Morguh skattie,quote:
Dat bepaal jij niet brutale vlegelquote:Op vrijdag 30 april 2021 09:34 schreef Paul het volgende:
[..]
NEE JE MAG NIET MEER MEEDOEN VOOR PUNTEN
Ja dat is nog te doen die paar minutenquote:
Ik heb die memo niet gehad.quote:Op vrijdag 30 april 2021 09:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh skattie,lees je dat. Ik mag niet meer meedoen voor punten
Hebben ze dat tegen jou ook al gezegd
Heb jij geluk,quote:
Ik zat afgelopen winter ook vaak met een klok te klokken buiten op een bankje om uit te rusten van m’n fietstochtjequote:Op vrijdag 30 april 2021 09:40 schreef Dotteke het volgende:
Nou wie een terrasje wilde pakken van het weekend .....dik inpakken maar
„De koude noordelijke winden weten deze lente van geen wijken”, aldus de meteoroloog. Dat merken we zaterdagochtend al in alle vroegte. „Tussen 6 en 7 uur ’s ochtends ligt de temperatuur maar net boven nul en op een enkele plaats vriest het licht. Vorst aan de grond is mogelijk op grote schaal en ook autoruiten kunnen bevriezen. Ga je vroeg naar buiten? Dan heb je dus niet alleen een winterjas, maar ook handschoenen nodig.”
https://www.telegraaf.nl/(...)interjas-uit-de-kast
Die hulp die uitgevallen is, waardeerde het berichtje ook wel heel erg. En soit op werknummer gestuurd en die zetten ze uit indien niet nodig.quote:Op vrijdag 30 april 2021 09:34 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dus nu ben jij hun aan het helpen ipv zij jou
Snap ik, maar niet veel mensen zullen een terrasje gaan pakken dan.quote:Op vrijdag 30 april 2021 09:42 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik zat afgelopen winter ook vaak met een klok te klokken buiten op een bankje om uit te rusten van m’n fietstochtje
Dit is maar een druppeltje op gloeiende plaat voor de horeca met deze beperkte opening.quote:Op vrijdag 30 april 2021 09:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Snap ik, maar niet veel mensen zullen een terrasje gaan pakken dan.
Triest voor de horeca
Ze mogen straks langer openquote:Op vrijdag 30 april 2021 09:47 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dit is maar een druppeltje op gloeiende plaat voor de horeca met deze beperkte opening.
Ja die komen volgens mij nu zo open mogen nog meer in de knelquote:Op vrijdag 30 april 2021 09:47 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dit is maar een druppeltje op gloeiende plaat voor de horeca met deze beperkte opening.
Wanneer is straks? De besmettingen zijn nog steeds hoogquote:
Weet ik niet, moet ik even zoekenquote:Op vrijdag 30 april 2021 09:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wanneer is straks? De besmettingen zijn nog steeds hoog
Wanneer is 'straks'?quote:
Zag het net op tvquote:Op vrijdag 30 april 2021 09:52 schreef Dotteke het volgende:
Leuk huisje
Wonen in een zwerfkei: eerste bewoner 3D-geprint huis krijgt sleutel
https://nos.nl/artikel/23(...)-huis-krijgt-sleutel
Die data zijn totaal niet zeker zolang de opnames en besmettingen niet dalenquote:Op vrijdag 30 april 2021 09:51 schreef Mrsloveable het volgende:
https://www.rijksoverheid(...)ap-meer-mogelijk.png
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |