SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ANGELA/ANGIE, 38, PERTHSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
CASEY, 25, PERTHSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
CHAD, 27, SYDNEYSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
DANIEL, 28, MELBOURNESPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
DANNI, 34, TOWNSVILLESPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
GARTH, 50, SYDNEYSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
HANNAH, 26, PERTHSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
IAN, 25, PERTHSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
KIERAN, 21, ADELAIDESPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
LAURA, 25, MELBOURNESPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
MARISSA, 62, SYDNEYSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
MAT, 30, BROKEN HILLSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SARAH, 19, MELBOURNESPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SHANE, 39, TWEED HEADSSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SOOBONG, 48, ADELAIDESPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SOPHIE, 25, DARWINSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
TALIA/TALS, 22, ADELAIDESPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
XAVIER, 23, SYDNEYSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ZOE, 39, MELBOURNESPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Plek voor een Poll
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
die kieran komt toch echt overal onderuit heI never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.![]()
puur geluk dat ze kamer 4 kozenquote:Op donderdag 29 april 2021 21:46 schreef Joyce-43 het volgende:
die kieran komt toch echt overal onderuit heGodmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are![]()
ze deed het tellen wel slimquote:Op donderdag 29 april 2021 21:47 schreef ruudpuntenel het volgende:
De flitsen tellen leek me het ergsteGodmother of Radio 49
How fragile we are![]()
Ik kijk dus gewoon via TV in plaats van videoland om met jullie te kunnen keuvelen, vergeet ik fok te openen..Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
ik mag toch hopen dat kieran nu hard mag werkenI never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.![]()
quote:Op donderdag 29 april 2021 21:49 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik kijk dus gewoon via TV in plaats van videoland om met jullie te kunnen keuvelen, vergeet ik fok te openen..![]()
Godmother of Radio 49
How fragile we are![]()
quote:Op donderdag 29 april 2021 21:49 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik kijk dus gewoon via TV in plaats van videoland om met jullie te kunnen keuvelen, vergeet ik fok te openen..![]()
I never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.![]()
Kan iemand de openingspost bijwerken...
Bijna iedereen is er uit... Streepjedr doorOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ja lui varkenquote:Op donderdag 29 april 2021 21:49 schreef Joyce-43 het volgende:
ik mag toch hopen dat kieran nu hard mag werken![]()
Nee, ze hebben de hele dag deze behandeling.quote:Op donderdag 29 april 2021 21:49 schreef Joyce-43 het volgende:
ik mag toch hopen dat kieran nu hard mag werkenOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
zo hard en vies dat hij over zijn nek gaatquote:Op donderdag 29 april 2021 21:49 schreef Joyce-43 het volgende:
ik mag toch hopen dat kieran nu hard mag werken
Godmother of Radio 49
How fragile we are![]()
Lekker dagje niks doenquote:Op donderdag 29 april 2021 21:49 schreef Joyce-43 het volgende:
ik mag toch hopen dat kieran nu hard mag werken![]()
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!![]()
Oh shoot, ze mogen de hele dag op hun luie gat zitten en zich volvreten
Godmother of Radio 49
How fragile we are![]()
quote:Op donderdag 29 april 2021 21:51 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Nee, ze hebben de hele dag deze behandeling.![]()
I never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.![]()
Als die twee feestvierders hun mond voorbij lullen hebben die anderen voor niks in de shit gezeten
Dienst Justitiële Inrichtingen ?![]()
En nog klaagt Daniel
lach me doodquote:Op donderdag 29 april 2021 21:59 schreef ruudpuntenel het volgende:
Als die twee feestvierders hun mond voorbij lullen hebben die anderen voor niks in de shit gezetenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
ik denk niet dat ze dat kunnenquote:Op donderdag 29 april 2021 21:59 schreef ruudpuntenel het volgende:
Als die twee feestvierders hun mond voorbij lullen hebben die anderen voor niks in de shit gezeten
Godmother of Radio 49
How fragile we are![]()
nou Mat misschien nog wel maar Kieran niet echt neequote:I never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.![]()
Casey nederig jaja
Dat ging bijna fout hahaI never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.![]()
quote:Op donderdag 29 april 2021 22:01 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Big Brother moet ze erin proberen te luizen![]()
![]()
![]()
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Vet hilarischOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Great succes!
Daniel vind het maar nietsI never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.![]()
Kieran the puppet master
Ze trapt er lekker inI never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.![]()
Sarah trapt overal in.En dat zit bij het leger.
And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function![]()
als ze maar niet in mijnen traptquote:Op donderdag 29 april 2021 22:10 schreef Revanches het volgende:
Sarah trapt overal in.En dat zit bij het leger.
Godmother of Radio 49
How fragile we are![]()
ik begrijp niet dat Sarah niet gaat praten met sophieI never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.![]()
dat is een doodverwensingquote:Op donderdag 29 april 2021 22:13 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Liever in de jouwen dan in de mijnen
Godmother of Radio 49
How fragile we are![]()
Maar bij Chad en Sophie zal ze toch altijd 3e wiel aan de wagen blijven. Daar heeft ze wel gelijk in.quote:Op donderdag 29 april 2021 22:13 schreef Joyce-43 het volgende:
ik begrijp niet dat Sarah niet gaat praten met sophieEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
potver wat zijn jullie bij de hand vanavondquote:Op donderdag 29 april 2021 22:13 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Liever in de jouwen dan in de mijnenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
bij Dan Mat En casey is zei ook de eerste die eruit vliegtquote:Op donderdag 29 april 2021 22:14 schreef engine het volgende:
[..]
Maar bij Chad en Sophie zal ze toch altijd 3e wiel aan de wagen blijven. Daar heeft ze wel gelijk in.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op donderdag 29 april 2021 22:15 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Nee hoor, de mijnen ploffen, de jouwen niet
Godmother of Radio 49
How fragile we are![]()
Ook wel zoquote:Op donderdag 29 april 2021 22:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
bij Dan Mat En casey is zei ook de eerste die eruit vliegtDan moet ze gaan teamen met Kieran
Het lijkt mij zo niet fijn om ergens te zijn waar je niemand kunt vertrouwen
Godmother of Radio 49
How fragile we are![]()
Je hebt er gelijk in, het lijkt echt wel een mijnenveldquote:Op donderdag 29 april 2021 22:21 schreef just me het volgende:
Het lijkt mij zo niet fijn om ergens te zijn waar je niemand kunt vertrouwen![]()
Dienst Justitiële Inrichtingen ?![]()
ja maar bij die andere vliegt ze er ook zo uitquote:Op donderdag 29 april 2021 22:14 schreef engine het volgende:
[..]
Maar bij Chad en Sophie zal ze toch altijd 3e wiel aan de wagen blijven. Daar heeft ze wel gelijk in.I never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.![]()
quote:Op donderdag 29 april 2021 22:22 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Je hebt er gelijk in, het lijkt echt wel een mijnenveld![]()
![]()
![]()
Godmother of Radio 49
How fragile we are![]()
zeker een leuke opdrachtI never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.![]()
damn wat was er mis met deze opdrachten.. hadden ze in Nl kunnen doenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Had wel wat meer puzzelachtige opdrachten willen zien eigenlijkEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Het onderhandelen zal zo wel gaan beginnen
Godmother of Radio 49
How fragile we are![]()
Zoo gaaf deze opdrachtAnd I am a weapon of massive consumption
Ja daar zit ik ook op te wachtenquote:Op donderdag 29 april 2021 22:29 schreef just me het volgende:
Het onderhandelen zal zo wel gaan beginnen
Eigenlijk wel jammer dat ze dat iedere keer doen.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Chad en Sophie blijven over
Sophie is echt een beest in de challenges
And I am a weapon of massive consumption
maakte toch niet echt uit tussen die 2I never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.![]()
hangt dus van sarah afI never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.![]()
Kieran weer
wat een wijf zeg die CaseyI never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.![]()
Waarom niet Dan of Mat?And I am a weapon of massive consumption
je moet toch ergens goed voor wezen kieran hahhaI never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.![]()
omdat ze mot met haar heeftquote:I never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.![]()
Sophie's choice
hij is al goed in zelf z'n koffer pakkenquote:Op donderdag 29 april 2021 22:36 schreef Joyce-43 het volgende:
je moet toch ergens goed voor wezen kieran hahha
Godmother of Radio 49
How fragile we are![]()
pfff, vreselijk domquote:And I am a weapon of massive consumption
vind wel slim maar ze had eerst met Sarah moeten praten en niet eerst naar casey en kieran gaan dat doet ze domquote:I never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.![]()
Wie mag blijven, Kieran of mevrouw Stemband ?
Godmother of Radio 49
How fragile we are![]()
rot op kieran sophie was aan het pratenI never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.![]()
Sarah is wel vuil als ze niet meegaat want ze is vanaf begin bij Chad en SophieI never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.![]()
Teveel tattoo's maar ik vind haar wel mooiquote:En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
ze spelen toch allemaal een vuil spelletje ?quote:Op donderdag 29 april 2021 22:41 schreef Joyce-43 het volgende:
Sarah is wel vuil als ze niet meegaat want ze is vanaf begin bij Chad en SophieGodmother of Radio 49
How fragile we are![]()
ze heeft een beetje vieze tandjesquote:Op donderdag 29 april 2021 22:43 schreef engine het volgende:
[..]
Teveel tattoo's maar ik vind haar wel mooiThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
doe maar stoer Sarah denk dat jij de volgende bent bij CaseyI never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.![]()
Ja.. Anders kun je niet zo ver komen.quote:Op donderdag 29 april 2021 22:43 schreef just me het volgende:
[..]
ze spelen toch allemaal een vuil spelletje ?Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Precies, de een is wat valser dan de ander, ze willen allemaal winnenquote:Op donderdag 29 april 2021 22:44 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ja.. Anders kun je niet zo ver komen.
Het is net zoals de Dodenrit van Drs P. een voor een gaan ze eraan
Godmother of Radio 49
How fragile we are
Forum Opties Forumhop: Hop naar: