds sleutel bij de buren in den haag brengen dus schiet op
Hoezo, jij bent toch zo'n satéliefhebber?quote:
Gewoon te koop voor een paar tientjes.quote:Op vrijdag 30 april 2021 18:29 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Hebben ze van die nep google- reviewers?? Ze hebben 4 van de 5 sterren uit meer dan 300 reviews![]()
Srinha uit Indiaquote:Op vrijdag 30 april 2021 18:29 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Hebben ze van die nep google- reviewers?? Ze hebben 4 van de 5 sterren uit meer dan 300 reviews![]()
Ze is meer ditquote:Op vrijdag 30 april 2021 18:26 schreef datismijnmening het volgende:
Bitterbal the cannibal![]()
[ afbeelding ]
Money can't buy you happiness, but money can buy you reviews.quote:Op vrijdag 30 april 2021 18:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gewoon te koop voor een paar tientjes.
Jup, maar niet op een pizzaquote:Op vrijdag 30 april 2021 18:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hoezo, jij bent toch zo'n satéliefhebber?
John Denver?quote:Op vrijdag 30 april 2021 18:35 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ze is meer dit
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |