Snap ik, maar niet veel mensen zullen een terrasje gaan pakken dan.quote:Op vrijdag 30 april 2021 09:42 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik zat afgelopen winter ook vaak met een klok te klokken buiten op een bankje om uit te rusten van m’n fietstochtje
Dit is maar een druppeltje op gloeiende plaat voor de horeca met deze beperkte opening.quote:Op vrijdag 30 april 2021 09:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Snap ik, maar niet veel mensen zullen een terrasje gaan pakken dan.
Triest voor de horeca
Ze mogen straks langer openquote:Op vrijdag 30 april 2021 09:47 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dit is maar een druppeltje op gloeiende plaat voor de horeca met deze beperkte opening.
Ja die komen volgens mij nu zo open mogen nog meer in de knelquote:Op vrijdag 30 april 2021 09:47 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dit is maar een druppeltje op gloeiende plaat voor de horeca met deze beperkte opening.
Wanneer is straks? De besmettingen zijn nog steeds hoogquote:
Weet ik niet, moet ik even zoekenquote:Op vrijdag 30 april 2021 09:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wanneer is straks? De besmettingen zijn nog steeds hoog
Wanneer is 'straks'?quote:
Zag het net op tvquote:Op vrijdag 30 april 2021 09:52 schreef Dotteke het volgende:
Leuk huisje
Wonen in een zwerfkei: eerste bewoner 3D-geprint huis krijgt sleutel
https://nos.nl/artikel/23(...)-huis-krijgt-sleutel
Die data zijn totaal niet zeker zolang de opnames en besmettingen niet dalenquote:Op vrijdag 30 april 2021 09:51 schreef Mrsloveable het volgende:
https://www.rijksoverheid(...)ap-meer-mogelijk.png
AFwachten staat ook bij dat het afhangt van de besmettingen. Ik hoop dat het door kan gaan,quote:Op vrijdag 30 april 2021 09:51 schreef Mrsloveable het volgende:
https://www.rijksoverheid(...)ap-meer-mogelijk.png
Ik las het gisteren, tis wat.quote:
Nee dat is waar..quote:Op vrijdag 30 april 2021 09:53 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Die data zijn totaal niet zeker zolang de opnames en besmettingen niet dalen
Hadden ze maar betere instructies moeten geven aan de inhuurkrachtquote:
Ik zou het ook gedaan kunnen hebbenquote:Op vrijdag 30 april 2021 09:55 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Hadden ze maar betere instructies moeten geven aan de inhuurkracht
We gaan het zienquote:Op vrijdag 30 april 2021 09:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
AFwachten staat ook bij dat het afhangt van de besmettingen. Ik hoop dat het door kan gaan,
ZIe dat uit eten pas 26 mei kan en dan alleen buiten
Dat hoop ik ook, alhoewel ik ze er zelf nog wel even wegblijfquote:Op vrijdag 30 april 2021 09:56 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
We gaan het zien
Nou beter buiten uit eten, dan dat het nog helemaal niet kan. Zeker voor het personeel van de horeca en dan hopen dat het wel lang mooi weer blijft
Moeten de openingstijden wel verruimd worden. Nu komen mensen uit werk, krijgen ze de rekening al na een drankje terwijl ze ook willen dineren.quote:Op vrijdag 30 april 2021 09:56 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
We gaan het zien
Nou beter buiten uit eten, dan dat het nog helemaal niet kan. Zeker voor het personeel van de horeca en dan hopen dat het wel lang mooi weer blijft
Ik weet het niet, misschien dat ik dan wel een terrasje pak..quote:Op vrijdag 30 april 2021 09:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook, alhoewel ik ze er zelf nog wel even wegblijf
Gebeurd volgens mij dan ook wel.. want ToT had ook gewoon gegeten op het terras en dat was in de middag, dus je bent niet verplicht om alleen een drankje te nuttig nuquote:Op vrijdag 30 april 2021 10:00 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Moeten de openingstijden wel verruimd worden. Nu komen mensen uit werk, krijgen ze de rekening al na een drankje terwijl ze ook willen dineren.
Ja als je in de middag kan. Maar dineren kan niet, en dat is belangrijk voor de inkomsten van veel restaurantsquote:Op vrijdag 30 april 2021 10:01 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Gebeurd volgens mij dan ook wel.. want ToT had ook gewoon gegeten op het terras en dat was in de middag, dus je bent niet verplicht om alleen een drankje te nuttig nu
Alleen wat vroeger.quote:
Is 6 uur al dicht, of je moet vroeg dinerenquote:
Eet je smiddags warm en s avonds een broodjequote:Op vrijdag 30 april 2021 10:09 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Is 6 uur al dicht, of je moet vroeg dineren
Slim antwoord.quote:
Dat doe ik echt nooitquote:Op vrijdag 30 april 2021 10:10 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Eet je smiddags warm en s avonds een broodje
Ja toch.quote:
ik snap hem niet of ik heb nog geen koffie opquote:
Meer koffie voor Hema.quote:Op vrijdag 30 april 2021 10:12 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik snap hem niet of ik heb nog geen koffie op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |