het meest interessante vandaag vind ik dat we voor het eerst Sini en Bozenik voor langer dan 10 minuten samen gaan zien spelen. Hoop echt dat daar een klik zit ook met het oog op volgend seizoen.quote:Op zondag 2 mei 2021 11:14 schreef fetX het volgende:
Het zal mij benieuwen. Jammer dat we vandaag niet spelen met Kokcu - Toornsta - Teixeira.
Zoals ik al zei: tegen de nummer laatst is altijd een ‘leuke’ rubriek
Toen we kampioen werden werd er gewoon van Go Ahead verloren die keihard onderaan stondenquote:Op zondag 2 mei 2021 11:14 schreef fetX het volgende:
Het zal mij benieuwen. Jammer dat we vandaag niet spelen met Kokcu - Toornsta - Teixeira.
Zoals ik al zei: tegen de nummer laatst is altijd een ‘leuke’ rubriek
Ja echt bizar is dat. Ik zou weleens willen weten hoe vaak we de afgelopen 10 jaar van de op dat moment nummer laatst hebben verloren. Volgens mij is dat echt 7-10 keer of zoquote:Op zondag 2 mei 2021 11:17 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Toen we kampioen werden werd er gewoon van Go Ahead verloren die keihard onderaan stondenen die 3-0 tegen Excelsior
.
Eagles en Excelsior stonden niet onderaan toen we daar verloren!quote:Op zondag 2 mei 2021 11:17 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Toen we kampioen werden werd er gewoon van Go Ahead verloren die keihard onderaan stondenen die 3-0 tegen Excelsior
.
quote:Op zondag 2 mei 2021 11:17 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
.
quote:Op zondag 2 mei 2021 11:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Eagles en Excelsior stonden niet onderaan toen we daar verloren!
Eagles wel toch?quote:Op zondag 2 mei 2021 11:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Eagles en Excelsior stonden niet onderaan toen we daar verloren!
Eventjes voor je uitdraaienquote:Op zondag 2 mei 2021 11:20 schreef fetX het volgende:
[..]
Ja echt bizar is dat. Ik zou weleens willen weten hoe vaak we de afgelopen 10 jaar van de op dat moment nummer laatst hebben verloren. Volgens mij is dat echt 7-10 keer of zo
Een Sinisterra die niet in vorm is en een Bozenik die geen vertrouwen heeft.quote:Op zondag 2 mei 2021 11:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
het meest interessante vandaag vind ik dat we voor het eerst Sini en Bozenik voor langer dan 10 minuten samen gaan zien spelen. Hoop echt dat daar een klik zit ook met het oog op volgend seizoen.
Zijn dit alle potjes tegen de op dat moment nr laatst?quote:Op zondag 2 mei 2021 11:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Eventjes voor je uitdraaien
20/21 Feyenoord - Emmen 1-1
20/21 Fortuna - Feyenoord 1-3
19/20 Feyenoord - RKC 3-2
18/19 NAC - Feyenoord 0-4
17/18 Twente - Feyenoord 1-3
17/18 Roda - Feyenoord 1-1
16/17 ADO - Feyenoord 0-1
15/16 De Graafschap - Feyenoord 1-2
14/15 Dordrecht - Feyenoord 1-2
14/15 Feyenoord - Dordrecht 2-0
13/14 ADO - Feyenoord 3-2
13/14 NEC - Feyenoord 3-3
12/13 Willem II - Feyenoord 1-3
12/13 Feyenoord - Willem II 3-0
11/12 Feyenoord - Excelsior 3-0
11/12 De Graafschap - Feyenoord 0-3
w12 g3 v1. Valt enorm mee dus
Ja, precies. Zelfs als je de potjes tegen de uiteindelijke hekkensluiters pakt valt het reuze mee, dan heb je alleen die 1-0 nederlaag bij Go Ahead in het kampioensjaar. Verder hebben we alles gewoon gewonnen van de uiteindelijke nr18 de afgelopen 10 jaar.quote:Op zondag 2 mei 2021 11:46 schreef fetX het volgende:
[..]
Zijn dit alle potjes tegen de op dat moment nr laatst?
Kanonnen. Ik geloof het gewoon bijna nietquote:Op zondag 2 mei 2021 11:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja, precies. Zelfs als je de potjes tegen de uiteindelijke hekkensluiters pakt valt het reuze mee, dan heb je alleen die 1-0 nederlaag bij Go Ahead in het kampioensjaar. Verder hebben we alles gewoon gewonnen van de uiteindelijke nr18 de afgelopen 10 jaar.
Denk dat deze rubriek gewoon verward wordt met dat Feyenoord over het algemeen altijd uit aankloot tegen laagvliegers
We hebben dan wel bijvoorbeeld een bizarre reeks gehad waarin we zes keer op een rij verloren uit bij promovendi.quote:
Ziet er iig goed uit op TV, zonnetje schijnt, dus een mogelijkheid dat de heren in kwestie ook nog eens leuk gaan ballen. Maar we gaan het zien.quote:
quote:Op zondag 2 mei 2021 12:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
@:fetx heeft sinds zijn coronabesmetting geen smaak meer
quote:Op zondag 2 mei 2021 11:42 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Een Sinisterra die niet in vorm is en een Bozenik die geen vertrouwen heeft.
Zou er niet teveel van verwachten.
Dat denk ik dus ook. Het is geen complete spits, maar als je de kwaliteiten die hij heeft verder aanscherpt kan het een heel aardige spits worden denk ik.quote:Op zondag 2 mei 2021 12:21 schreef Kerftminister het volgende:
BozenikGewoon vertrouwen geven die jongen, goals komen vanzelf wel dan.
Wie vindt dat gek?quote:Op zondag 2 mei 2021 12:28 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
FerGenot
En dan vinden we t gek dat we 5de staan.
Begrijp sowieso niet dat ie opgesteld blijft worden. Ik vind Diemers, Teixeira of zelfs Wehrmann ook geen wereldspelers maar Fer is gewoon niet eens Eredivisie niveau op dit momentquote:Op zondag 2 mei 2021 12:29 schreef fetX het volgende:
Afscheid nemen van Fer na dit seizoen. Wat is hij slecht zeg.
Ik zou zelfs eerder die Bouchataoui opstellenquote:Op zondag 2 mei 2021 12:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Begrijp sowieso niet dat ie opgesteld blijft worden. Ik vind Diemers, Teixeira of zelfs Wehrmann ook geen wereldspelers maar Fer is gewoon niet eens Eredivisie niveau op dit moment
Je plaatst Diemers boven Fet? De man die ons bijna terug doet verlangen naar Immers, plaats jij boven Fer?quote:Op zondag 2 mei 2021 12:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Begrijp sowieso niet dat ie opgesteld blijft worden. Ik vind Diemers, Teixeira of zelfs Wehrmann ook geen wereldspelers maar Fer is gewoon niet eens Eredivisie niveau op dit moment
Ik ook, leuk dat ie weer een goal heeft gemaakt want dat had hij nodig. Kan het echt wel.quote:
Ik ookquote:Op zondag 2 mei 2021 12:31 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Je plaatst Diemers boven Fet? De man die ons bijna terug doet verlangen naar Immers, plaats jij boven Fer?
Dapper
Volgend jaar dan maar hè.quote:Op zondag 2 mei 2021 12:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik ookquote:Op zondag 2 mei 2021 12:31 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Je plaatst Diemers boven Fet? De man die ons bijna terug doet verlangen naar Immers, plaats jij boven Fer?
Dapper
O ja absoluut. Fer is deze tweede seizoenshelft echt uniek slecht.quote:Op zondag 2 mei 2021 12:31 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Dapper
Ik wilde eigenlijk hetzelfde zeggen. Zo'n Diemers kan het tempo niet aan en geeft nooit eens een beslissende pass natuurlijk, maar zulk achterlijk balverlies heeft ie eigenlijk ook nooit.quote:Op zondag 2 mei 2021 12:31 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Dapper
Klopt, maar Fer maakt 1, 2 fouten tijdens een wedstrijd en verder is hij gewoon op niveau Feyenoord van nu. Diemers haalt het niveau G'tjes niet eensquote:Op zondag 2 mei 2021 12:34 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk hetzelfde zeggen. Zo'n Diemers kan het tempo niet aan en geeft nooit eens een beslissende pass natuurlijk, maar zulk achterlijk balverlies heeft ie eigenlijk ook nooit.
Komend seizoen dus allemaal naar ADO?quote:Op zondag 2 mei 2021 12:34 schreef fetX het volgende:
Fer, Diemers, Jorgensen, Pratto. Allemaal brandhout.
Hij heeft dit type balverlies regelmatig tijdens een van zn pirouettes. Fer bij de passing.quote:Op zondag 2 mei 2021 12:34 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk hetzelfde zeggen. Zo'n Diemers kan het tempo niet aan en geeft nooit eens een beslissende pass natuurlijk, maar zulk achterlijk balverlies heeft ie eigenlijk ook nooit.
Dat inderdaad... Enkel verschil in hoe verre het al verrot is...quote:Op zondag 2 mei 2021 12:34 schreef fetX het volgende:
Dan heb je niet goed gekeken afgelopen halfjaar (geen verwijt), maar Fer is echt belachelijk slecht op dit moment, ik weet niet wat er met hem gebeurd is sinds zijn blessure maar hij voetbalt echt als een amateur. Diemers is meer zo'n speler die het niveau en tempo niet aan kan maar bij een laagvlieger zoals Fortuna gewoon een van de betere spelers was. Fer is vergelijkbaar met Pratto op dit punt, ooit wel goed geweest maar compleet uitgeblust.quote:Op zondag 2 mei 2021 12:35 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Klopt, maar Fer maakt 1, 2 fouten tijdens een wedstrijd en verder is hij gewoon op niveau Feyenoord van nu. Diemers haalt het niveau G'tjes niet eens
Ben bang dat dat exemplarisch is voor heel Feyenoord dit seizoen... Doen ze het ff leuk, wil je een compliment geven, verneuken ze het weerquote:Op zondag 2 mei 2021 12:37 schreef fetX het volgende:
Wilde net typen dat Kokcu wel aardig speelt. Doet ‘ie dit
Oh, zoals je weet heb ik er 0 verstand van. Combineer dat met een slecht geheugen... Tja...quote:Op zondag 2 mei 2021 12:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dan heb je niet goed gekeken afgelopen halfjaar (geen verwijt), maar Fer is echt belachelijk slecht op dit moment, ik weet niet wat er met hem gebeurd is sinds zijn blessure maar hij voetbalt echt als een amateur. Diemers is meer zo'n speler die het niveau en tempo niet aan kan maar bij een laagvlieger zoals Fortuna gewoon een van de betere spelers was. Fer is vergelijkbaar met Pratto op dit punt, ooit wel goed geweest maar compleet uitgeblust.
Die komen nergens in de basis meerquote:Op zondag 2 mei 2021 12:34 schreef fetX het volgende:
Normaal als die bal op zo'n manier aankomt is die bedoelt voor de speler die nog wat verder weg staat. Dus dan blijf je er af.quote:Op zondag 2 mei 2021 12:41 schreef Irritatie100 het volgende:
Waarom laat Toornstra die bal ook zo makkelijk lopen trouwens? Had ie bst IETS mee kunnen doen toch?
Terwijl hij vorig seizoen de tweede seizoenshelft best prima speelde. Hij maakt ook een vrij fitte en afgetrainde indruk aan het begin van dit seizoen, maar inmiddels oogt hij weer log en ongeconcentreerd. Die is gewoon echt niet meer fit voor professioneel voetbal johquote:Op zondag 2 mei 2021 12:42 schreef Haringkop het volgende:
Het schijnt dat Fer zelfs nog eens op een WK heeft gescoord.
Als je dit zo typt krijg je het idee alsof je het over zijn overgrootvader hebt, wat is Fer toch ver weggezakt.
Kom er net achter dat Toornstra meespeeltquote:Op zondag 2 mei 2021 12:41 schreef Irritatie100 het volgende:
Waarom laat Toornstra die bal ook zo makkelijk lopen trouwens? Had ie bst IETS mee kunnen doen toch?
Inderdaad, hij oogt echt als een veteraan die nog een keer zijn minuten komt maken.quote:Op zondag 2 mei 2021 12:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Terwijl hij vorig seizoen de tweede seizoenshelft best prima speelde. Hij maakt ook een vrij fitte en afgetrainde indruk aan het begin van dit seizoen, maar inmiddels oogt hij weer log en ongeconcentreerd. Die is gewoon echt niet meer fit voor professioneel voetbal joh
Beetje Robben, zonder die kwaliteit dusquote:Op zondag 2 mei 2021 12:46 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Inderdaad, hij oogt echt als een veteraan die nog een keer zijn minuten komt maken.
Tegengoals. Heel veel tegengoals.quote:Op zondag 2 mei 2021 12:47 schreef Haringkop het volgende:
Wat heeft de terugkeer van Botteghin in de basiself nu eigenlijk opgeleverd?
Waarom zou je jezelf dat aan doen?quote:Op zondag 2 mei 2021 12:48 schreef R-woud93 het volgende:
De wedstrijd tegen ajax nog even meepakken en daarna kan ESPN weer de vriezer in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |